Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • casiiu11

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sunt din Brașov și detin un Opel Zafira 2008, motor 1600 cmc, motor Z16XER.

Inainte de toate vreau sa va spun ca am citit cam tot ce se poate de pe acest forum legat de problema mea si ori nu am vazut eu bine ori nu se potriveste cu ce am eu :

In ultima perioada (aprox.3 luni) dimineata nu mai porneste la prima cheie . DOAR la prima cheie! Trebuie ajutata putin cu pedala de acceleratie. Apoi toata ziua e ok, parca nu ar avea nimic. A doua zi dimineata la fel. Care ar cam fi baiul ?

Mi-au mai spus unii ca ar fi :
1. motorașul pas cu pas (ulterior am aflat ca acest model nu are, socul fiind comandat electronic )
2. Injectoarele murdare și bujiile
3. Bateria

Luandu-le prin eliminare am fost vinerea asta la un service serios. Mi-a pus masina pe tester, rezultat : ZERO ERORI ! Au verificat presiunea in rampa : 3,8 parca si a urcat intr-o secunda. Deci aveam presiune la combustibil.

Mi-a propus sã curat injectoarele (intradevar erau murdare) și sã schimb bujiile (aveau 65.000 km). Zis și fãcut. A doua zi dimineata m-am dus la masina și am pornit-o. .... LA FEL .... a trebuit sa-i pisc putin accelerația și a pornit.

Cand am fot la service mi-au verificat și bateria cu testerul : 71% - de inlocuit indica jucaria aia cu care mi-au verificat-o. Nemaiavand bani la mine am zis c-o s-o schimb ulterior, DAR DOAR dupã ce mã conving ca poate fi vina problemei explicate mai sus.

Vã rog o sugestie la problema de mai sus. Poate s-a mai intalnit cineva cu situatia asta. Știu nu pare o problema grava dar pe mine ma deranjeaza (eu fiind un tip care daca bate ceva la masina in secunda 2 ma duc sa rezolv, adica am grija mare de ea .

P.S.1 - Nu stiu daca are influenta dar am si instalatie GPL noua BRC pe ea, montata la meseriasii de la Vernesti. Initial am dat vina ca e vreo valva de la GPL care ramane deschisa dupa ce inchid motorul, dar am mers si numai pe benzina o zi in speranta ca a doua zi nu-i ”mai ramane in gat” GPL, dar ... la fel ... nici o schimbare.

P.S.2 Smile In alta zi (martea trecuta) fiind foarte frig (-12 grade) , am pus contactul, am dat un ”sprit” am dat la cheie și ce sa vezi .... a pornit la sfert. Smile

P.S.3 - azi 11.12.2016, am pornit-o din nou ( e drept afara 9 grade Celsius Smile dar de data aceasta cu cheia de rezerva. A plecat neajutata dar parca nu la sfert Smile Smile

Multumesc anticipat si sarbatori fericite !
Skip ads

  • casiiu11

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Chiar nimeni nu a avut o asemenea problema ?
  • casiiu11

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am noutati ! Astazi dupa ce ieri toata ziua am studiat forumurile am accesat meniul secret al BC. Ce credeti ca am descoperit ?

Dimineata cu masina nepornita, afara frig -6 grade, am descoperit in meniul secret ca temperatura lichidului de racire era de ... 73 grade ! Atat trimitea senzorul la ECU. Adica il pacalea ca motorul e cald.

Deci se pare ca acest senzor este defectul despre care vorbeam. Mintind ECU ca e cald motorul acesta nu mai punea cred motorasul pas cu pas in functiune (deci nu-i deschidea "socul")

Sunt programat marti si o sa schimb si bateria ! Va tin la curent !
  • casiiu11

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2007

  • Mesaj Privat
In sfarstit i-am dat de cap. Dupa ce am citit toate variantele posibile ce ar fi trebuit sa ma faca sa schimb jumatate din senzori m-am incapatanat sa cred problema e simpla dar n-o vad eu, uite ca in luna ianuarie am vazut ca incep sa pierd si antigel. Am schimbat niste origuri pe la o conducta, am strans niste coliere la un T-eu dar tot curgea. Am vazut ca mai picura pe la regulatorul de gaz (vaporizatorul instalatiei gpl).

A trebuit sa caut o firma in BV care sa-mi schimbe si acolo 2 oringuri, dar ajungand acolo si povestind cu baietii mi-au zis ca problema mea sunt membranele de la vaporizator. Mi-au spus ca trebuie schimbate si a doua zi o sa porneasca . Zis si facut si incepand de a doua zi masina si-a recapatat pornirea frumoasa pe care o stiam. Noroc de curgerea de antigel 😀😀😀😀

Multumesc tuturor care ati incercat sa ma ajutati.
Skip ads

  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pai vaporizatorul nu a fost nou cand s-a montat instalatia? Tare greu imi vine sa cred ca membranele au cedat asa repede!
  • casiiu11

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Instalatia are 3 ani si vreo 50000 km. Ce e greu de crezut la niste cauciucuri la urma urmei. Asta e ... eu ma bucur ca nu a trebuit sa schimb ceva sa aflu ca nu erau alea 😀😀
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pai asa e mai plauzibil! Formularea a fost "Nu stiu daca are influenta dar am si instalatie GPL noua BRC pe ea, montata la meseriasii de la Vernesti" Dupa 3 ani si 50.000 km nu prea mai e noua! Senzorul ala de temperatura l-ati schimbat in aceelasi timp?
  • casiiu11

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu senzorul a fost schimbat inainte. Degeaba ....
Skip ads

  • misache1968

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut,pana la urma ce senzor ai schimbat ? ca am aceeasi problema
Numãrul codurilor: 2

P0110 - Senzor pentru temperatura aerului în admisie - semnal prea mare
(14) - Nu e prezent

P0100 - Semnal slab pe circuit masã / volum aer
(06) - Nu e prezent
  • casiiu11

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pana la urma am schimbat un drac de garnitura de la vaporizatorul instalației de gpl iar a doua zi a vãzut cheia la sfert.
  • misache1968

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Da,e 100 de lei setul de garnituri vaporizator,eu magandeam s iau altl nou ,eu am vito std e 300 lei,si nu pierd antigel pe la el
  • casiiu11

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu lua altul. Un nene meserias dupa ce il.desface si il curãțã cum trebuie e ca nou dupa schimbarea garniturilor. Un vaporizator nou duce cred la 6-700 lei si nu face altceva.
Skip ads

  • misache1968

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
maine dimineata o sa intru in meniul ascuns sa vad temperaturile,azi am schimbat senzorul de temp ext,ca imi arata -27 grade cand afara erau 19.
spre ex: in seara asta imi arate temp antigel 40,temperature ext 22,in bord 21grade
  • casiiu11

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pe nepornite dimineata fara sa bagi cheia iti va arata temp.lichid rãcire... -40 grade 🤣🤣🤣 Dupa ce pornești.motorul va arata normal.
  • misache1968

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
asa cum am mentionat am pe masina vaporizator vito standard 2013 cu instalatie montata in octombrie 2014,si deja nu mai sunt piese compatibile,de ex:un pistonas care deschidea/inchidea trecerea gazului prin vaporizator nu se mai gaseste,si un vaporizator vito super la polonezi e cat asta standad la noi,doar ca astepti cateva zile.Toat chestia e cu pornirea,daca las masina mai mult de 2 ore undeva porneste mai greu,si acum nu e asa frig afara.Multumesc de raspunsuri
ps: baca vrei o baterie banner 55 ah ca am luat-o degeaba....(daca nu o pun la iarna pe masina)
  • misache1968

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
M-am gandit si la varianta sa fie antigelul prea concentrat, -40 sa nu fie temperatura pana la care lucreaza,asta iarna parca am avut -25 cel mai mult .O sa-l mai diluez poimaine ca maine lucrez
  • casiiu11

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu. Asta e temperatura standard pe care o arata senzorul cu motorul nepornit. Nu te lua dupa el.
  • misache1968

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat vaporizatorul,au dispãrut problemele...
  • casiiu11

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ai vazut ca asta era problema ? Si daca schimbai doar garniturile la fel se rezolva.
  • misache1968

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
O sã iau membranele și o sã le schimb eu.Ms
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR