Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • vale46

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un opel astra bertone de 1.8 16 v am schimbat caloriferul din masina am schimbat si termostatul dar nu baga caldura sufla mai mult aer rece am verificat si clapeta de aer cald,aer rece inchide bine dar degeaba pe treapata 1,2 baga foarte putina caldura pe treapta 3,4 se raceste instant de la ce poate fi vreo siguranta ceva va rog daca ma puteti ajuta multumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu sunt sigur,dar la masina ta cred ca ai robinet caldura(regulator de debit)...,posibil sa fie blocat pe o anumita pozitie! Verifica...!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica in compartimentul motor unde intra tevile de apa in habitaclu daca ambele sunt calde atata pe intrare cat si pe iesire. daca sunt calde atunci problema este din interior de la clapeta de circulatie a aerului prin radiatorul din habitaclu. daca unul din furtune este rece atunci problema este la calorifer. daca ambele sunt reci atunci problema este a termostat (ramas pe deschis). verifica cum spunea si colegul daca nu ai robinetul acela blocat (el cred ca functioneaza cu vacum)...
  • vale46

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Nu e prevazuta cu robinet am verificar asta iar clapeta am umblat la ea si am inchiso eu ba mai mult iam pus un burete dar tot degeaba conductele care intra si iese sunt fierbinti
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai conductele tur-retur fierbinti,atunci cred ca aerul nu este dirijat prin radiator corect. Se poate face o proba cu motorul in regim termic(termostat deschis),ventilatie climatizare pe turatie maxima,pozitia clapetului selectata pe "cald" si se lasa sa functioneze 3-4 minute... Daca temperatura aerului ventilat este mica si conductele(tur-retur) sunt fierbinti,sigur aerul nu este dirijat corect prin radiator,problema de pozitie clapeta...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR