- deleted-102061
- *
- 43 mesaje
- din 25 Mai 2015
deleted-102061
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2015
- Mesaj Privat
Arborele cotit in cazul acestui motor este ambielat si adus la cota de fabrica! Dupa aceasta operatie am avut un drum f lung in afara tarii ~5000 km ( mers pe autostrazi la o medie de 150km/h) la finalul caruia a trebuit sa adaug 1 L ulei! Avem membrii pe forum care au ambielat arborele si au ajuns cu el la 2 ani sau chiar mai mult fara probleme?
- livcro
- ******
- 4,540 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,540
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Nu e ambielare..aia se facea la trabant. La Dacii si masini romanesti se gaseau seturi de reparatie arbore cu cuzineti diferite cote (parca 3 marimi), facute de fabrica. Nu cred ca e gaselnita romaneasca. Acum, in cazul tau, e discutabil, poate din cauza ca uzura a intervenit in urma lipsei de ungere si supraincalzirii, posibil sa apara ceva decalire a metalului.....
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- deleted-102061
- *
- 43 mesaje
- din 25 Mai 2015
deleted-102061
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2015
- Mesaj Privat
@alre Nu am sustinut ca ar fi vreo legatura, am spus doar ce "problema" am avut dupa reparatie in speranta ca cei care au trecut prin acest proces in iarna vor raspunde! Consumul de ulei (nu mi-a consumat ulei niciodata pana acum, nu am adaugat nici macar 100 g in 3 anide cand o am) poate fi fel de bine de la turbina problematica sau de la mersul la turatii inalte in decurs de 24h non stop (zic eu), asadar nu te mai arunca la afirmatii gratuite, ms! @Livcro Sunt f multi useri care au facut ambielare la arbore (vezi posturile anterioare) deoarece nu exista cuzineti cu cote diferite pt acest motor, operatia presupune incarcarea si aducerea la cota de fabrica!
O zi buna
O zi buna
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
- deleted-102061
- *
- 43 mesaje
- din 25 Mai 2015
deleted-102061
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2015
- Mesaj Privat
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
- deleted-102061
- *
- 43 mesaje
- din 25 Mai 2015
deleted-102061
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2015
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Ca ai mers la turatii mari mult nu da consum de ulei. Mai degraba de la turbina, ca de la arbore nu consuma, doar bate motorul atunci cand sunt uzuri la cuzineti,biele . Si eu ies cu ea din tara si merg intins aproape fara oprire pe distanta lungi si fugarita pe autostrada nu consuma. Verifica turbina poate a iceput sa se dea la consum.
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
goahead
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2008
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
mvden70
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2017
- Mesaj Privat
Bunã ziua tuturor,
Legat de aceasta problema a griparii motoarelor diesel cu cod A20DT.va pot informa pe baza informatiilor primite de la diferite reprezentante vauxhall din Manchester si Liverpool ca blocul motor vine cu defecte din turnare.Practic diametrul gaurii din dreptul pistonului 1 este mai mare cu câtiva microni fata de ultima ceea ce face ca vibrochenul în timp sa înceapã se vibreze ducând la încãlecarea cuzinetilor de palier...se va constata o diferentã de culoare a blocului motor respectiv albãstruie sa neagra în partea din fata cea mai afectata...pompa de ulei este construita sa tina o vesnicie pt ca principiul de functionare este incredibil de simplu cu o eficienta maxima si nu este (cel putin în cazul meu) problema acestui motor.....Veti constata uzura inegala a palierul din fata(distributie) în spate .
Problema apare DUPÃ 150.000 de km motiv pt care asa multi detinãtori se confrunta cu aceasta situatie
Solutie....
Refacere palier la cota de reparatie
Eu am trimis blocul motor în România si am platit 3200 de lei cu garantie 1 an ....in Anglia mi-au cerut 1500 de lire fãrã garantie.
În acest moment motorul functioneazã fãrã probleme si folosesc masinã zilnic
Sper ca va vor fi folositoare informatiile aceste.....va voi rãspunde la orice I trebare legat de subiect cu sinceritate bazat pe experienta proprie
Legat de aceasta problema a griparii motoarelor diesel cu cod A20DT.va pot informa pe baza informatiilor primite de la diferite reprezentante vauxhall din Manchester si Liverpool ca blocul motor vine cu defecte din turnare.Practic diametrul gaurii din dreptul pistonului 1 este mai mare cu câtiva microni fata de ultima ceea ce face ca vibrochenul în timp sa înceapã se vibreze ducând la încãlecarea cuzinetilor de palier...se va constata o diferentã de culoare a blocului motor respectiv albãstruie sa neagra în partea din fata cea mai afectata...pompa de ulei este construita sa tina o vesnicie pt ca principiul de functionare este incredibil de simplu cu o eficienta maxima si nu este (cel putin în cazul meu) problema acestui motor.....Veti constata uzura inegala a palierul din fata(distributie) în spate .
Problema apare DUPÃ 150.000 de km motiv pt care asa multi detinãtori se confrunta cu aceasta situatie
Solutie....
Refacere palier la cota de reparatie
Eu am trimis blocul motor în România si am platit 3200 de lei cu garantie 1 an ....in Anglia mi-au cerut 1500 de lire fãrã garantie.
În acest moment motorul functioneazã fãrã probleme si folosesc masinã zilnic
Sper ca va vor fi folositoare informatiile aceste.....va voi rãspunde la orice I trebare legat de subiect cu sinceritate bazat pe experienta proprie
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
mvden70
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2017
- Mesaj Privat
Mariusharap a scris:Și cele care au 200, 250 de km și merg fãrã probleme cum se explicã faza cu blocul motor, sincer nu cred asta, dacã ar fi așa nu ar tine motorul mai mult de 50, 60 de mii
Am relatat din experienta proprie.......
Nu exista 2 motoare la fel chiar dacã sunt construite consecutiv....depinde de foarte multi factori...începând cu compoziția și calitatea materialelor folosite inclusiv în uleiul de motor și ajungând pana la modul de a conduce...nu exista o cauzalitate bine definita și testata
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
silviuslw
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2008 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2016
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
mvden70 a scris:Bunã ziua tuturor,
Legat de aceasta problema a griparii motoarelor diesel cu cod A20DT.va pot informa pe baza informatiilor primite de la diferite reprezentante vauxhall din Manchester si Liverpool ca blocul motor vine cu defecte din turnare.Practic diametrul gaurii din dreptul pistonului 1 este mai mare cu câtiva microni fata de ultima ceea ce face ca vibrochenul în timp sa înceapã se vibreze ducând la încãlecarea cuzinetilor de palier...se va constata o diferentã de culoare a blocului motor respectiv albãstruie sa neagra în partea din fata cea mai afectata...pompa de ulei este construita sa tina o vesnicie pt ca principiul de functionare este incredibil de simplu cu o eficienta maxima si nu este (cel putin în cazul meu) problema acestui motor.....Veti constata uzura inegala a palierul din fata(distributie) în spate .
Problema apare DUPÃ 150.000 de km motiv pt care asa multi detinãtori se confrunta cu aceasta situatie
Solutie....
Refacere palier la cota de reparatie
Eu am trimis blocul motor în România si am platit 3200 de lei cu garantie 1 an ....in Anglia mi-au cerut 1500 de lire fãrã garantie.
În acest moment motorul functioneazã fãrã probleme si folosesc masinã zilnic
Sper ca va vor fi folositoare informatiile aceste.....va voi rãspunde la orice I trebare legat de subiect cu sinceritate bazat pe experienta proprie
Legat de aceasta problema a griparii motoarelor diesel cu cod A20DT.va pot informa pe baza informatiilor primite de la diferite reprezentante vauxhall din Manchester si Liverpool ca blocul motor vine cu defecte din turnare.Practic diametrul gaurii din dreptul pistonului 1 este mai mare cu câtiva microni fata de ultima ceea ce face ca vibrochenul în timp sa înceapã se vibreze ducând la încãlecarea cuzinetilor de palier...se va constata o diferentã de culoare a blocului motor respectiv albãstruie sa neagra în partea din fata cea mai afectata...pompa de ulei este construita sa tina o vesnicie pt ca principiul de functionare este incredibil de simplu cu o eficienta maxima si nu este (cel putin în cazul meu) problema acestui motor.....Veti constata uzura inegala a palierul din fata(distributie) în spate .
Problema apare DUPÃ 150.000 de km motiv pt care asa multi detinãtori se confrunta cu aceasta situatie
Solutie....
Refacere palier la cota de reparatie
Eu am trimis blocul motor în România si am platit 3200 de lei cu garantie 1 an ....in Anglia mi-au cerut 1500 de lire fãrã garantie.
În acest moment motorul functioneazã fãrã probleme si folosesc masinã zilnic
Sper ca va vor fi folositoare informatiile aceste.....va voi rãspunde la orice I trebare legat de subiect cu sinceritate bazat pe experienta proprie
Mesaj de presiune scazuta la ulei ai avut?