Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Sper ca am fost destul de clar.si se intelege bine. Daca sunt nelamuriri am piesele asa ca pot adauga lucruri.
  • RRobert

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salutare
Foarte foarte bun topicul insa cam grele.. Am desfavut contactul electric si au sarit din el piesele metalice din poza 6 care se monteaxa in piesa 4 habar nu am cum vin montate in v am incercat fara rezultat o eventuala poza cu pozitionarea acestora pe piesa 4 era ceva DUmnezeiesc acum banuiesc ca nici o sansa am sa mai incerc r f greu aici in Italia sa cauti meseriasi buni si inconvenient ca trebuie platforma pt a ajunge la service acasa nu se deplaseaza nimeni deci solutia? Cumparare contact electric si butuc si montate conform postarilor anterioare? Multumesc... Inca o intrebare. Firele cim se scot din contactul electric n as vrea sa le tai multumesc numai bine



=-----------------#-#------------------
1.parte mecanica
2.parte electrica completa,montata
3.suportul partii electice (partea din dreapta) se ataseaza pe volan cu doua cleme (la mine erau rupte).pentru indepartare partii electrice se apasa clemele si se trage in jos.in interior prezinta niste santuri care permit rotirea piesei de la poza 4.
4 &5. Piesa ce vine introdusa in piesa de la poza 3. Tija de plastic prezinta un orificiu in care se introduce tija partii mecanice.la rotirea cheii, aceasta se roteste (pozitiile 0,1,2,3,). idee cat de cat poza 7
6. Piesa metalica (sunt 2, eu nu le mai am asa ca am desenat) vin prinse in piesa de la poza 4 unde se vad cele doua patratele albe. Pozitionate in "V"Care sunt acctionate de niste arcuri prezente in spatele lor. Sper ca se.vede clar uzura pieselor albe lucru ce nu permite fixarea pinilor(ce am.desenat) pentru ca trebuiau sa fie.doua varfuri ascutite ce fixau pinii in cele.doua santuri ce se vad in desenul mic. A treia piesa alba (acctionata tot de un arc) se observa bine.in poza 8 serveste pentru fixarea piesei in interiorul piesei de la.poza 2 pe santurile ce va vorbeam inainte.
9 & 10. Partea cea mai importanta a contactului electric. Partile metalice prezente aici sunt unite intre ele de pinii din desen si permit aprindeare luminilor in bord,si pornirea masinii.tija de plastic (un buton de fapt/intrerupator se acctioneaza la sucirea cheii fiind impinsa de tija partii mecanice
11 & 12. Ultima parte a contactului electric se uneste cu piesa de culoare gri cu parti metalice. In cazul schimbarii partii electrice,cablurile se pot scoate dar MUFELE SE DEFORMEAZA asa ca eu unul le-am taiat si lipit ulterior.
13. Ordinea corecta a pieselor[/quote]
  • GFisar

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2024

  • Mesaj Privat
Salut am o problemă am schimbat chitu de pornire Opel Astra g și nu pornește
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,466
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=149450
De citit!
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ce masina/motor/an?
Ce problema avea masina, inainte de a face schimbarea?
La ce anume spui tu "chitu de pornire", ce ai schimbat, concret?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR