magiqMax
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2015
- Mesaj Privat
INSIGNIA SPORTS TOURER, diesel, A20DTH, 1956 cmc, 2009, 160CP, 118kW, 215.000 km (reali)
Salut!
De vreo cateva zile, se întâmplã ca pe traseul pe care-l fac zilnic cãtre serviciu - cca. 30 km dus ºi 30 km întors - cam dupã vreo 10-15 km sã mi se opreascã masina si sa apara în bord mesajul cu SVS. Dupã cca. 30 sec. repornesc, porneste usor si nu mai apare mesajul, merge fãrã probleme. Ieri am fost la service - particular - a pus testerul ºi mi-a zis cã sunt 3 bujii arse (cu senzor!). Am insistat sã-mi explice de ce se opreºte maºina din mers? Mi s-a spus cã din cauza bujiilor arse, filtrul de particule s-a înfundat ºi dã informaþii cãtre alte componente, care în final opresc motorul?! Eu sunt bâtã la mecanicã, electronicã ºi ce-o mai fi legat de service. Menþionez cã alte erori n-au fost evidenþiate de tester - nu era un tester dedicat OP-COM, ci era un tester DELPHI. De asemenea, mecanicul mi-a recomandat ºi înlocuirea senzorului DPF ºi senzorul de presiune diferenþialã? zic bine?
Vã rog sã-mi "traduceþi" ºi mie, ºi sã-mi spuneþi dacã din cauza unor bujii arse se poate întâmpla aºa ceva. Ce mã sfãtuiþi? Vã mulþumesc pentru rãbdare!
Salut!
De vreo cateva zile, se întâmplã ca pe traseul pe care-l fac zilnic cãtre serviciu - cca. 30 km dus ºi 30 km întors - cam dupã vreo 10-15 km sã mi se opreascã masina si sa apara în bord mesajul cu SVS. Dupã cca. 30 sec. repornesc, porneste usor si nu mai apare mesajul, merge fãrã probleme. Ieri am fost la service - particular - a pus testerul ºi mi-a zis cã sunt 3 bujii arse (cu senzor!). Am insistat sã-mi explice de ce se opreºte maºina din mers? Mi s-a spus cã din cauza bujiilor arse, filtrul de particule s-a înfundat ºi dã informaþii cãtre alte componente, care în final opresc motorul?! Eu sunt bâtã la mecanicã, electronicã ºi ce-o mai fi legat de service. Menþionez cã alte erori n-au fost evidenþiate de tester - nu era un tester dedicat OP-COM, ci era un tester DELPHI. De asemenea, mecanicul mi-a recomandat ºi înlocuirea senzorului DPF ºi senzorul de presiune diferenþialã? zic bine?
Vã rog sã-mi "traduceþi" ºi mie, ºi sã-mi spuneþi dacã din cauza unor bujii arse se poate întâmpla aºa ceva. Ce mã sfãtuiþi? Vã mulþumesc pentru rãbdare!
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Pentru edificare trebuie sa postezi toate codurile de eroare stocate(SVS), altfel ce putem sa iti spunem?
Bujiile arse nu influenteaza functionarea motorului(la cele normale), ele ajuta la pornire, avand sensor ele furnizeaza informatii privind presiunea in camera de ardere, pe care le transmite catre ECU, in cazul in care vreun sensor nu mai functioneaza corect atunci pot apare probleme.
Daca filtrul apare ca infundat atunci sigur mai trebuie sa apara cateva coduri, nu doar cele legate de bujii...
Bujiile arse nu influenteaza functionarea motorului(la cele normale), ele ajuta la pornire, avand sensor ele furnizeaza informatii privind presiunea in camera de ardere, pe care le transmite catre ECU, in cazul in care vreun sensor nu mai functioneaza corect atunci pot apare probleme.
Daca filtrul apare ca infundat atunci sigur mai trebuie sa apara cateva coduri, nu doar cele legate de bujii...
opelro
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Ieri mi-a aparut mesaj cu SVS. Am citit cu op com si am eroarea p0671 00. Am sters-o si de atunci nu mai apare nici un mesaj in bord. Se poate sa fi fost eronat mesajul sau dupa ce am sters eroarea nu o mai da ca bujie arsa( ciudat e ca am scos si fisa de la bujia 1 si tot nu apare nimic in bord.). Afara 12 grade, masina are bujii normale, fara senzor,
Multumesc.
Ieri mi-a aparut mesaj cu SVS. Am citit cu op com si am eroarea p0671 00. Am sters-o si de atunci nu mai apare nici un mesaj in bord. Se poate sa fi fost eronat mesajul sau dupa ce am sters eroarea nu o mai da ca bujie arsa( ciudat e ca am scos si fisa de la bujia 1 si tot nu apare nimic in bord.). Afara 12 grade, masina are bujii normale, fara senzor,
Multumesc.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
opelro
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
opelro
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2016
- Mesaj Privat
magiqMax
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2015
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Pentru edificare trebuie sa postezi toate codurile de eroare stocate(SVS), altfel ce putem sa iti spunem?
Bujiile arse nu influenteaza functionarea motorului(la cele normale), ele ajuta la pornire, avand sensor ele furnizeaza informatii privind presiunea in camera de ardere, pe care le transmite catre ECU, in cazul in care vreun sensor nu mai functioneaza corect atunci pot apare probleme.
Daca filtrul apare ca infundat atunci sigur mai trebuie sa apara cateva coduri, nu doar cele legate de bujii...
Bujiile arse nu influenteaza functionarea motorului(la cele normale), ele ajuta la pornire, avand sensor ele furnizeaza informatii privind presiunea in camera de ardere, pe care le transmite catre ECU, in cazul in care vreun sensor nu mai functioneaza corect atunci pot apare probleme.
Daca filtrul apare ca infundat atunci sigur mai trebuie sa apara cateva coduri, nu doar cele legate de bujii...
Deci trebuie neapãrat un tester dedicat OP-COM, nu?
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
culcescu
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2013
- Mesaj Privat
opelro
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2016
- Mesaj Privat
culcescu
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2013
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- deleted-79478
- **
- 76 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79478
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Rachim
- **
- 178 mesaje
- din 27 Feb 2009
- Insignia 2011 A20DTH
- Arges
Rachim
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2009
- Mesaj Privat
Postez cateva imagini in speranta ca ma puteti ajuta cu un raspuns.
Acum cateva zile, la o diagnoza am gasit stocate erorile de mai sus. Acestea au fost sterse dar au reaparut dupa un timp.
Intrebarea mea este daca este posibil ca cele 3 buji sa se defecteze in acelasi timp sau problema este in alta parte.
Zilele urmatoare voi cursta si senzorul de pe arborele cotit sa vad daca se rezolva si cu eroare data de el.
Mentionez ca masina functioneaza bine, fara limitari de putere sau alte simptome. Este vb de o Insignia din 2011, motor A20DTH.
Acum cateva zile, la o diagnoza am gasit stocate erorile de mai sus. Acestea au fost sterse dar au reaparut dupa un timp.
Intrebarea mea este daca este posibil ca cele 3 buji sa se defecteze in acelasi timp sau problema este in alta parte.
Zilele urmatoare voi cursta si senzorul de pe arborele cotit sa vad daca se rezolva si cu eroare data de el.
Mentionez ca masina functioneaza bine, fara limitari de putere sau alte simptome. Este vb de o Insignia din 2011, motor A20DTH.
marius
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2004
- Mesaj Privat
Am intrebat si pe alt post, dar nu m-am descurcat ... .
Nu reusesc sa scot conectorul electric de la bujia incandescenta cu senzor de presiune. Conectorul se misca foarte putin fata de bujie cand trag de el, dar nu iese, desi am tras destul de tare. Este vreun secret, trebuie decuplat vreun clips / siguranta, trebuie vreo scula speciala, sau pur si simplu trebuie tras in sus tare ?
Am toate cele 4 bujii incandescente cu senzor de presiune :
Nu reusesc sa scot conectorul electric de la bujia incandescenta cu senzor de presiune. Conectorul se misca foarte putin fata de bujie cand trag de el, dar nu iese, desi am tras destul de tare. Este vreun secret, trebuie decuplat vreun clips / siguranta, trebuie vreo scula speciala, sau pur si simplu trebuie tras in sus tare ?
Am toate cele 4 bujii incandescente cu senzor de presiune :
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
mufa pe care ai pus-o tu in poza se poate scoate abia dupa ce scoti elementul acela rosu de siguranta. Tragi de el inspre directia firelor si abia apoi vei putea sa scoti mufa deblocand acea prindere pe care blocheaza elementul acela rosu. daca nu esti in stare mai bine mergi la un service ca daca nu poti desface aceasta prindere nu poti face nimic la masina si mai mult vei strica...
pune poze cu zona unei buji sa vedem acolo cum arata...
pune poze cu zona unei buji sa vedem acolo cum arata...
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat