Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • opel92

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Question Dupa pornirea motorului la rece am caderi de relanti de 1200 la 700 sau poate mai jos de atat. In cartea de reparatii dau anumite explicatii dar evazive. Si o alta problema, nu stiu daca cele 2 furtune de vacum din cutia de rezonanta care merg la clapeta filtrului de aer, respectiv in corpul injectiei monopunct sunt in pozitia corecta.
Skip ads

  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Scrie si tu ce masina ai in semnatura ca sa stim si noi despre ce vorbesti.

Acum la problema ta pot fi X cauze. Verifica mai intai alimentarea cu combustibil (aer si benzina) si aprinderea. Poti verifica si distributia (daca ai curea) sa nu iti fi sarit cureaua cu vreun dinte. Mai sunt si alte posibile cauze dar cred ca astea sunt primele care ar trebui verificate.
  • opel92

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfat si daca tot vorbim de servisuri spune-mi unde as putea sa merg ptr. o diagnoza ca acum la ora asta nici un service Opel nu mai detine soft ptr. modele vechi.

_______________________

Opel Astra 1,4 '92
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata throttle body, vezi ca are un motoras IAC ptr ralanti si un potentiometru, clapeta de acceleratie mai spun unii.
Banuiesc ca ai 14SE sau 14XE motorul.
Da o cautare ca sa pricepi ce trebuie sa faci si unde este jucarica....
Skip ads

  • opel92

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Stiu de acel motoras care tocmai l-am dat jos si l-am curatat dar tot asa este. Relantiul este scazut in continuare adik pe la 650- 750rot/min.in conditiile in care acesta ar trebui sa fie undeva la 850-900 si asta dintr-o data ptr. ca pana acum 1luna a mers foarte bine. In continuare caut un centru de diagnoza opel, cu toate ca nu stiu daca este cea mai buna alegere.
_____________________
Opel Astra 1.4 C14NZ
  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
opel92 a scris:Stiu de acel motoras care tocmai l-am dat jos si l-am curatat dar tot asa este. Relantiul este scazut in continuare adik pe la 650- 750rot/min.in conditiile in care acesta ar trebui sa fie undeva la 850-900 si asta dintr-o data ptr. ca pana acum 1luna a mers foarte bine. In continuare caut un centru de diagnoza opel, cu toate ca nu stiu daca este cea mai buna alegere.
_____________________
Opel Astra 1.4 C14NZ

...1- schimba sonda de temperatura la apa.
...2- daca continua cu intreruperea,schimba'i sonda lambda.succes!!! si ne anuntzi dupa...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi regulatorul presiune carburant
  • opel92

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca pana la urma voi cumpara un motoras nou de relanti. Am cumparat si senzorul de temperatura, sa vedem. Si va rog un ajutor pentru un tester ca din cand in cand, rar este adevarat sa mai aprinde si check engine-ul. Multumesc.
_________________
Opel Astra 1.4 '92
Skip ads

  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
opel92 a scris:Cred ca pana la urma voi cumpara un motoras nou de relanti. Am cumparat si senzorul de temperatura, sa vedem. Si va rog un ajutor pentru un tester ca din cand in cand, rar este adevarat sa mai aprinde si check engine-ul. Multumesc.
_________________
Opel Astra 1.4 '92

...este de la sonda lambda,schimb'o si pe aia.si o sa vezi diferentza.nu te zgarci la cateva sute si pune'i una bosch,care oricum e garantata 50.000km.si codul pt sonda ta este:0258002014,si pretul: 195-200ron. bafta
  • Billy

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu zic inainte de a te apuca sa arunci banii pe piese noi, apucate si masoara cu un aparat de masura fiecare piesa.
De ex: La sonda Lambda trebuie sa ai o tensiune intre50mV si 950mV.Valoarea medie a sondei este 450mV in conditiile in care amestecul din gazele de evacuare este perfect. In momentul in care masori o sa observi ca tensiunea fluctueaza constant intre 50mV si 950mV (adica timp de 1-2 secunde o sa ai sub 450mv, apoi alte 1-2 secunde peste 450mV si tot asa mai departe). Acest test i-ti confirma ca sonda lucreaza si ca comunica in permanenta computerului calitatea amestecului din evacuare. Sub 450mV sonda comunica computerului ca amestecul din evacuare este sarac, computerul va reactiona inbogatind amestecul de carburant, iar peste 1-2 secunde sonda va sesiza si comunica ca este amestec bogat adica vei vedea o tensiune de peste 450mV si tot asa in continuare.
La sonda de temperatura se masoara rezistenta acesteia la diferite temperaturi :la 0 grade, la 20 grade pina la 80 grade. nu mai retin valorile. Cumpara si tu o carte ca i-ti spune cum sa verifici fiecare piesa. cred ca am vazut chiar pe forum la vreo 45 RON.
Din punct de vedere al testerului te duci degeaba ca nu i-ti poate spune mai multe despre calculator decit poti sa afli tu prin metoda agrafei.
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 513
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Incearca sa iei motorasul de la dezmembrari , acolo ii poti face proba si daca ai aceleasi simptome macar stii sa nu arunci banii aiurea. O problema asemanatoare am avut-o si eu la c orsa mea in sensul ca ori statea ralanti-ul sub 700 ture ori o lua razna si era peste 2000, iar norocul meu a fost un prieten care avea un astra de 1.4 , acelasi motor cu al meu si am luat piese de la el , iar in final s-a dovedit a fi calculatorul dus .Sper sa nu ajungi acolo.Pe Turnu Magurele in Berceni undeva langa Selgros Berceni exista un parc unde dezmembreaza numai Opeluri. Incearca acolo.
  • opel92

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru sugestii si sper sa o pot remedia ca ma obsedeaza. Sonda Lamda a fost schimbata acum 1 si jum. dar nu este exclus sa se fi dus. Eu cand am cumparat masina adik in 0ctombrie 2005 esra schimbata( am vazut factura) dar nu stiu ce fek de sonda s-a pus. Daca va fi nevoie o voi schimba. O intrebare mai am: cum si unde se masoara sonda Lamda? Apropo de piese second hand va sugerez pe Drumul Gazarului din spre Budimex prima str. pe stanga piese bune si preturi la fel.
________________________
Opel astra 1.4 '92
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
opel92,
Ai mai investigat asupra problemei ?
Si eu am aceleasi simptome, arunca un ochi aici :
https://www.clubopel.com/vie...p?p=428467#428467
  • lionss

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Service-ul din Dr.Gazarului s-a mutat in Aparatorii Patriei, Str Drumul Cretești.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR