Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Poate are vreun contact imperfect....
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ai idee unde e pozitionat? In vasul de expansiune?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, parca e in vas, iar mufa e sub vas.
Cu toate ca n-am avut nici o problema cu vasul/senzorul de nivel, mie mi l-au schimbat pe garantie in 2013... de fapt a fost o campanie.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am citit si eu despre campanie, ma rog, nu ma doare capul, mai am vreo 3000 pana la revizie si il schimb atunci daca asta e problema
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca nu te deranjeaza mesajul, mai poti astepta.. Smile .
Apare la fiecare pornire sau aleator?
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Aleator asa...imi sta putin pe cap dar nu fac drum special
  • laurentiuu

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salutare, pierd antigel foarte puțin și nu este pe la carcasa EGR. mașina este o Insignia 2010 2.0 131CP. La un service mi-au zis ca ar fi pe la galeria de admisie... a mai avut cineva problema asta? Trebuie schimbatã toatã galeria sau doar ceva Garnituri?
Multumesc!
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am patit asa; se pierdea antigel fara a se vedea de unde. S-a remediat prin inlocuirea galeriei de admisie. Nu stiu pret pentru ca s-a facut pe garantie.
Skip ads

  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Daca nu ai pierderi mari eu zic sa o lasi asa deocamdata si sa urmaresti problema. De ce zic asta. Eu cand am cumparat-o am avut aceasta problema. In primul an am completat mai mult, vreo 500ml pe luna in functie de cat mergeam si cat de cald era afara, asta pana am gasit problema.
Initial nu am vrut sa intervin asupra problemei pentru ca distributia era schimbata recent, pe langa faptul ca aparea in istoric cum ca cei de la Opel schimbase garnitura de la galerie, dar apoi m-am hotarat totusi sa o schimb. Doar ca intre timp pierderile au scazut drastic, adica am completat in ultimii 2 ani 500ml, ceea ce nu ma deranjeaza atata timp cat cei 500ml sunt scosi afara si nu ajung in motor.
Ce s-a intamplat intre timp nu stiu sa explic, s-o fi 'asezat' mai bine garnitura schimbata de cei de la Opel, s-o fi 'astupat' fisura galeriei cu antigel combinat cu praf, sau cine stie.
Spor.
  • laurentiuu

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Nu pierd mult, undeva la 500ml in 5-6 luni. Dar nu știu dacã trebuie schimbatã toatã galeria sau doar vreo garnitura ceva...
  • lucianciongaru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare. Din cate se pare, s-a fisurat si capacul meu de la racitorul EGR de Opel Insignia 2.0 160 CP pentru ca am gasit pata de antigel in zona de sub joja de ulei si nivelul de antigel din vas era scazut. Este clar ca va trebui sa inlocuiesc carcasa racitorului EGR. Rugamintea mea este daca imi poate spune cineva daca se poate intampla ceva mai grav daca mai merg cu masina 300-400 km pana schimb carcasa pentru ca sunt plecat cu masina in vacanta. Multumesc mult.
  • omefro

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Sa fii atent sa nu ramai fara. Cand iti da avertizare in bord neaparat sa completezi, in rest nu e nici o problema.
Skip ads

  • lucianciongaru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc mult. Voi urmari nivelul antigelului din vas pana zilele viitoare cand voi inlocui carcasa racitorului EGR. Multumesc inca o data. Numai bine tuturor!
  • aichach

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Germania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
buna dimineata si scuze pt deranj.am citit postarea ta si am si eu acceasi problema cu masina mea.poti sa imi spui te rog cum ai rezolvat.o?sau care a fost problema.multumesc anticipat.toate cele bune.
  • aichach

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Germania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
ovidiutimisoara a scris:Salut,
Am sa fiu cat mai sumar,
Am opservat o mica pata sub masina ma bag sub ea vad 2,3 picuri fac o poza am atasat os a o vedeti si voi. imi scapa numai la rece cand e motorul cald nu se mai vede nimic.( sa fie un surul ceva aiurea strans si cand e cald se dilata si nu mai curge?) Poza e facuta sub masina in partea stanga undeva sub vasul de lichid parbriz.
a mai intalnit cineva asa ceva.

Multumesc

buna dimineata si scuze.acceasi problema o am si eu.poti te rog sa imi zici si mie daca ai rezolvat.o/ce era de inlocuit?


  • lucianciongaru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Eu am rezolvat problema inlocuind carcasa racitorului de egr. Piese a costat 165 lei si manopera este in functie de service. Eu am schimbat-o la service-ul unui prieten si nu as putea sa spun exact cat costa manopera. Succes!
  • Officer

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Saptamana trecuta am tras un pic de masina ca ma grabeam, nu ceva exagerat, cutie automata, am lasat-o pe ea sa schimbe, nu am urcat in turatii exagerate. Merg foarte linistit in mod normal si nu imi place sa maltratez utilajele. Am parcat unde aveam treaba, m-am intors dupa 10 minute, balta de antigel pe langa roata fata stanga.

Vasul de expansiune aproape gol, se vedea lichid de racire pe el si sub el. Am zis ca s-a crapat. L-am desfacut si m-am uitat la el cat s-a putut fara sa demontez furtunele de tur si retur. Nu parea sa aiba nicio fisura in schimb sub el are o mufa cu senzor care presupun ca e senzorul de nivel. In jurul lui mi s-a parut ca era ceva mai mult lichid. Am completat cu aproape un litru de apa distilata si de atunci nu a scazut nivelul dar am mers cum merg de obicei.

Teorii:
S-a facut presiune asa mare in circuit incat a refulat pe la supapa de la capac sau capacul nu a fost bine inchis pentru ca atunci cand l-am desfiletat nu parea sa fie strans.
Exista o problema la senzorul de nivel care se manifesta doar cand e mai solicitat sistemul de racire.

Alte pareri?
  • moromete84

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat
asa am patit si eu, s-a "pisat" toata, si tocmai sus, la tunel, pe Transfagarasan Smile

100% este vorba de termostat defect, trebuie inlocuit. Am completat si eu cu apa de izvor, in lipsa de altceva, pana cand am ajuns in Bucuresti a fost un chin total, pt ca ajungea motorul la 130 grade, il opream, se racea, si tot asa...
  • Officer

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Multam de raspuns. Posibil sa fie o problema de termostat dar de atunci si pana acum nu s-a mai intamplat. Lichidul e la nivel, nu a mai pierdut deloc si am mers mult urban in trafic bara la bara. Joi e programata la revizie si o sa cer si parerea specialistilor.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pentru ca ai "tras" de masina si apoi ai oprit motorul fara a-l lasa sa functioneze 1-2 min la ralanti... d-aia a dat afara antigelul. Motorul fiind incins nu i-ai dat timp sistemului de racire sa preia caldura acumulata.
Din cauza asta, e obligatoriu ca dupa ce ai "forjat" masina sa o lasi la relanti pentru a stabiliza temperatura motorului si pentru a raci turbina.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR