Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Am 2 zile de când am cumpãrat-o și deja regret. Nu am roatã de rezervã, nu merge aerul condiționat, MARE țeapã am luat cu aceastã mașinã euro5. Am facut 10 km. în București și gata, sunt terminat. De 3 ori masina s-a transformat într-un monstru care scotea fum pe teava de eșapament. Prima data am crezut cã am luat foc, am oprit mașina, avariile puse și am plecat de lângã ea, pânã mi-am dat seama ca iese fum pe teava de esapament. A doua oarã un trecãtor mi-a batut în geam și mi-a spus același lucru, iar a treia oarã am mers cu geamul deaschis și le fãceam semne trecãtorilor cã totul este OK. Regret enorm mașina mea care am dat-o la schimb, un Renault Symbol, diesel.
Ce poate fi, și unde mã sfãtuiți sã merg cu ea la un service bun.
Vã rog, ajutor.
  • zafira2008

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2012

  • Mesaj Privat
kmcdany a scris:Mã eu unu nu mã bag . Doar atât pot spune. Credeți voi ca ãstia de la opel au pus DPF la mișto pe mașini? Clar mașinã are ceva probleme prin alte pãrți.
Have a nice day


Salut !
Am si eu un Opel Zafira B din 2008 cu 275.000 km, pe la 175.000 km am resoftat la 150 CP si 385 Nm.
Si eu am aprox 1 an aceasta problema cu regenerari repetate si cu aprox 3 regenerari din soft (acelea in care motorul este turat la 3500 RPM cam 10-15 min), destul de riscante cand vorbim de motoare cu multi km.

De ce au pus cei de la OPEL si nu numai ...filtre de particule ? Raspunsul e simplu ... Ca sa mai scada emisia de noxe. Simplu ! Fara acest filtru de particule, orice motor EURO 4 este mult mai poluant. Bineinteles ca daca se anuleaza acest DPF (soft si hard) vor fi ceva probeleme la ITP, dar sa speram ca nu asa de grave.
Si eu ma gandesc foarte serios sa anulez acest filtru DPF si sa mai folosesc masina macar 4-5 ani (doar la pescuit).

Multumesc !
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Gabriel04 a scris:Am 2 zile de când am cumpãrat-o și deja regret. Nu am roatã de rezervã, nu merge aerul condiționat, MARE țeapã am luat cu aceastã mașinã euro5. Am facut 10 km. în București și gata, sunt terminat. De 3 ori masina s-a transformat într-un monstru care scotea fum pe teava de eșapament. Prima data am crezut cã am luat foc, am oprit mașina, avariile puse și am plecat de lângã ea, pânã mi-am dat seama ca iese fum pe teava de esapament. A doua oarã un trecãtor mi-a batut în geam și mi-a spus același lucru, iar a treia oarã am mers cu geamul deaschis și le fãceam semne trecãtorilor cã totul este OK. Regret enorm mașina mea care am dat-o la schimb, un Renault Symbol, diesel.
Ce poate fi, și unde mã sfãtuiți sã merg cu ea la un service bun.
Vã rog, ajutor.


Am sa incep cu putina dojeneala apoi cu sfaturi:
- tu cand ai mers sa cumperi masina nu ai verificat clima?
- nu ai dat o tura cu masina? daca nu aveai un prieten cu diagnoza, macar sa mergi la un service sa ii faca o diagnoza, sa verifice masina pe dedesubt si structural, sa spuna daca trebuie ceva schimbat la ea, ce probleme are? chiar daca plateai nu era atata de mult fata de a cumpara masina si apoi sa plangi ca un copil cu jucaria stricata.

Acum ca si sfaturi:
- mergi la un service bun: AutoA, EDS, la Alex Agafitei (in gasesti pe facebook) toate sunt din Bucuresti si vezi ce iti spun...
- scoate masina putin pe autostrada si las-o sa isi faca regenerarea complet, probabil a fost intrerupta regenerarea de prea multe ori si saraca incearca sa o faca dar nu este lasata. Iti recomand sa iti cumperi si o interfata OBD gen iCAR Pro sau 3 pe BT si iti iei din Android OPL DPF Monitor Lite si vezi cat de plin este DPF-ul (direct pe telefon) si cand incepe sa isi faca regenerarea continui sa mergi pana o termina si vezi la ce procent al filtrului ajunge dupa regenerare.
- acel filtru DPF are rolul lui bine stabilit in obtinerea normei Euro 5. Toate masinile cu aceasta norma il au doar ca alte marci au folosit alte sisteme de a regenerare si moduri de a alerta soferul sa nu opreasca masina sau fac regenerarile in asa fel incat soferul nici nu stie.
Nu este dracul asa de negru dar trebuie sa il apuci corect de coarne si sa il pui jos incetul cu incetul. Succes si revino cu informatii si coduri de eroare (dupa ce faci o diagnoza). Sunt multi care fac diagnoze in Bucuresti dar iti recomand unul din cele 3 service-uri de mai sus si vei rezolva problemele.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi!
Asa este, am fost singur pentru cã am crezut în om, dar se pare cã nu toti suntem corecti. Am fost pânã în Brasov ca sã fiu pãcãlit, dar asta este!
Am fost la EDS, la Opel , dar din pãcate nu am rezolvat nimic, din contrã cei de la Opel mi-au spus sã nu mai merg cu masina, asa cã am apelat la profesionisti si am anulat DPF-ul ( era praf, distrus în interior)!
Acum am probleme cu turbina si caut sã cumpãr una! Am reparat-o de douã ori, cel putin asa mi-au spus meseriasii unde am dus-o!
Urmãtoarea masinã va fi una nouã!
Numai bine!
P.S. Ce profil are ”Alex Agafitei” - cel cu peștele?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR