Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Alta pompa.
Skip ads

  • U-M
  • *
  • 3 mesaje
  • din 03 Jan 2016
  • Astra 2010 Z17DTJ
  • Valcea
  • U-M

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut!

Astazi am schimbat Regulatorul de debit combustibil la Astra H 2010, 81kW, 1.7 CDTI, motor J17DTR!
Cei care se confrunta cu oscilatii la relanti si nu numai (pana in treapta a 3-a), trebuie schimbat Regulatorul de Debit Combustibil!
Acum merge ceas motorul!
Achizitionat la un pret mai mult decat decent (425 lei+19 lei curier), demontat personal pe cel vechi, inlocuit cu cel nou, si gata!
Scule folosite: un imbus de 5 si un bec pt o mai buna vizibilitate!
Timp operatiune: 10 minute!
PS: nu trebuie setat din calculator!


Identificare Piesa:


Demontat piesa cu pricina!


Aranjat piesa noua pt montaj!


Scule folosite!


Cost piesa! (425 RON)


Timp demontare si montare: 10 minute

Sper sa va fi fost de folos!
Drumuri bune, fara incidente si peripetii!
  • Signum`06

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare opelisti.
In mers si din senin motorul(z19dth) a inceput sa traga sacadat si sa-mi moara acceleratia. Am tras pe dreapta si relantiul abia se tinea undeva pe la 500rpm balbaind ca un tractoras, urmand cam in 5sec sa se opreasca motorul,. I-am dat cheie, dar aceleasi figuri, fara a putea fi accelerat deloc, si nu sta pornit mai mult de 4-5 sec, fara a-mi indica vreo eroare in bord (masinuta cu cheie sau check engine). Astept cu mare drag sugestii si pareri pana a ajunge in service (incidentul s-a intamplat in seara asta, iar cu masina la service voi putea merge abia miercuri)
Multumesc anticipat
  • Signum`06

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Signum 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Pfff....in 2 zile o "gramada" de raspunsuri... In fine, fuse EGR-ul blocat. Inainte de a pune diagnoza, mecanicul m-a intrebat de simptome si a dat usor cu un ciocanel in egr si surpriza masina a pornit normal. Am dat egr-ul jos si am vazut cat de teapata era acea tija cu supapa. Dupa o spalare buna cu un penson si scufundari intr-un vas cu benzina, tija se putea misca/culisa cu usurinta.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca faceai o diagnoza de la inceput, aflai imediat.
Fara coduri de eroare, doar Mama Omida iti poate spune ce are masina.
  • tibyverjel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut baieti,
aveam motorina pe sub capota si cica ii rampa comunda problema (astra g 1.7 cdti). Am schimbat-o cu una de pe la dezmembrari. Nu mai curge motorina insa prima pornire cu motorul rece ii problema, ii lunga dureaza cateva secunde mai mult ca inainte. Dupa ce o pornit prima data dupa porneste normal. Daca o las oprita 15-20 min problema se repeta din nou. Ce parere aveti?
  • KDaniel

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut...am si eu opel astra h 2009..1.7
110h..81k...si imi porneste bn..dar oscileaza relantiu..?de la ce poate fii...am inteles din spusele altora..ca ar fii regulatorul de presiune..
Ce ma sfatuiti sa fac..si ce marca de regulator trebyie sa cumpar
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pe original, cu garantie.
Skip ads

  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salutare,
am un Signum 2005 cu 1,9dth 150 cp si am aceleasi simptome, in mers da sa se opreasca,si uneori cand vreau sa accelerez brusc de la 1-a, alteori se opreste, invart cheia si o ia...sa fie regulatorul de presiune de pe rampa? sau senzorul de resiune?
stie cineva cat pot costa?
la mine apar urmatoarele erori cand ii pun op-com-ul:
P0400-5A sistem recirculare gaze - detectat flux insuficient
P0960-04 ventil conducta distributie - circuit intrerupt
P0960-02 ventil presiune Rail - tensiune prea mica
P0190-07 presiune rampa - nu este in domeniu
P0002-52 control presiune Rail nu este in domeniu]
B0225-06 circuit motor clapa recirculare - defect

ca si remediu pana acum am dat jos si curatat e.g.r.-ul,
acum astept cateva pareri daca stie cineva si a mai avut aceste erori sau probleme, multumesc anticipat.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La motorul tau ai regulator de presiune si pe pompa si pe rampa de injectoare.
Erorile se refera la ambele piese.
Daca ai posibilitatea fa proba cu alte regulatoare.
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am inteles , multumesc , am dat jos regulatorul si l-am suflat putin , l-am montat dar cand am vrut sa pornesc in masina nu se aude pompa din rezervor ca ar trage motorina, doar un clinchet de la releu din spate de la rec, nu am putut sa ii mai pun testerul dasr maine seara incerc sa vad ce zice, daca mai aveti alte sugestii , informatii , idei , sunt binevenite , multumesc , stima si astept un raspuns.
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut, revin cu niste detalii care au dat peste cap orice tester si vreo 2 electricieni pana acum, dupa ce am desfacut regulatorul de pe pompa de inalte si l-am montat inapoi am sesizat ca nu se aude pompa de motorina din rezervor si primul lucru ieri primul lucru a fosr sa verific pompa si anume firele nu sunt intrerupte si sint in regula pompa deasemenea este functionala,dar nu primeste suficient curent doar 1-2 secunde si de aceea nu se aude din rezervor ca ar trage ceva, ca defect pe tester da P0960-02 RAIL PRESSURE CONTROL SOLENOID VALVE CIRCUIT LOW VOLTAGE, aceasta eroare imi apare si ramane pe tester si nu se sterge in nici fel cu nici un tester,si nici daca am imperecheat un alt calculator de la o masina asemanatoare tot 1,9 tot 150 cp cu filtru de particule, si nici pe acest calc nu se sterge, mai are valva(regulatorul) de la rampa comuna care daca il lasi cu mufa se incalzeste(am incercat si cu altul dar la fel) si el si calculatorul masinii cel schimbat si cel care se afla la roata din fata stanga, azi tot un electrician a luat firele de la calculator la sunat verificat si fiecare este pe firul lui, nu dau la masa si nu sunt atinse intre ele, tot el a observat ca acea valva regulator de pe rampa comuna stanga care se incinge cu mufa pusa pe un fir ii vine 12v continuu ceea ce este normal iar masa in loc sa vina cu semnal intermitent vine tot cu semnal continuu, au renuntat cei doi , si mi-au spus sa iau masina si sa caut alt electrician electronist inginer si tot asa, ce poate avea stie cineva?
sa va mai spun ceva ce le-am spus si lor si au observat, cand pun contactul in loc sa se auda pompa de motorina din rezervor cum trage motorina, se aude un clic al unui releu in spate la REC,am verificat si sigurante in fata si in spate la REC si sunt in regula nu am gasit arse, nu stiu daca inainte se auzea sau nu, poate fi ceva legat de releu acela? am inteles ca de pe spatele REC-ului al fi cel de la pozitia nr 4, o sa desfac acolo si maine si o sa verific sa il schimb cu altul de la alta pozitie, dar e greu de ajuns deoarece e Signum si are capitonajul care trebuioe dat jos si alte alea pe acolo,
va rog daca mai stie cineva ce poate avea masina asta, nu credeam vreodata ca poate fi chiar asa de greu de descoperit o eroare, in speranta ca cineva imi va da o idee de la cea ar putea fi sau un indiciu, va multumesc anticipat, stima!


Ultima modificare facuta de VN01SIG la Mie 07 Jun, 2017 9:07 pm
Skip ads

  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut, revin cu niste detalii care au dat peste cap orice tester si vreo 2 electricieni pana acum, dupa ce am desfacut regulatorul de pe pompa de inalte si l-am montat inapoi am sesizat ca nu se aude pompa de motorina din rezervor si primul lucru ieri primul lucru a fosr sa verific pompa si anume firele nu sunt intrerupte si sint in regula pompa deasemenea este functionala,dar nu primeste suficient curent doar 1-2 secunde si de aceea nu se aude din rezervor ca ar trage ceva, ca defect pe tester da P0960-02 RAIL PRESSURE CONTROL SOLENOID VALVE CIRCUIT LOW VOLTAGE, aceasta eroare imi apare si ramane pe tester si nu se sterge in nici fel cu nici un tester,si nici daca am imperecheat un alt calculator de la o masina asemanatoare tot 1,9 tot 150 cp cu filtru de particule, si nici pe acest calc nu se sterge, mai are valva(regulatorul) de la rampa comuna care daca il lasi cu mufa se incalzeste(am incercat si cu altul dar la fel) si el si calculatorul masinii cel schimbat si cel care se afla la roata din fata stanga, azi tot un electrician a luat firele de la calculator la sunat verificat si fiecare este pe firul lui, nu dau la masa si nu sunt atinse intre ele, tot el a observat ca acea valva regulator de pe rampa comuna stanga care se incinge cu mufa pusa pe un fir ii vine 12v continuu ceea ce este normal iar masa in loc sa vina cu semnal intermitent vine tot cu semnal continuu, au renuntat cei doi , si mi-au spus sa iau masina si sa caut alt electrician electronist inginer si tot asa, ce poate avea stie cineva?
sa va mai spun ceva ce le-am spus si lor si au observat, cand pun contactul in loc sa se auda pompa de motorina din rezervor cum trage motorina, se aude un clic al unui releu in spate la REC,am verificat si sigurante in fata si in spate la REC si sunt in regula nu am gasit arse, nu stiu daca inainte se auzea sau nu, poate fi ceva legat de releu acela? am inteles ca de pe spatele REC-ului al fi cel de la pozitia nr 4, o sa desfac acolo si maine si o sa verific sa il schimb cu altul de la alta pozitie, dar e greu de ajuns deoarece e Signum si are capitonajul care trebuioe dat jos si alte alea pe acolo,
va rog daca mai stie cineva ce poate avea masina asta, nu credeam vreodata ca poate fi chiar asa de greu de descoperit o eroare, in speranta ca cineva imi va da o idee de la cea ar putea fi sau un indiciu, va multumesc anticipat, stima!
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
sau daca se poate las un numar de telefon sa ma sunati sau daca imi lasati voi sun eu pentru orice idee sau sugestie legata de aceasta problema. eu 0760010223 George.
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
electricianul spune sa tai firele care duc la senzorul valva(regulator) respectiv si sa pun firele pe direct, oare le tai degeaba daca le-a sunat si au fost in regula?
HELP!HELP!HELP!
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
CEVA IDEI...SUGESTII...?
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
SALUT, am schimbat ambele piese de pe rampa comuna, dar acelasi rezultat,
am apucat si am desfacut in spate la rec si am scos si pus la loc releele cel galben rosu si verde si dupa aceea cheia nu imi mai este recunoscuta nu merge inchiderea centralizata,ceasurile la bord si nici un martor din bord cand rotesc cheia nu se mai aprind,stiti de la ce ar putea fi?am aranjat-o bine!
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ceva raspunsuri, idei sugestii...please! cine cunoaste problema...am ramas singur pe aici...?
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
treaba cu ceasurile de nu se mai aprindeau era o siguranta in tablou pe bord stanga sofer,schimbata si-a revenit,...cu treaba cealalta inca nu am facut nimic, tot nu vrea sa porneasca, aceeasi eroare...ceva sugestii...?
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ceva...?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR