Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Vesti bune, in cazul meu: mecanicul a desfacut capacul la una din clapete/cuzineti, si inafara de "uzura normala" (exact asa s-a exprimat), nu a gasit nimic (fara zgarieturi, indoituri, etc).
Intr-adevar, mi-a aratat, pe langa oring-ul probleme exista o zona unde etansarea nu era perfecta, fiind putin ulei pe marginea sorbului.
Azi o monteaza la loc, imi schimba si uleiul din cutia de viteze, si ...sper sa fie OK!
Mentionez pt cei care nu au citit tot topicul: eu am facut in jur de 2.500 de km cu masina de cand am primit eroarea "Oil Pressure Low - please stop engine!", prima data, prin Octombrie anul trecut. Deci, sperante exista, insa mergeti si schimbati acel oring, nu merita riscul!
Intr-adevar, mi-a aratat, pe langa oring-ul probleme exista o zona unde etansarea nu era perfecta, fiind putin ulei pe marginea sorbului.
Azi o monteaza la loc, imi schimba si uleiul din cutia de viteze, si ...sper sa fie OK!
Mentionez pt cei care nu au citit tot topicul: eu am facut in jur de 2.500 de km cu masina de cand am primit eroarea "Oil Pressure Low - please stop engine!", prima data, prin Octombrie anul trecut. Deci, sperante exista, insa mergeti si schimbati acel oring, nu merita riscul!
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Ma bucur pt tine Behe si cat mai multi km cu dieselul. Vedeti ca dracu nu e chiar asa de negru pentru unii. Multi din cei cu probleme sa nu le fi cumparat masluite si cum a patit Nete, i-a picat motorul fara acel mesaj. Nu doresc nimanui necazuri, dar cand se cumpara o astfel de masina trebuie verificata si dupa serie la reprezentanta si cu testerul.
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
@Marius Mezei, @ionut ciobanu: Va multumesc pentru urari, si va doresc tuturor celor afectati de problema asta (si de altele) la masini, sa scapati cat mai repede, simplu si ieftin Si cat mai multi km fara probleme!
Masina mea nu e inca gata, abia sambata o sa merg dupa ea, dar macar stiu ca nu sunt cuzinetii.
O intrebare catre voi, cei patiti: mecanicul a desfacut capacul doar de la una din clapeta/cuzinet. A vazut ca nu e problema, a inchis si asta e.
El a zis ca daca unul e ok (luat la intamplare, in functie de cat de usor l-a putut desface), restul sunt si ei ok.
A mai spus ca daca ii desface pe toti, e mai complicat apoi ca mai trebuie facute niste reglaje, ceva legat de distributie.
Voi ce spuneti? E suficient ca a verificat unul? Mersi
Masina mea nu e inca gata, abia sambata o sa merg dupa ea, dar macar stiu ca nu sunt cuzinetii.
O intrebare catre voi, cei patiti: mecanicul a desfacut capacul doar de la una din clapeta/cuzinet. A vazut ca nu e problema, a inchis si asta e.
El a zis ca daca unul e ok (luat la intamplare, in functie de cat de usor l-a putut desface), restul sunt si ei ok.
A mai spus ca daca ii desface pe toti, e mai complicat apoi ca mai trebuie facute niste reglaje, ceva legat de distributie.
Voi ce spuneti? E suficient ca a verificat unul? Mersi
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
Eu nu am desfacut nimic...nu era span in baia de ulei, motorul nu bate nu face zgomote porneste ok chiar la -17 fara mesajul de presiune ulei asta dupa ce am schimbat oringul... nu am vrut sa ma bag in el numa asa...masina am luat-o de la cumnatul meu...pana acuma nu am observat nimic ciudat si am facut deja aproape 1000 km cu ea decand am schimbat oringul...@Behe, eu zic sa te tina mult si bine, nu te mai ingrijora
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Behe a scris:@Marius Mezei, @ionut ciobanu: Va multumesc pentru urari, si va doresc tuturor celor afectati de problema asta (si de altele) la masini, sa scapati cat mai repede, simplu si ieftin Si cat mai multi km fara probleme!
Masina mea nu e inca gata, abia sambata o sa merg dupa ea, dar macar stiu ca nu sunt cuzinetii.
O intrebare catre voi, cei patiti: mecanicul a desfacut capacul doar de la una din clapeta/cuzinet. A vazut ca nu e problema, a inchis si asta e.
El a zis ca daca unul e ok (luat la intamplare, in functie de cat de usor l-a putut desface), restul sunt si ei ok.
A mai spus ca daca ii desface pe toti, e mai complicat apoi ca mai trebuie facute niste reglaje, ceva legat de distributie.
Voi ce spuneti? E suficient ca a verificat unul? Mersi
Masina mea nu e inca gata, abia sambata o sa merg dupa ea, dar macar stiu ca nu sunt cuzinetii.
O intrebare catre voi, cei patiti: mecanicul a desfacut capacul doar de la una din clapeta/cuzinet. A vazut ca nu e problema, a inchis si asta e.
El a zis ca daca unul e ok (luat la intamplare, in functie de cat de usor l-a putut desface), restul sunt si ei ok.
A mai spus ca daca ii desface pe toti, e mai complicat apoi ca mai trebuie facute niste reglaje, ceva legat de distributie.
Voi ce spuneti? E suficient ca a verificat unul? Mersi
De regula manetonul de la pistonul doi si trei sunt cei mai afectati..., nu vad care este problema daca ii desface pe toti...
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
160decai- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nu trebuie facute reglaje la distributie ca se desfac pe rand capacele la biele si se strang imediat dupa verificarea fiecaruia, iar distributia nu se desface decat atunci cand se schimba pompa de ulei si de demonteaza distributia si fulia arborelui, dar sunt niste dispozitive( sdv-uri) care blocheaza axul cu came si arborele pe punct pentru ca distributia sa nu sara de la punct. Daca nu se da jos distributia se invarte motorul pentru a putea fi controlati cuzinetii. Daca a desfacut unul dintre cei care fac probleme la nr. doi sau trei si e OK atunci stai linistit Behe. Oricum daca erau probleme aveau interes sa spuna ca sa mai castige niste bani in plus macar cu demontatul si montatul motorului pentru rectificare.
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
ionut ciobanu: Mersi de incurajari, chiar am nevoie!
Sincer, nu stiu care din cele 4 capace le-a desfacut, insa sper ca pe cel care trebuie. Cu ocazia asta am schimbat si uleiul din cutia de viteze, am pus Elf 75W80. O fi bun?
Mecanicul zice ca e mai bun ca cel GM.
Ca si costuri cu manopera, pentru cei care au intrebat, si pentru cei care vor sa faca operatiunea:
- 500 RON manopera schimbat Oring, ulei, filtru ulei, ulei in cutia de viteze, antigelul,si o gramada de alte verificari pe langa-inclusivi la distributie, pe care am aflat ca trebuie sa o schimb in curand.
-100 RON: Antigel G12 Hepu 3L + apa distilata amestec + 2 L Ulei cutie de viteze.
-> Total: (fara oring - 84 RON + ulei motor - 160 RON): = 600 RON.
Sper sa nu mai am problema asta cat mai tin eu masina. Urmatoarea operatie: schimbat distributie si ceva pivoti la directie, am inteles ca si aia sunt putin cam uzati.
Sincer, nu stiu care din cele 4 capace le-a desfacut, insa sper ca pe cel care trebuie. Cu ocazia asta am schimbat si uleiul din cutia de viteze, am pus Elf 75W80. O fi bun?
Mecanicul zice ca e mai bun ca cel GM.
Ca si costuri cu manopera, pentru cei care au intrebat, si pentru cei care vor sa faca operatiunea:
- 500 RON manopera schimbat Oring, ulei, filtru ulei, ulei in cutia de viteze, antigelul,si o gramada de alte verificari pe langa-inclusivi la distributie, pe care am aflat ca trebuie sa o schimb in curand.
-100 RON: Antigel G12 Hepu 3L + apa distilata amestec + 2 L Ulei cutie de viteze.
-> Total: (fara oring - 84 RON + ulei motor - 160 RON): = 600 RON.
Sper sa nu mai am problema asta cat mai tin eu masina. Urmatoarea operatie: schimbat distributie si ceva pivoti la directie, am inteles ca si aia sunt putin cam uzati.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Behe, daca nu faci multi km si cei pe care-i faci mai multi sunt in oras iti recomand o Insignia pe benzina 1.6. Oricum si asta pe motorina e buna, doar ca trebuie turata si nu trebuie mers subturat cu ea ci de la 2000 de turatii in sus. Stai linistit de acum si bucurate de confortul si stabilitatea ei. Chiar este o masina foarte stabila si asta o spun din proprie experienta.
CDI
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2016
- Mesaj Privat
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
ionut_ciobanu: Fac cam 20-25 de mii de km pe an. Acuma anul asta urmeaza sa fac mult mai multi, din cauza job-ului.
In oras, aproape ca nu o folosesc deloc, doar cand plec din oras, pe distante si la drumuri de peste 100 km dintr-o bucata, si merg intre 2.200 -- 3.000 de ture. Niciodata incarcata, de obicei merg numai eu sau maxim 2 in masina.
Dar oricum, consumul mediu e la 6,7 afisat pe bord.
Concluzia mea e clara: Diesel nu mai iau altul, sub nicio forma.
In oras, aproape ca nu o folosesc deloc, doar cand plec din oras, pe distante si la drumuri de peste 100 km dintr-o bucata, si merg intre 2.200 -- 3.000 de ture. Niciodata incarcata, de obicei merg numai eu sau maxim 2 in masina.
Dar oricum, consumul mediu e la 6,7 afisat pe bord.
Concluzia mea e clara: Diesel nu mai iau altul, sub nicio forma.
Behe
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DT 81Kw
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2017
- Mesaj Privat
160decai- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Behe, consumul e ok. Sa stii ca dieselul are alte performante fata de benzina. Daca as fi avut benzinar la stilul meu de condus ma rupea consumul. Pana in 2009 cand am luat Astra H 1.9 cdti de 88 kw am avut numai benzinare, dar de atunci m-am indragostit de diesel. Sper sa te obisnuesti cu motorul asta si sa iti placa. Eu cand aud cum urla peueotul 206 , 1.4 benzina al sotiei si ca nu are nerv nici nu imi vine sa merg cu ea.
Alex.D
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2016
- Mesaj Privat
Am scapat si eu. Diseara beau pentru "barca"
A aparut o singura data mesajul seara la -16 grade. Oprit instant motorul. Am mai pornit doar dupa ce au fost cu + si doar cat sa o duc 2 km pana la revizie. Totul curat insa concluzia e una ca ala care a gandit motorul asta e un idiot total:
- suruburile dintre baie si motor se ajunge la ele doar prin rotirea volantei.
- daca nu stii sa tragi, pe langa planetara mai dai jos si dpf-ul (Ca sa nu te risti).
- nici o izoaltie intre dpf si baia de ulei, si soc termic mare
- la majoritatea masinilor sorbul de ulei e cuplat de motor si se scufunda in baie, doar aici am vazut sorbul prins de baie si sa se mufeze de motor.
Cu ocazia asta am schimbat si uleiul in cutie.Oringul vechi era plastic dar nici cel nou nu e vreo guma de mestecat. Tot destul de tare.
A aparut o singura data mesajul seara la -16 grade. Oprit instant motorul. Am mai pornit doar dupa ce au fost cu + si doar cat sa o duc 2 km pana la revizie. Totul curat insa concluzia e una ca ala care a gandit motorul asta e un idiot total:
- suruburile dintre baie si motor se ajunge la ele doar prin rotirea volantei.
- daca nu stii sa tragi, pe langa planetara mai dai jos si dpf-ul (Ca sa nu te risti).
- nici o izoaltie intre dpf si baia de ulei, si soc termic mare
- la majoritatea masinilor sorbul de ulei e cuplat de motor si se scufunda in baie, doar aici am vazut sorbul prins de baie si sa se mufeze de motor.
Cu ocazia asta am schimbat si uleiul in cutie.Oringul vechi era plastic dar nici cel nou nu e vreo guma de mestecat. Tot destul de tare.
160decai- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat