MontesJr
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
- ionexu
- **
- 151 mesaje
- din 05 Sep 2008
- Astra 2012 A17DTS
- Bucuresti
ionexu
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2008
- Mesaj Privat
lev1402
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2013 a17dtf
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat
MontesJr
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
- FStanciu171
- *
- 7 mesaje
- din 23 Mar 2017
FStanciu171
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2017
- Mesaj Privat
Buna seara! Am si eu o problema cu un Astra J Sports Tourer, motor 1.7 CDTI, 81 KW, cutie manuala 6+1 trepte, in sensul ca nu mai merge viteza a 4-a. Introduc in viteza 4 si imediat vibreaza foarte tare schimbatorul, cam 2-3 cm, poate mai mult, si nu sta in viteza. Si in viteza a 3-a parca nu intra complet ca sa zic asa, adica intra dupa o cursa foarte mica, sta in viteza dar se aude un zgomot continuu, ca un vuiet. Celelalte viteze, 1, 2, 5 si 6 merg fara probleme. Stiti care sa fie cauza si mai ales cum remediez problema? Multumesc!
howardmvp- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Am un Opel Astra J 1.7 CDTI 125cai, cutie M32 cu urmatoarele probleme:
In treapta 2 si 3, daca am peste 2000Rot si incerc sa cuplez mai sportiv si nu numai, se simte cum agata ceva pe la jumatatea drumului catre final. De precizat ca nu face mereu.
In treapta 1, 2 si 4 daca tin mana pe schimbator si accelerez/de-accelerez peste 2000rot se simte o miscare a schimbatorului in fata si spate destul de subtila, Din pacate,in treapta 3 cand accelerez/de-accelerez peste 2000Rot se misca schimbatorul vizibil (nu neaparat ca in filmuletul postat pe primele pagini) dar se vede cu ochiul liber. Nu face chiar mereu si foarte important este ca nu se aude niciun huruit sau zgomot. Am fost cu masina la reprezentata, a fost testata de seful de atelier si a zis ca nu e nicio problema, cutia schimba bine. Apoi am fost la Capital Service Auto in Bucuresti, a fost testata de seful lor in mers dar si pe elevator. Mi-a spus ca este un joc mic la tampon-ul motorului, la timonerie si un joc mare la schimbator(levier). Eu am tot citit si m-am documentat si se pare ca nu este aceasta cauza ci ar putea sa fie rulmentii, dar mi-au spus ca fara acel huruit specific nu sunt rulmentii.
Recomandarea lui a fost sa schimb cablurile de la timonerie si ansamblul batului de la schimbator. Intrebarea mea pentru voi este: credeti ca ar avea catusi de putin dreptate? Imi puteti recomanda un service sau pe cineva in Bucuresti care sa aiba experinta in astfel de situatii si cu un pret cat de cat accesibil?
Multumesc,
Am un Opel Astra J 1.7 CDTI 125cai, cutie M32 cu urmatoarele probleme:
In treapta 2 si 3, daca am peste 2000Rot si incerc sa cuplez mai sportiv si nu numai, se simte cum agata ceva pe la jumatatea drumului catre final. De precizat ca nu face mereu.
In treapta 1, 2 si 4 daca tin mana pe schimbator si accelerez/de-accelerez peste 2000rot se simte o miscare a schimbatorului in fata si spate destul de subtila, Din pacate,in treapta 3 cand accelerez/de-accelerez peste 2000Rot se misca schimbatorul vizibil (nu neaparat ca in filmuletul postat pe primele pagini) dar se vede cu ochiul liber. Nu face chiar mereu si foarte important este ca nu se aude niciun huruit sau zgomot. Am fost cu masina la reprezentata, a fost testata de seful de atelier si a zis ca nu e nicio problema, cutia schimba bine. Apoi am fost la Capital Service Auto in Bucuresti, a fost testata de seful lor in mers dar si pe elevator. Mi-a spus ca este un joc mic la tampon-ul motorului, la timonerie si un joc mare la schimbator(levier). Eu am tot citit si m-am documentat si se pare ca nu este aceasta cauza ci ar putea sa fie rulmentii, dar mi-au spus ca fara acel huruit specific nu sunt rulmentii.
Recomandarea lui a fost sa schimb cablurile de la timonerie si ansamblul batului de la schimbator. Intrebarea mea pentru voi este: credeti ca ar avea catusi de putin dreptate? Imi puteti recomanda un service sau pe cineva in Bucuresti care sa aiba experinta in astfel de situatii si cu un pret cat de cat accesibil?
Multumesc,
lev1402
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2013 a17dtf
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat
MontesJr
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
MontesJr
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
Gata...s-a rezolvat problema cu cutia. Nu mai exista nici un zgomot pe treapta 3 si 4 si nici nu se mai misca deloc schimbatorul. Erau stricati rulmentii cei mari de pe trenurile cutiei, doi la numar. Rulmentii din capac erau buni, nu perfecti, dar buni. Am schimbat toti 6 rulmentii. Cei doi mari stricati erau unul NGBC si unul FAG(Korea). Restul care erau buni erau toti SNR. I-am schimbat pe cei mici tot cu SNR si cei doi mari cu Timken. Total 1800Lei.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
MontesJr
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
MontesJr
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
- PEmil
- ****
- 2,662 mesaje
- din 08 Mai 2017
- Astra 2017 LUJ
- Braila
PEmil
- Mesaje scrise: 2,662
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 LUJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Silviu Mustata
- ****
- 1,199 mesaje
- din 28 Mai 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Silviu Mustata
- Mesaje scrise: 1,199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2017
- Mesaj Privat
PEmil a scris:Pe ce motoare este montata cutia M32?
Este posibil sa fie montata si pe diesel 1,7 si pe benzina 1,4T 140 CP?
Este posibil sa fie montata si pe diesel 1,7 si pe benzina 1,4T 140 CP?
Dacã rãsfoiești un pic topicul o sa vezi evoluția fenomenului. Se pare cã se manifesta mai pregnant la diesel, iar de ceva vreme au modificat cutia, în sensul mãririi rulmenților din capac.
- PEmil
- ****
- 2,662 mesaje
- din 08 Mai 2017
- Astra 2017 LUJ
- Braila
PEmil
- Mesaje scrise: 2,662
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2017 LUJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
- deleted-104298
- ******
- 4,671 mesaje
- din 07 Sep 2015
deleted-104298
- Mesaje scrise: 4,671
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2015
- Mesaj Privat
Emil, primul mic semn de uzura, ca sa zic asa l-am observat in treapta a 3a, cand luam piciorul de pe acceleratie, schimbatorul se ducea putin in spate..
Cutie M32, motor 1.9 cdti >200.000km.
La Astra J, in special pe motorul B14NET parerea mea este ca nu ar trebui sa existe probleme, cuplul fiind mai mic decat la diesel.
Cutie M32, motor 1.9 cdti >200.000km.
La Astra J, in special pe motorul B14NET parerea mea este ca nu ar trebui sa existe probleme, cuplul fiind mai mic decat la diesel.
howardmvp- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2017
- Mesaj Privat
Opel Astra J 2010 - 1.7 cutie M32 - acelasi joc specific! Verificat cutie, schimbat doar 1 rulment(atat era defect), schimbat sincron treapta 2 si 3 - o galagie de bani (piese+manopera+transport cutie la Cluj- 2000 lei ; rezultatul = jocul a disparut pentru primele 2-3 saptamani, apoi a reaparut, joaca in toate treptele. Nu recomand OPEL ASTRA J cutie M32 nimanui ! Stima
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat