Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Murderer27

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Simptome:
Buna ziua colegii, am si eu o problema cu un opel astra g, 2002, z14xe dupa cum urmeaza:
la pornirea la rece, motorul dupa 2 min merge la ralanti neregulat, are mici trepidatii ale turatiei care seamana cu accelerari scurte, simptomul se manifesta pana se incalzeste motorul, apoi cand motorul e cald daca o las la ralanti 2 min iar face la fel.

A doua problema este mersul neregulat la 1500-2000 de ture, daca merg intr-a doua sau a treia in coloana, merge in suturi doar, daca o accelerez nu mai face asa, este un lucru foarte enervant.

Si ultima si cea mai enervanta si periculoasa problema: moare motorul in mers. Nu patesc de multe ori, cam odata pe luna imi face dar e f enervant. Daca o las la intrarea intr-un giratoriu in frana de motor moare motorul. De obicei inainte sa moara cu 2,3 min vad ca isi pierde puterea parca nu mai trage bine. Dupa ce moare motorul ii dau cheie si merge ok.

Mentionez ca am pus-o azi iar pe tester, mi-a dat eroare pe sonda lambda 2, care am schimbat-o anul trecut in vara, imposibil sa se fi stricat deja. Pe langa asta am mai schimbat asa: bobina inductie, EGR, curatat clapeta acceleratie, curatat carcasa filtru aer,bujii, sonda lambda dupa catalizator. De asemenea, dupa problema cu ralanti-ul neregulat mi-a aparut dupa ce am segmentat motorul+schimbat scaune supape.

Sper sa ma ajutati macar cu idei ce sa mai verific, deja sunt satul de problemele astea. multumesc mult.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z14XE
Skip ads

  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Pentru suturi vezi sonda lambda 1 si bobina de inductie. Cauta unele de schimbi si revino cu concluzii. Vad ca deja ai schimbat bobina, dar poate nu e buna. Eu tot de la bobina am avut aceste smucituri.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca piesele sunt aftermarket-uri ieftine n-ai nici o garantie ca functioneaza cum trebuie... eu zic sa pui inapoi piesele vechi (EGR, Bobina) .. poate sunt mai bune decat cele noi si e greu probabil ca s-au stricat dintr-o data
la alimentarea cu benzina te-ai uitat/?(filtru, presiune rampa, injectoare
  • Murderer27

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu sunt piese proaste, lucrez chiar in domeniul achizitiilor de piese si cunosc producatorii. Chestia ciudata ii ca aceste simptome mi-au aparut dupa ce mecanicul mi-a segmentat si schimbat simeringurile la supape, de atunci mi-au aparut simptomele. Dar o sa incerc intai cu egr-ul vechi cateva zile sa vad daca mai face asa, apoi cu bobina de inductie veche. Masina a mers ok inainte de segmentare, cu piesele ce le am acum, dupa a inceput sa mearga prost. Deaia ziceam ca nu cred ca asta ar fi problema. Filtru a fost schimbat de o luna, insa restul nu le-am verificat. Saptamana viitoare o sa merg la mecanic sa vad exact care e problema, chestia ii ca dupa ce se incalzeste nu mai are nicio problema, dar sper sa ii dau de cap.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poate fi de la reparatia motor...poate n-a facut-o ca la carte...La motoarele astea cu compensatori (tacheti) hidraulici e lucru dracului
un test de compresia s-a facut dupa segmentare?
cum arata bujiile dupa mersul defectuos
  • Murderer27

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am demontat bujiile, pe bujia corespunzatoare cilindrului 1 si 4 pe bujii se vede o depunere calcaroasa, nisipoasa asa. celelalte doua sunt ok. Am achizitionat acum 4 bujii originale GM, o sa le schimb saptamana urmatoare, chiar daca nu cred ca are vreun efect. Posibil ca cei doi cilindri sa nu fi fost segmentati corect, dar nu inteleg de ce am ralantiul variabil...
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
O diagnoza nu consta numai in a citi/sterge eroarile, mai trebuie si verificati parametri de lucru ai motorului,mai precis valorile senzorilor MAP si IAT, a valori vacumului in admisie,etc. Verificati/ curatati/calibrati motorasul pas cu pas. Posibil ca dupa reparatie,mecanicul sa nu conectat corect toate mufele si furtunasele. Pentru inceput deconectati o borna la baterie(atentie daca aveti cod la casetofon si nu il stiti) lasati 30min. apoi conectati,puneti contact,fara a porni motorul, timp de 20sec. porniti motorul si lasati-l sa functioneze, fara a atinge acceleratia, pana ajunge la temp. de 80grade.
Bafta.
  • Murderer27

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Motorasul pas cu pas este cel din corpul clapetei de acceleratie? Daca da, nu am cum sa il curat pentru ca e capsat capacul acela.
Am sa incerc odata cu bujiile, am verificat si valorile motorului, nimic nu a sarit de valorile normale. O sa schimb azi bujiile, daca tot la fel se comporta o sa merg mai departe la verificat injectoare+inlocuit oringuri injectoare, sper sa fie de aici problema ca deja ma seaca masina.
Multumesc de opinii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR