horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,538 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,538
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,538 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,538
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
cos11_11
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2016
- Mesaj Privat
Am un corsa c 1.0 si cred ca e momentul sa schimb bateria (porneste dupa ce invarte de 2-3 ori plus ca am un tester de 16 lei de la Lidl care imi arata ca e la jumatate incarcata). Am tot cautat pe net dar nu m-am lamurit, poate primesc vreo parere avizata de aici:
Unii spun ca daca pui o baterie cu tensiune nominala (Ah) mai mare poti strica alternatorul pt ca acesta nu poate incarca bateria - de ex pt motorul meu de 1.0 bateria veche este de 45Ah, eu m-am oprit la o baterie Tudor 53Ah,(consumatori nu prea am in plus doar mp3 player-ul dar ma gandesc sa-i mai pun alarma etc) este vreo problema?
Multumesc
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,538 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,538
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,946 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,946
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,538 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,538
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
vwv
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
Vectra C 2004, 1,9 DT. Cred ca am o problema cu bateria. Nimic nu merge, de la deschidere centralizata pana la martorii din bord, claxon, nimic. Masina a stat o saptamana,
Am incercat sa ii dau curent de la alta masina. Montat clestii ca la carte, se aprind martorii, ventilatorul porneste primul (instant dupa ce cuplez bornele - nu stiu daca e normal). Cand dau cheie, se aude claxonul de doua ori si atat. Nu invarte deloc, nicio alta reactie.
M-am gandit ca ar putea fi ceva legat de siguranta, inchidere centralizata, auzisem mai demult ca masina nu porneste daca nu e deschisa din cheie (prin apasare, nu manual).
Am incercat, cu bornele cuplate, sa o inchid din cheie (prin apasare), dar dupa blocare se deblocheaza automat in mai putin de o secunda.
Are cineva idee cum as putea rezolva problema? In primul rand as vrea sa o pornesc, In al doilea rand daca e vorba de baterie sau de altceva.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
- DB77AAA
- *******
- 6,613 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,613
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
vwv
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
Vectra C 2004, 1,9 DT. Cred ca am o problema cu bateria. Nimic nu merge, de la deschidere centralizata pana la martorii din bord, claxon, nimic. Masina a stat o saptamana,
Am incercat sa ii dau curent de la alta masina. Montat clestii ca la carte, se aprind martorii, ventilatorul porneste primul (instant dupa ce cuplez bornele - nu stiu daca e normal). Cand dau cheie, se aude claxonul de doua ori si atat. Nu invarte deloc, nicio alta reactie.
M-am gandit ca ar putea fi ceva legat de siguranta, inchidere centralizata, auzisem mai demult ca masina nu porneste daca nu e deschisa din cheie (prin apasare, nu manual).
Am incercat, cu bornele cuplate, sa o inchid din cheie (prin apasare), dar dupa blocare se deblocheaza automat in mai putin de o secunda.
Are cineva idee cum as putea rezolva problema? In primul rand as vrea sa o pornesc, In al doilea rand daca e vorba de baterie sau de altceva.
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Montat baterie noua. Ventilatorul porneste direct cum cuplez bornele, fara contact pus. Ceea ce nu e normal. Concluzia este ca ventilatorul mi-a mancat bateria veche, care era complet descarcata. Acum am o borna deculpata, altfel as distruge si bateria noua.
Rog sugestii.
Multumesc
- DB77AAA
- *******
- 6,613 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,613
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
vwv
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,613 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,613
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 323 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 323
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Bateria masinii, din semnatura (Insignia 2.0 CDTI), acum cateva zile (-11°) nu a mai invartit incat sa porneasca motorul. A invartit de cateva ori si gata. I-am dat curent de la alta masina si a pornit imediat. Dupa un drum de 100km am lasat masina nepornita 4 zile si a dat semne ca invarte mai greu dar a pornit (la-4°). Mentionez ca bateria este cea originala a masinii....8 ani+😎
Ma gandesc ca ar cam trebui schimbata sa nu raman fara baterie. Din cate am observat alternatorul incarca ca si pana acum....am activat in BC optiunea Battery Voltage!
Masina dupa decodarea VIN are bateria de 75Ah si alternatorul este de 100A.
Ma gandesc sa iau o baterie Rombat Premier de 75Ah si 750 CCA (EN).
Pareri? Recomandari de alte firme pt baterii? Oare sa pun una de 80Ah?
PS: nu ma pricep si de aceia doresc sa aflu si alte pareri.
- tase
- ****
- 1,951 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,951
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
dany1976
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2009 Z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2019
- Mesaj Privat
akim
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2016 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
Exemplu: https://bateriiautoacasa.ro/...48-1-6-116?page=1
Dupa cum vezi nu are sens o baterie mai mare de 60Ah în cazul în care ai consumatori normali,
Dacã ai consumatori suplimentari mari consumatori, de exemplu încãlzire stationarã, se recomandã o baterie de 70 Ah.
- liberlamare
- *****
- 3,538 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,538
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
60Ah e suficient