Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Santate tuturor ! Asa cum zice titlul ramane ceata dreapta fata aprinsa.
Am cumparat gts-ul meu in mai 2015 cu bara fata sparta si fara ceata fata stanga iar pe dreapta avea ceata dar nu functiona nu m am obosit sa vad de ce ca am zis sa cumpar bara si sa o schimb ceea ce am facut acum o saptamana dar cand am montat-o am constatat ca farul de ceata fata dreapta ramane aprins si cu contact pus si fara, si cu masina incuiata chiar nu se stinge de loc si asta fara a aprinde faruri sau ceata nici macar pozitia. Stie cumva cineva ceva sau vreo idee ceva !? Va multumesc si drumuri bune tuturor !
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ai vreun fir de + sectionat si face contact cu cel de la proiectoare...
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
multumesc mult pentru raspuns
stii cam pe unde as putea sa incep sa caut ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
De la proiector pana sub modulul de sigurante de langa baterie...
Skip ads

  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
I ti multumesc mult !
Maine daca nu ploua iar ma uit pe la ea .
Santate si drumuri bune !
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Vezi ca undeva sub farul stang aio mufa.
Din acea mufa pleaca fire spre senzorul de temperatura si spre proiectoare. Posibil ca firul asta sa fi fost afectat de la accident.
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
da se poate dar eu am schimbat bara si avea si instalatia cu tot cu senzor care inainte arata ca sant 42 de grade afara cand de fapt erau 14 sau 15 grade. Dupa schimbare arata bine temp dar ma uit astazi daca n o ploua afara ca ieri. Va multumesc inca o data !
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Nu am mai facut nimic
Am probat cu aparatul pana la tablou sigurante acolo m am pierdut
L am lasat asa deocamdata merg cu mufa de la proiector scoasa
Cand oi avea ceva bani sa cumpar din dezmembrari un alt panou de sigurante
Banuiesc ca are scurt in el deoarece am probat si prin scoaterea sigurantelor pe rand una cate una si am ajuns la o sig verde deci de 30a
Am scos o pe aia nu mai avea curent pe far ceata dar la fel nu mai avea curent nici farul pa scurta -lunga
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu ai nici o siguranta separata pentru faruri sau proiectoare.
Este una singura generala.
Pentru aprinderea fiecarui bec ai cate un tranzistor de putere.
Toate sunt in modulul electronic de langa baterie. Nu e doar un modul de sigurante, e electronic si necesita programare pe masina...
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Noroc baieti , nu am mai umblat de atunci pe la electrica dar o sa ma uit acuma sau maine ca am putin timp liber si poate gasesc ceva!
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Desconecteaza/conecteaza blocul de lumini, poate sa fie de acolo problema, mié imi ramanea bordul aprins. Unde anume esti in Spania.
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
da mersi am sa incerc si asta desi am dat jos de multe ori blocul de lumini
ti am trimis mesaj privat dar spun si aici sant in zaragoza da mi un beep 672114712
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
florin38 a scris:Desconecteaza/conecteaza blocul de lumini, poate sa fie de acolo problema, mié imi ramanea bordul aprins. Unde anume esti in Spania.
nu e de la blocul de lumini.
blocul de lumini comanda aprinderea sau stingerea tuturor becurilor pe o faza anume (in functie de pozitia butonului rotativ sau de butoanele apasate).
nu se poate sa ramana doar unul dintre cele 2 proiectoare aprins indiferent de blocul de lumini (exceptand cazul in care celalalt bec e ars sau nu se aprinde deloc).

problema este in UEC (modulul de comanda al aprinderii proiectoarelor) sau intre UEC si bec.
mai exista posibilitatea sa fie si o problema pe CAN, dand comanda pe CAN se poate aprinde doar un proiector / bec / etc...
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Da asa e gjiprime nu e de la blocul de lumini multumesc daca mai are cineva ceva idei, oricine,orice
Noroc tuturor ! Am cautat si nu am gasit la vectra c GTS y22dtr.
Am vectra c y 22 dtr 16 v GTS pun contactul sa pornesc, astept sa se stinga martorii, pornesc motorul dar pornesc si ventilatoarele la maxim fara sa fie motorul cald, se aprinde martorul masina cu cheita si nici nu se ridica temperatura la motor deci la ceasul din bord, si se mai opresc doar dupa doua secunde dupa oprirea motorului.
Am schimbat ieri sensorul de temperatura de la motor, nou nout si face la fel, am desfacut toate mufele de prin compartimentul motor si le am cuplat la loc- la care am putut ajunge- si nimic tot la fel face, merg ventilatoarele la maxim si nu se opresc deloc chiar cu motorul rece fiind la prima pornire dupa o saptamana tot asa merg incontinuu, a si inca ceva curios, afara 16,5 grade si mi se pun mereu bujiile la orice pornire, cu motorul rece, cu motorul cald se aprind bujiile mereu, cineva vreo idee ?
Da multumesc exact in faza asta sant, am desfacut toate mufele la care ajung, am dat si bateria jos si tabloul de sigurante de langa baterie si nimic deocamdata tot incontinuu merg, maine sa deffac pe la roata stanga , bara fata dar ce am vazut pana acum ni am termocuple pe radiator, sa caut maine si pe la aerul conditionat,compresor,senzori, maine continuui si va anunt!
Da pai am uitAt sa spun ca am op com l am pus pe masina si nu arata nici o temperatura, arata colant temp 0 grade de asta am schimbat sonda crezand ca e de la sonda , pe op com i mi da eroarea asta :
P 0115-07 engine colant temperature circuit hight imput in op com, In motor, y 22 dtr, programing sau fpecial function- aici nu mi amintesc exact- , adicional list 1, zice coling temperature : 0¨, urmatorul rand zice coling temperature 4,95v-volti deci pe fire vine tensiune 4,95, am pus aparatul de masura si avea 3,95 cu un aparat de masura chinezesc cred ca din cauza asta nu arata 4,95 v ca e chinezarie!
sa vad ce mai fac maine si anunt aici! Da , sa nu uit am pus chinezaria asta pe sonda cumparata deci cea noua pe 20de kiloohmi pe aparatul de masura si mi arata la temperatura de 20-30 grade 1,86 - 2,35 si la celelalte doua sonde cam tot aceleasi valori ca mai am inca doua sonde cumparate din dezmenbrari dar am cumparat alta sonda - 36 euro, sant in spania- ca nu aveam incredere in astea din dezmembrari dar aveau aproximativ valori apropiate pe aparatul de masura!
Am desfacut cam tot ce am putut, bara radiatoare dar nu din coliere doar din suporti sa pot sa ma misc pe acolo. S ar putea sa trebuiasca o parte a instalatiei adica asta: H6T 09179635
deci am inceput sa desfac pe colo, pe colo in final am zis sa vad daca firele de la sonda nu or fi rupte de la timp de imbatranire de frig de caldura dar nu erau bine. Acuma daca le am desfacut am zis sa ma uit mai bine pe la fire si mi sa parut ca ar fi fire topite. cand le am scos cred ca am rupt doua fire de pe jos de la baia de ulei dar nu, sant inodate de dinainte nu stiu deocamdata nimicmaine sa pun totul inapoi si sa vad dupa ce se intampla asa ca va tin la curent !
Noroc am pus tot la loc si nimic la fel face ba acuma nu mai am nici caldura adica nu pot sa dau nici frig nici cald ca cred ca nu vede instalatia de caldura si aer conditionat, adica nu mai scrie ca inainte pe ecranul central bara de jos unde pui cata temperatura sa bage deci ramane sa ma duc cand oi avea bani pe la un atelier opel. bine ca ma pot misca asa cu ea !
deci sa ma duc la tech 2 ca cu op com nimic sa cobor mai tarziu cu op com ul sa vad ce are ce erori mai da acuma
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor. Si stii cumva si pe unde e amplasat UEC ul asta in vectra c GTS y22dtr ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
UEC este modulul de langa baterie.
Cel in care sunt sigurante si relee, sub sigurante si relee se afla o schema electronica...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=135726
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Aaaaaa deci asta :

Si cumpar unul de la dezmembrari si ca sa l pun tre sa l imperechez cu masina sau merge asa direct sau cum se face asta, merge cu op com sau tre sa fie tech 2 ?!
Si asta doar pentru proiector aprins sau tot de acolo e si problema cu ventilatoarele.
Daca e asa merita sa l schimb dar daca e doar pentru proiector nu se merita. asa schimb mai repede ecu pentru ventilatoare, nu e mai corect ?
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Cineva ceva, nimeni nimic ?
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat

Am vorbit cu domnul Dancuciureanu, caruia ii multumesc pe aceasta cale, si am dat un reset ecu, m am incurcat putin inapoi la imperecherea cu immo dar cu ajutorul domnului Dan am reusit pana la urma, dar ventilatoarele tot la fel fac , merg incontinuu, dar am tremurat putin cu degetul pe mause, la reset ecu.
Deci ar fi de la ECU, dar cum ECU asta se schimba cu tot cu pompa de injectie ... ma mai abtin inca atat timp cat merge motoru nu prea are nimic, in plus dupa ce termin medicalul poate ma duc pe la un tech 2 ca sa fiu sigur ca ar fi ecu.
Deci sa o luam pe rand: Prima eroare e de la faptul ca e activat cruise controlul dar nu am maneta de semnal cu butoanele de CC;
B2575 e de la contactul prost pe firul de la becul de faza mica din farul stang, cred;
B2698 e de la faptul ca mi sta aprinsa ceata dreapta deci mufa scoasa ca mi consuma bateria;
B3810 e de la faptul ca nu am sonda la lichidul de spalare parbriz dar e activat de undeva cu op com - nu stiu de unde-;
Iar U2122 e ca nu are radio original e un aftermarket deci nu comunica ecu cu radio;
Deci raman vreo 5-6 erori serioase care ma fac sa ma gandesc la ECU:
P0115-07 engine coolant temperature circuit high imput
U2103-00 no communication with CAN-Bus (high imput)
U2139-71 invalid signal from CIM (steering column module)
P0115-71 engine coolant temperature sensor circuit range/performance
U2131-00 CAN-Bus no communication with DSM (driver seat module)
U2131-00 CAN-Bus no communication with DSM (driver seat module), astea de ce or fi doua nu stiu ca sant la fel!?!
Deci o fi ECU sau nu ?
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna tuturor!
Nu am ma facut nimic !
Azi am scumbat uec- ul
Fara cof fara, desperechere vechi
Fara imperechere nou!
Eu l am dezmontat de pe un vectra care avea lumini de ceata in dezmembrari !
Ps : nu cred ca cineva a desperecheat modulele de pemasina respectiva !
L am pus pe asta nou fara op com fara nimic !
L am probat, totu ok!
Deci FARA DESPERECHERE
IMPERECHERE UEC CU CELELALTE MODULE
Si a mers fara nimic altceva !
Deci acum nu se maiaprinde ceata dechit daca o aprind eu !
Multumesc tuturor pe aceasta cale pentru idei si sfaturi !
Sanatate si drumuri bune tururor ! ! !
Functioneaza totul ok !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR