Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cum se desface un regulator de presiune la 1.3cdti astra h? Cum se curata?
Am pus solutie de curatat injectoare, la un plin(din care am consumat deja un sfert, foarte repede) si consumul este in continuare mai mare la relanti iar acum (dupa ce am pus solutia de curatare) variaza turatia la relanti pana se incalzeste.
Un regulator pentru motorul asta costa cam 600 ron(ffffoarte scump pt cat de mic e).
Skip ads

  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca o sa iti dau raspunsul corect dar o sa incerc. Eu am pompa de injecție in spatele motorului in stanga pe la jumatate si pe pompa este o valva de presiune pe care am curatato la service ca nu ma bag singur dar mai e si regulatorul de presiune care se afla in capul rampei de inalta eu am vrut sa il curat si ala dar bãiatu de service a zis ca nu se baga sa il scoatã ca are nu stiu ce folie sau film pe el foarte subtire si decat sa se riste a zis ca nu se baga
dar din ce spui tu acolo cred ca vrea sa isi faca regenerare la filtru de particule asa am incercat si cu curatare de injectoare 3 rezervoare unu dupa altu si nimik. Eu zic prima oara sa te duci la un mecanic cu calculator porformant si sa verifici presiunea in rampa sa vezi cum e ca poate fi si din motorina sper ca ajuta raspunsul
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare din nou. Am descoperit ieri de ce oscileazã acul la relantiu si de ce murea motorul, 2 probleme una era regulatorul de presiune care l-am curãtat si a doua am un injector mort de când am cumparat masina Sad(((. Astept luni sa vedem cum rezolv injectorul mort .
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cum ti-ai dat seama ca e mort un injector?
Cum ai verificat?
Skip ads

  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Scoti mufa de la fiecare injector si daca se simte motorul altfel are alt sunet e bun daca nu se schimba nimik la motor cu mufa scoasã e înfundat.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ca la bujii la Dacie?interesant !
Eu stiu ca se face test cu eprubetele sau cu 4 furtunase transparente de circa 10 cm bagate in capul injectorului si se masoara cantitatea de motorina de pe retur.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
yulyusrespect
si daca ai injectoare piezo,ce faci daca scoti mufa cand merge motoru?
poti sa arunci acel injector
metoda lui cuculica este cea corecta
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Eu nu sunt mecanic doar am vazut cum se face la masina mea care presupun ca nu are injectoare piezo
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Si testul ala cu cantitatea de motorina pe retur tebuie facut urmand o procedura, nu cum fac mecanici de pe la noi, care pun eprubetele pornesc motorul si dupa zic injectori astia sunt terminati..Wink
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare din nou am decis sa pun ulei 2t in motorina, am pus la primul plin 400 ml ulei la un plin si vreau sa mai pun la inca 2 plinuri tot 400 ml si dupa sa merg in continuare cu 250 ml la plin. Dupa cateva discutii urmãrite cum ca sar înfunda dpf-ul daca pui ulei cand o sa se infunde o sa il dau jos si gata problema rezolvata. Sa stiti ca dupa 30 de litri de motorina consumati parca nu se mai aude motorul ca un tractor deci sunt multumit si acuma astept sa schimb regulatorul de presiune pt ca sau mai diminuat oscilatiile de la relantiu dar nu de tot deci parerea mea personala e ca se strica din cauza motorinei avand piese mici si finutze si neavând o ungere adecvatã se strica acolo înãuntrul ei (parere mea). O sa va mai tin la curent cu toate. Salutãri si toate cele bune . Mai corectati-ma daca zic vreo prostie ca eu nu sunt mecanic doar va spun ce fac eu pe propria rãspundere si nu sunt responsabil daca altcineva pateste ceva la masina lui .
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Regulatorul se strica din cauza caci este facut pistonasul din el din material foarte moale,eu am verificat duritatea lui si pot sa va spun caci este mai slab ca OL60(pt cine cunoaste materialele).
Ginditi-va la presiunea care este supus acest material,cat poate rezista.
  • yulyusrespect

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Viorel _bce ai verificat pistonasul nou sau dupa uzare ca daca e dupa uzare probabil si motorina il afecteaza, daca lai verificat nou sunt proaste ele din fabricatie. Oricum e nasol dacã stiam treaba asta inainte sa o cumpãr poate ma orientam la benzina dar tot mai mult imi place motorina.
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:Si testul ala cu cantitatea de motorina pe retur tebuie facut urmand o procedura, nu cum fac mecanici de pe la noi, care pun eprubetele pornesc motorul si dupa zic injectori astia sunt terminati..Wink


Ai mare dreptate!
Verificarea se face cu motorul rece,o spun din propria experienta.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@yulysrespect, l-am verificat pe cel de pe masina si asta nu conteaza daca este nou sau vechi duritatea materialului este la fel. Oteluri la care difera duritatea stratului exterior sunt cele cu tratamente termice de cementare.nitrurare,nitrocarburare etc.
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara, am o întrebare pentru cei cu astra h diesel, problema cu regulatorul de presiune.
întrebare: Regulatorul de presiune de pe pompa inalte de la Astra H Z17DTL se potriveste la Astra H motor Z17DTJ ?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu se potriveste.
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mulțumesc Viorel, aveam un regulator de la Z17DTL și vroiam sã-l încerc pe Z17 DTJ, ca forma seamãnã dar poate are alți parametri. Atunci nu ma mai obosesc sa încerc.
  • mihaiiulian79

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Am o intrebare. Din cauza regulatorului se oprește în relantiu mașina? Are și unele oscilații. La testarea mi-a zis mecanicul cã am presiunea prea mare in rampa de combustibil.
  • sebyk1

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2006 z19 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2011

  • Mesaj Privat
mihaiiulian79.Altii se plang de presiune mica in rampa iar tie este prea mare .Smile.Regulator defect sau faci amestec de motorina cu ulei hidraulic sau 2t.prea mare..
  • radovan1975

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu o problema am schimbat filtru de motorinã la un astra j 1.7cdti si acum dimineata porneste greu bãnuiesc cã scapa presiunea se poate sa fie devina filtru?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR