Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Eu in noiembrie am 2 ani de cand am luat opel-ul, am trecut de 30k km demult. Asadar daca pe benzina faci 15k sigur pe gpl faci 20-25k km. Si vorba lui gogosica
fa diferenta cat dai pe benzina la KM astia, si cat dai pe GPL la km astia.

Skip ads

  • gogosica

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Fratilor........... m-am razgandit, nu va puneti GPL , nu e bine, lasati sa merg numai eu si cei care mai avem,
sorinbv: daca vrei sa vezi o diferenta ori cauti pe cineva aproape de tine ori daca nu iti pun eu masina la dispozitie si o sa vezi ca nu e deloc diferenta.
Cred ca nu ar fi nici-un fel de diferenta daca acele duze de la gaz ar fi montate foarte aproape de injectoarele de benzina, ele se monteaza undeva in galeria de aspiratie , acolo unde se creiaza acei curenti de aer (MELC), daca ar fi asa ar trebui sa avem medat jos si sa se dea gauri cat mai aproape de injectoarele de benzina, direct spre admisie -- direct spre supape.
Asta ar fi un chichit foarte tare. As fi curios daca a facut cineva acest lucru.
Salutare
  • sorinbv

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2015

  • Mesaj Privat
@gogsica - Desi avem acelasi numar de caluti, sunt motoare diferite din multe puncte de vedere. Mersi frumos, dar nu stiu cat ma va ajuta sa o conduc. E un baiat pe forum care are GPL exact pe aceeasi motorizare ca si mine si s-a declarat foarte multumit pana in prezent. Voi mai lua legatura cu el, poate il conving sa ne intalnim,
  • gogosica

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
te rog sa ma crezi, nu o sa regreti, o sa vezi, dar cu conditia sa ai masina in regula, adica sa ai sonde bune, debimetru bun, motorul sa fie in mintile lui, sa ai ba compresie buna si sa nu consume ulei (adica sa nu consume la jumatate de benzina, Smile in general sa fie un motor pus la punct), eu de ex. am avut un debimetru cam naspa si dimineata cand era rece motorul la prima schimbare sau cand ii dadeam a2a imi dadea o data in nas, pe urma mai imi murea motorul cand dadeam sa ma bag in intersectie, dar toate s-au rezolvat printr-o singura vizita la Vernesti, ei sunt profesori, acum ce sa iti zic 130lei = 400km Bucuresti, ceia ce inainte cam 300km faceam, chiar daca ar fi sa se uzeze motorul mai repede si la 100000km tot iti convine sa faci 2 motoare, uite citeste aici https://www.clubopel.com/vie...58&highlight= GPL pe Opel, si pe urma o sa te convingi singur.
Spor la citit.
Skip ads

  • mokaa

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.Sunt posesorul unui opel mokka din septembrie 2014, 1.4 140cp, 4x4, cosmo, alb perlat,cd 600, scaune si volan incalzite etc. Super masina, super dotari, super pret (sub 17000 euro),super consum .... si totusi am montat GPL. Nu se simte nici o diferenta in mers ,singura diferenta este la buzunar (2.14 lei/litru de gpl). Masina are acum 40.000km si azi am mers pe gaz cu 180 km/ora fara sa ma interesat cat consuma. Am aproape 30.000 km cu instalatia de gaz in 6 luni, economia de bani undeva la 1000lei/luna pt. 4000km/luna . Consum pe gaz real plin/plin 10-11% in oras si 8-9% afara , fara sa merg la consum. Eu zic ca este bine la cat costa gazul. Toate bune.
  • bamo

  • Mesaje scrise: 417
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
O singura interventie voi avea pe acest subiect. Intotdeauna vor fi pareri pro si contra. Pana nu ai si nu experimentezi o sa iti dai cu parerea din auzite. Asta e clar. Un lucru este cert pentru cei care zic ca nu merita ca nu faci multi km. Daca zici ca faci 15000 km pe an pe benzina, avand GPL garantat vei face mai mult datorita costurilor mai mici. Deci de la 15 usor sari la 20.

Haters gonna hate.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
masina aceasta opel astra j 1.4 net turbo vine din fabrica si cu GPL ! http://www.youtube.com/watch?v=Lz50dHLqxNI si va garantez ca merge foarte bine si fara probleme!
care aveti bani montativa GPL pentru ca merita!
  • solmyr

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2016

  • Mesaj Privat
mokaa a scris:Salutare tuturor.Sunt posesorul unui opel mokka din septembrie 2014, 1.4 140cp, 4x4, cosmo, alb perlat,cd 600, scaune si volan incalzite etc. Super masina, super dotari, super pret (sub 17000 euro),super consum .... si totusi am montat GPL. Nu se simte nici o diferenta in mers ,singura diferenta este la buzunar (2.14 lei/litru de gpl). Masina are acum 40.000km si azi am mers pe gaz cu 180 km/ora fara sa ma interesat cat consuma. Am aproape 30.000 km cu instalatia de gaz in 6 luni, economia de bani undeva la 1000lei/luna pt. 4000km/luna . Consum pe gaz real plin/plin 10-11% in oras si 8-9% afara , fara sa merg la consum. Eu zic ca este bine la cat costa gazul. Toate bune.


Te rog spune-mi si mie ce instalatie ti-ai montat . In august imi vine si mie un astra in 4 usi 1.4 Turbo, 140 CP si vreau sa imi pun GPL, momentan am un peugeot 206 cu instalatie tomasseto stag 4 , am facut 136.000 km fara probleme .
Numai bine .
Skip ads

  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
In Romania instalatiile GPL se monteaza PROST!
Injectoarele de GPL trebuie montate in chiulasa, langa cele de benzina. Dar e mai simplu si romanasii nostri au gasit solutia tembela de a le monta in galeriile de admisie de plastic.
Asa ca eu unul imi voi monta GPL in momentul in care se vor monta si calibra ca lumea. Pana atunci, sa fie sanatosi, monatorii de GPL romani!
Daca are cineva posibilitatea sa ia o masina echipata din fabrica, asta e cu totul altceva. Merita 100%.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Colegule documenteazã! Instalațiile gpl pentru injecție clasica se monteazã lângã injectoarele de benzina ca sunt tot pe galerie montate. Ce spui tu este injecție directa! Și este alt procedeu de montaj alt preț . Numai bine!
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu sunt foarte documentat, stai linistit. Nu ma refeream la cele cu injectie directa.
Eu unul nu imi voi monta cat timp se executa asa montajul.
  • dexter82

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2014

  • Mesaj Privat
sunt si masini care au GPL de fabrica si au fost probleme ...Logan, Cielo ... eu am un G z14xep pe gpl, montat acum 60.000km si merge foarte bine iar la consum manaca mai putin ca o motocicleta, evident daca nu te dai la ea si nu sari de 110...
Skip ads

  • essergio

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2016

  • Mesaj Privat
mari probleme nu sunt pe GPL, totul e sa nu se mearha im turatii mari ca sa nu fie arse supapele.. nu sunt pierderi de putere va asigur. doar consum un pic mai mare
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am parcurs cu instalatia GPL (Tomaseto) peste 350 000 km fara sa schimb altceva la ea in afara de 2 furtunase care imbatranisera. Nu am schimbat nici macar filtrul de gpl, doar l-am curatit de vreo 2 ori. Nu am desfacut niciodata plamanul. Problemele pe care le-am avut cu motorul au fost din cu totul alte cauze decat generate de functionarea pe GPL.
Nu este nicio diferenta la functionarea motorului. Parerile cu diferenta de putere sunt ale unor necunoscatori. Instalatia GPL se poate seta de un profesionist sau de un habarnist cu un computer. Puterea poate sa creasca fata de functionarea pe benzina cu consecinta cresterii consumului, evident. Arderea este mult mai curata pe GPL.
Aspecte constatate de mine:
- Bujiile trebuie sa fie de foarte buna calitate cand instalatia se invecheste. Cel mai bune sunt cele cu 4 electrozi. Ideile de bujii speciale pentru GPL sunt nerealiste. Trebuie bujii bune. Mi se pare ca se ard ceva mai repede decat la cealalta masina pe care o folosesc pe benzina (Fiat), dar poate fi din cauza stilului de mers agresiv pentru motor, acesta fiind subdimensionat (84 cp) pentru masina (Astra G caravan) si nevoile mele fiind nevoit sa il turez foarte mult.
- Toti senzorii si toata evacuarea sunt mult mai curate pe GPL. Nicio problema cu sonda lambda desi masina are aproape 600 000 km.
- Cel mai mic consum de GPL - 7%, mediu 8-9%. In starea actuala - 10%. Toate fara a socoti benzina pana se incalzeste motorul la 30 grade.
- Daca va montati GPL, aveti grija sa scoateti alimentarea in exteriorul masinii sa nu fiti nevoiti sa deschideti capota portbagajului la alimentare. Montati o butelie cat mai mare pentru ca o sa alimentati mai des decat pe benzina intrucat cu siguranta o sa mergeti mai mult! Eu am facut si 90 000 Km intr-un an.
Concluziile le trage fiecare. Toate bune si fiti respectuosi in trafic!
  • @di

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Subscriu spuselor antevorbitorilor mei pro-GPL:

- 200.000 km la mine cu Landi Renzo pe Vectra B X18XE1 (masina are compensatori / culbutori hidraulici)
- filtre la 15k (mic) respectiv 30k (mare)
- un singur senzor de presiune schimbat pe garantie, fara interventie vaporizator in 5 ani.
- aprox 40k km pe an
- fara interventie motor (400.000 km din ce stiu eu - reali pot fi mai multi)
- ulei GM 10W40 ca e GM si ca e ieftin
- consum real mixt (60% ext, 40 % oras mersul meu) 9.5 l / 100km gpl

Total economie in 200k km - aprox 40.000 RON / 9000 euro ! Pai exista masini noi care se pot cumpara cu suma asta, economisita doar din diferenta de pret...

PS - am si Ford cu compensatori ne-hidraulici, nereglabili, tot pe GPL - aici se observa marjele micronice de uzura accelerata in chiuloasa/supape din cauza GPL-ului, si cam o data la 40k - 60k km trebuie schimbati compensatorii. In continuare, financiar se merita si aici !

Si on-topic - nu stiu ce compensatori au motoarele Opel Turbo (sunt sigur ca se poate gasii o fisa tehnica descriptiva), dar daca au tot hidraulici - GO FOR IT ! Instalatia ar trebuii sa fie aceiasi ca la una aspirata daca e secventiala, caci turbina nu face decat sa comande mai mult combustibil injectat (coroborat cu debitul mai mare de aer de care e responsabila), iar un ECU de gaz va fura aceasta comanda de debit marit de pe comanda injectoarelor de benzina. Foarte interesanta insa, observatia mai multor colegi in legatura cu amplasementul injectoarelelor de GPL (de obicei pe admisia de aer), in loc ca ele sa fie cat mai aproape de injectoarele de benzina (ca locatie)...

Eu personal astept dezvoltarea unei retele CNG cat de cat bine pusa la punct in Romania ! Aia va reduce si mai mult costurile de combustibil/rulaj !
  • sandu80

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2017

  • Mesaj Privat
La km care ii parcurgi tu pe an mai bine laso pe benzina dar si gpl este foarte bun daca ai face km mai mulți. Iar comparativ cu taxiurile aici se pot spune multe, un taximetrist face in medie 200-250 km pe zi numai in oras si aici mai depinde cum este întreținutã si masina ca sunt foarte multi taximetriști care merg pe idea lasã ca merge si asa.Credem a am un opel astra j 2011 turbo cu instalație de gol bine întreținutã fac si taximetrie si merge impecabil iar de consum este nu are rost sa mai fac comparatie.Plus de asta ai si posibilitatea , daca vrei sa mergi pe gol mergi pe gol vrei benzina mergi pe benzina
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut tuturor.
@sandu80: Cat costa o instalatie GPL ptr 1,4 Turbo la un Astra i ? Si unde se poate monta in Prahova o instalatie Gpl, reglata corect ? Ms anticipat.
  • olx.iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2015 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Am eu doua oferte primite zilele acestea:
- de la Supergaz Chitila - GPL Zenit Pro, cu injectoare Valtek - 2700 lei
- de la Pro-gaz Vernesti - BRC Secvent 32 - 3150 lei

Sper sa-ti fie de folos!
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
La vernesti ai negociat sau ãsta îi prețul primit din prima?
ți au spus ceva de senzor presiune turbo și senzor pompa benzina?
  • olx.iulian

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2015 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Este pretul primit pe email, la "prima strigare", pentru ca am intrebat doar daca pot monta GPL pe 1.4 Turbo si ce model...
Urmeaza de acum sa iau legatura cu ei pentru detalii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR