Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Porneste-o impinsa....sigur e electromotorul defect...perii sau cine stie ce
Skip ads

  • negociator

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
catastefan, sunt tentat sa cred ca ai dreptate. Dar atunci cum se explica problema cu neincuierea inchiderii centralizate? Ca aia n-are legatura cu electromotorul.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Posibil sa ai firele de la centralizata distruse in burduful unei usi..si ajunse in scurt cumva. Din cauza asta se descuie singure si poate fi si o posibila cauza pt lipsa de curent care duce la problemele de la pornire.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
granth a scris:Salutare
La mine e asa problema: acum 3 luni am lasat masina vreo 2 saptamani, benzina era pe rosu, a luat o un baiat si a mers cu ea. Cd m am intors masina pornea, dar dadea sa moara, nu murea motorul da oscila spre moarte inceata dar sigura. In fine am crezut ca nu mai are benzina deloc asa ca am facut plinul. Supriza a pornit in regula, dupa 2 zile a inceput dimineata sa porneasca si sa se inece imediat, la a doua cheie pornire si functionare perfecta toata ziua. De cand s a mai racit de vreo saptamana, porneste de la a 3 cheie ca lumea, mi s a mai oprit si in mers, iar daca o las o ora doua, porneste se ineaca, iar la a doua cheie porneste in regula. Repet pana la faza cu mersul pe rosu cu benzina nu am avut nicio problema niciodata cu pornirea. De asemenea, nu stiu bazaitu de la pompa trebuie sa se auda de fiecare data cd pui contactul chiar daca nu pornesti masina? O data se aude alteori nu. Coduri eroare nu are stocate.
Masina e in Calafat adica destul de departe de o diagnoza profesionista. De 2 ani n a facut distante mai lungi de 2-3 km .

Ori ai pompa de benzina plina de mizerie..ori e pe duca. In ambele cazuri pune mana si demonteaza pompa sa vezi despre ce e vorba. E o flansa sub bancheta spate...o sa iasa cu tot cu sorb. In functie de rezultate procedezi la inlocuire sau curatire. Ca idee, poti sa verifici pompa conectand-o cu 2 fire la baterie..pe direct ...o bagi intr-o galeata cu apa. ..ar trebui sa faca un jet de 2-3 m inaltime.
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ce aberatie
cum sa verifici pompa de benzina in APA,doar nu faci fantana arteziana in baie/curte
presiunea pompei se verifica cu manometru la rampa de injectoare,trebuie sa aibe 3,5-3,8 bari
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Teoretic e cum zici tu...practic ...desfa si mai vedem.
  • negociator

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi. Mi-am rezolvat problema, era doar bateria descarcata. Am reincarcat bateria de la o masina Diesel si am lasat legate intre ele cele doua baterii mai mult timp - vreo zece minute. Acum imi merge normal si inchiderea centralizata.
  • NJenniferAlexandra

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Corsa c 1.3 cdti din 2004.Imi curgea motorina pe la pompa de inalta dar masina pornea,mai greu dar pornea si mergeam cu ea fara probleme si cate 100 km,o porneam si a doua zi si puteam merge cu ea linistita fara sa faca probleme,Am comandat kitul de garnituri pt pompa de inalta.Acestea mi-au fost inlocute toate.Masina a pornit ba chiar am si mers cu ea 15 km.Dupa 15 km masina s-a oprit pur si simplu.A venit mecanicul care imi schimbase garniturile, a tras masina si surpriza dupa nici 500 m masina a pornit.A adus-o pana la el la atelier,am oprit-o si iar nu a pornit.I-a dat cu spray si cu spray porneste.El zice ca injectoarele primesc motorina,ca in pompa de inalta vine motorina dar ca de vina ar fi ceva supapa de retur pe rampa.Nu as da banii pe o piesa si sa ma trezesc ca o schimb dar tot nu porneste.Inainte de schimbarea garniturilor de pe pompa nu am avut probleme.Ce poate fi de vina?Sunt deja disperata......Va rog dati-mi un sfat!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu mai posta acelasi lucru peste tot.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Asta incepe sa devina o epidemie ... poate moderatorii ar trebui sa ia masuri ... ca la orice epidemie, mai bine mai devreme ...
  • NJenniferAlexandra

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2017

  • Mesaj Privat
NU ESTE O EPIDEMIE,DAR FIIND DISPERATA ,AM NEVOIE DE INDRUMARE SERIOASA.
  • granth

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
granth a scris:Salutare
La mine e asa problema: acum 3 luni am lasat masina vreo 2 saptamani, benzina era pe rosu, a luat o un baiat si a mers cu ea. Cd m am intors masina pornea, dar dadea sa moara, nu murea motorul da oscila spre moarte inceata dar sigura. In fine am crezut ca nu mai are benzina deloc asa ca am facut plinul. Supriza a pornit in regula, dupa 2 zile a inceput dimineata sa porneasca si sa se inece imediat, la a doua cheie pornire si functionare perfecta toata ziua. De cand s a mai racit de vreo saptamana, porneste de la a 3 cheie ca lumea, mi s a mai oprit si in mers, iar daca o las o ora doua, porneste se ineaca, iar la a doua cheie porneste in regula. Repet pana la faza cu mersul pe rosu cu benzina nu am avut nicio problema niciodata cu pornirea. De asemenea, nu stiu bazaitu de la pompa trebuie sa se auda de fiecare data cd pui contactul chiar daca nu pornesti masina? O data se aude alteori nu. Coduri eroare nu are stocate.
Masina e in Calafat adica destul de departe de o diagnoza profesionista. De 2 ani n a facut distante mai lungi de 2-3 km .



In cazul meu pompa a fost de vina . Am luat bosch cu 311 lei echipata complet. Problemele au disparut complet dupa a 3 a zi de mers. Dupa doua luni nu mai intampin nici o problema . Porneste perfect si la -20 de grade.
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
NJenniferAlexandra a scris:NU ESTE O EPIDEMIE,DAR FIIND DISPERATA ,AM NEVOIE DE INDRUMARE SERIOASA.


Nu tipa (nu cred ca o sa gasesti admiratori ai genului pe-aici..), chiar disperata fiind, aici este un forum (fara serviciu de urgenta/permanenta), nu ADAC, ACR, OAMTC, RAC, etc. Mai ales daca esti in culpa (vis-avis de regulamentul pomenitului forum) ...
  • AM.Necula

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua, sunt nou si va rog sa ma scuzati daca nu am incadrat subiectul potrivit.
Opel Corsa C, an 2002, 1000cmc, benzina.
Nu mai porneste. bateria e buna, motorul invarte, dar nu porneste. Am verificat daca se alimenteaza, ceea ce nu se intampla.
Am observat ca siguranta F33 e dusa, am schimbat-o cu una noua, am pus contactul, am dat cheie, motorul a dat sa porneasca, dar degeaba, siguranta s-a ars din nou.
Am inlocuit din nou siguranta cu una de 20 (stiu, nu e recomandat), am pus contactul, am dat cheie si de data asta s-a ars siguranta F46.

Am pus si tester-ul pe ea si mi-a afisat urmatoarele erori: P0403, P0443, P0135, P0141, P0100, P0130, C1502, C1517.

Orice sfat e bine venit,

Multumesc anticipat!
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Un scurt undeva...? Sigurantele sunt amandoua de la engine control unit.
  • AM.Necula

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2017

  • Mesaj Privat
La același lucru m-am gândit și eu dupã ce am vazut ca pușca siguranțele una dupã alta. Dar din câte am inteles, un scurt nu foarte ușor de localizat...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
F33 duce la sonda Lambda 1 si F46 printr-un releu alimenteaza ECU. Posibil sa fie incalzirea sondei 1 in scurt...... scoate mufa intermediara si vezi daca porneste. .
De la sonda Lambda 1 mergi pe fir si sub EGR dai de o mufa. O scoti si incerci sa pornesti.
Ori ai o problema de cablaj pe sonda 1
Am atasat si un print dupa schema ca sa iti dai seama de ce s-a ars F46 dupa ce ai pus pe F33

  • AM.Necula

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos pentru sfat, o sa incerc și o sa revin cu un rãspuns.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR