Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • gelu009

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2015

  • Mesaj Privat
stx a scris:Salut , am verificat clapeta cu furtunul dat jos. Cand pornesc motorul si este la relanti usita sta putin inclinata intre inchis, daca accelerez ea se deschide complet deci lucreaza dar tot nu vrea sa traga cum trebuie si intra in limp mode dupa 3000 rpm iar furtunul tot are tendinta sa iasa afara.Mai ar fi si problema cu frana de motor, in mers daca am sa zic 2800 de ture si iau piciorul de pe pedala de acceleratie reduce brutal parca ar da in nas . E presiune prea mare pe sistem? Geometria variabila numai functioneaza corect? Daca are cineva vreo parare il rog sa-mi dea un raspuns.
Va multumesc.




Verifica si tu tampoale motorului si cel dintre cutia de viteza si motor..in genu tau imi face si mie ..bag de ex din viteza a3a intra 2 ..vezi ca sa inneaca motoru ca ar lua inainte Smile))..cineva mi-a zis ca sunt tampoanele luna de vine incerc sa le schimb..
Skip ads

  • Ionut08

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z17DHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut ma poate ajuta cineva cu clapeta de accelerație. Când motorul este oprit nu o pot mișca ,dar când pornesc sta aproape închisã clapeta. Este normal așa sau este defectã. Precizez cã la pornire motorul oscileazã sau chiar se oprește. Astra H 1.7 DTH
  • dorucioby

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2015

  • Mesaj Privat
La oprire clapeta trebuie sã scuture pac pac pac.Motorul merge cu ea deschisã și o închide la oprire.Daca e clapeta Am una care stã degeaba. Verifica si cablajul motor. La mine a fost cablajul întrerupt si am cumpãrat clapeta degeaba. Dacã vrei detalii 0723186317 si discutãm despre ce am pãțit eu
  • sam73

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Am un opela astra de 1.7 59 kw. De cand mia curatat mecanicul clapeta de acceleratie masina nu mai porneste decat cu sprei.masina merge ff bine motorul toarce rotund, singiurul lucru este,ca nu mai porneste. Am duso la alt mecanic . An facut injectoarele. A bagato pe testersi nui gaseste nimic. E psibil sa fi atins ceva la clapeta sau sa nu functioneze bine? Am ajuns la un momendat ca nus in ce directie sa ma indrept
Skip ads

  • blade_flo

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut,
Recomand inlocuire clapeta acceleratie la AutoA
Contact: Madalin/Eduard (service)
piesa+manopera app 500 RON
O zi buna.
  • sam73

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2016

  • Mesaj Privat
As schibao dar io sunt in talia.daca vrei sa mi dai un sfat spunemi. Tre sa o schimb?
  • dorucioby

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Schimb o si in plus verifica cablajul motor.
  • sam73

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc .
Skip ads

  • nosphy

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Pana la urma s-a rezolvat cu schimbarea clapetei?
  • pogonel

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ionut08 a scris:Salut ma poate ajuta cineva cu clapeta de accelerație. Când motorul este oprit nu o pot mișca ,dar când pornesc sta aproape închisã clapeta. Este normal așa sau este defectã. Precizez cã la pornire motorul oscileazã sau chiar se oprește. Astra H 1.7 DTH


Mai ai clapeta defecta? o vreau eu, mi-o dai? astept un raspuns de la tine
  • geo targoviste

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salut.. am un opel astra h 1.9 cdti 74 kw,aveam niste fluctuatii de turatie între 2000 și 3000 ture ,bun , am fost la un mecanic de am curãțat egr si seniorul de presiune de pe galeria de admisie in speranta ca se va rezolva problema. Erau foarte imbacsite,le-am curãțat pus la loc problema persista,am bagat-o în service iar la recomandarea lor am mers vreo 400 de km cu egr deconectat electric si nu am mai avut nici un fel de problema ,bun , recomandare service inlocuit egr ,am dat 700 lei.Acum dupa înlocuire am mers o seara cu masina si a doua zi s ã aprins check engine ,mers in service defect clapèta accelerație partea electronica ca cea mecanicã a fost verificatã si curãțatã,recomandare service înlocuire corp clapèta dar e destul de scumpa.Acum întrebarea mea de ce s a defectat clapèta dupa ce am schimbat egr sau e doar o coincidențã ca a crãpat?
  • geo targoviste

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salut.. am un opel astra h 1.9 cdti 74 kw,aveam niste fluctuatii de turatie între 2000 si 3000 ture ,bun , am fost la un mecanic de am curãtat egr si seniorul de presiune de pe galeria de admisie in speranta ca se va rezolva problema. Erau foarte imbacsite,le-am curãtat pus la loc problema persista,am bagat-o în service iar la recomandarea lor am mers vreo 400 de km cu egr deconectat electric si nu am mai avut nici un fel de problema ,bun , recomandare service inlocuit egr ,am dat 700 lei.Acum dupa înlocuire am mers o seara cu masina si a doua zi s ã aprins check engine ,mers in service defect clapèta acceleratie partea electronica ca cea mecanicã a fost verificatã si curãtatã,recomandare service înlocuire corp clapèta dar e destul de scumpa.Acum întrebarea mea de ce s a defectat clapèta dupa ce am schimbat egr sau e doar o coincidentã ca a crãpat?
Skip ads

  • geo targoviste

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Am gãsit o clapèta accelerație de la un opel vectra 1.9 cdti 120 cp al meu e 1.9 cdti 101 cp.La cea de vectra are probleme mecanice eu am probleme de electrica,pot sa pun placa electronica de vectra pe asta de astra h?
  • AMaria283

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Am facut textul cu frana si acceleratia si am eroarea 112562 ce poate sa fie ca imi face un zgomot urat in esapament daca mergi in spatele masini daca opresc motoru si pornesc nu se mai aude ninic
  • AMaria283

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Ast pareri de mult am problema asta si am pus pe ia en testere ni nimic
  • and0n3

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salutari.
Aceeasi problema la clapeta o am si eu 1.7 dth
Daca scot furtunul gros si ma uit la clapeta in timpul mersului clapeta sta aproape inchisa.
Daca pun mana pe furtunul gros care vine din interculer (adica opturez un pjc) clapeta se deschide normal.

De ce oare?
Nu am erori.

Multumesc
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut! Am avut probleme cu pornirea la cald dupa schimbarea filtrului de motorina, pornea la a doua cheie sau ceva mai greu la prima (Opel Astra G 1.7 CDTI motor Z17DTL fabricație 2008 185000km). Chestia este ca am scos furtunul gros dintre intercooler si clapeta, iar cu el scos porneste normal, de aceea as fi vrut sa aflu cum trebuie sa functioneze clapeta la masina mea. La mine cu motor oprit sta deschisa complet la 90°, cu contact pus se misca putin in unghi, sa zic asa vreo 3mm si asa sta si cu motor pornit, chiar daca accelerez pe loc, iar la oprire motor nu se inchide, sta tot asa, revine deschisa complet la 90° dupa cateva secunde de la oprirea motorului. Pe diagnoza sau in bord, nici o eroare. Sa fie mecanica ei defecta? A mai patit cineva? Cum a rezolvat?
  • VIulianFlorea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o dilema,daca merg cu mufa de la clapeta pusa am fum negru si consum ridicat si daca merg cu ea scoasa,toate acestea se remediaza.Clapeta sa fie? Sau altceva? Eu nu ma pricep asa bine la mecanica sa stiu..
  • H7214

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2023

  • Mesaj Privat
redghola a scris:Acum tot sap si citesc:

Tiaz a scris:
dragos.coroset a scris:chiar nu mai inteleg nimic.....acum i-mi apar 3 coduri de eroare 050074,023456,112502.....nu vreau sa supar pe nimeni,dar ca si calitate germana incep sa regret aceasta masina...chiar mi se pare ca e facuta in graba si cu o gramada de defecte ascunse... Sad

050074 - P0500 Vehicle Speed Signal not plausible with Engine Speed and Injection Mass B-031 - este un cod des intalnit la motoarele de 1.7 care nu prea are leac. Apare si dispare cand vrea el. Shocked Nu influenteaza cu nimic functionarea in parametrii a masinii.

023456 - P0234 Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation B-021
P0234 Boost Pressure Control Circuit Positive Deviation B-021
- Probleme cu electrovalva ce comanda turbo. Schimb-o sau incearca s-o sufli cu aer cu presiune asa cum a facut un coleg de pe forum. Cauta thread-ul lui si vei gasi mai multe detalii. Nu te apuca sa schimbi turbina daca nu are joc in lagare sau nu are blocata geometria variabila de pe ea. In general o turbina defecta v-a scoate sunete ciudate, v-a consuma si v-a imbiba admisia cu ulei etc.

112502 - P1125 Throttle Actuator Feedback Signal Range/Performance C-014 - Clapeta de acceleratie defecta. Pentru rezolvare desfaci UEC-ul care este localizat langa baterie si cureti mufele de sub el cu spray de contacte. Daca problema persista te duci si cumperi clapeta.

Vorbind la modul general sa stii ca noi degeaba iti dam idei daca tu nu le pui in practica. Masina n-o sa se repare de la sine daca nu inlocuiesti piesele defecte. In timp e posibil sa-ti apara si alte defecte care au cauza comuna acelasi piese in cauza. Sfatul meu ar fi sa pui in practica ideile date de mine si ceilalti colegi si poate ai sa te bucuri de masina asa cum ti-ai dorit. Wink

Bafta


Si parca si la mine desfacand furtunul de la interculerul turbo am gasit clapeta de acceleratie cam unsa si ma gandeam spre turbina....., iar UEC iara nu stiu ce este ca sa-l pot identifica pe langa baterie dupa cum zice colegul de forum....
buna ziua același cod de eroare îl am și eu p112502 și am scos furtunul din cap de la clapeta și accea supapa nu se mișcă de loc dar când se încălzește merge bine dar eroarea îmi tot apare motor 1.7 z17dth cdti
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR