IrmscherS
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
IrmscherS
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat

Aici eputeti citi si articolul intreg:
http://www.worldcarfans.com...engine-technology
Se gaseste sa comanzi sistemul asta twinturbo undeva? sau a fost doar un proiect?
IrmscherS
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
http://www.turbolader.com/S...o_4711715003S.htm
ramane de comparat valorile din diagrame vs turbina stock.
Nu reusesc sa gasesc diagrama sau refentie tehnice pentru GT1749MV (turbo stock Z19DTH) , 😢
singurul detaliu pe care le-am gasit este ca initial a fost folosita pe Fiat Croma JTD,Ford Mondeo ,Ford Puma, si ca este relativ veche , se produce inca ca si piesa de schimb la Honeywell-Garret Brasov.
- DB77AAA
- *******
- 6,613 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,613
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Personal la actuala masina am pus amortizoare de 2.2 lucru pe care il regret, am modificat spoilerele spate si fata, pentru ala de pe stpate iar am un regret, etc, toate inbunatatirile aduse de mine masinii necesitand conditii optime de rulare. Cu toate ca sunt constient ca nu voi avea avantaje mari, ma gandesc acum la un remap si modificarea podelei masinii...............
Ca sa raspundem intrebarii tale initiale, da, cu siguranta se poate duce mai sus puterea masinii tale prin inlocuirea turbinei, intercoler si implicit remap, dar trebuiesc luate in calcul si problemele puse de debitul injectoarelor, calitatea materialelor din segmenti, pistoane, etc
Vad ca te laudai ca ai schimbat discurile cu altele de la o masina mai puternica, ai luat in calcul si posibilitatea montarii de elemente opc pe a ta?
LE: Am senzatia ca se va potrivii o turbina de 2.4 de pe motorele fiat, sau motoare mai mari iveco. Filtrul de particole trebui eliminat din ecuatie, nu ajuta, ci doar incurca. Dubele opel nu prea au motoare fiat. Masina ta are un motor de provenienta fiat, acolo cred ca trebui sa cauti raspunsul.
Maina tunata inseamna ceva ce ne ca a lu x de nuj unde!
IrmscherS
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
As vrea si eu o firma romaneasca care sa-mi propuna o solutie tuning "pachet 150 -> 220+ CP" cu urmatoarele:
-turbo upgrade
-intercooler marit
-traseu evacuare optimizat
-remapare custom
-kit ambreiaj+placa presiune sport
Optional :
-axel came sport
-cutie viteze optimizata
-injectoare cu debit marit
Vreo 10 ani de aici incolo nu cred ca o sa vedem vreun "tuner" firma romaneasca care sa se implice cu adevarat...(aici lasam la o parte pe cei care s-au plafonat la a tuna numai benzine gen Calibra sau ceva modele BMW)
In Germania sunt tuneri...oho...dar nu vreau sa va spun cat costa...si tuneaza orice de la japoneze , europene -la americane...
De elemente OPC nu cred ca trb sa mai amintesc...in afara de faptul ca sunt prea scumpe mai si dureaza saptamani pana primesti vreo informatie de la dealerii locali...poti sa uiti...
Cat despre spoilere si briz briz-uri relativ inutile si ineficiente din punct de vedere aerodinamic nu merita sa mai vorbesc...
Pot sa-ti spun de exemplu ca prin coborarea garzii ( suspensie sport) la sol , castigi acceleratie
( prin portanta redusa) in mod vizibil la viteze superioare 140-170 km/h , +stabilitate.
Portanta mare (cantitatea mare de aer ce trecere si intampina frecare pe sub masina ) produce rezistenta la accelerare si creaza curenti turbionari ce induc la instabilitatea masinii pe sosea la viteze superioare + traiectorii suspecte ale directiei .
Degeaba ai un spoiler care da de pamant si arata "shmecher" daca ai acceasi suspensie ridicata si in continuare portanta mare pe sub restul masinii... 😉
😎 Motorul Z19DTH este dezvoltat de General Motors in proportie de 80% , singura componenta majora comuna este blocul motor , identic cu cel de Fiat intradevar , dar blocurile motor Z19DTH sunt produse la Kaiserslautern , chiuloasele difera fata de Fiat , injectia,ECU, ambreiajul , axele cu came, sunt diferite , cutia de viteze si multe alte sisteme...
Daca un vanzator de piese "auto import" iti zice ca daca filtrul de ulei se potriveste si la Fiat inseamna ca Opelul tau are motor de Fiat...lasa-l in prostia lui...
IrmscherS
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am in plan sa ofer tuning pe componente pentru Z19DTH imediat dupa ce termin cu upgrade-ul planificat pentru Siggy.
@maiandrei ,
Esti interesat de o eventuala viitoare colaborare pe pentru remapari custom dupa upgrade pe componente?
- 34KLA
- ******
- 4,058 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,058
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
IrmscherS
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dennisandrei
- *
- 15 mesaje
- din 15 Aug 2011
- Astra 2008 Z19DTH
- Maramures
dennisandrei
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2011
- Mesaj Privat
Am un Opel Astra H Twintop 1.9 CDTI 150 CP, Z19DTH. Vreau sa-mi fac upgrade la sistemul de franare, sa pun discuri mai mari si pe fata si pe spate. Ce fel de etriere imi recomandati, care sa se si potriveasca la sistemul de prindere? Am un set de jante de 17 si un set de 18, deci ar incapea un etrier mai mare. Din ce am vazut, nu am senzori de uzura la placutele de frana deci ar fi destul de usor sa pun un etrier mai mare gen cu 4 pistonase.
IrmscherS
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Intercooler'ul mai mare l'am gasit la Valeo .
Urmeaza downpipe , sper pana la sf lunii septembrie sa fie gata.
De remap s'au ocupat chiar pe dyno prietenii de la TCM
Acum graficul celor de la Exelixis arata asa:
IrmscherS
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
IrmscherS
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 22 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2014
- Mesaj Privat
IrmscherS
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
trebuie sa aveti pregatiti aprox 1400 euro pt piese si inca 250 euro manopera.
Mesaj in privat pentru alte detalii.
Si inca ceva foarte important:
Daca nu aveti in plan inclusiv modificarea sistemului de franare - nu va recomand sa mariti puterea motorului.
- AlexDmi
- ***
- 519 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2007 Z20NET
- Bucuresti
AlexDmi
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
IrmscherS
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Cat pentru upgrade la twin-turbo ...e dificil ,...
cred ca sunt costuri aproape duble tinand cont si de alt ECU -management diferit .
Cat despre ambreiaj si cutie...stau linistit pentru ca ...la fel ca si pe 3.0 v6 cdti sunt montate aceleasi componente.
-tampoanele le voi schimba daca vor ceda,..sau vor da semne...
...umm luni merg in service pentru kit de distributie nou...voi verifica si tampoanele. Good point !
- AlexDmi
- ***
- 519 mesaje
- din 26 Feb 2009
- Vectra 2007 Z20NET
- Bucuresti
AlexDmi
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2009
- Mesaj Privat
Twin-turbo da, m-am uitat si eu putin pe net, e ceva diferit acolo, aparent si blocul este diferit (ranforsat sau ceva de genul), si pistoanele... Poti lua direct un motor de Saab, banuiesc ca poate fi adaptat pentru un Opel, dar asta costa destul de mult si nu cred ca e cine stie ce manevra.
Cutia aia suporta, teoretic, 400 nm. Orice este mai mult deja cred ca o streseaza. Ca ea echipeaza si motoare puternice gen A20NFT care vine din start cu 400 nm si vreo 280 de cai, asta e partea a 2`a. Dar poti avea oricand surprize daca treci de limitele ei. Te-ai interesat de un ambreiaj mai potent? Nu zic ca o sa pice imediat, dar la un moment dat poti avea surprize... sa stii la ce sa te astepti 😊 Ceva de genul asta probabil ca ti-ar trebui : http://www.sachsperformance...utch-Kit:334.html Dar nu stiu de volanta, totusi.
Uita-te la solutii Powerflex in caz ca ai probleme la bucse/tampoane, stiu ca multi si-au pus din cauza ca erau mult mai solide, chit ca asta aducea un dezavantaj dpdv al confortului (din cauza ca sunt mai solide/rigide, nu mai amortizeaza asa bine vibratiile).
IrmscherS
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Despre ceea ce presupune interne motor (pistoane,arbore, bielete) ...deja vorbim de Stage 2 si 😊
pentru asta m-as gandi la un skyline ..alt proiect 😊) masini cu tractiune integrala si peste 400 bhp ...
dar sa ne trezim din vis
cuplul maricel de care dispune acest motor nu va pune probleme cutiei 😊 mai ales cand stii ce ulei+ aditiv sa bagi in ea.
cat despre ambreiaj...don't worry ! atata timp cat nu incepe sa se simta pierderea de putere la modul real! adica sa patineze 😊)
per total ...vorbim totusi de un upgrade domestic 😛 ...nu ma dau cu ea pe Nurburgring 😊) si nici nu am in plan sa o pregatesc pentru asa ceva.
230-240 bhp este in proiect ...chiuloasa custom+ evacuarea (galeria dintre chiuloasa si turbo) este in pregatire ca sa zic asa,
nu am reusit sa obtin o programare mai devreme de luna septembrie pentru custom'ul asta...wow, nu'mi venea sa cred cand am sunat acolo...baietii sunt bussy bussy...
😊
dupa ce montez cele de mai sus revin pe dino la Exelixis + remap si pun graficul aici- dar asta in septembrie-octombrie.
Sapt. viitoare plec in concediu...revin la sf. lunii august.
Mai vbm...
ady88xys
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2013
- Mesaj Privat

- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat