Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • Dakryzz

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua club opel , vin cu o problema "veche" dar care este "noua" acum.
Tatal meu a condus masina pana la un xerox fara a avea probleme , in nici 5 minute pana a intrat in masina , motorul pornea foarte greu ca si cum o bujie este arsa , in relanti da sa moara si dupa ce reuseste sa-l mentina pornit nu poate accelera pt a ajunge in treapta a 2-a si accelerand ii da suturi. in bord nu are erori . nu mai am incredere in tester (2 facute la service-uri locale si 1 facut in reprezentanta ) toate depistau acelasi lucru "masina nu are nimic e perfect functionala" (cu toate ca eu conducand-o ziceam ca nu mai are vlaga in ea).
ma gandesc sa nu fie de la EGR treaba asta , deoarece pana acum cateva luni tatal meu o conducea subturata (extrem de subturata timp de aprox 8 ani) pana l-am dezvatat de acest obicei .
Skip ads

  • collina

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare!
Opel Corsa D, diesel,2008,tip motor Z13DTJ
pornit de dim, la a treia cheie a ramas motorul pornit, la primele 2 s-a oprit
functionat anormal,cu fum si fara vlaga, nu trece de 1200 rotatii la incercarea de a pleca de pe loc.
Pareri?
Multumesc!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,491
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dakryzz a scris:Buna ziua club opel , vin cu o problema "veche" dar care este "noua" acum.
Tatal meu a condus masina pana la un xerox fara a avea probleme , in nici 5 minute pana a intrat in masina , motorul pornea foarte greu ca si cum o bujie este arsa , in relanti da sa moara si dupa ce reuseste sa-l mentina pornit nu poate accelera pt a ajunge in treapta a 2-a si accelerand ii da suturi. in bord nu are erori . nu mai am incredere in tester (2 facute la service-uri locale si 1 facut in reprezentanta ) toate depistau acelasi lucru "masina nu are nimic e perfect functionala" (cu toate ca eu conducand-o ziceam ca nu mai are vlaga in ea).
ma gandesc sa nu fie de la EGR treaba asta , deoarece pana acum cateva luni tatal meu o conducea subturata (extrem de subturata timp de aprox 8 ani) pana l-am dezvatat de acest obicei .


Vreo motorizare, ceva, sau e secret?
  • collina

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Dakryzz a scris:Buna ziua club opel , vin cu o problema "veche" dar care este "noua" acum.
Tatal meu a condus masina pana la un xerox fara a avea probleme , in nici 5 minute pana a intrat in masina , motorul pornea foarte greu ca si cum o bujie este arsa , in relanti da sa moara si dupa ce reuseste sa-l mentina pornit nu poate accelera pt a ajunge in treapta a 2-a si accelerand ii da suturi. in bord nu are erori . nu mai am incredere in tester (2 facute la service-uri locale si 1 facut in reprezentanta ) toate depistau acelasi lucru "masina nu are nimic e perfect functionala" (cu toate ca eu conducand-o ziceam ca nu mai are vlaga in ea).
ma gandesc sa nu fie de la EGR treaba asta , deoarece pana acum cateva luni tatal meu o conducea subturata (extrem de subturata timp de aprox 8 ani) pana l-am dezvatat de acest obicei .


EGR blocat se vede usor la diagnoza
Skip ads

  • Dakryzz

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2016

  • Mesaj Privat
collina , eu am avut problema asta din cauza filtrului de motorina , pornea tot cam asa (stiu ca eram la liceu si m-am facut de ras din cauza asta Smile) ) si nu puteam sa depasesc o dacia 1310 iar la o rampa relativ medie dadea sa moara motorul
bibu16v , Opel Corsa D, diesel,2008,tip motor Z13DT de 90 ponei


Ultima modificare facuta de Dakryzz la Mar 31 Jan, 2017 3:23 pm, modificat de 2 ori in total
  • collina

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am aflat acum ca Opelurile au o problema la furtunul intercooler, se crapa si trage aer fals pe acolo si motorul intra in safe mode, nu se mai accelereaza
  • Dakryzz

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2016

  • Mesaj Privat
collina , intra in safemode si nu se mai accelereaza in sensul ca nu e in stare sa intre in minim treapta 2 si ca motorul moare la relanti ?
  • Dakryzz

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2016

  • Mesaj Privat
tin sa precizez ca scoate mult fum alb si cand incearca sa o tureze la relanti acul se opreste la 2000 chiar mai putin.
iar cu motorul rece la prima cheie a dat sa moara la relanti iar din a 2-a incercare statea la relanti .
iar la motor spune ca parca merge in "3" sau ca se aude ceva la el.
edit: nu mai porneste deloc si motorul face ca un tractor si se aude un sunet gen tzuit
si apare in bord un omulet cu un x intr-un cerc si scrie 2 langa el si palpaie (ala stiu ca era pt airbag dar nu l-am vazut cu 2)
  • Dakryzz

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2016

  • Mesaj Privat
update: a schimbat bujiile porneste la prima cheie , in schimb turometrul scade sub 800rpm , de accelerat poti apasa pedala pana la fund nu mai urca.
asta inseamna ca egr este mort ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR