Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Care e bateria specifica anotimpului ?
Unde o pastrezi vara ?
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,957
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
liberlamare a scris:influenteaza starea bateriei durata de viata/functionarea electromotorului ?
ar putea sa influenteze din prisma faptului ca te obliga sa dai mai mult la cheie ca sa porneasca, crescandu-i uzura.
dar nu te gandi ca se duce de 3 ori mai repede...
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Care e bateria specifica anotimpului ?
Unde o pastrezi vara ?

in casa
o varta silver de 74 Ah, are un anisor.
Nu am vrut sa o arunc pe cea veche, merge vara.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Bateria specifica anotimpului nu cred ca exista. Faci ca si mine, scoti 450 de lei si stai linistit (dar o poti cumpara pe internet cu 350 de lei sau mergi la baietii care vand acumulatoare si iei una o idee mai slabuta la 350-400 de lei). Acum zici ca electromotorul e pe steroizi.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
oare incape o baterie de 278 mm pe o astra H 1.6/1.4 ?
a incercat cineva?
  • Angelgri

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Masina cand am luat-o avea o baterie Matador de 53 ah, 470 amp la pornire, am schimbat-o ieri cu una Varta black de 56ah, 480 amp la pornire, asa preventiv ca vine iarna. In manualul masinii scrie ca merg baterii de la 43ah la 70 ah, alternatorul incarca pana la 70 ah. Nu am pus foarte mare ptr ca am motor 1.2 benzina si nu am nici alte imbunatatiri prin masina Smile . Totusi sper sa fie o alegere buna Varta, sa tina 3-4 ani!
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut de 2 ani am un acumulator Foton Start de 52ah care merge perfect.Vreau sa stiu daca se pot deschide ceva dopuri sau o placuta pentru a completa cu apa distilata sau a o resuscita cu redresorul.?mentionez ca pe baterie nu se specifica cu sau fara intretinere.La acumulatori Rombat sau Zapp siver am reusit sa desfac dopurile sau placuta de la electrozi si sa completez cu apa.Multumesc
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,957
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat

sub maner pare a fi un capac pe partea inalta a bateriei din poza asta , care cred ca se poate scoate.
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Exact acest capac am incercat sa-l scot dar nu reusesc.multumesc
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sunt capsulati,deci nu trebuie completati cu apa distilata.Am primit raspuns pe mail de la distribuitor.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu sigur, dar ma indoiesc sa se mai fabrice baterii in care trebuie sa completezi cu apa.. oricine desface o baterie se supune pe el si mediul la factori daunatori/toxici, deci bateriile moderne sunt "dumb proof",
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Inseamna ca nu ai avut rombat... la rombat nu e capsulata. Nu ai o gaura ci ai vreo 4 si mi se pare normal ca la o baterie sa poti completa apa. Se mai evapora, mai sunt pierderi una alta.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nu, n-am avut Rombat, am avut BOSCH si am inlocuit-o tot cu una BOSCH, la care chiar exista recomandarea de a nu fi deschisa. Mi se pare normal ca un producator sa evite eventualele procese de dauna din partea unor "dumb" care-si baga gherutele pe la baterie. Tocmai de-aia i se zice "dumb proof".. un fel de poka-yoke pentru proprietari atehnici..
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Sunt Romabat cu intretine si fara intretinere (capsulate). Am Rombat capsulat de 62 Ah si merge super, , bateria face in primavara 6 ani si sigur trece si iarna asta. Cind a fost vremea rece la noi (-5 grade dimineata) a pornit la sfert. Recomand si ramin fidel Rombat.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am tot un Rombat de 80 Ah pe un Astra H 1.7 cdti. Are 4 ani si merge brici, nu am completat nimic pana acum, ochiul e verde, cand o crapa cumpar alta. Am luat-o fara a avea mari asteptari, dar s-a comportat admirabil.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Voi ati avut noroc cu rombat. Eu am avut doar ghinion. Nu a fost anotimp in care sa nu moara subit dar de fiecare data s-a rezolvat cu jumpere... anul acesta la ~10 grade a inceput sa tuseasca si am schimbat-o urgent pe o varta silver... e adevarat. Diferenta de ~100 de lei fata de rombat dar nu mai risc ca si anul trecut sa ma lase la saracia in drum la muuuuuulti km de oras pe sate fara buticuri... ultima oara cand am decedat am lasat-o la 500 de metri de locul muncii si mi-am carat toate sculele si materialele in mana in ideea in care nu porneste sa o las in vale sa o pornesc fara sa o mai imping ca nebunul pe acolo.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,957
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Azi dimineata am avut niste emotii la prima pornire...
Cu toate ca indicatorul din bord indica 12.1 v inainte sa-i dau cheie, a pornit greu...
As da vina pe demaror si nu pe baterie, al carei voltaj nu a scazut sub 11v cu demarorul in sarcina...
A invartit constant dar parca turatia e mai mica..
Dupa ce am mers vreo 3-4 minute, a pornit ca benzinarele...
Rombat 85ah...

Urmaresc sa vad cum se descurca...
Inca mai am 1 an garantie la baterie, m-am uitat la certificat si am 3 ani garantie...
1 an linistit sper sa fie...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Asa imi arata si mie cand a tusit... 12.3. Degeaba are tensiune daca nu are si amperajul necesar pentru a porni. As zice demarorul cand incepe sa nu invarta constant sau nu mai invarte dar bateria e incarcata.
Vezi ca garantia nu se aplica la baterie moarta din cate stiu eu. Se aplica la fisuri, scurgeri daca nu incarca la o saptamana dupa achizitionare. Altfel vor putea zice ca ai mers doar in oras din cheie in cheie. Cel puin mie asa mi-a zis si un unchi care livra marfa cu masina mica dar nu era pe firma.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:

Urmaresc sa vad cum se descurca...
Inca mai am 1 an garantie la baterie, m-am uitat la certificat si am 3 ani garantie...
1 an linistit sper sa fie...

vezi ca trebe mers din 6 luni in 6 luni la verificare.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,957
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu l-am intrebat pe nea caisa de la care am cumparat bateria si care a masurat incarcarea (si garantia in acelasi timp) daca trebuie sa vin periodic sa o verifice si a zis ca nu...
La fel si cu distributia, nu trebuie verificata deloc...
2 ani garantie sau 60.000 de km fara verifcare...


Ultima modificare făcută de jgyprime la Sam 19 Nov, 2016 6:38 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR