- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Singurul lucru pe care ti-l pot confirma, este sa schimbe urgent service-ul, nu stiu ce au de facut..., nu este asa de simplu de inlocuit, o manipulare gresita a acestui oring compromite motorul in doar cateva minute...!
Este problema lui...
Nu inteleg de ce trebuie sa comande el oringul...service-ul ce mai face?
Sau poate il inlocuieste in fata blocului...
Este problema lui...
Nu inteleg de ce trebuie sa comande el oringul...service-ul ce mai face?
Sau poate il inlocuieste in fata blocului...
Pinin
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2016
- Mesaj Privat
Poate a fost o greșealã de comunicare! Mecanicul știa ce si cum dar cel de la birou cand a cãutat oring nu la gãsit pentru ca era sub alt nume ... si da 26 era o țeava a fost ca punct de reper mi-a explicat mecanicul dupaia...
am fost grãbit de circumstanța si foarte speriat de situație si de ce am citit pe site... ma grãbeam sa primesc un raspuns sa stiu ce vb cu ei sa nu cumva sa fac alta greșealã...
Am avut noroc ca in rest a fost totul! O sa revin dupã ce
Se rezolva totul sa va spun daca imi mai apare avertismentul... va mulțumesc!
am fost grãbit de circumstanța si foarte speriat de situație si de ce am citit pe site... ma grãbeam sa primesc un raspuns sa stiu ce vb cu ei sa nu cumva sa fac alta greșealã...
Am avut noroc ca in rest a fost totul! O sa revin dupã ce
Se rezolva totul sa va spun daca imi mai apare avertismentul... va mulțumesc!
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Vezi ca in topicul asta pe la pagina 23-24, am postat poze cu oringul si codul lui. Nu mai stiu exact pagina , dar cireste si tu paginile de la 20- la 40 si vezi exact ce oring este. Costa vreo 70 de lei. Sa iei si un silicon de etansare VictorRainz ca e cel mai bun. Nu e pe distributie. Doar daca schimbi pompa de ulei cu totul atunci da se da distributia jos ca se desface si fulia de la arborele cotit. Daca nu se da jos doar baia de ulei ce implica si demontarea planetarei dreapta fata. Ai grija ca se scurge si uleiul din cutie si ar fi indicat sa iei si 2 litri de ulei rosu gm dexron 6 parca. In cutie intra 2.2 litri daca e manuala.
Pinin
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- deleted-105045
- *
- 30 mesaje
- din 10 Oct 2015
deleted-105045
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2015
- Mesaj Privat
Am o mare dilema, si anume: Am schimbat oringul la pompa de ulei dupa ce mi s-a aprins o data martorul de ulei pt 1 sec la pornire. La verificarea liniei s-a constatat ca, cuzinetul era invartit, arbore afectat, capac bloc motor decalit (albastrit pe lateral). Dupa montare la fel ca si inainte masina merge impecabil atat la pornire cat si in turatie, lucru ce i-a mirat si pe mecanici. Sa merg in continuare cu masina pana o sa dea un semn sau sa bag vreo 2000€ asa "preventiv" in reconditionarea motorului (rectificat bloc, arbore plus cuzonetii)?
Mai pot strica ceva in plus la ea?
Mai pot strica ceva in plus la ea?
Pinin
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
floxi a scris:Am o mare dilema, si anume: Am schimbat oringul la pompa de ulei dupa ce mi s-a aprins o data martorul de ulei pt 1 sec la pornire. La verificarea liniei s-a constatat ca, cuzinetul era invartit, arbore afectat, capac bloc motor decalit (albastrit pe lateral). Dupa montare la fel ca si inainte masina merge impecabil atat la pornire cat si in turatie, lucru ce i-a mirat si pe mecanici. Sa merg in continuare cu masina pana o sa dea un semn sau sa bag vreo 2000€ asa "preventiv" in reconditionarea motorului (rectificat bloc, arbore plus cuzonetii)?
Mai pot strica ceva in plus la ea?
Mai pot strica ceva in plus la ea?
Se poate intampla sa se blocheze motorul.
- deleted-105045
- *
- 30 mesaje
- din 10 Oct 2015
deleted-105045
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
@floxi daca folosesti masina in Romania risti sa ramai cine stie pe unde, dar chemi platforma si asta e. Daca pleci in strainatate se schimba datele problemei.
Am fost in situatia ta cu o problema asemanatoare si nu am riscat.
Nu poti pleca la un drum de 2000-2500 de kilometri si sa stai cu morcovu' in .....
Am fost in situatia ta cu o problema asemanatoare si nu am riscat.
Nu poti pleca la un drum de 2000-2500 de kilometri si sa stai cu morcovu' in .....
- deleted-105045
- *
- 30 mesaje
- din 10 Oct 2015
deleted-105045
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2015
- Mesaj Privat
Pinin
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2016
- Mesaj Privat
- deleted-105045
- *
- 30 mesaje
- din 10 Oct 2015
deleted-105045
- Mesaje scrise: 30
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2015
- Mesaj Privat
Pinin
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2016
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat