Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • bvandrei

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua!
Detin un opel astra g z18xe 2001 si filtrul meu de ulei este tip element filtrant cu cartus .
Ideea e ca am suportul rupt si scapa ulei ..are un pinten foarte subtire si se da imediat peste cap...asa ca vroiam sa trec la modelul vechi clasic cu filtru de metal pe exterior ca la 1.6 si am vazut ca si unele 1.8 au
Pot sa fac cumva sa trec de la filtrul de ulei tip cartus cu element filtrant la filtru clasic ca la dacie?

Multumesc
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca este suportul si nu garnitura de la el sau altceva.

www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1820343
Am discutat cu un coleg @weroGt despre scurgerile acestea (acum nu stiu daca are legatura si scurgerile de la masina ta.)
Verifica atent ce este dus.

La restul intrebarilor poate te ajuta colegi.
  • bvandrei

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Am verificat si se invarte in gol carcasa
Vreau sa scap de problema astadaca se poate
  • bvandrei

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Deci chiar nu stie nimeni daca pot trece de la sistemul cu element filtrant la tipul clasic?
Skip ads

  • bvandrei

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Va rog ! Chiar nu se poate?
  • alecsionut

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2015

  • Mesaj Privat
am si eu acelasi tip de carcasa la ulei .este garnitura intre ea si bloc.ca sa poti ajunge la ea tii cu cheia de filtre de carcasa si desfaci cu tubulara capacul.si eu as fii interesat sa fac trecerea la filtru norma.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Desfacut vazut ce este dus...
Prinderea in blocul motor (este demontabila sau este direct in blocul motor filet sau are adaptor conector?)

Pana gasiti solutia eu zic sa schimbati garnitura (si ce mai este dus.)
Asta daca surubul si filetul din blocul motor sa fie OK.

Daca nu avea probleme in zona aceea cu siguranta nu bagati de seama ca trebuie facut ceva,
in 15 ani eu zic ca normal sa cedeze o garnitura un surub etc...

Cine stie poate gasiti solutia.
"si am vazut ca si unele 1.8 au" care din ele asa poate mergem dupa cod de piesa.
Si la ce masina ai vazut si din ce an? - Poate si o poza sau un cod de piesa...

bypass valve - pare sa fie in carcasa filtrului asta cum se rezolva.
  • bvandrei

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Eu l-am demontat in vara...am vazut ce e acolo dar nu m-am uitat daca pot sa montez ...doar daca mai este cineva cu motor de 1.6 1.8 care a demontat filtrul si a vazut daca se poate demonta piesa care vine infiletat filtrul de ulei
Deci la mine se vede clar ca e data peste cap carcasa,se vede unde e julit rau deci clar trebuie alta


Pana la urma ramane sa iau carcasa noua fara capac si garnitura noua ..si o sa am grija sa.nu se dea peste cap

T.ion si alecsionut multumesc !
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Astra G & Zafira A Z18XE...

06 | 5650322 | 90543941 - carcasa metalica filtru (carcasa , garnitura, bypass valve) 120 RON
13 | 5650908 | 90536366 - surub fixare carcasa. 18 RON
07 | 5650905 | 90536363 - doar garnitura dintre blocul motor si carcasa. 25 RON


http://nemiga.com/cat_spare...c/opel/t98/e8/17/
http://nemiga.com/cat_spares/epc/opel/t98/

Daca reusesti sa demontezi poate revi cu niste poze eu unul nu prea inteleg ce anume este dus.
O poza face cat 1000 de cuvinte.

Dupa mine cred ca surubul de fixare este slabit/afectat/filet uzat si de aici jocul la carcasa + garnitura dusa. (doar prinderea din blocul motor sa fie buna nu stiu ce are acolo.)

Daca filetul din blocul motor sau ce este acolo nu este afectat restul daca ai scule este joaca de copil.
Cheie imbus pentru surubul de fixare colegul spunea de imbus de 12 nu sunt sigur decat este + garnitura... si carcasa doar daca este afectata din ce spui este.
Cred ca odata schimbata garnitura si strans surubul de fixare nu vad cum sa mai aibe joc.

La zona aceasta te referi ca este afectata.


Daca desfaci poate ne spui ce prindere are in blocul motor demontabila sau este incorporat in bloc motor poate si o poza cu ce este in zona ceea in blocul motor.

Cred ca poti sa tragi singur concluzii de ce este nevoie.
Bafta.
  • bvandrei

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc t.ion

http://oldsite.omegaowners....pl?num=1204142232

Defapt asta vreau sa fac .....asta am spus dela inceput ca vreau sa scap de carcasa cu totul
Asta tot incercam sa va explic

Am gasit cuplajul pentru filtru...este un olender cu 2 filete exterioare ..una intr in blocul motor si cealalta intra in filtrul tip clasic....sper sa mearga


Multumesc mult pentru tot!
  • Action

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2008

  • Mesaj Privat
90144360 e codul adaptorului (niplu FE+FE M18x1,25 parcã)
Vedeți sa astupați cu un nit gros gaura rãmasã în blocul motor întrucât pe acolo se fãcea bypass-ul cu carcasa veche și filtrul înșurubabil are in el supapa de bypass.
Daca nu astupați gaura aceea de vreo 8-10 mm din blocul motor situata in partea dreapta fata de gaura centralã in care se înșurubeazã adaptorul de M18 nu o sã aveti presiune de ulei corespunzãtoare.
  • Action

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2008

  • Mesaj Privat

Skip ads

  • SCezar

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Action a scris:90144360 e codul adaptorului (niplu FE+FE M18x1,25 parcã)
Vedeti sa astupati cu un nit gros gaura rãmasã în blocul motor întrucât pe acolo se fãcea bypass-ul cu carcasa veche si filtrul însurubabil are in el supapa de bypass.
Daca nu astupati gaura aceea de vreo 8-10 mm din blocul motor situata in partea dreapta fata de gaura centralã in care se însurubeazã adaptorul de M18 nu o sã aveti presiune de ulei corespunzãtoare.


O intrebare : e vorba de garura incercuita , nu ?
Am facut modificarea si nu vreau sa fac o prostie.
Multumesc de ajutor



Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR