Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira C Tourer
  • jeky

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2003 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2008

  • Mesaj Privat
As dori un sfat de la un posesor al acestui model. Momentan dețin o Zafira A, 2.0 dti cu 101 cp, care atunci când e încãrcatã full nu face fata cum as vrea unei depãșiri. Vreau sa știu dacã Zafira c 2.0 cdti cu 130 cp se descurca bine în depãșiri atunci când e încãrcatã full, dat fiind faptul cã este și mai grea decât Zafira a.
Va rog un rãspuns urgent, intru-cat într-o sãptãmânã plec în Germania.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai bine faci remapare si ai inca 25cp la a ta. Cele noi cdti au bube costisitoare, volanta+ambreiaj, injectoare, cim etc.
Daca vrei iti pot da nr tel de la cineva care a facut asta pe Zafira lui sa-l intrebi, este multumit.
  • jeky

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2003 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pai tocmai ca vreu ceva mai nou pt ca la cea veche m-am saturat sa tot stau prin service. Ba curge ulei, ba alta. Anul trecut am schimbat volanta, chit ambreiaj. M-am saturat.
  • jeky

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2003 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2008

  • Mesaj Privat
in ultimii doi ani am bagat bani in ea cat nu iau acum pe ia, pe langa asta vreau si eu ceva mai confortabil care sa arate a masina a sec. xxi nu a tractor Smile
Am tot auzit si eu de probleme la motoarele cdti, dar cel de 2.0 este produs de GT nu de Fiat ca cele de 1.7, asa ca ii dau inainte cu toate riscurile. Nu cred ca este vreo masina care sa nu aiba bubele ei, indiferent de marca, poate doar cele premium care nu sunt pt bugetul meu.
Skip ads

  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Vezi ca cele de 1.7 sunt plecate de la Isuzu si cele de 1.9 erau de la Fiat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Atunci cauta una cu motor Z19DT care are 120cp si e mai fiabil decat DTH de 150cp. Faci remap si-l duci la 160cp, bine ar fi sa aiba DPF pentru taxa inmatriculare mica, pe urma il scoti (sparta ceramica) si anulat soft.
Cel mai important e sa nu fie culoare crem !
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pana la urma care ar fi varianta optima la zafira tourer pentru cilindrata de 2.0 pana in 160 cai ...avem A20DTL , A20DT , si A20DTH... nu prea am tinut pasul cu postarile la diesel si e o bezna totala in capu meu !
  • argflk

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira Tourer 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred ca este o varianta optima. cred ca mai e si de noroc cum o nimeresti. Eu am 2,0 cu 110 cp parca si sunt foarte multumit.
Skip ads

  • deleted-116734

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Stima tuturor!
Ma bag si eu in seama, lansand o intrebare, ca nou posesor de Zafira Tourer, Cosmo, 2.0 cdti, 131 CP, ecoflex, cutie manuala, an 2013, aproape 92000 km si anume: codul de motor este A20DT opt. LBR, stie cineva sa-mi explice, ce inseamna acel "opt. LBR"?
In alta ordine de idei, indraznesc sa mai intreb ceva; cam cand se inlocuieste kit-ul de distributie la acest motor si daca stie cineva, ce probleme deosebite ar putea fi la acest tip de motor.
Multumesc mult, anticipat!
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi la insignia ....problema cu o ring ul pompa de ulei
  • deleted-116734

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc, Corbu!
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
De preferat Kit-ul de distribuție trebuie schimbat imediat dupã achiziționare pentru cã indiferent de câți kilometri aratã în bord nu poți sã fii sigur cã sunt și cei reali, asta preventiv.
Skip ads

  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Si oringul/garnitura de la pompa de ulei(in cazul 2.0 CDTI). Neaparat.
Iata cum arata al meu la masina cu 159 k, (2013). Proaspat importata din Germania. Mare atentie !


  • deleted-116734

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Acel faimos o-ring, ar trebui inlocuit la o perioada anume de timp sau rulaj?
Sau a fost un lot nashpa la motoarele astea si cine a inlocuit pe garantie, bine, cine nu ...
Eu deja am facut programarea pentru inlocuire o-ring si distributie. Nu am avut niciun mesaj "low oil pressure" pana acum.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Trebuie inlocuit cand considera fiecare. Cert este ca in timp se distruge din cauze necunoscute exact. Nu cred ca conteaza prea mult lotul sau fabricantul. O prima cauza ar fi incalzirea exagerata a zonei respective de la teava esapament.
Eu am in plan, pe viitor, izolarea tevi pe zona aceea. Am gasit ceva material posibil ce se preteaza lucrarii. Am auzit de ceva izolare cu azbest, dar eu incerc cu asta.



Patura ignifuga 1000°C ROTHENBERGER



Ultima modificare facuta de RaduRek la Vin 05 Mai, 2017 10:15 am
  • deleted-116734

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Super idee. Cel putin se elimina un risc posibil. Daca faci chestia asta, arata-ne ceva poze cu lucrarea. Bafta!
  • marcovo

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Rm.VALCEA
  • Masina: Zafira Tourer 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Pãrerea mea ar fi sã lași acel racord flexibil liber pentru o mai bunã aerisire pentru cã dacã îl acoperi cu acel material o sã reținã apa și o sã ai surpriza sã-ți cadã țeava de eșapament într-un timp foarte scurt datoritã corodãrii, chiar dacã este de inox refractar. Crezi cã Neamțul nu sa gândit la lucrul ãsta ?.Altfel punea el acel material. Sã-l pui lipit de baia de ulei, iar e greșit pentru cã nu-și mai face rãcirea uleiului și ajungem de unde am plecat la acel o-ring, care trebuie schimbat.Cred cã odatã la o sutã de mii de kilometri meritã sã-l schimbi.Toate cele bune.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Neamtul s-a gandit sa vanda componente cat mai multe, de ce doar masini, si poate a gandit "intentionat" si buba asta. Ca la ce pagube materiale poate genera acesta mica "scapare" de proiectare, eu zic ca e mai mult happy neamtul decat frustrat Smile
Iar in alta ordine de idei daca il durea pe neamt...punea mana si confectiona acel oring din viton de acum 4-5 ani si facea o rechemare in service sa scape utilizatorii de 2.0 de probleme.

Oilul se raceste prin termoflot ...parca, nu in baie.
Iar umezeala nu cred ca o sa stea prea mult prin zona aceea, la ce temperatura degaja teava, dupa functionarea motorului.
Deci eu zic ca daca reusim cumva sa blocam radiatia termica a tevii spre baia de ulei facem un bine si uleiului, nu numai oring-ului.
Anyway orice opinie e bine venita si cred ca un ecran intre baie si teava e mai indicat ca si constructie, in zona aceea, mai vedem, mai gandim. Oricum acum 100k nu mai avem grija Smile Nu?

Important e sa tinem si forumul acesta "in viata" pentru ca, observ pe aici pe la Zafira Tourer e cam slaba activitatea.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce ulei folositi ?
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu GM am pe masini, cel recomandat de producator 5W30 Dexos 2. Dar, recunosc ca ma gandeam si la un 5W40, pentru Zafira, ca asta are mai multi Km.(160k)
Dvs domnule Ciucureanu ce ne recomandati, pentru ca eu va citez de 5-6 ani pe aici si tare am incredere in parerile dvs.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira C Tourer

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR