- runawayonline
- *
- 42 mesaje
- din 02 Aug 2016
- Astra 2016 Z14XFL
- Bucuresti
runawayonline
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
cip1337
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Anglia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2016
- Mesaj Privat
- daveraux
- **
- 232 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Astra
- Galati
daveraux
- Mesaje scrise: 232
- Locatie: Galati
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
cip1337
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Anglia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2016
- Mesaj Privat
m3thos
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
alexbobei
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutare.
Vin si eu cu urmatoarea configuratie.
Opel Astra K
Echipare: Innovation
Motor: Benzina 1.4 (150CP) S/S
Jante: 16" aliaj
Culoare: Albastru Deep Sky
+ pachet innovation
+ lumini intellilux
+ park assist (am vrut doar camera dar trebuia sa iau tot pachetul)
Nu stiam daca am sau nu optiunea sa vina cu anvelope. Dealerul mi-a zis doar ca vine cu anvelope de vara, putand sa le schimb la sosire ori cu anvelopele mele ori printr-o promotie de la ei.
Data comenzii: 24.08.2016
Data sosirii: ianuarie 2017
Vin si eu cu urmatoarea configuratie.
Opel Astra K
Echipare: Innovation
Motor: Benzina 1.4 (150CP) S/S
Jante: 16" aliaj
Culoare: Albastru Deep Sky
+ pachet innovation
+ lumini intellilux
+ park assist (am vrut doar camera dar trebuia sa iau tot pachetul)
Nu stiam daca am sau nu optiunea sa vina cu anvelope. Dealerul mi-a zis doar ca vine cu anvelope de vara, putand sa le schimb la sosire ori cu anvelopele mele ori printr-o promotie de la ei.
Data comenzii: 24.08.2016
Data sosirii: ianuarie 2017
paunas
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
m3thos
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
paunas
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2012
- Mesaj Privat
m3thos
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Parca, din ce am retinut, ajuta stabilitatea masinii in curbe si la viteza ridicata.
Face parte din categoria "nice to have" dar nu ii vei simti lipsa daca nu ai - poate doar cei care stiu sa faca un test adevarat cu masini ii pot simti aportul adus sau lipsa lui .. altfel , pentru noi muritorii de rand, nu cred ca ne putem da seama.
Face parte din categoria "nice to have" dar nu ii vei simti lipsa daca nu ai - poate doar cei care stiu sa faca un test adevarat cu masini ii pot simti aportul adus sau lipsa lui .. altfel , pentru noi muritorii de rand, nu cred ca ne putem da seama.
GTC200
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2015
- Mesaj Privat
Merita oare economia de 250 euro ? :
"Dar cum se simte noul Opel Astra în þinuta de drum? Colegul meu de alãturi, cu care împart maºina la testul internaþional, vine din Belarus ºi, dacã tot a ajuns cel mai devreme dintre toþi, a studiat bine datele tehnice oficiale ale maºinii. La un moment dat, întorcând volanul în condus mai dinamic îi spun cã am impresia unei þinute de drum mai proaste decât cea a generaþiei precedente. „Am senzaþia cã suspensia spate nu mai are Watt Link”, în zic eu – acel sistem de douã bare de stabilizare fixate de un elemente central, prezent la generaþia precedentã. „Maºina asta se conduce ca una cu barã simplã de torsiune nu prea reuºit echilibratã”, îi zic eu. Aflu cã nu poate fi una ca asta, cã în comunicatele oficiale Watt Link-ul este menþionat.
Am continuat sã mergem ºi mai dinamic pe drumuri tot mai ºerpuitoare, apropiindu-ne de Carpaþi. În virajele strânse spatele maºinii e imprecis, jucând în denielãri ºi fãcându-te sã reduci viteza. Nu, ceva nu se leagã. Generaþia precedentã a lui Astra avea o þinutã de drum mult mai exemplarã. Apoi vine un viraj strâns spre stânga,
e care-l abordez intens ºi vreau sã scot maºina cu acceleraþia din el. ÃŽn acel moment simt sistemul de stabilizare a traiectoriei frânându-mi scurt roata stângã faþã ºi stângã spate, ºi simt cum aceastã frânare scurtã îmi „trage” maºina mai spre centrul virajului, corectând traiectoria. Nu se poate! Maºina asta îmi corecteazã traiectoriile cu ESC-ul? Nu o poate face fizic, prin suspensia sa? Dacã ESC-ul e setat sã facã asta, înseamnã cã existã un motiv. ÃŽi zic colegului meu cã sunt absolut sigur cã maºina n-are Watt Link, ci o suspensie cu simplã barã de torsiune. Am ajuns aproape la un pariu, iar în timp ce conduc mã conving de þinuta de drum imprecisã ºi inferioarã generaþiei precedente. Dacã asta e noua Astra, atunci sunt dezamãgit de ea.
Într-un final ajungem la un popas unde trebuia sã schimbãm maºinile. Erau ºi alte maºini parcate alãturi. A venit momentul adevãrului. Sã aruncãm o privire la suspensia spate! Aha! Nu existã niciun Watt Link acolo! E doar barã de torsiune simplã, cea mai simplã construcþie posibilã în acest segment ºi, din câte se vede, nici nu e cea mai fin ajustatã din rândul modelelor cu arhitecturã similarã pe piaþã! Colegul meu îmi propune sã aruncãm o privire la suspensia unei motorizãri diesel 1.6 CDTI. Aoleu! Aici existã Watt Link! Ce înseamnã asta? Unele motorizãri o primesc ºi altele nu? Se cere o discuþie urgentã cu inginerii!
Din fericire, la testul internaþional erau prezenþi inginerii care au creat substratul tehnic al noii Astra. Aºa cã i-am luat serios la întrebãri: de ce? De ce a trebuit sã faceþi asta? Oare vã costa atât de scump sã puneþi douã bare ºi un element central de fixare ºi la celelalte motorizãri, sau cel puþin la motorul 1.0 Turbo? Rãspunsul a fost franc: noi doar facem ceea ce fac ºi concurenþii de la VW în prezent cu Golf (ºtiþi cã ºi Golful vine o barã de torsiune oribilã, ºi mai prost setatã, la motoare de sub 150 de cai-putere, iar la cele de peste 150, vine cu un multilink extraordinar de bun pe puntea spate). Aflãm cã la Opel bariera delimitãrii e la 120 CP, motorizãrile mai puternice primind barã de torsiune cu Watt Link, în timp ce motorizãrile mai slabe au partea doar de barã de torsiune"
sursa: http://piataauto.md/Teste-d...ratie-Opel-Astra/
"Dar cum se simte noul Opel Astra în þinuta de drum? Colegul meu de alãturi, cu care împart maºina la testul internaþional, vine din Belarus ºi, dacã tot a ajuns cel mai devreme dintre toþi, a studiat bine datele tehnice oficiale ale maºinii. La un moment dat, întorcând volanul în condus mai dinamic îi spun cã am impresia unei þinute de drum mai proaste decât cea a generaþiei precedente. „Am senzaþia cã suspensia spate nu mai are Watt Link”, în zic eu – acel sistem de douã bare de stabilizare fixate de un elemente central, prezent la generaþia precedentã. „Maºina asta se conduce ca una cu barã simplã de torsiune nu prea reuºit echilibratã”, îi zic eu. Aflu cã nu poate fi una ca asta, cã în comunicatele oficiale Watt Link-ul este menþionat.
Am continuat sã mergem ºi mai dinamic pe drumuri tot mai ºerpuitoare, apropiindu-ne de Carpaþi. În virajele strânse spatele maºinii e imprecis, jucând în denielãri ºi fãcându-te sã reduci viteza. Nu, ceva nu se leagã. Generaþia precedentã a lui Astra avea o þinutã de drum mult mai exemplarã. Apoi vine un viraj strâns spre stânga,
e care-l abordez intens ºi vreau sã scot maºina cu acceleraþia din el. ÃŽn acel moment simt sistemul de stabilizare a traiectoriei frânându-mi scurt roata stângã faþã ºi stângã spate, ºi simt cum aceastã frânare scurtã îmi „trage” maºina mai spre centrul virajului, corectând traiectoria. Nu se poate! Maºina asta îmi corecteazã traiectoriile cu ESC-ul? Nu o poate face fizic, prin suspensia sa? Dacã ESC-ul e setat sã facã asta, înseamnã cã existã un motiv. ÃŽi zic colegului meu cã sunt absolut sigur cã maºina n-are Watt Link, ci o suspensie cu simplã barã de torsiune. Am ajuns aproape la un pariu, iar în timp ce conduc mã conving de þinuta de drum imprecisã ºi inferioarã generaþiei precedente. Dacã asta e noua Astra, atunci sunt dezamãgit de ea.
Într-un final ajungem la un popas unde trebuia sã schimbãm maºinile. Erau ºi alte maºini parcate alãturi. A venit momentul adevãrului. Sã aruncãm o privire la suspensia spate! Aha! Nu existã niciun Watt Link acolo! E doar barã de torsiune simplã, cea mai simplã construcþie posibilã în acest segment ºi, din câte se vede, nici nu e cea mai fin ajustatã din rândul modelelor cu arhitecturã similarã pe piaþã! Colegul meu îmi propune sã aruncãm o privire la suspensia unei motorizãri diesel 1.6 CDTI. Aoleu! Aici existã Watt Link! Ce înseamnã asta? Unele motorizãri o primesc ºi altele nu? Se cere o discuþie urgentã cu inginerii!
Din fericire, la testul internaþional erau prezenþi inginerii care au creat substratul tehnic al noii Astra. Aºa cã i-am luat serios la întrebãri: de ce? De ce a trebuit sã faceþi asta? Oare vã costa atât de scump sã puneþi douã bare ºi un element central de fixare ºi la celelalte motorizãri, sau cel puþin la motorul 1.0 Turbo? Rãspunsul a fost franc: noi doar facem ceea ce fac ºi concurenþii de la VW în prezent cu Golf (ºtiþi cã ºi Golful vine o barã de torsiune oribilã, ºi mai prost setatã, la motoare de sub 150 de cai-putere, iar la cele de peste 150, vine cu un multilink extraordinar de bun pe puntea spate). Aflãm cã la Opel bariera delimitãrii e la 120 CP, motorizãrile mai puternice primind barã de torsiune cu Watt Link, în timp ce motorizãrile mai slabe au partea doar de barã de torsiune"
sursa: http://piataauto.md/Teste-d...ratie-Opel-Astra/
- wanchope
- **
- 240 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Despre lipsa suspensiei Watt am citit prima data pe forumul dedicat din Uk, la masini livrate incepand cu luna ianuarie 2016. Ceea ce face Opel, de fapt GM, e o mare bataie de joc, atata timp cat clamezi ca ai castigat premiul Masina anului 2016 iar dupa cateva luni, fara sa specifici acest lucru, tai din dotari. Cand am lansat comanda, pe 03.08, era o mare aiureala pe la dealeri, nici ei nu stiau prea bine ce se intampla, astfel ca nu mi s-a spus ca suspensia Watt putea fi comandata optional- aviz amatorilor care vor mai comanda masini la trecerea la configuratia anului urmator. Am aflat acest lucru la actualizarea configuratorului de pe opel.ro care a avut loc la mare distanta in timp- lipsa totala de profesionalism. Asa ca ma consolez ca voi avea o suspensie specifica H -ului pe care il conduc, sper sa fie macar la fel, daca nu vom avea masini gen Fam. Flinstone, senzatii tari si naturale:))))
DRD
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Grandland X 2018 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- george_slz
- ***
- 547 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 547
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- wanchope
- **
- 240 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
Aseara am intrat in posesia masinii. Prima impresie este buna, se misca bine, pare robusta, absoarbe bine denivelarile, chiar daca am jante pe 17 si nu am brat watts, sistemul S/S functioneaza corect. Singurul minus constatat pana acum e ca nu are torpedou iluminat...n-am inteles de ce? In rest fata de vechiul meu H e din alta era. Revin cu detalii dupa ce voi parcurge mai multi km.
- florin23i
- **
- 343 mesaje
- din 09 Mar 2010
- Astra 2016 B14XFT
- Ialomita
florin23i
- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2010
- Mesaj Privat
- wanchope
- **
- 240 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- CFlorian130
- *
- 11 mesaje
- din 22 Feb 2017
CFlorian130
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2017
- Mesaj Privat
- florin23i
- **
- 343 mesaje
- din 09 Mar 2010
- Astra 2016 B14XFT
- Ialomita
florin23i
- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2010
- Mesaj Privat
- wanchope
- **
- 240 mesaje
- din 02 Jul 2012
- Astra 2016 B14XFT
- Bucuresti
wanchope
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B14XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat