catalinwp
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2013
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema cu galeria de adimisie si sincer sa fiu ma cam doare sufletul sa dau 13,14 milioane pe o galerie noua . M-as apuca de operatiunea de "reparare" a galeriei dar experienta mea in domeniul asta este egala cu 0 . Daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi mi-ar fi de mare folos
- squirmezoid
- *
- 1 mesaje
- din 06 Mai 2014
- Astra 2003 Z16XEP
- Galati
squirmezoid
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Sper sa postez in sectiunea corespunzatoare, teoretic din ce mi s-a spus are legatura cu galeria de admisie.
Problema mea este urmatoarea:
S-a achizitionat una bucata Opel Astra G 1.6 Twinport, motor Z16XEP, 76 kW, second hand, frumoasa si lucioasa, toate bune si frumoase... dupa care au inceput problemele. Initial schimburi "clasice": distributie, filtre, ulei, placute frana, elemente amortizoare (flanse, rulmenti, etc), dupa care s-a observat consumul de ulei masiv, 1L/5-600km. In afara de uleiul mancat pe paine, masina nu manifesta alte simptome. S-a decis segmentarea motorului, planat chiuloasa, schimbat garnitura chiuloasa, reschimbat curea distributie, tot tacamul. Dupa segmentare am ramas cu un tremur foarte usor al motorului la relanti (acul turometrului nu sta pe loc, tremura usor maxim o grosime de linie de gradatie, scade dupa care creste la loc). Am zis ca e vorba de o perioada de acomodare, un rodaj, etc. 2500 km mai tarziu (precum si 0 consum ulei, din sortimentul 5w30 GM), acel tremur ramane in continuare.
Bun, pana aici, nu e motiv de ingrijorare foarte mare (deh, "ce vrei, dom'ne, are 10 ani, doar nu e ca scoasa din fabrica").
In acest moment se adauga la ipoteza un drum Galati-Brasov. Dupa aproximativ 100km de drum observ cu stupoare ca s-a aprins teroarea galbena in bord. Testul cu pedala: P0170.
Tras pe dreapta, sunat mecanic:
Mecanic:Cum e dom'ne, trage, sau se intrerupe in mers?
Subsemnatul: Trage, a facut vreo 2 hac-uri de intrerupere, dupa care nu a mai avut alte semne.
Mecanic: Benzina proasta, da-i inainte, cand vii acasa o punem pe tester.
Mers in continuare cu becul pornit dar fara alte probleme, ajuns la Brasov, chefuri, distractie, etc, vine vremea de plecat inapoi la Galati. La pornire observ ca becul s-a stins. "A, clar, benzina, mama lui de Petrom, bla bla bla". Peste 70 de km, ups, iar bec aprins. Lasat moale, mers cu 90km/h pana acasa, plimbata prin cartier pana sa se consume benzina. Pus benzina de Rompetrol, iarasi vreo 2-3 drumuri mici de oras, dupa care becul se stinge din nou. (iarasi banuiala ca ar fi fost benzina abominabila si pana s-a curatat cu cea noua a mai durat un pic). Plecat la drum mai lung din nou, 40 km dus fara probleme, 20 km din intors, iar bec aprins. Ajuns acasa si dusa masina la tester. P0170, si un singur rateu la reducerea turatiei pana la relanti dupa forjare cateva secunde. Rezultatul: niste clapete din galeria de admisie care nu stau locului si strica amestecul de aer. Rezolvare recomandata: galerie noua (care am vazut ca e vreo 3000 lei aprox) sau SH de pe la dezmembrari (care probabil e semnificativ mai ieftina, dar cu (ne)sansa sa recidiveze problema).
Asa ca am zis sa mai cer o a doua parere, daca e chiar asa de negru dracul sau merge trecut prin clor si albit un pic...
Sper sa postez in sectiunea corespunzatoare, teoretic din ce mi s-a spus are legatura cu galeria de admisie.
Problema mea este urmatoarea:
S-a achizitionat una bucata Opel Astra G 1.6 Twinport, motor Z16XEP, 76 kW, second hand, frumoasa si lucioasa, toate bune si frumoase... dupa care au inceput problemele. Initial schimburi "clasice": distributie, filtre, ulei, placute frana, elemente amortizoare (flanse, rulmenti, etc), dupa care s-a observat consumul de ulei masiv, 1L/5-600km. In afara de uleiul mancat pe paine, masina nu manifesta alte simptome. S-a decis segmentarea motorului, planat chiuloasa, schimbat garnitura chiuloasa, reschimbat curea distributie, tot tacamul. Dupa segmentare am ramas cu un tremur foarte usor al motorului la relanti (acul turometrului nu sta pe loc, tremura usor maxim o grosime de linie de gradatie, scade dupa care creste la loc). Am zis ca e vorba de o perioada de acomodare, un rodaj, etc. 2500 km mai tarziu (precum si 0 consum ulei, din sortimentul 5w30 GM), acel tremur ramane in continuare.
Bun, pana aici, nu e motiv de ingrijorare foarte mare (deh, "ce vrei, dom'ne, are 10 ani, doar nu e ca scoasa din fabrica").
In acest moment se adauga la ipoteza un drum Galati-Brasov. Dupa aproximativ 100km de drum observ cu stupoare ca s-a aprins teroarea galbena in bord. Testul cu pedala: P0170.
Tras pe dreapta, sunat mecanic:
Mecanic:Cum e dom'ne, trage, sau se intrerupe in mers?
Subsemnatul: Trage, a facut vreo 2 hac-uri de intrerupere, dupa care nu a mai avut alte semne.
Mecanic: Benzina proasta, da-i inainte, cand vii acasa o punem pe tester.
Mers in continuare cu becul pornit dar fara alte probleme, ajuns la Brasov, chefuri, distractie, etc, vine vremea de plecat inapoi la Galati. La pornire observ ca becul s-a stins. "A, clar, benzina, mama lui de Petrom, bla bla bla". Peste 70 de km, ups, iar bec aprins. Lasat moale, mers cu 90km/h pana acasa, plimbata prin cartier pana sa se consume benzina. Pus benzina de Rompetrol, iarasi vreo 2-3 drumuri mici de oras, dupa care becul se stinge din nou. (iarasi banuiala ca ar fi fost benzina abominabila si pana s-a curatat cu cea noua a mai durat un pic). Plecat la drum mai lung din nou, 40 km dus fara probleme, 20 km din intors, iar bec aprins. Ajuns acasa si dusa masina la tester. P0170, si un singur rateu la reducerea turatiei pana la relanti dupa forjare cateva secunde. Rezultatul: niste clapete din galeria de admisie care nu stau locului si strica amestecul de aer. Rezolvare recomandata: galerie noua (care am vazut ca e vreo 3000 lei aprox) sau SH de pe la dezmembrari (care probabil e semnificativ mai ieftina, dar cu (ne)sansa sa recidiveze problema).
Asa ca am zis sa mai cer o a doua parere, daca e chiar asa de negru dracul sau merge trecut prin clor si albit un pic...
adir
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare!
Va rog foarte frumos, daca puteti, sa va spuneti parerea despre urmatoarele sunete pe care le scoate masina, o AstraG Bertone, echipata cu Z16XEP.
Am gasit-o de vanzare pe Autovit, pretul e bun, mai putin zgomotele motorului din clip. Numarul de kilometri sunt 152.000 pe bord, estimez 250.000.
Baiatul care o vinde spune ca i-a facut segmentare in toamna, dar nu mai stie cand a inceput sa se auda bataia ca de diesel, daca inainte sau dupa segmentare ...
Sa fie admisia twinport problema? Sau e terminat motorul... ?
Sunetul motorului la rece, relanti:
Sunetul motorului la rece, cu turare la 3000 rpm:
Sunetul motorului la cald:
Toba:
Va multumesc din suflet!
Va rog foarte frumos, daca puteti, sa va spuneti parerea despre urmatoarele sunete pe care le scoate masina, o AstraG Bertone, echipata cu Z16XEP.
Am gasit-o de vanzare pe Autovit, pretul e bun, mai putin zgomotele motorului din clip. Numarul de kilometri sunt 152.000 pe bord, estimez 250.000.
Baiatul care o vinde spune ca i-a facut segmentare in toamna, dar nu mai stie cand a inceput sa se auda bataia ca de diesel, daca inainte sau dupa segmentare ...
Sa fie admisia twinport problema? Sau e terminat motorul... ?
Sunetul motorului la rece, relanti:
Sunetul motorului la rece, cu turare la 3000 rpm:
Sunetul motorului la cald:
Toba:
Va multumesc din suflet!
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
adir
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2011
- Mesaj Privat
- iuly75
- **
- 164 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Braila
iuly75
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
sergiu03
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2014
- Mesaj Privat
Off.. nimeni nu a mai scris nimic de asta din 2008?
Am patit-o si eu acum.
De precizat ca la mine a aparut pentru prima oara acest zgomot acum 2 zile dupa ce, pe traseu, mi s-a aprins intr-o depasire martorul acela rotund(check engine? - nu e cel cu masina cu cheia pe el) (ce-i drept mers vreo 100km destul de sportiv), motorul a intrat intr-o stare de avarie, a trebuit sa trag masina pe dreapta, in timp ce, la relanti, vibra din toate incheieturile ca un tractor, daca acceleram pe loc incepea sa palpaie martorul respectiv si vibratul masinii se amplifica (eram ca intr-un scaun din acela de masaj ce se gasesc prin malluri - pus pe treapta turbo!).
Mai multe detalii legate de aceasta problema (care se pare ca e destul de slab documentata si din pacate nu prea comuna) dar pe care am gasit-o (identica) si la alti posesori de opel, cum ar fi de ex aici: http://www.astraclub.ro/ind...a-astra-h-16-xep/ .
Am aceasta problema la masina de mai bine de un an si jumatate. Nu am reusit nici pana acum sa ii dau de cap, dupa multe vizite in multe serviceuri prin Bucuresti, inclusiv Erebus - ultimul diagnostic al lor ar fi ca POATE e de la ECU si sa dau 4500 RON ca POATE se rezolva. In linkul de mai sus, un coleg a precizat ca si solutie tot curatarea galeriei de admisie.
Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit, s-a oprit vibratul, martorul a ramas in continuare aprins(dar macar nu mai palpaia pe accelerare) si am plecat la drum. Dupa cateva sute de metri am sesizat pentru prima oara de cand am masina SI acest zgomot metalic. Senzatie!
La mine se aude doar pe acceleratie acel zgomot de diesel (ce-i drept e aproape imperceptibil dar eu tot il aud).
Am fost cu ea la Erebus si dupa ce am mers cu mecanicul pe strada, cu a 2-a mai mult, peste 2700 rpm (pt ca doar asa incepe se sa auda mai tare) mi-a zis: "e inceput de galerie de admisie" ) ..
Bine, mi-a explicat dup-aia consilierul din service ce inseamna asta si anume ca trebuie inlocuita galeria de admisie pt ca e o tabla sau clapeta care s-a desprins pe acolo si vibreaza - pret 2700 RON galeria + manopera cat o mai fi - ei nu repara/curata, doar schimba. Si mi-a mai zis ca pot sa merg cu ea asa lejer inca 100000 km doar ca, in timp, zgomotul se va accentua.
Apoi am intrat pe google si uite asa am ajuns aici, la acest topic. Am citit toate cele 8 pagini pe acest subiect, dar:
1) Nimeni nu a mai zis nimic din 2008
2) Prin Bucuresti nu prea se gaseste vreun service care sa faca operatiunea mai sus amintita - sau cel putin nimeni nu a precizat nimic in afara de cei de la EDS care, din cate zicea colegul care a fost la ei, nu mai facusera niciodata asta.
3) Si cel mai important.. la mine, cel putin acum, se aude doar pe accelerare. La frana de motor (adica de la 3000rpm iau piciorul de pe acceleratie) nu se mai aude nimic. E posibil sa fie alta cauza?
4) Nu ma risc sub nicio forma sa fac eu aceasta operatiune, sunt mult prea inapt la capitolul mecanica.
5) La mine singurele coduri de eroare sunt legate de "cylinder missfire", 5 la nr : 300000, 301000, 302000, 303000, 304000 - adica cod de eroare pe fiecare bujie/injector plus cel de-al 5-lea (codul 300000) care inseamna "random cylinder missfire".
Oricum, sa schimb ECU, sub nici o forma. Din cate zicea colegul in linkul pe care l-am pus mai sus, saracul el le-a schimbat pe toate, ECU, EGR, bobina de inductie, bujii, clapeta acceleratie .. degeaba. Aceleasi probleme.
As vrea sa fac si eu operatiunea de pe acest thread si anume sa dau jos galerie si sa o "reconditionez". Ma ajuta cineva va rog? Platesc pret de prezentanta pe ora de manopera. Vorbesc cat se poate de serios. Pana mea, cu 2 zile inainte de anul nou si eu nu ma pot folosi de masina si am ajuns sa mi fie si frica sa mai ies cu ea la drum
Am patit-o si eu acum.
De precizat ca la mine a aparut pentru prima oara acest zgomot acum 2 zile dupa ce, pe traseu, mi s-a aprins intr-o depasire martorul acela rotund(check engine? - nu e cel cu masina cu cheia pe el) (ce-i drept mers vreo 100km destul de sportiv), motorul a intrat intr-o stare de avarie, a trebuit sa trag masina pe dreapta, in timp ce, la relanti, vibra din toate incheieturile ca un tractor, daca acceleram pe loc incepea sa palpaie martorul respectiv si vibratul masinii se amplifica (eram ca intr-un scaun din acela de masaj ce se gasesc prin malluri - pus pe treapta turbo!).
Mai multe detalii legate de aceasta problema (care se pare ca e destul de slab documentata si din pacate nu prea comuna) dar pe care am gasit-o (identica) si la alti posesori de opel, cum ar fi de ex aici: http://www.astraclub.ro/ind...a-astra-h-16-xep/ .
Am aceasta problema la masina de mai bine de un an si jumatate. Nu am reusit nici pana acum sa ii dau de cap, dupa multe vizite in multe serviceuri prin Bucuresti, inclusiv Erebus - ultimul diagnostic al lor ar fi ca POATE e de la ECU si sa dau 4500 RON ca POATE se rezolva. In linkul de mai sus, un coleg a precizat ca si solutie tot curatarea galeriei de admisie.
Dupa ce am oprit motorul si l-am repornit, s-a oprit vibratul, martorul a ramas in continuare aprins(dar macar nu mai palpaia pe accelerare) si am plecat la drum. Dupa cateva sute de metri am sesizat pentru prima oara de cand am masina SI acest zgomot metalic. Senzatie!
La mine se aude doar pe acceleratie acel zgomot de diesel (ce-i drept e aproape imperceptibil dar eu tot il aud).
Am fost cu ea la Erebus si dupa ce am mers cu mecanicul pe strada, cu a 2-a mai mult, peste 2700 rpm (pt ca doar asa incepe se sa auda mai tare) mi-a zis: "e inceput de galerie de admisie" ) ..
Bine, mi-a explicat dup-aia consilierul din service ce inseamna asta si anume ca trebuie inlocuita galeria de admisie pt ca e o tabla sau clapeta care s-a desprins pe acolo si vibreaza - pret 2700 RON galeria + manopera cat o mai fi - ei nu repara/curata, doar schimba. Si mi-a mai zis ca pot sa merg cu ea asa lejer inca 100000 km doar ca, in timp, zgomotul se va accentua.
Apoi am intrat pe google si uite asa am ajuns aici, la acest topic. Am citit toate cele 8 pagini pe acest subiect, dar:
1) Nimeni nu a mai zis nimic din 2008
2) Prin Bucuresti nu prea se gaseste vreun service care sa faca operatiunea mai sus amintita - sau cel putin nimeni nu a precizat nimic in afara de cei de la EDS care, din cate zicea colegul care a fost la ei, nu mai facusera niciodata asta.
3) Si cel mai important.. la mine, cel putin acum, se aude doar pe accelerare. La frana de motor (adica de la 3000rpm iau piciorul de pe acceleratie) nu se mai aude nimic. E posibil sa fie alta cauza?
4) Nu ma risc sub nicio forma sa fac eu aceasta operatiune, sunt mult prea inapt la capitolul mecanica.
5) La mine singurele coduri de eroare sunt legate de "cylinder missfire", 5 la nr : 300000, 301000, 302000, 303000, 304000 - adica cod de eroare pe fiecare bujie/injector plus cel de-al 5-lea (codul 300000) care inseamna "random cylinder missfire".
Oricum, sa schimb ECU, sub nici o forma. Din cate zicea colegul in linkul pe care l-am pus mai sus, saracul el le-a schimbat pe toate, ECU, EGR, bobina de inductie, bujii, clapeta acceleratie .. degeaba. Aceleasi probleme.
As vrea sa fac si eu operatiunea de pe acest thread si anume sa dau jos galerie si sa o "reconditionez". Ma ajuta cineva va rog? Platesc pret de prezentanta pe ora de manopera. Vorbesc cat se poate de serios. Pana mea, cu 2 zile inainte de anul nou si eu nu ma pot folosi de masina si am ajuns sa mi fie si frica sa mai ies cu ea la drum
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salut. Si eu cred ca am aceasta problema la admisie, nu se aude mereu si nu chiar deranjant, de aceea voi astepta sa fie cald afara.
In schimb, am consumul dublu sau triplu la relanti/ computerul de bord si miroase a gaze nearse + bujii afumate! Ciudat este ca nu mereu, sunt plimbari la care observ ca am 0.7l/ h de fiecare data, dar sunt si cazuri de 1.4/1.8 l/h mai nou...
Sa fie oare de la aceste clapete? TB a fost curatat acum cateva luni. Nu are erori stocate.
In schimb, am consumul dublu sau triplu la relanti/ computerul de bord si miroase a gaze nearse + bujii afumate! Ciudat este ca nu mereu, sunt plimbari la care observ ca am 0.7l/ h de fiecare data, dar sunt si cazuri de 1.4/1.8 l/h mai nou...
Sa fie oare de la aceste clapete? TB a fost curatat acum cateva luni. Nu are erori stocate.
- misublu89
- **
- 302 mesaje
- din 01 Mar 2011
- Astra 2004 Z16XEP
- Constanta
misublu89
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
- alex biciaga
- *
- 3 mesaje
- din 01 Jul 2016
- Vectra 2007
- Iasi
alex biciaga
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2016
- Mesaj Privat
tesera
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z4XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2016
- Mesaj Privat
- tadobaru
- **
- 115 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
- adrian cobra
- **
- 51 mesaje
- din 16 Oct 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Galati
adrian cobra
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2010
- Mesaj Privat
salutare ,am si eu doar o intrebare legata de admisie .Sunt in cautare de un astra h 1.6 sau 1.8 an 2005:am vazut citeva masini dar mia sarit ceva in ochi legat de admisie (o crapatura la jumate )si am cautat dar nu gasesc nimic legat de galerie ,daca ar fi din 2 buc )deci crapatura este exact in mijloc cum te uiti la motor se vede pe langa protectia aceia de tabla ,Proprietari nu stiu nimic (doar se ocupa cu comercializarea nu stiu sa raspunda la intrebari .daca vriun posesor ar putea sa-mi dea un raspuns ,multumesc
- tadobaru
- **
- 115 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat
- adrian cobra
- **
- 51 mesaje
- din 16 Oct 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Galati
adrian cobra
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
SVlad319
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2017
- Mesaj Privat
- tadobaru
- **
- 115 mesaje
- din 09 Mai 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Constanta
tadobaru
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2009
- Mesaj Privat
Daca se aude un tacanit pe la galeria de admisie asa e normal sau e posibil sa fie o problema la tacheti la supape sau doar de la infundarea cu mizerie a furtunului care vine din capacul de la axele cu came?
Mentionez ca bujiile le-am schimbat anul trecut iar cele vechi erau curate.
Si nici tija de la twinport sau acele bolturi nu au probleme in urma vizualizarii din exterior. Am tras de mai multe ori de ea si lucreaza normal inclusiv dupa ce porneste motorul - poate doar clapetele la interior deteriorate.
Mentionez ca bujiile le-am schimbat anul trecut iar cele vechi erau curate.
Si nici tija de la twinport sau acele bolturi nu au probleme in urma vizualizarii din exterior. Am tras de mai multe ori de ea si lucreaza normal inclusiv dupa ce porneste motorul - poate doar clapetele la interior deteriorate.
- gaches
- **
- 142 mesaje
- din 01 Nov 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Vaslui
gaches
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Vaslui
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2008
- Mesaj Privat
misublu89 a scris:Aveam si eu problema cu zgomotul de diesel . am dat jos admisia , am dat cu silicon victor reins cum au zis baietii mai sus , am schimbat garnitura si s-a rezolvat . Multumesc colegilor !
SALUT.
Ai spus ca ai schimbat garnitura de la galeria de admisie?
Care din ele? Aia din tabla sau aia dintre cele 2 parti cand desfaci galeria?
Multumesc.