Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut opelisti!
Am mai postat pe aici, si postez iar niște probleme/întrebãri..
1. Nu merge sa activez tempomatul. Rulez cu o viteza oarecare, apãs pe butonul de sus, se aprinde martorul in bord, dupa o secunda se stinge si atat. Masina nu rãmâne la aceasi viteza. Daca apãs iar pe butonul de sus, nu se mai aprinde martorul, doar daca apãs pe cel de jos.. Unde sa fie problema? Maneta merge daca se aprinde martorul, siguranțe daca are iar, switchurile nu stiu cum sa le probez...
2. Cei care aveți 1.3 pe Astra H, la ce temperatura lucreazã termostatul? Sau pa ce temperatura sta apa? Dupa un drum de 40km, urcat panta si oraș, alea alea, nu trece temperatura de 70-73 de grade nici cum... caldura baga, deci nu cred ca e termostatul...
3. Ce consum aveți? Adicã mediu si in trepte la viteza constanta. Mie imi consuma putin cam mult zic eu, adicã scade acul in bord imediat, zici ca pierd motorina..M-am gândit sa fie de la temperatura,ca nu urca apa la 90 si motorul cere amestec mai bogat..
in treapta 4 la 80-90 consuma cam 4,2-4,3..treapta 5 la 110-120 tot asa si daca trec in a 6-a la 130-140 constant 9-10...
4. Am vazut ca cei cu Insignia si-au montat un led sa vada cand are loc regenerarea, insa eu nu am încãlzire in oglinzi si nu stiu cum as putea sa trag un led asemenea..
E enervant sa stai tot timpul cu ochii pe BC..
5. Nu am coduri de eroare,nu nimic..
Multumesc!
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
O sa incerc sa-ti raspund punctual:

1. Verifica contactul(switch) de la pedala de ambreiaj. Posibil sa ramana blocat pe deschis si din acest motiv sa nu poti activa pilotul.
2. Un termostat care e cat de cat in parametrii iti va tine apa, la drum intins, mers constantant, indiferent de viteza cu care te deplasezi,undeva pe la 87-88 de grade. Ideal ar fi 90.
3. La mers cu 90 km/h extra urban, in treapta a 6-ea imi lua in vremurile bune medie de 4% iar la 140 in jur de 6%. Inainte sa o vand la 214k crescuse consumul si era un 7 - 7,5% rulat la 140km/h. Stiu sigur ca problema consumului era data de injectoare care trebuiau recalibrate. .
4. Din cate am citit, se pare ca la astra h led-ul montat pe circuitul de incalzire de pe oglinzi nu produce efect.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
1. Se poate verifica doar cu tester sau altfel?
2. Asta am zis si eu, dar tata ma contrazice ca sunt unele care lucreazã in alta marjã, si de-astea motorul e la 68-73 grade,încercând sa ii explic ca un motor are temperatura optima la 85-90 grade.. poate sa fie altceva defect la el? Cum as putea verifica daca lucreazã bine?(caldura baga).
3. Asa am zis si eu, ca in a-6-a trebuie sa ia ceva mai putin. Daca pun tester pe ea,ce valori sa aibã injectoarelor? Sau cum imi dau seama ca e de la ele? Masina are 161000k reali.
5. Stiu, dar imi zisese cineva sa ma leg la dezaburire parbriz, la siguranțe,dar nu stiu cum, si nici care sunt alea..
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,497
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
As mai adauga pe langa ce-a spus colegul @Tiaz:
1. nu as exclude apriori o verificare si la switch-ul de frana, si el conditioneaza pornirea tempomatului;
2. si eu suspectez o problema cu termostatul;
3. functionarea motorului la temperaturi inferioare celei de regim genereaza un consum marit (mai ales in sezonul rece) si o uzura prematura (cel putin) la nivelul segment-piston-camasa.
Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Bogdan la astra h cu motor z13dth nu poti vedea valorile la injectoare cu op com-ul, deoarece nu poti intra in functii speciale.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La tempomat sunt stan patitul. Cand am cumparat masina nu stiam de meniu ascuns, am aflat abia a doua zi. Deh, ce face necesitatea din om? Cumpara o masina de pe o zi pe alta intrucat cealalalta era epava acasa...
Cu termostatul era simplu, deschidea tot asa, 70-73. Am mers vreo 15km si nu trecea dar la fel ca la tine baga caldura. Consumul nu era cu nimic diferit. Am sunat la service si l-am inlocuit. Daca nu ma insel cred ca mi s-a pus hepu/beru(?!?!). Acum mi se deschide in jurul valorii 83 in mers iar la stat pe loc urca si pana la 97 vara cand porneste ventilatorul.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
svasile a scris:Bogdan la astra h cu motor z13dth nu poti vedea valorile la injectoare cu op com-ul, deoarece nu poti intra in functii speciale.

Nici daca are tablou in portbagaj? Doar pe banc le pot verifica?

Hora, ce ai aflat despre pilot din meniu ascuns? Sau cum ai rezolvat cu pilotul?
Daca schimb termostatul o sa scadã putin consumul? Sau e decalibrat acul de la indicator?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu de pilot ziceam in meniu ci despre termostat. Daca stiam ca e dus mai negociam inca 50 de euro dar na, asa a fost sa fie. Decalibrat nu, dar te vei mira ce aiurea se goleste rezervorul pe ceas, mie mi se pare ca merge cu intarziere sau o ia pe ghicite. Hmz, mai sunt 30 de litri sau 28 de litri? Ceva de genul face acul, dar nu imi fac probleme. Cand ajung la jumatate ma duc la peco si alimentez
Skip ads

  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Foarte aiurea cu acul ala, adicã scade asa mult, dupa daca mergi mai încet se ridica iar.. e enervant, mai ales sa scadã in halul ala de repede, pentru 1.3..ma dau uneori pa ea, având si turbo recondiționat si etc, fiind mai sportiv de fel, dar nici in halul asta ca doar nu e 2.0benzina..
Pentru termostat m-am lãmurit, altul nou..
Pentru tenpomat inca nu.. cum sa probez switchurile alea? De ajuns ajung la ele, defapt le-am vazut si au fire trase, ala de frâna il vad mai usor, cel de la ambreiaj mai greu..
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cu op-com la measuring blocks (cred ca asa e).
ai sa gasesti informatii pentru fiecare switch in parte in fiecare computer care face management-ul acelui switch.
in CIM te uiti la butoanele de pe maneta.
in ECU cred ca poti vedea swhtch-ul de ambreiah si cel de frana...
atentie insa, CC se poate dezactiva si daca ai probleme la CIM...
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
JgyPrime, sincer uneori am. Cod eroare P1614 sau 1416 nu mai stiu exact,dar cam asa e. Clipește masina cu cheia si trebuie sa iau contactul inapoi. Cei drept, pana sa schimb la ea una alta fãcea mai des, dupa ce a fost gata masina, mi-a facut intr-o zi de 4 ori consecutiv, iar de atunci a trecut peste 1 luna si 1000 km fãcuți si nu a mai facut deloc, si a stat si nepornita câte 1-2-3 zile in garaj ca tata are G-ul lui...
Ajung acasa si merg la mecanic, poate are timp sa punem testerul pe-a ea. Au ceva valori switchurile astea? Sau scrie on/Off la ele sau defect/etc..
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
4. Nu stiu ce led vrei sa-ti montezi pt. regenerare, dar la Astra Y13DTH cum ai tu in profil, nu exista nici motorul asta nici filtrul de particule.
Skip ads

  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Si daca exista? E 12.05 masina, am scris 2006.
M-a mai contrazis cineva ca masina mea nu are filtru de particule, si cand a vazut seria de șasiu si-a dat seama ca nu e asa..
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Bogdan, motorul tau este z13dth, are dreptate Iulian la astra h nu exista y13dth.Uita-te in cartea de identitate a masini la tipul motorului.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu te-am contrazis legat de filtrul de particule. E anormal pt. anul de fabricatie, dar asta e.
Ideea e ca motorul tau e Z13DTH. De-asta spun ca nu exista motorul pe care-l ai in profil.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Da, de motor stiu, am gresit eu..de-asta ți-am zis de el. De filtru te contrazic, pentru ca are si mi-a mancat niște bani buni acum ceva timp cu curãțare si cumpãrat altul de nou.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cu 200 E scapi de grija lui. Pentru totdeauna.
Baietii care stiu cum se face sunt aici. Trebuie doar sa iei legatura cu ei.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Iulian, acum ca l-am schimbat de nou inca astept sa apãra problemele grave.. e schimbat multe in masina, curãțata cap coada, pusã la punct cum trebuie, nu aterizat sa-l anulez acum..
Pe mine ma intereseazã acum sa rezolv cu tempomatul, si mai important sa ii pun un led ceva sa vad cand isi face regenerarea.. nu stiu cum.. am înțeles ca la Astra H se poate lega la dezaburire parbriz, dar inca nu am vazut sa se discute subiectul asta, si chiar as vrea sa ii fac ceva, sa nu stau tot timpul pe BC..
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Legat de montajul acelui led poate nu m-am facut inteles. La Astra H degeaba il montezi ca nu o sa se aprinda cand intra in regenerare. El merge montat doar la Astra J si Insignia.
Singura modalitate de a urmarii daca DPF-ul este in regenerare este sa urmatesti ca si pana avum consumul instant al BC-ului
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR