- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Vlad B
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2015
- Mesaj Privat
ionexu a scris:In principiu nu. Dar ai dat niste bani si normal ar fi sa ai o reparatie corespunzatoare. Explicatia "exista cutii care au joc" este de neacceptat, din punctul meu de vedere. Unde este jocul? Intre pinioane? De ce inainte de reparatie nu exista?
exista jocul, de acolo am dedus ca am probleme cu cutia, si argumentu lui a fost ca eu defapt am fost sa schimb rulmentii, si daca i-am schimbat nu are rost sa mai imi fac probleme ca, cutia nu se poate strica din cauza asta, eu plecasem deja din service knd am revazut jocu si cand l-am sunat si a zis ca "exista cutii cu joc in ele" am acceptat pentru ca cutia era deja pusa sus si eu la jumatea drumului. pe mine ma ingijoreaza ca jocul s-a accentuat pe parcurs si el a explicat jocu ca si cum din cauza faptului ca rulmentu misca in sine se misca si axul, nu stiu exact cum sa explic, o sa dau un link cu un video cu un joc de rulment si din cauza jocului ala se misca axul. dar eu am rulmenti noi, de ce sa se miste axul:))
http://www.youtube.com/watch?v=ETgd30tSTlU
reparatia nu o poti face singur, desi schimbarea rulmentiilor nu este o treaba extraordinara, ai nevoie de rulmenti + o presa si ceva cunostinte/memorie sa montezi vitezele inapoi pe ax, problma e de dat jos cutia, trebe demontat juma de masina, si schimbat unele piese cu altele noi, de cand am facut operatia asta am bataie in volan intre 110-120 km/h, si am facut de toate, cumparat cauciucuri noi, echilibrat de n ori, schimbat jante intre ele, facut directie, si tot nu scap de bataie. trebe sa ma duc sa vad daca sau avariate ceva bucse sau pivotii sau nu au montat baietii bine directia, nuj ce poate sa aiba.
- ionexu
- **
- 151 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2012 A17DTS
- Bucuresti
ionexu
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
In videoclip sunt rulmentii uzati. In cutia montata nu trebuie sa existe asemenea joc.. de asta ai fost acolo, sa o repare, nu sa o strice mai rau.
Suna ca o treaba facuta de mantuiala.. sau o treaba romaneasca.
Bataia apare cand pui frana? Poate fi de la discuri.. au un istoric prost de ovalizare.
Sau poate au uitat sa ti stranga piulita de la axul volanului. Sau poate ti-au inlocuit ceva piese cat era masina demontata si nepazita.. poate chiar o caseta de directie...
Eu nu plecam de acolo pana nu faceam probe de drum de jur imprejurul service-ului.
Oricum.. du-te inapoi peste ei cu scandal.
Suna ca o treaba facuta de mantuiala.. sau o treaba romaneasca.
Bataia apare cand pui frana? Poate fi de la discuri.. au un istoric prost de ovalizare.
Sau poate au uitat sa ti stranga piulita de la axul volanului. Sau poate ti-au inlocuit ceva piese cat era masina demontata si nepazita.. poate chiar o caseta de directie...
Eu nu plecam de acolo pana nu faceam probe de drum de jur imprejurul service-ului.
Oricum.. du-te inapoi peste ei cu scandal.
Vlad B
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2015
- Mesaj Privat
discurile sunt noi pe fata, pus trw sau trv sau cum mama lor se cheama. apare si la franare si la accelerare.
teste am facut, in limita posibilitatiilor, nu aveam cum sa dau a 5a sau a 6a, si la plecare initial a1a nu avea joc (servisul desi nu era dubios ca incapere, era pe un drum de tara), si dupa ce l-am sunat jocu era minimal, sa accentuat pe parcurs. asi putea fii paranoic si sa spun ca totul a fost aranjat, am fost chemat intr-o vineri sa imi gate masina cu un ceas inainte de terminarea programului si pana sa reusesc sa testez calumea treaba sa fie prea tarziu si sa trebuiasca sa fac acceiasi operatiune doar saptamana viitoare pentru ca sunt sanse minimale sa ma intorc dupa ce am ajuns acas si atunci asi fii victima sigura, dar asi merge prea departe.
si totusi lumea vorbeste destul de bine de andrei(eu am vb cu vreo 2-3 persoane aici pe forum care mi l-au recomandat, ca sa nu mai vorbesc ca aici la reprezentanta la mine knd am fost sa vb daca schimba si rulmenti inclusiv baiatu de la receptie mi-a spus ca a schimbat rulmentii la unu la turda, slabe sanse sa fie 2 care se ocupa cu asta acolo) plus ca il cauta lumea de nu putea sta linistit 10 minute. deci totusi omu face ce face destul de bine, eu zic ca totul porneste de la faptul ca el repara doar cutii, daca ar fii sa dea jos cutia si sa o repare in aceeiasi incapere ar fi altcv. de aceea mie greu acum sa ma duc 150km sa ma cert cu 2 mecanici din 2 orase diferite. asta e, trebuia documentat treaba mai bine. la urmatoarea actiune o sa fie altcv:)).
el a spus ca de acolo vine jocu in schimbator, ca joaca rulmentu si atunci joaca si axul. si intradevar un rulment asa facea si la mine.
teste am facut, in limita posibilitatiilor, nu aveam cum sa dau a 5a sau a 6a, si la plecare initial a1a nu avea joc (servisul desi nu era dubios ca incapere, era pe un drum de tara), si dupa ce l-am sunat jocu era minimal, sa accentuat pe parcurs. asi putea fii paranoic si sa spun ca totul a fost aranjat, am fost chemat intr-o vineri sa imi gate masina cu un ceas inainte de terminarea programului si pana sa reusesc sa testez calumea treaba sa fie prea tarziu si sa trebuiasca sa fac acceiasi operatiune doar saptamana viitoare pentru ca sunt sanse minimale sa ma intorc dupa ce am ajuns acas si atunci asi fii victima sigura, dar asi merge prea departe.
si totusi lumea vorbeste destul de bine de andrei(eu am vb cu vreo 2-3 persoane aici pe forum care mi l-au recomandat, ca sa nu mai vorbesc ca aici la reprezentanta la mine knd am fost sa vb daca schimba si rulmenti inclusiv baiatu de la receptie mi-a spus ca a schimbat rulmentii la unu la turda, slabe sanse sa fie 2 care se ocupa cu asta acolo) plus ca il cauta lumea de nu putea sta linistit 10 minute. deci totusi omu face ce face destul de bine, eu zic ca totul porneste de la faptul ca el repara doar cutii, daca ar fii sa dea jos cutia si sa o repare in aceeiasi incapere ar fi altcv. de aceea mie greu acum sa ma duc 150km sa ma cert cu 2 mecanici din 2 orase diferite. asta e, trebuia documentat treaba mai bine. la urmatoarea actiune o sa fie altcv:)).
el a spus ca de acolo vine jocu in schimbator, ca joaca rulmentu si atunci joaca si axul. si intradevar un rulment asa facea si la mine.
- loredan_f
- **
- 212 mesaje
- din 16 Oct 2014
- Astra 2012 dti
- Bucuresti
loredan_f
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ionexu
- **
- 151 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2012 A17DTS
- Bucuresti
ionexu
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
- ianisnicholas2010
- *
- 1 mesaje
- din 19 Oct 2016
- Astra 2011
- Hunedoara
ianisnicholas2010
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2016
- Mesaj Privat
BUNA ZIUA ! CIN CATE AM CITIT AICI SE PARE CA SI EU AM ACEEASI PROBLEMA CAM, DE 3 SAPTAMANI AM SIMTIT O MISCARE LA SCHIMBATOR KND ACCELEREZ SI DE VREO 2 SAPTAMANAI A INCEPUT SA HURUIE CEVA DAR NUMAI KND MASINA ESTE IN VITEZA SI CAM 10 MINUTE PANA SE INCALZESTE MOTORUL ....DUPA ACEEA NU MAI FACE NICI UN FEL DE ZGOMOT ,,,,PANA LA URMATOAREA OPRIRE ,,,,DACA MOTORUL APUCA SA SE RACEASCA INCEPE IARA HURUITUL ACELA CARE DEJA ESTE DESTUL DE INTENS ....SE AUDE GROAZNIC PARCA ESTE CEVA ZGOMOT DE FIER PE FIER .....TOTUSI DE CE DISPARE DUPA CE SE INCALZESTE MOTORUL . POATE MA PUTETI INDRUMA CE AR PUTEA FI .....CA LA 3 SERVICE URI AM FOST ....3 PARERI DIFERITE .....MULTUMESC....AM UITAT SA MENTIONEZ ESTE UN OPEL ASTRA J 2011
5EBY
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2010 1.6 Turbo
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salut! Am sesizat si eu miscarea schimbatorului in treptele 1 si 5 inca de la inceputul anului si vazand ca s-a accentuat, dupa tot ce am citit pe forum, am decis sa o rezolv la reprezenta. Am lasat masina la ei in data de 16 noiembrie si a fost gata in data de 21 noiembrie. S-a schimbat kitul de rulmenti din cutie care a costat ceva bani dar eram bucuros ca nu mai exista nici un fel de "joc" in schimbator si pot sta linistit de acum. Aseara insa a ramas schimbatorul blocat in treapta 1 cand am vrut sa plec de pe loc si nu a vrut sa iasa timp de 10 minute. Am pornit dupa ce am vazut ca a iesit dar nu mai intra in viteza si daca ridicam piciorul de pe ambreiaj se oprea motorul. Am dus-o cu platforma la reprezentanta iar dimineata la 8 am fost sa vad care e problema. A pornit si a intrat in viteza fara probleme, a facut cateva manevre inainte inapoi dupa care a inceput sa se auda un zgomot (ca si cum ar freca fier pe fier). Astept acum sa vad care e problema, e foarte aglomerat in service si inca nu s-au apucat de ea. A mai patit cineva asa? Care ar putea sa fie problema?
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Am si eu probleme la un Opel Corsa D Z13DTH cutie M20WR din cate am inteles. Imi intra mai greu in 1 si R iar in treptele 3 si 4 mi-a aparut un zgomot in timp ce masina ruleaza,un huruit care se aude si la accelerare si la decelerare. Problema cu intrarea in 1 si R nu e prezenta tot timpul dar cateodata la semafor plec cu 2 pentru ca nu reusesc cu 1. Am mai uns pe la timonerie si merge mai bine dar o singura data am avut o problema mai grava la R masina fiind parcata intr-un loc din care puteam iesi doar cu spatele pur si simplu nu am putut baga in R am uns foarte mult la timonerie si in final a mers. Ramane mai grav cu treptele 3 si 4. Andreixyz ma poti ajuta?
sandu80
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
Madyy
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2011
- Mesaj Privat
1. Ar fi interesant de aflat daca TOATE cutiile cu 6 trepte (M32) se defecteaza si necesita inlocuirea rulmentilor, sau, numai unele. Am citit pe forum ca cineva avea 150000 Km cu masina luata de noua (motor 1,4 turbo) si, fara probleme.
2. Aproximativ la cati Km apar problemele.
3. Din experienta celorlalti, care service-uri sunt recomandate pentru aceste reparatii (ma refer la reprezentante).
4. Este bine sa schimbi doar rulmentii cu probleme sau toti, cu costuri mult mai mari ?
2. Aproximativ la cati Km apar problemele.
3. Din experienta celorlalti, care service-uri sunt recomandate pentru aceste reparatii (ma refer la reprezentante).
4. Este bine sa schimbi doar rulmentii cu probleme sau toti, cu costuri mult mai mari ?
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
baard
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2016
- Mesaj Privat
MontesJr
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salutare....am și eu o problema. Astra J ...1.7 110cp. Se aude un harait în treptele 3 și 4 atunci când este rece mașina. Mai ales în frâna de motor. Dupã vreo 10 min se încãlzește cutia și nu mai face nimic. Din ce am citit pe net...nu prea se întâmplã la treptele 3 si 4. Am cumpãrat ieri 3 litri de fuchs titan 75w80. O sa ma duc sa schimb luni uleiul. Mașina are 82000km. ÃŽn treapta a 3 parca sa zic ca se mișcã un pic schimbãtorul, îl simt la mana....nu se vede mai nimic.
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
MontesJr
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
MontesJr
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
- ionexu
- **
- 151 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2012 A17DTS
- Bucuresti
ionexu
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salutare.
Avand si eu la a mea cutie M32 un pic de joc (doar simtit in mana, fara miscare vizibila) pe treptele 1-2-3-4, am zis sa ma pregatesc de schimbarea rulmentilor din capacul cutiei (mai mult preventiv). Astra J, A17DTS, 2012.
In principiu vreau sa-i inlocuiesc singur, am ceva cunostinte si scule.
Am comandat rulmentii de pe ebay, cam 70 de dolari 3 rulmenti.
Au venit rulmentii si cand sa ma apuc de treaba constat ca am cutie de viteze tip nou, cu rulmenti redimensionati de la 55 la 62 de mm si cu canale de ungere suplimentare in capacul ei. Detalii aici https://www.eco-torque.co.uk...arings-End-Casing .
Deci, se pare ca problema a fost oarecum rezolvata de cei de la Opel, dar nu in totalitate, posibil ca la aceasta noua versiune de cutie sa pice mai greu rulmentii .A mea are 228.000km si nu are joc decat simtit in palma.
Cine este interesat de rulmentii noi achizitionati, ii dau la pretul de achizitie, eu nu am ce face cu ei.
Avand si eu la a mea cutie M32 un pic de joc (doar simtit in mana, fara miscare vizibila) pe treptele 1-2-3-4, am zis sa ma pregatesc de schimbarea rulmentilor din capacul cutiei (mai mult preventiv). Astra J, A17DTS, 2012.
In principiu vreau sa-i inlocuiesc singur, am ceva cunostinte si scule.
Am comandat rulmentii de pe ebay, cam 70 de dolari 3 rulmenti.
Au venit rulmentii si cand sa ma apuc de treaba constat ca am cutie de viteze tip nou, cu rulmenti redimensionati de la 55 la 62 de mm si cu canale de ungere suplimentare in capacul ei. Detalii aici https://www.eco-torque.co.uk...arings-End-Casing .
Deci, se pare ca problema a fost oarecum rezolvata de cei de la Opel, dar nu in totalitate, posibil ca la aceasta noua versiune de cutie sa pice mai greu rulmentii .A mea are 228.000km si nu are joc decat simtit in palma.
Cine este interesat de rulmentii noi achizitionati, ii dau la pretul de achizitie, eu nu am ce face cu ei.