Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua.

Rog ajutor in problema aceasta:

Am achizitionat auto in 2013 cu 189000 la bord. Am cuparat auto in aprilie, Nu avea niciun sunet ciudat, totul ok. Incapand cu prima iarna, am observat un tacanit, un zgomot ciudat in primele 10-15 minute de functionare. Zgomotul este ca un tacanit, mai profund, metalic, Nu am bagat in seama si a continuat si in a 2-a iarna iar acum la a treia, este cam prea pronuntat, mi-e teama sa nu escaladeze si sa produca ceva daune.

Auto este o astra h 110cp, 1,7cdti, ecoflex, cutie m32, fabricata in aprilie 2010. Zgomotul se regaseste in plaja de turatii 1300 - 2000, cel mai pronuntat la 1500. In acelasi timp, in aceasta plaja, masina vibreaza, ca si cum ar merge in 3 pistoane. Deasemena, imi este foarte greu sa o tin, de ex, la 1500 fix. Ca si cum nu vrea sa stea turata fix la 1500, o ia in sus sau jos..

Am fost si la un mecanic, el mi-a spus ca ar fi un injector care nu functioneaza in plaja aceasta, trebuie date injectoarele jos si duse la verificat undeva pe strada Miresei in Timisoara.

Rog ajutor in a diagnostica problema. Mentionez ca am un opcom chinezesc, luat cu 100 Lei, poate ca pot diagnostica cu el ceva, Nu as da jos toate injectoarele, stiu ce inseamna sa fie original un lucru, calibrare din fabrica etc..

Mentionez ca nu am avut alte probleme intre timp. Tot ce am facut, este sa schimb 2 bujii, una in toamna lui 2014, alta in vara lui 2015.

Va ultumesc anticipat, Mirel

Am atasat si un filmulet:


[youtube]http://www.youtube.com/editor?feature=upload[/youtube]
Skip ads

  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
un alt link, cred ca acum este corect, lafilmulet:

http://www.youtube.com/watch?v=Isq8UvhKbA4
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
rog inchiderea topicului. vorbesc singur. renunt
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut,Mirele!Nu vorbesti singur,dar poate ca nimeni dintre cei care au citit topicul tau nu a avut nici o idee.Eu sunt aproape sigur ca problema ta e datorata cel putin unui injector.Du-te si verifica-le pe toate si o sa vezi ca am dreptate!O seara buna!
Skip ads

  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Asa face si a mea numai ca dupa ce se incalzeste nu se mai aude asa de tare. Eu abia am luat-o nu am avut cand sa caut problema dar la fel si eu suspectez injectoarele.
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ok, Multumesc pentru informatii. Nu pot verifica pe opcomul chinezesc sau prin alta modalitate, ce injector nu functioneaza in parametrii? Stiu ca ei sunt setati din fabrica cu cod, etc... Nu vreau sa-i dereglez...Daca ii dau jos, trebuie recodatata electronica sau ceva? Trebuie sa-i pun inapoi la fel, adica injectorul ce-l scot de pe pistonul respectiv sa-l pun exact la loc, etc... Multumesc
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ba poti te conectezi pe motor,il pornesti,functii speciale si ai o casuta de start.Iti va afisa compensarile.Daca inlocuiesti injectorul, cu contactul pus,conectare pe motor,programare,inlocuiti injectorul.Mai poti sa faci si un test de retur cu eprubetele.Spor.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eu la astra H ( motor 1.3 cdti) nu pot intra in functii speciale cu op com-ul.
Skip ads

  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
ok multumesc. am sa verific zilele astea, sa vad cu opcomul, daca reusesc sa vad injectoarele. va tin la curent. tacanitul face doar 10 - 15 minute. dupa acest interval, dispare sunetul. este inca o nedumerire a mea. de ce sunetul dispare daca injectorul este defect? sa nu fie vreo garnitura ceva, care se dilateaza dupa ce se incalzeste? sau, chiar este posibil ca injectorul, dupa ce este cald sa nu mai aibe probleme?
  • vladutz78

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2016

  • Mesaj Privat
eu am avut un zgomot la fel am fost cu ea la mecanic si cand a demontat baia de ulei a gasit spani mari in ulei si mi-a zis ca cel mai bine e sa schmb motorul
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Trebuie sa schimbi mecanicul. Nu am ajuns sa testez cu opcomul. Zgomotul nu este asa de pronuntat la peste 5 grade celsius, nu ma mai deranjeaza asa tare acum, var,a aproape ca aceas zgomot este inexistent. ciudat. opcom-ul l-am imprumutat. trebuie sa soseasca.
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ce ulei ai in motor si de cand?posibil sa aiba vascozitatea prea mare la rece.
Skip ads

  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu e de la ulei eu zic ca un injector baga prea multa motorina poti cumpara de la magazinul auto firtun transparent si scoti toate furtunasele de la retur.
Montezi la toate 4 injectoare acel furtun transparent si pui 4 pahare atunci o sa vezi care nu merge perfect.
O alta cauza parca ar fii zgomot de cuzineti dar sper sa nu ajungi acolo...
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Va salut. Nici eu nu cred ca este de la ulei. Dureaza prea mult tacanitul, Adica 10-15 minute la rece (-7 grade de exemplu). Ar avea timp uleiul sa ajunga peste tot. Oricum este 5W. In legatura cu bagatul de prea multa motorina, nu ar trebui sa tacane tot timpul atunci? De ce dupa cateva minute, nu mai bate? Acum de exemplu, la 17 grade, tacane foarte putin, cam 5 minute si tacane mult mai discret, nici nu ma deranjeaza asa mult, de aceea nici nu prea mai am tragere sa-i fac ceva. In schimb, stiu ca, de indata ce vin temperaturi cu minus, va tacani ca dracu. Tot va trebui sa-l rezolv pana la iarna urmatoare. Rasfoind forumurile, am dat de o intamplare similara cu tacanit, cum ca ar fi tacanit de la saibele de deasupra de injector, una era uzata si pana cand se dilata de la caldura, batea ca dracu. Se poate asa ceva? Ar fi prea simplu, nu? Multumesc pentru mesaje. De indata ce apuc sa-i fac ceva, va anunt.
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Va salut. Raspund dupa ceva timp in care toata vara, motorul nu a tacanit. A venit din nou iarna si tacane pana se incalzeste, tacane din nou, exact ca in filmulet. Astazi am pus laptup-ul pe masina cu opcomul chinezesc dar, nu pot intra in functii speciale. ''Butonul de functii speciale'' nu poate fi ''apasat''.

Aveti linkul mai jos la o poza de pe ecranul laptopului cu butonul inaccesibil.

https://s28.postimg.org/6f6q...en_Hunter_015.jpg
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Verifica injectoarele, eu cred ca de acolo vine sunetul. Fa un test de retur nu cu op com-ul. Cu op com-ul nu se poate intra in functiile speciale la toate opelurile.
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ok. Se pare ca nu se poate intra cu opcomul in functiile speciale la unele motoare, printre care sigur la motorul Z17DTJ + asa cum spune si svasile la unele motoare 1,3cdti. Pentru cei ce au aceste tipuri de motoare este important de retinut.
Urmeaza pasul cu returul. Pare SF pentru mine, dar am sa incerc. Este ultima varianta pe care incerc sa o fac pe cont propriu.
  • Trebeca

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Acealasi simptome le am si eu la o Astra j 1.7. Bujiile au fost schimbate iar pe opcom nu arata nimic. Astazi a fost ceva mai frig decat de obicei iar sunetul era foarte strident. Odata motorul incalzit sunetul dispare. Chiar ma dispera... Am observat si un consum exagerat astazi.. O liniuta la 50 km parcursi..
  • Trebeca

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Am fost sunat de cei de la Opel iar rãspunsul lor a fost ca fenomenul descris nu a putut fi reprodus. Mașina a stat în curtea lor de asearã. -6 grade de diminenta, însã cine știe la ce ora au pornit mașina. Orice idee in rezolvatea preblemei este mai mult decât binevenitã. Motorina bag doar de la shell, iar la 3 4 planuri bag premium. ÃŽn vara am avut ceva probleme la modul în care scotea fum mult, dupã un drum de 2000km și un aditiv pentru injectoare fumul a dispãrut. Sa fie totuși ceva la injectoare?
  • CSLAR

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Acelasi zgomot de tacanit metalic l-am avut si eu la Astra J, 1,7 CDTI, 110CP, an 2011. L-am tratat cu indiferenta timp de un an, dupa care, zgomotul a devenit tot mai puternic. La service (acum 3 saptamani) au constatat ca intinzatorul curelei de transmisie era blocat si cureaua intinsa la maxim. Dupa schimbarea chitului de transmisie (curea+intinzator+role ghidare), zgomotul a disparut.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR