Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • ulysses_ro

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1994 C16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am un Opel Astra F Caravan 1.6Si din 1994, 1598 cm3, 74 kw. O am de aproape 2 ani, nu am avut probleme deosebite cu ea in afara de consumabile si piese care te astepti sa le schimbi la drumurile noastre(capete bara, placute), pornea la prima cheie, fara probleme de acest gen.

In decemrie o duc la un mecanic(la care am mai fost fara probleme) din apropierea mea pentru a schimba toba indermediara in vederea ITP(teava era sparta si ruginita inspre toba finala).
De aici au inceput toate problemele. Schimba toba, da o tura de test, nu mai porneste! Verifica pe rand ce ar putea fi: pompa de benzina din rezervor sau mai exact fisa oxidata, si am comandat alta pompa completa cu tot cu acea parte rotunda de tabla ce se fixeaza pe rezervor. pompa in sine mergea pe direct dar contactele se oxidasera. Poza e de la pompa originala:

Toate bune si frumoase, schimba pompa vineri, masina porneste la mecanic, o lasa sa mearga 10 min si sambata cand ma duc dupa masina iarasi nu porneste.
Vazand ca dupa inca cateva zile(era si spre Craciun) la mecanicul meu i se termina variantele am zis ca incerc la altcineva.
La recomandarea vechiului proprietar incerc la un service.
Vin cei de la service imi iau masina pe platforma, verifica si vin cu 3 posibile ipoteze: bobina de inductie, senzor de volanta(a mai fost defect acum ceva vreme pe aceeasi masina la proprietarul anterior cu simptome asemanatoare) sau "masa" la calculator.
Dupa ce am luat bobina din dezmembrari, senzor de volanta la fel s-au eliminat si astea fara succes. Intre timp la minunatul service masina a stat si cu capota ridicata si a nins cam 5 cm zapada si pe motor. Dupa ce am facut un pic de galagie mi se spune senin de catre mecanic ca nu are nimic ca e zapada pe motor.
A doua zi dupa zapada, s-a curatat zapada,motorul era curat, au spus ca au schimbat:
- bujii pentru ca erau slabe
- benzina din rezervor pentru ca era murdara
- senzor la calculator(parca, oricum un senzor).
Cica acestea trei ar fi fost problema sau o combinatie de... Merg ii fac cei de la service sa faca ITP, iese fum ok, si dupa inca un test moare din nou si nu mai porneste.
Se schimba pompa de benzina cu una noua. Masina merge e ok din nou si o iau acasa pentru 2-3 zile.
A urmat o perioada mai rece(dimineti de la -25 la -10) si masina(chiar si la inceput) nu pornea chiar din prima. Am zis ca o fi din cauza vremii, dar acum 2 zile a pornit cu greu(erau doar -5) si dupa 200 de metri ma lasa si iar nu mai porneste. In orice caz desi de aproape 2 an de cand o am nu aveam probleme la pornire chiar si la temperaturi mici acum simteam de cand am luat-o ca nu e ok.
Acum astept pe cei de la service sa o tracteze de unde mi-a ramas aproape in drum de 2 zile fara succes.
Am mai vorbit cu un alt mecanic care zicea sa nu fie problema la delcou?
Bateria are 2 ani, e in stare buna si are un ochi martor care arata verde cand e incarcata, asa e si acum.
E o masina destul de veche dar care nu mi-a facut probleme pana sa schimb o banala toba! Nu as baga nici bani in ea avand in vedere valoarea de piata, mai ales pe probabilitati, dar nici nu as vrea sa o las asa.
Am facut testul cu agrafa si imi iese doar 12 fara erori, cu contact pus(nu porneste).
Cu 2-3 saptamani inainte de toata nebunia singura chestie noua aparuta era becul de proiector de ceata(eu nu am proiectoare de ceata) care se aprindea pe bord cand calcam frana sau intermitent cand semnalizam stanga. Sa fie ceva problema de natura electrica? Sa caut electrician? sau un popa asa cu mi s-a recomandat de catre cei de la service?
Astept recomandari, sugestii, mi se pare ca oamenii nici nu stiu ce fac si nici nu am variante mai bune in zona.

Cod(uri) eroare: nu are coduri de eroare, la test agrafa imi arata doar 12
Model: Astra
An fabricatie: 1994
Cod motor: C16SE

  • opelastra563

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1996 C14SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2014

  • Mesaj Privat
incerca sa vezi daca iti functioneaza bine releul de la pompa de benzina este sub torpedo langa calculator daca nu in ultima instanta verifica calculatorul.
  • ulysses_ro

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1994 C16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Mersi de raspuns . O sa le spun sa verifice si releul de la pompa, daca nu ma insel chiar a fost verificat la un moment dat cand nu se pornea pompa, au mers pe partea electrica pana la pompa de benzina din rezervor. Sau poate chiar calculatorul?!
  • DCiprian403

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2022

  • Mesaj Privat
Salut ,ai rezolvat cu pornirea cã am și eu una vreau sa o fac de epoca doar cã mai nou nu mai vrea sã porneascã și am schimbat verificat cam tot doar o singura chestie nu pot descoperi ,îmi crește apa la max și scade la 0 chiar daca apa motorul este oprit sau in mers
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR