Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti iubitorii de opel, am schimbat filtrul de motorina si in suportul lui am gasit pilitura de fier, de unde poate fi ? a mai patit cineva ? Astra H fabric 2009 Z17dtj, 17 cdti
Astept raspunsurile d-voastra, mecanici meseriasi.
Multumesc.
Skip ads

  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Semnul e unu din cele mai proaste, de obicei pilitura vine din pompa de inalta presiune.O sa ti se duca injectoarele cu timpul.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pisboy are dreptate. Pompa produce span care se intoarce pe retur in rezervor si de acolo ajunge in filtru. Ideea e ca acel span ajunge mai intai in rampa, o parte e tras de injectoare si o parte se intoarece pe retur. Pompa de in inalte este dupa filtru ca sa intelegi fenomenul.
Teoretic cat mai repede ar trebui sa schimbi pompa ca sa nu strici injectoarele.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil de la pompa de inalte a injectiei. era bine daca faceai si niste poze ceva...
nu am prea auzit la Opel de astfel de probleme dar la Logan erau probleme mari intr-un timp cu asta.
ma gandesc ca pilitura era in interior jos si ai curatat-o cand ai schimbat filtrul...
Skip ads

  • acidutu

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ascultati acest suunet: http://www.youtube.com/watc...feature=endscreen

Sa fie acest sunet de la pompa de inalte , afectata de pilitura de fier ?
Astept pareri, multumesc.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nu merge linkul.
  • popa marcel 2

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
astazi am fost cu masina la reparat un opel astra 1,7 diesel din 2005 nu mai pornea numai cu spray.in carcasa filtrului de motorina are pilitura de fier cei de la cluj de la reprezentanta opel mi-au spus ca este de la pompa de inalta presiune pompagiu care o repara a spus ca nu este de la pompa deoarece daca era pompa nu mai tragea deloc si inca un lucru mi-a spus ca pompa de inalta presiune siemens care este pe motor ecotec nu face pilitura de fier deci ar fi exclusa pompa .el spune ca pompa de inalta presiune delphi care este pe logan diesel face pilitura de fier .tare curios sint ce este defect la masina cind o sa o diagnosticheze si implicit sa o repare o sa va anunt.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asteptam raspunsul tau cu interesez sa vedem ce produce acel span... altceva decat pompa de inalte Smile
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Dar de astea ce ziceti ? Sunt culese dintr-un EGR ! Masina ? Vectra-C half can Y20DTH.


CristianTM.
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
CristiTM, eu cared ca masina a folosit baloti de paie legati cu sarma in loc de motorina Very Happy
  • popa marcel 2

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
asta ar fi cauza cind opelul face pilitura de fier pompa de inalta presiune ati avut dreptate nu motorina ce am introduso in rezervorul masini
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:Dar de astea ce ziceti ? Sunt culese dintr-un EGR ! Masina ? Vectra-C half can Y20DTH.


CristianTM.


de unde naiba a ajuns sarma aia in EGR?...
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ia bagat fan sa manance si nu l-a mancat tot....tare inca nu am mai vazut asa ceva
  • derek

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
mikyboy a scris:asteptam raspunsul tau cu interesez sa vedem ce produce acel span... altceva decat pompa de inalte Smile


Toate pompele de tip nou care au o presiune foarte mare de lucru , produc span care infunda injectoarele.
Unele ( Delphi) mai repede decat altele .e doar o chestiune de timp
  • OMarian617

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Salut! Detin un Astra H Gtc 1.7 cdti care cu cateva zile in urma s-a incapatanat in a nu mai porni! In cursul zilei de azi citind mai multe post-uri am ajuns sa verific filtrul de motorina care spre nenorocul meu are pilitura de fier in el neavand mai mult de 500 de km de cand l.am scimbat si am mai observat cateva bucatele de span destul de maricele! Acum vine marele semn de intrebare !De ce porneste la sprey fara sa chinui mult automatul in conditiile in care motorul merge la rotund si fara sa se opreasca ? De ce pompa continua sa faca presiunea dorita ?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,658
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pilitura nu e din injectoare... as zice eu.

Acum inca iti porneste pentru ca e cald afara (capul hidraulic e putin dilatat, daca pot sa zic asa si probabil mai poate dezvolta presiunea minima de pornire la rece). La iarna nu cred ca o va lua nici cu spray, ramane doar sa incerci si sa revii aici cu un review.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã ai pilitura multã, pompa de injecție e praf. Dacã schimbi/recondiționezi pompa, este obligatoriu sa faci o curãțare a sistemului de injecție prin demontare completa. Altfel riști sa infunzi injectoare șamd.
  • OMarian617

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Filtrul pe care l-a avut inainte de la fostul proprietar cand l-am schimbat era negru in totalitate! Nu aveai unde pune un varf de ac pe culoarea initiala a filtrului masina fiind SH la N proprietar probabil! Nu cunosc atat de multa mecanica insa lovindute cu capul de ele si cu ajutorul unui sfat venit din partea voastra se poate baga la cap! Multumesc pentru sfat!
  • OMarian617

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Ce parere aveti voi despre motoarele acestea 1.7 cdti 74kw/101cp? Merita sa pastrez masina sau nu?
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Pilitura nu e din injectoare... as zice eu.

Acum inca iti porneste pentru ca e cald afara (capul hidraulic e putin dilatat, daca pot sa zic asa si probabil mai poate dezvolta presiunea minima de pornire la rece). La iarna nu cred ca o va lua nici cu spray, ramane doar sa incerci si sa revii aici cu un review.

Si la iarna poate sa porneasca fara probleme;la rece motorina e mai vascoasa si face presiune(inca)dar dupa aia urmeaza...sfarsitul(nu cred ca e departe)si gata!Nu ai de unde sa stii ce uzuri sunt in interior...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR