Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu nu. Vorbim de dizel cu termostat in stare de functionare buna. Vezi de exemplu la skoda, masina are grila frontala "plina" de schimb aftermarket pentru iernile din finlanda. Nu stiu daca se gasesc la reprezentanta
Skip ads

  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Si opel astra H are grila plina aftermarket la 120 ron. Nu merita banii dar daca vrei...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu merita dar nu cred ca e scumpa o bucata de burete de parchet pe grila
  • Marian n

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Salt opreliști. Am o problema face spuma în vasul de expansiune, dar fãrã urme de ulei, și spuma este alba
Skip ads

  • nikusor30

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2015

  • Mesaj Privat
sal. am un astra 1.7DTH
NU se incalzeste iarna antigelul mai mult de 72 de grade poti sa o si omori nimik
cadura mai putina iarna mai mult vara
daca cunoaste cineva o rezolvare ,rog sa posteze.
cu preincazitor suplimentar nu merge ca moare alternatorul .
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Da exista o rezolvare. Se numeste termostat...
  • szindobel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2017

  • Mesaj Privat
buna daca vreti sa se incalzeasca rapid....exista solutie...
exista un dispozitiv care are 3 bujii incandescente...se monteaza pe un furtun de la instalatia de racire.
si antigelu ajunge la 80 grade in cam 3.-----4 minute..
se poate gasi si pe FACEBOK cu denumirea INCALZITOR CARBURANT SI COSTA cam in jur de500 ron
  • AMarozsan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Jacks a scris:da , e ciudat ca si la mine e la fel. daca stau cu ea la relanty nu urca acul in veci, iar caldura baga dar nu asa ca sa te arda cum e la (logan)sau la golf


Salut,

Da-mi voie sa te contrazic. La masina mea ( Opel Insignia 2011 2,0 CDTI 160 cai) in maxim 5 minute daca o las la relanti deja apa ajunge la 70-80 de grade. Iar daca pornesc direct la drum maxim 3 minute si deja e la 90 de grade.
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna dimineata...tu ce faci raspunzi cuiva care a pus problema acum 13 ani?Fii mai atent!
  • wel
  • *
  • 17 mesaje
  • din 21 Mai 2010
  • Astra 2006 z17dth
  • Bucuresti
  • wel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salutari posesori de opel astra h ! Sant posesor de astra H 1.7cdti ,2006. Am citit despre problemele voastere legate de termostat si am ajuns la concluzia ca si eu am probleme cu acesta. Momentan nu am desfacut sa vad daca se vede producatorul cu care este echipat motorul meu. Intrebare de 10 puncte ,ce producator de termostat imi recomandati ? Recunosc ca bun si ieftin nu cred ca exista asa ca merg pe varianta bun si nu conteaza cat ar costa. Multumesc anticipat !
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi,

Am si eu aceeasi problema cu un Vectra C, motor 2.0 DTI. Foarte rar se ridica temperatura la motor si nu depaseste pragul de 80. Niciodata nu sta constant la o anumita temperatura. In ultimele zile se ridica acul si coboara, iar caldura nu mai baga. Am observat si o piredere a antigelului din vasul de espansiune. Care sa fie problema?

Va multumesc!
  • wel
  • *
  • 17 mesaje
  • din 21 Mai 2010
  • Astra 2006 z17dth
  • Bucuresti
  • wel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2010

  • Mesaj Privat
La astra h ,z17dth,din cauza ca se incalzea foarte greu,am schimbat termostatul cu unul original GM precum si antigelul Hepu G12 (a intrat fix 3 litri antigel si 2 apa distilata) .Acum se simte diferenta ,dupa cca 10-15 min se mers temperatura creste considerabil si am caldura in masina.
Skip ads

  • ADanila

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2018

  • Mesaj Privat
La mine motor 1,7 tdi nu urca acul si cãldura nu bacga ce sa fie?
  • ADanila

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salut poate cineva sa imi spuna si mie ce problema poate fi
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Posibil termostat...!
  • EAdrian89

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Schimbi termostat si senzor temperatura
  • Bidalac Daniel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2019

  • Mesaj Privat
La mine se incalzeste dupa 15 km parcursi si temperatura e la 80,baga pitin aer cald specific ca aerul e caldut,motor 1,7 tdi,iar la relanti nu ridica temperatura deloc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La 80 gradeC,aerul ventilat ar trebui sã fie foarte cald...! Posibil sa ai probleme în dirijarea aerului prin radiatorul climatizãrii(clapeta defecta)...! O verificare competenta ar elucida cauza ..
  • 0vidius

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1971
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Va supun atentiei o problema.
Detin Opel Astra J, 1.7 CDTI, 110Cp, an 2011. Problema mea, careia la service nu-i dau de cap, este ca apa nu circula in motor, inclusiv in radiatorul de caldura. A fost inlocuita distributia, pompa apa, radiator racire motor, furtune calorifer si termostat. In relanti, mecanicul a scos furtunele de la calorifer pe rand, iar in mod normal pe furtunulnde tur, trebuia sa tasneasca apa din furtun. La relanti... picura putin, la turatie de 1500-2000 rpm, are ceva presiune dar nu ceva spectaculos. Am inlocuit pompa de apa, sunt la a treia si... tot asa. Un sfat, o idee !?
Apropo, nu are nicio pierdere de antigel, verific zilnic nivelul
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu ai circuitul mic si circuitul mare. Circuitul mare nu se deschide decat de la o anumita temperatura(ridicata). Ce furtun a scos mecanicul de nu curgea, cel de tur(ma indoiesc)? Daca este infundat circuitul de racire ar trebui sa iti fiarba apa in instalatie. Probabil ca a scos furtunul de retur din calorifer(din bord) si a observat ca nu circula antigelul, poate este infundat caloriferul(trebuia sa il spele). Eu unul sugerez sa schimbi mecanicul daca ai schimbat 3 pompe de apa pe cheltuiala ta...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR