- JakeGD
- ***
- 599 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Grandland X 2020
- Dolj
JakeGD
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Dolj
- Masina: Grandland X 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- tiuc mihai
- *
- 7 mesaje
- din 18 Dec 2016
- Insignia 2010 A20DTH
- Maramures
tiuc mihai
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2016
- Mesaj Privat
- tiuc mihai
- *
- 7 mesaje
- din 18 Dec 2016
- Insignia 2010 A20DTH
- Maramures
tiuc mihai
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2016
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
Pinin
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2016
- Mesaj Privat
Eu am cumpãrat mașina si a doua zi dimineata sa aprins avertismentul, am citit pe forum problemele legate de el si cand am ajuns la service am zis sa imi schimbe oringul cu pricina si daca tot a dat baia jos i-am zis sa imi desfacã sa vad si un cuzinet si am fãcut bine, cuzineți mâncat vibrochenul la fel, motorul mergea ca uns nu bãtea nu fãcea urat nimik, deci cel mai bn e sa desfaci sa te uiti la cuzineți.
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
Pinin
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2016
- Mesaj Privat
Cip133
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2016
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
Cip133
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2016
- Mesaj Privat
Cip133
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2016
- Mesaj Privat
marvin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2016
- Mesaj Privat
Multumesc Stemi, dupa ce am vazut descrierea ta m-am hotarat sa schimb acel oring.
Aceeasi eroare (oil pressure low Stop engine ) mi-a aparut si mie timp de vreo doua luni (octombrie-noiembrie) imediat dupa ce s-a facut ceva mai frig afara ,am fost la reprezentanta am cumparat acel oring (58 lei) dar nu l-am schimbat la reprezentata am ales alt service (manopera 400 lei) dat fiind ca de doar 1000 km schimbasem uleiul am decis sa nu il schimb la aceasta interventie ...in mod normal trebuia schimbat.
Aceeasi eroare (oil pressure low Stop engine ) mi-a aparut si mie timp de vreo doua luni (octombrie-noiembrie) imediat dupa ce s-a facut ceva mai frig afara ,am fost la reprezentanta am cumparat acel oring (58 lei) dar nu l-am schimbat la reprezentata am ales alt service (manopera 400 lei) dat fiind ca de doar 1000 km schimbasem uleiul am decis sa nu il schimb la aceasta interventie ...in mod normal trebuia schimbat.
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
In primul rand doresc sa va adresez multe multumiri, pentru ca impartasiti aici problemele cu masinile voastre, si ajutati enorm prin asta (pe mine cel putin!).
@Marvin: ai schimbat oring-ul deja? Daca da, cum sunt cuzinetii/vibrochenul?
Si eu am aceasta problema la Insignia mea din 2010 (81kw/110 c.p). Prima data am vazut aceste mesaj ("Oil Pressure Low - please stop engine!") in 2015-Decembrie, parca, dar nu i-am dat importanta. NU a ramasa aprins martorul rosu de la ulei (cel cu robinetul), doar mesajul era vizibil pe ecranul portocaliu dintre ceasul de rotatii si cel de viteza.
Anul trecut, (2016), de prin octombrie a inceput sa mi-l dea de cate ori lasam masina nepornita 2-3 zile, si am inceput sa ma ingrijorez.
Motorul nu se aude ciudat, de tras trage, ulei nu mananca, nici nu scapa pe nicaieri.
Ciudat e ca daca opresc motorul cand apare mesajul pe ecran, si il repornesc imediat dupa (10-20 de secunde), nu mai apare mesajul de eroare...
Am dus-o si la diagnoza de 2 ori in locuri diferite, si nu s-a gasit nimic legat de partea cu pompa/ulei/presiune/senzor.
Vreo 3 mecanici mi-au spus ca e din cazua vascozitatii uleiului, ca pompa nu amorseaza destul de repede cand uleiul e rece si mai vascos. Dracu' stie...
Din octombrie pana acuma am facut in jur de 2.000-2.300 de km, nu mai stiu exact.
Acuma am comandat si eu oring-ul pacii ( 80 de ron cu transport inclus - unde l-ai gasit tu la numai 58 ?), si sper din toata inima ca numai ala sa fie "hiba".
Am luat si alt ulei de motor in loc de GM Dexos2 5W30 pe care-l am acuma - si anume, Motul 5W30 Dexos 2. Sper sa fie mai ok cu uleiul asta.
Asta in cazul in care motorul nu e "mort" .
In primul rand doresc sa va adresez multe multumiri, pentru ca impartasiti aici problemele cu masinile voastre, si ajutati enorm prin asta (pe mine cel putin!).
@Marvin: ai schimbat oring-ul deja? Daca da, cum sunt cuzinetii/vibrochenul?
Si eu am aceasta problema la Insignia mea din 2010 (81kw/110 c.p). Prima data am vazut aceste mesaj ("Oil Pressure Low - please stop engine!") in 2015-Decembrie, parca, dar nu i-am dat importanta. NU a ramasa aprins martorul rosu de la ulei (cel cu robinetul), doar mesajul era vizibil pe ecranul portocaliu dintre ceasul de rotatii si cel de viteza.
Anul trecut, (2016), de prin octombrie a inceput sa mi-l dea de cate ori lasam masina nepornita 2-3 zile, si am inceput sa ma ingrijorez.
Motorul nu se aude ciudat, de tras trage, ulei nu mananca, nici nu scapa pe nicaieri.
Ciudat e ca daca opresc motorul cand apare mesajul pe ecran, si il repornesc imediat dupa (10-20 de secunde), nu mai apare mesajul de eroare...
Am dus-o si la diagnoza de 2 ori in locuri diferite, si nu s-a gasit nimic legat de partea cu pompa/ulei/presiune/senzor.
Vreo 3 mecanici mi-au spus ca e din cazua vascozitatii uleiului, ca pompa nu amorseaza destul de repede cand uleiul e rece si mai vascos. Dracu' stie...
Din octombrie pana acuma am facut in jur de 2.000-2.300 de km, nu mai stiu exact.
Acuma am comandat si eu oring-ul pacii ( 80 de ron cu transport inclus - unde l-ai gasit tu la numai 58 ?), si sper din toata inima ca numai ala sa fie "hiba".
Am luat si alt ulei de motor in loc de GM Dexos2 5W30 pe care-l am acuma - si anume, Motul 5W30 Dexos 2. Sper sa fie mai ok cu uleiul asta.
Asta in cazul in care motorul nu e "mort" .
Cip133
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2016
- Mesaj Privat
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
@Cip 133: Da, m-am gandit si eu ca asta e explicatia. Am inceract sa descriu cat mai bine cum se manifesta la mine problema. Mersi!
O intrebare: presiunea e sub nivelul minim doar atunci la pornire, in momentul cand apare mesajul de eroare? (cum am spus, daca opresc motorul cand primesc acest mesaj, si repornesc imediat dupa, NU il mai primesc).
Daca totusi presiunea nu e ok nici in mers, si acest mesaj nu apare periodic sau nu mai apare deloc, nu ai cum sa stii ca e problema, si asta e o greseala de concept al celor de la GM.
Daca un oring cat un dop face ravagii in motor, si nici nu semnaleaza acest lucru decat printr-un mesaj de 1-2 secunde o data la n zile, la pornire, inclin sa cred ca cei de la GM sunt mai mult de vina.
O intrebare: presiunea e sub nivelul minim doar atunci la pornire, in momentul cand apare mesajul de eroare? (cum am spus, daca opresc motorul cand primesc acest mesaj, si repornesc imediat dupa, NU il mai primesc).
Daca totusi presiunea nu e ok nici in mers, si acest mesaj nu apare periodic sau nu mai apare deloc, nu ai cum sa stii ca e problema, si asta e o greseala de concept al celor de la GM.
Daca un oring cat un dop face ravagii in motor, si nici nu semnaleaza acest lucru decat printr-un mesaj de 1-2 secunde o data la n zile, la pornire, inclin sa cred ca cei de la GM sunt mai mult de vina.
- JakeGD
- ***
- 599 mesaje
- din 31 Jul 2007
- Grandland X 2020
- Dolj
JakeGD
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Dolj
- Masina: Grandland X 2020
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2007
- Mesaj Privat
Cip133
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2016
- Mesaj Privat
marvin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2016
- Mesaj Privat
Salut Behe, da am schimbat oringul dar din pacate nu stiu daca mecanicul s-a uitat un pic la cuzineti si vribochen, o sa il sun saptamana viitoare si il intreb deobicei este destul de meticulos si mai verifica una alta , acum cand a schimbat oringul zicea ca a curatat nu stiu ce pe la planetare(sper ca am retinut bine) a mai verificat antigelul....
Da, am schimbat oringul si l-am cumparat de la Radacini Brasov.
Recomandare :daca v-a aparut eroarea schimbati acel oring .
O seara placuta tuturor,
Da, am schimbat oringul si l-am cumparat de la Radacini Brasov.
Recomandare :daca v-a aparut eroarea schimbati acel oring .
O seara placuta tuturor,
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat