Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
da stiu care este. multumesc. pot merge cu masina pana pun acel distantier la pinion sau este urgent? masina merge f bine acum. pot merge o zi doua?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
da....
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
multumesc mult pentru ajutor. revin dupa ce merg la un tester.
  • rusescuandrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
senzorul acela poate fi defect? inainte nu aveam problema asta. cand a schimbat filtrul de ulei a scapat ulei pe mufele lui. am curatat dar fiind seara nu cred ca prea bine. afecteaza masina cumva?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Atunci curata cu spray contacte electrice mufele sondei. Poate de asta da valori eronate.
  • krysztoff

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Am o Corsa Z12XE din 2001 cu eroare 0135.
Am gasit coduri diferite pentru sonda lambda 1.
0258006171 si 0258006501. Care ar fi diferenta dintre ele?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Trimite seria de sasiu pe PM sa vedem ce cod are piesa
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
krysztoff a scris:Salut. Am o Corsa Z12XE din 2001 cu eroare 0135.
Am gasit coduri diferite pentru sonda lambda 1.
0258006171 si 0258006501. Care ar fi diferenta dintre ele?


Nu stiu de unde ai codurile astea de Bosch... Primul e Ok, al doilea nu cred...
Daca sonda 1 e prima pe evacuare, este un singur cod original(ptr motorul tau) 9193148, cu echivalenta 0258006171 sau 0258986171.
Despre diferenta, n-am idee...
Skip ads

  • krysztoff

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Al doilea cod l-am gasit tot aici, in tutorialul despre schimbarea sondei la Corsa C si cred ca si prin topicul cu Agila l-am vazut.
Dar raman la primul cod. Mersi
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am probleme la pornirea la rece:cand o accelerez se ineaca si chiar se opreste motorul.Daca o pornesc si tin 1minut turat motorul merge ok.
La sfatul mecanicilor am inceput cu schimbare bujii si apoi bobina de inductie.De cand am luat o din Germania,am facut 50.0000 km si nu i am curatat niciodata clapeta si egr.
Mananca si ulei iar toba este neagra.I am facut test de compresie si a iesit bine (12 bari) pe toti cilindrii.

Acum dupa ce am curatat clapeta,am pus o la loc si cand o pornesc imi moare motorul.Daca scot mufa de la sonda lambda merge perfect.ce ar putea sa aiba?

Singura eroare stocata dupa testul cu agrafa este p0100,ce probabil este din cauza ca am scus mufa de la sonda lambda.

Un prieten mi a zis ca e posibul sa am un scurt la sonda lambda.Am verificat tot,nu aveam ce sa nu pun inapoi pt ca nu am scos decat cele 2 suruburi mari,restul de 4 de la clapeta si mufa.Era jale ce era in clapeta:ma gandesc ca nu mai lucra cum trebuie si acum cand vine aerul puternic,lamda citeste valorile.

Ce masuatori trebuie facute cu multimetru si cum?
Mi-e teama sa n-o schimb degeaba.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P0100 este eroare de debitmetru
  • ccrys

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Ce ati bagat prin mufa cand e conectata pt a masura cu multimetru la egr/debitmetru sa strapunga?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ac de seringa
  • i0nutz83

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Corsa Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Va salut. Corsa D din 2007, martorul aprins în bord, cam de luna trecuta, de câteva zile motorul se îneacã, accelereazã greu etc. Pus testerul, sonda 1 stricata. Nu știu ce piesa sa comand, iar de la bãiatul care a diagnosticat - o am înțeles ca sonda trebuie sa fie "cu mufa". Sunt erori și la senzorul 2, dar important e sa rezolvam prima parte a problemei. Motor z12 xep
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Trimite seria de sasiu pe privat sa iti dau codul piesei
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salutare. Vreau sa-mi expun si eu aici problema mea la Corsa C z12xe din 2002. In bord imi sta aprins "check engine"-ul. I-am facut testul cu pedalele si mi-a iesit cod eroare P0340. Bun. Am inteles ca acest cod este pentru circuitul senzorului de pozitie axa cu came. Apoi am facut test cu un un dispozitiv OBD II. Mi-a dat acelasi cod de eroare. Insa la sectiunea "Emission tests", mi-a afisat urmatoarele:
oxygen sensor-NOT PASSED;
catalyst-NOT PASSED;
oxygen sensor heater-NOT PASSED;
misfire-PASSED;
fuel system-PASSED;
components-PASSED.
Deci, sunt trei elemente la care mi-a afisat "NOT PASSED". Dar coduri de eroare pentru sondele lambda si catalizator nu imi afiseaza, nici la testul cu pedale si nici la testul cu interfata OBD II. Valorile afisate sunt oscilante. Dau doua exemple:
Ex.1: O2S1 volt. (B1) (0,67V); O2S1 trim (B1) (-19,53%); O2S2 volt. (B1) (0,66V); O2S2 trim (B1) (%).
Ex.2: O2S1 volt. (B1) (0,14V); O2S1 trim (B1) (-17,19%); O2S2 volt. (B1) (0,65V); O2S2 trim (B1) (%).
Niste explicatii, interpretari imi puteti oferi, va rog?
Mentionez faptul ca, testul cu OBD II l-am facut cu motorul pornit, la relanti, cam la un minut dupa pornire.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Atunci eroarea apare datorita distantei mari intre senzor si discul cu faze. Exista o diferenta intre pinioanele vechi si cele noi.
Se pune o saiba in spatele discului cu faze pentru a il apropia de senzor.
Mecanicul tau nu a stiut asta http://workshop-manuals.com...dtc_p0340_is_set/

Cu câțiva ani în urmã, am schimbat distribuția toatã, inclusiv pinioanele. Am fost nevoit sã o schimb din cauza unui incident. Uleiul se fãcuse ca vaselina, s-a rupt lanțul, mi-a lovit 4 valve. Pompa de apã a scãpat nevãtãmatã. Cei de la service(HONDA) mi-au spus cã trebuie fãcutã rectificare planeitate la chiuloasã. Am fãcut-o. Mi-au înlocuit distribuția. Dupã ce mi-am luat mașina din service, dupã vreo 2 ore s-a aprins "check engine" în bord și de atunci merg cu el tot timpul aprins. Și am și oscilații de turație la relanti, între 700 și 900. Cod eroare: P0340. Am fost la reprezentanța Opel din Craiova, mi-au spus cã nu mã pot rezolva, pentru cã nu se mai produc distribuții pentru Corsa C din 2002 și cã, distribuția pe care o am pusã nu cade bine la pinioane(ceva de genul acesta). Acum, pentru cã am citit ce ai scris aici, fac legãtura cu ceea ce mi s-a întâmplat mie. Problema este cã, întradevãr, mecanicii nu cunosc trucul cu șaiba. Ba mai mult, se uitã ciudat la mine când le spun. Unii îmi spun cã de vinã ar fi faptul cã am fãcut rectificarea chiuloasei și nu trebuia. Cã rectificarea se face numai când se folosește garniturã de reparații pentru chiuloasã. ÃŽn concluzie, nu am gãsit niciun mecanic dispus sã îmi punã acea piulițã în spatele pinionului. Și uite-așa, circul cu "check engine" aprins în bord de ani buni.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cu trusa de calare in mana si cateva chei ....in 40 min ai rezolvat problema.
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Wink


Ultima modificare facuta de VALI6-7 la Mar 18 Dec, 2018 8:01 am, modificat de 2 ori in total
  • VALI6-7

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2018

  • Mesaj Privat
catastefan a scris:Cu trusa de calare in mana si cateva chei ....in 40 min ai rezolvat problema.

Multumesc pentru indemnul tau, dar inafara de faptul ca mai completez cu ulei, cu antigel si fac plinul la rezervor, in rest nu ma bag sa fac pe "viteazu'". Smile Pentru ca sunt foaaarte neindemanatic la "chestii" de reparat la masina. Rolling Eyes
Apropos, ce este trusa de calare? Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR