- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sergiu, sfatul meu e sa scapi de ea pina nu termini banii si nervii.
Daca vrei mai cumperi un Opel vii la intilnire si vorbesti cu noi. Mergem noi si verificam (masina si proprietar), facem o diagnoza o punem si pe un stand, o verificam si la RAR...mai mult de 70 lei si ceva bere nu te costa. Dupa achizitie tot noi te ajutam la mici interventii (de astea nu poti scapa), piese la pret bun etc. Principalul e sa ai incredere in noi si nu in pornirile tale de moment sau sfaturile unor prieteni care prind fluturi.
Daca vrei mai cumperi un Opel vii la intilnire si vorbesti cu noi. Mergem noi si verificam (masina si proprietar), facem o diagnoza o punem si pe un stand, o verificam si la RAR...mai mult de 70 lei si ceva bere nu te costa. Dupa achizitie tot noi te ajutam la mici interventii (de astea nu poti scapa), piese la pret bun etc. Principalul e sa ai incredere in noi si nu in pornirile tale de moment sau sfaturile unor prieteni care prind fluturi.
sergiu_is
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
. .. am mai spus si o mai zic... m-am grabit sa o cumpar... greseala imi apartine... acum vin de la o mica plimbare de 3km si s-a mai topit o siguranta... dar na o sa o scot la capat... de acum daca am luat-o pe drumu asta asa o tin si acum sunt sigur ca o sa o scot la capat.. un an cam asta o sa-mi fie masina... dupa care o dau si pana nu eau una noua nu ma las(cred ca as lua un hyundai coupe)... ce sa zic de acum... astept sfaturi si idei...
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Suspendat
- 210 mesaje
- din 12 Aug 2005
- Calibra 1993 C20LET
- Bucuresti
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2005
- Mesaj Privat
sergiu_is
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Iasi
- Masina: Calibra 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2007
- Mesaj Privat
... ce sa facem.. asta e viatza, trebuie sa fie si oamen buni de plata(daca nu as fi fost yoo ajungea la dezmembrari, asa am salvat o calibra de la dezmembrari ) ... astazi am schimbat semeringu si cateva bucse de la schimbator... mai trebuie sa descoper scurtu... si inca cateva reglari apoi trec la caroserie(sper cam in 2 saptamani sa fie gata)... acum sper sa nu mai apara ceva...
- KON_TAKT 16 V
- *
- 9 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Calibra 1993 ?
KON_TAKT 16 V
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 ?
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
in primul rand vreau sa-i salut pe toti cei care au avut ideea infiintarii unui astfel de club, si nu in ultimul rand pe cei care au devenit membri, postand sau participand la diferite chestii organizate pe tema "OPEL".
povestea mea incepe asa...sunt un fost posesor de opel astra, pe care in urma nu cu mult timp, am fost nevoit sa-l vand, din varii motive, in ideea ca mai adun ceva banuti si imi iau ceva mai nou, bine-nteles, tot masina nemteasca. ei si aici incepe beleaua!... intr-o zi mergand eu asa prin oras, sa-mi rezolv o treaba, pe o strada mai putin circulata, mi-a atras atentia un anunt in parbrizul unei masini (ati ghicit CALIBRAAAA!). nimic neobisnuit, zic eu. dar?...trec de ea, de masina, mai fac vreo 2-3 pasi si brusc ma opresc si ma intorc sa vad despre ce e vorba. "vand opel calibra, 1993, 1998cmc, motor 16 v, abs,....bla - bla, pret negociabil." o masina ca celelalte, ce mare chestie, cu toate ca la o prima privire forma e cea care iti retine atentia . plec mai departe, imi rezolv problema, si, in loc sa ma duc ca omul linistit acasa, ce fac?... ma intorc iar la ... calibra. probabil ca in mintea mea nu stiu ce s-a intamplat, dar cu siguranta s-a produs un declic in acel moment. o masor din priviri, o cantaresc... ce mai simteam ca neaparat trebuie sa fie a mea. sun propietarul masini si spre norocul meu ne intalnim f. repede. mi s-a parut un tip de treaba, iar masina parea(pare) ingrijita. i-am dat o cheie si motorul functiona bine. am mai vorbit cu proprietarul, mi-a spus in mare ce probleme are masina: nu-i functioneaza aerul conditionat si trebuie schimbata caseta de directie. sigur ca voi merge si cu un mecanic daca va fi sa o iau. am uitat sa va spun, pretul negociabil este de 4500 euro. a ramas sa mai vorbim. am venit acasa f.f. bucuros spunandu-i si nevestimii, pe care am reusit, cat de cat sa o conving sa o iau. totusi, sigur, nu stiam prea multe despre calibre si am mai cautat pareri si eu in stanga si dreapta despre subiect (net), printre care si un f. bun prieten care are un service auto (a se intelege service si nu garaj de 3-4 masini), care mi-a cam dezumflat entuziasmul: e o masina veche (da, 1993), are consum destul de mare (da, 11-12 urban, teoretic ca practic...cine stie), are garda joasa si o sa cam rup barele prin prea frumoasele gropi din soselele patriei(da, apropo care-i distanta standard la garda, stie cineva?), este incomoda pentru un familist ca mine, cu copil (da, are doar doua portiere), e rigida (da, doar e masina sport), e masina de soareci de 20 de ani carora le plac sa faca "liniute"(da, probabil, la cat poate masina asta), toate masinile sunt supercalcate (da, cu siguranta).... si totusi CE SA FAC?, pentru ca masina asta mi-a intrat la suflet! dati un sfat prietenesc unui tip, care nu are 20 de ani, dar nici 40, are familie, nu este supervitezist (a nu se intelege ca nu imi place cateodata sa mai calc pedala la blana sau pe aproape), care nu tin sa fac din intretinerea masinii asteia un scop in viata (bine-nteles totul in limitele bunului simt si a sigurantei deplasarii). deci dragilor purtatori de virus opel, mai ales calibra, va multumesc anticipat pentru orice parere pro sau contra.
povestea mea incepe asa...sunt un fost posesor de opel astra, pe care in urma nu cu mult timp, am fost nevoit sa-l vand, din varii motive, in ideea ca mai adun ceva banuti si imi iau ceva mai nou, bine-nteles, tot masina nemteasca. ei si aici incepe beleaua!... intr-o zi mergand eu asa prin oras, sa-mi rezolv o treaba, pe o strada mai putin circulata, mi-a atras atentia un anunt in parbrizul unei masini (ati ghicit CALIBRAAAA!). nimic neobisnuit, zic eu. dar?...trec de ea, de masina, mai fac vreo 2-3 pasi si brusc ma opresc si ma intorc sa vad despre ce e vorba. "vand opel calibra, 1993, 1998cmc, motor 16 v, abs,....bla - bla, pret negociabil." o masina ca celelalte, ce mare chestie, cu toate ca la o prima privire forma e cea care iti retine atentia . plec mai departe, imi rezolv problema, si, in loc sa ma duc ca omul linistit acasa, ce fac?... ma intorc iar la ... calibra. probabil ca in mintea mea nu stiu ce s-a intamplat, dar cu siguranta s-a produs un declic in acel moment. o masor din priviri, o cantaresc... ce mai simteam ca neaparat trebuie sa fie a mea. sun propietarul masini si spre norocul meu ne intalnim f. repede. mi s-a parut un tip de treaba, iar masina parea(pare) ingrijita. i-am dat o cheie si motorul functiona bine. am mai vorbit cu proprietarul, mi-a spus in mare ce probleme are masina: nu-i functioneaza aerul conditionat si trebuie schimbata caseta de directie. sigur ca voi merge si cu un mecanic daca va fi sa o iau. am uitat sa va spun, pretul negociabil este de 4500 euro. a ramas sa mai vorbim. am venit acasa f.f. bucuros spunandu-i si nevestimii, pe care am reusit, cat de cat sa o conving sa o iau. totusi, sigur, nu stiam prea multe despre calibre si am mai cautat pareri si eu in stanga si dreapta despre subiect (net), printre care si un f. bun prieten care are un service auto (a se intelege service si nu garaj de 3-4 masini), care mi-a cam dezumflat entuziasmul: e o masina veche (da, 1993), are consum destul de mare (da, 11-12 urban, teoretic ca practic...cine stie), are garda joasa si o sa cam rup barele prin prea frumoasele gropi din soselele patriei(da, apropo care-i distanta standard la garda, stie cineva?), este incomoda pentru un familist ca mine, cu copil (da, are doar doua portiere), e rigida (da, doar e masina sport), e masina de soareci de 20 de ani carora le plac sa faca "liniute"(da, probabil, la cat poate masina asta), toate masinile sunt supercalcate (da, cu siguranta).... si totusi CE SA FAC?, pentru ca masina asta mi-a intrat la suflet! dati un sfat prietenesc unui tip, care nu are 20 de ani, dar nici 40, are familie, nu este supervitezist (a nu se intelege ca nu imi place cateodata sa mai calc pedala la blana sau pe aproape), care nu tin sa fac din intretinerea masinii asteia un scop in viata (bine-nteles totul in limitele bunului simt si a sigurantei deplasarii). deci dragilor purtatori de virus opel, mai ales calibra, va multumesc anticipat pentru orice parere pro sau contra.
- KON_TAKT 16 V
- *
- 9 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Calibra 1993 ?
KON_TAKT 16 V
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 ?
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
Sa o iau pe puncte :
Nici un proprieter de service nu o sa recomande cumpararea de masini mai vechi de 5 ani (au iei o reticenta fata de masinile vechi ) nu prea vor sa se lege la cap sau nu se pricep ...
Fata de alte masini clar are consumul mai mare , dar sa nu uitam ca e masina sport , d.p.m.d.v consumul e normal pt o masina sport .
Garda la sol este de 12,6 cm .
Ca sunt super calcate , e normal , nu iei masina sport sa-ti duci bunica la biserica sau la piata , problema e alta cat de intretinute sunt dupa ce sunt super calcate , ulei , filte , etc ...
Motoarele in general sunt fiabile , depinde de intretinera lor , din cate stiu eu doar motorul ecotec a fost un fiasco pt calibre (fiabilitate redusa) .
Aerul conditionat este o boala la calibre nu stiu pre multe la care sa functioneze , caseta de directie second e cam 100 E noua trebuie sa intreb , nu stiu .
Rugina apare la aripile din spate asta e iar o boala clasica la calibre , in rest nu prea ...
Recomandabil , dusa la service si vreificat tot , pusa pe tester .
Nu este o masina confortabila asta e clar ,din cauza suspensiei , chestia cu portierele , ca sunt numai doua , d.p.m.d.v este benefica daca ai copii , sigur nu o sa mai ai grija ca copilul deschide usa din spate accidental pt ca nu are ce dechide .
Daca o nimeresti sincer e o masina care merita .
Daca nu o nimeresti , o sa-ti manance banii si nervii .
Piese se gasesc , sunt ieftine fata de masinile aparute dupa 2000 . e facuta pe platforma de vectra si multe piese se potrivesc .
Daca ai un dubiu fata de masina pe care o iei si este ceva suspect la ea , recomand sa nu o cumperi sa nu regreti mai tarziu .
Poate poti sa faci cateva poze sa le postezi aici si poate cineva de aici stie masina si afli mai multe despre ea .
Nici un proprieter de service nu o sa recomande cumpararea de masini mai vechi de 5 ani (au iei o reticenta fata de masinile vechi ) nu prea vor sa se lege la cap sau nu se pricep ...
Fata de alte masini clar are consumul mai mare , dar sa nu uitam ca e masina sport , d.p.m.d.v consumul e normal pt o masina sport .
Garda la sol este de 12,6 cm .
Ca sunt super calcate , e normal , nu iei masina sport sa-ti duci bunica la biserica sau la piata , problema e alta cat de intretinute sunt dupa ce sunt super calcate , ulei , filte , etc ...
Motoarele in general sunt fiabile , depinde de intretinera lor , din cate stiu eu doar motorul ecotec a fost un fiasco pt calibre (fiabilitate redusa) .
Aerul conditionat este o boala la calibre nu stiu pre multe la care sa functioneze , caseta de directie second e cam 100 E noua trebuie sa intreb , nu stiu .
Rugina apare la aripile din spate asta e iar o boala clasica la calibre , in rest nu prea ...
Recomandabil , dusa la service si vreificat tot , pusa pe tester .
Nu este o masina confortabila asta e clar ,din cauza suspensiei , chestia cu portierele , ca sunt numai doua , d.p.m.d.v este benefica daca ai copii , sigur nu o sa mai ai grija ca copilul deschide usa din spate accidental pt ca nu are ce dechide .
Daca o nimeresti sincer e o masina care merita .
Daca nu o nimeresti , o sa-ti manance banii si nervii .
Piese se gasesc , sunt ieftine fata de masinile aparute dupa 2000 . e facuta pe platforma de vectra si multe piese se potrivesc .
Daca ai un dubiu fata de masina pe care o iei si este ceva suspect la ea , recomand sa nu o cumperi sa nu regreti mai tarziu .
Poate poti sa faci cateva poze sa le postezi aici si poate cineva de aici stie masina si afli mai multe despre ea .
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,667 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,667
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
DA>Scurt si la obiect.rugina la roata spate e boala la tot OPEL-UL,NU NUMAI LA CALIBRA.Intr-adevar,singura masina la 2 usi pe care as lua-o e tocmai CALIBRA,ai spus bine,are "ceva"care iti ia ochii si mintile,iar cine spune ca e veche si nu merita,ori e handicapat ori a avut numai"DACIE NOUA"toata viata lui,si stie el pe cineva care are o masina extraordinara si superocazie.
- KON_TAKT 16 V
- *
- 9 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Calibra 1993 ?
KON_TAKT 16 V
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 ?
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi. Ca fost posesor de opel, stiu ca boala lor, in privinta ruginii, sunt rotile din spate si pragurile. Am o intrebare, vizavi de verificarea pe tester: daca poti fi mai exact in ceea ce priveste parametrii care ar trebui sa-i urmaresc, eventual tolerante rezonabile.
Masina, asa cum va spuneam este un verde cameleon si are nr. de inmatriculare :"BC -- MIC". Daca e cine va care poate si vrea sa-mi dea cateva relatii, ii multumesc.
Masina, asa cum va spuneam este un verde cameleon si are nr. de inmatriculare :"BC -- MIC". Daca e cine va care poate si vrea sa-mi dea cateva relatii, ii multumesc.
- KON_TAKT 16 V
- *
- 9 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Calibra 1993 ?
KON_TAKT 16 V
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 ?
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Cumpar calibra! Vreo oferta demna de luat in seama? Sper ca dupa 1 ian 2008 sa-mi aduc una superbeton cu 1500-2000 de euro, cel mult, '96-'97, din Germania. Am auzit ca taxele e posibil sa fie scoase, sau, mai sigur, sa se inverseze proportiile fata de cum sunt acum, adica masini mai noi taxe mari, masini mai vechi (>7 ani) taxe mici. Sper sa fie adevarate zvonurile. Cred ca e pe bune totusi, ca, daca am vrut sa traim in UE, acum trebuie sa ne conformam si la modalitatile de taxare si impozitare din UE. Iar cand e vorba de respectarea legislatiei, astia nu prea se incurca. La ei ori e alba, ori neagra, nu cu abureala, ca la noi. Cred sincer, ca, la noi, chiar cu aceasta reducere majora la taxa de prima inmatriculare, va fi o problema, dupa inmatriculare, cu masinile cu motoare mari, pentru ca impozitarea va fi exponentiala. Probabil ca cei care se vor grabi si isi vor lua masini noi pana la sfarsitul anului vor fi norocosi, altfel, se va intampla ca atunci cand s-a dat legea cu masinile mai vechi de 8 ani, sau, mai recent ca la sfarsitul lui 2006, cand, ca sa nu mai platesca taxa de prima inmatriculare, intrau masini in tara la greu si intre Craciun si Anul Nou. Vom vedea, dar parca prea multa liniste. Poate nu vor sa mai tulbure apele si cu chestia asta.
99MIC
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Calibra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salutari la toata lumea!
Uite ce mica e lumea..sint chiar proprietarul masinutei pusa in discutie...Ea a fost la rubrica vinzari si aici pe forum. Sa lamurim un aspect din start..masina s-a vindut! 4100 euro! Multa bafta proprietarului (nu e unul dintre cei de pe forum) si sa aiba grija de ea!
Desi pe o strada necirculata, din 2 afise lipite pe geam in numai 2 saptamini m-au sunat 6 persoane interesate din care 4 cumparatori cu oferte concrete. De pe auto vit au sunat in 4 zile mai bine de 10 persoane. Am avut cumparatori care au venit sa o vada de la Focsani, Piatra, Roman si Iasi. Eu zic ca asta spune suficient. Masina arata si merge f. bine...iar la pretul asta, merita. Asa ca dupa numai 4 zile pe autovit net, masina s-a dat celui care mi s-a parut a fi clientul potrivit pt masina.
Cit despre nelamuririle colegului KON-TAKT (unul dintre cei care au fost f. interesati), cred ca am fost suficient de sincer si am pomenit si de problemele pe care masina le are: caseta, care mai merge dar directia nu mai e atit de ferma si ac-ul care nu mai are freon. Din acest motiv pretul era si 4500 negociabil. O caseta second nu e 100 euro, ci 2 mil. Colegul KON TACT a uitat sa precizeze ca nu masina a fost problema lui...ci bugetul de care dispunea. Corect?! Masina i-a placut f. mult dar din pacate bugetul era limitat iar dorintele mult prea mari... La 125 mil cam greu sa iei calibra 2.0 16V 1993, 180.000km, unic proprietar in RO, vopsita total la Honda Bacau verde cameleon, retapitata complet cu materiale originale opel, service si intretinere reprezentanta OPEL GESARA, parbriz nou, radiator nou, distributie noua, linie audio SONY, magazie audio 10 cd SONY, evacuare inox tuning...si multe alte extra...Numai vopsitul total si tapitatul complet au costat in sept-oct 2006 1900 euro!
Si inca un aspect...e bine cind iei o masina, sa te uiti la masina cit si la proprietar. La 35 de ani ai mei, masina asta a fost iubirea auto a vietii mele...mecanicii de la reprezentanta Opel Bacau ma considera unul dintre cei mai dificili clienti ai lor..prea exagerat. De ce? Pt ca am iubit masina asta si i-am oferit tot ce-i trebuie..nu s-a pus problema banului..ea a fost alaturi de mine 6 ani si nu m-a dezamagit niciodata..(interval in care am condus in paralel si masina de servici mult mai de fitze)....Dar totusi ea a ramas iubirea mea si a avut intotdeauna ulei opel original 5W30 full sintetic 400.000 litru, schimburi regulate, service de reprezentanta la fiecare 6 luni, etc.
De aceea despartirea de ea a fost dureroasa...dar sper ca a incaput pe miini bune...si poate o voi revedea in trafic!
PS: pt ca am vazut ca esti un pasionat, Kontakt un sfat....lasa teoria mecanicilor care nu au mers in viata lor cu o calibra si vorbesc din auzite sau dau cu presupusul. Mult mai la obiect sint cele de aici de pe forum, oamenii aici vorbesc din experienta proprie. Eu am mers cu a mea pe drumuri de munte, bine, cu a1a si a2a si nu mi-am rupt nimic..nici spoiler, nici praguri, nici baie de ulei. Cit despre forjat, la un motor de 2.0, 150 cai, atit timp cit bagi ulei de calitate, schimbat la timp, nu ar trebui sa fie probleme. Chiar daca ai un stil sportiv si schimbi la turatii ridicate. E o masina sport la urma urmei... Si o masina daca -i dai ce-i trebuie, iti da si ea...totul e sa iti permitzi financiar sa o tii din scurt! Mult succes si daca te pot ajuta cu informatii, cu mare placere!
Uite ce mica e lumea..sint chiar proprietarul masinutei pusa in discutie...Ea a fost la rubrica vinzari si aici pe forum. Sa lamurim un aspect din start..masina s-a vindut! 4100 euro! Multa bafta proprietarului (nu e unul dintre cei de pe forum) si sa aiba grija de ea!
Desi pe o strada necirculata, din 2 afise lipite pe geam in numai 2 saptamini m-au sunat 6 persoane interesate din care 4 cumparatori cu oferte concrete. De pe auto vit au sunat in 4 zile mai bine de 10 persoane. Am avut cumparatori care au venit sa o vada de la Focsani, Piatra, Roman si Iasi. Eu zic ca asta spune suficient. Masina arata si merge f. bine...iar la pretul asta, merita. Asa ca dupa numai 4 zile pe autovit net, masina s-a dat celui care mi s-a parut a fi clientul potrivit pt masina.
Cit despre nelamuririle colegului KON-TAKT (unul dintre cei care au fost f. interesati), cred ca am fost suficient de sincer si am pomenit si de problemele pe care masina le are: caseta, care mai merge dar directia nu mai e atit de ferma si ac-ul care nu mai are freon. Din acest motiv pretul era si 4500 negociabil. O caseta second nu e 100 euro, ci 2 mil. Colegul KON TACT a uitat sa precizeze ca nu masina a fost problema lui...ci bugetul de care dispunea. Corect?! Masina i-a placut f. mult dar din pacate bugetul era limitat iar dorintele mult prea mari... La 125 mil cam greu sa iei calibra 2.0 16V 1993, 180.000km, unic proprietar in RO, vopsita total la Honda Bacau verde cameleon, retapitata complet cu materiale originale opel, service si intretinere reprezentanta OPEL GESARA, parbriz nou, radiator nou, distributie noua, linie audio SONY, magazie audio 10 cd SONY, evacuare inox tuning...si multe alte extra...Numai vopsitul total si tapitatul complet au costat in sept-oct 2006 1900 euro!
Si inca un aspect...e bine cind iei o masina, sa te uiti la masina cit si la proprietar. La 35 de ani ai mei, masina asta a fost iubirea auto a vietii mele...mecanicii de la reprezentanta Opel Bacau ma considera unul dintre cei mai dificili clienti ai lor..prea exagerat. De ce? Pt ca am iubit masina asta si i-am oferit tot ce-i trebuie..nu s-a pus problema banului..ea a fost alaturi de mine 6 ani si nu m-a dezamagit niciodata..(interval in care am condus in paralel si masina de servici mult mai de fitze)....Dar totusi ea a ramas iubirea mea si a avut intotdeauna ulei opel original 5W30 full sintetic 400.000 litru, schimburi regulate, service de reprezentanta la fiecare 6 luni, etc.
De aceea despartirea de ea a fost dureroasa...dar sper ca a incaput pe miini bune...si poate o voi revedea in trafic!
PS: pt ca am vazut ca esti un pasionat, Kontakt un sfat....lasa teoria mecanicilor care nu au mers in viata lor cu o calibra si vorbesc din auzite sau dau cu presupusul. Mult mai la obiect sint cele de aici de pe forum, oamenii aici vorbesc din experienta proprie. Eu am mers cu a mea pe drumuri de munte, bine, cu a1a si a2a si nu mi-am rupt nimic..nici spoiler, nici praguri, nici baie de ulei. Cit despre forjat, la un motor de 2.0, 150 cai, atit timp cit bagi ulei de calitate, schimbat la timp, nu ar trebui sa fie probleme. Chiar daca ai un stil sportiv si schimbi la turatii ridicate. E o masina sport la urma urmei... Si o masina daca -i dai ce-i trebuie, iti da si ea...totul e sa iti permitzi financiar sa o tii din scurt! Mult succes si daca te pot ajuta cu informatii, cu mare placere!
- KON_TAKT 16 V
- *
- 9 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Calibra 1993 ?
KON_TAKT 16 V
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 ?
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Intr-adevar asta a fost ultima oferta (125 mil.) d-le mic 99, dar nu banii au fost problema. Asta a fost testul pt. tine. Probabil chiar tineai la masina si nu ai fi dat-o chiar asa usor. Masina chiar imi placea, ca idee, ca hobby, dar nu voiam sa investesc cu mult mai mult decat ar fi valorat probabil peste cateva luni (3600-40000 euro, cel mult, atat va ajunge o CALIBRA "PROASPATA" din germania cu taxe, drum, autostrazi...dar din 96 sau 97). Asta incercam sa-ti spun si la telefon. Nu doream sa fac o afacere. In nici un caz. Singura chestie pt care as fi luat masina e pt. ca imi placea. Sa ne intelegem: imi pace calibra, in general. O masina din 1993, poate sa fie si 16V, vopsita nu stiu unde, cu ulei de la mama ei, fara airbag, fara AC functionabil, cu directia dusa, in cateva luni nu va mai valora mai mult de 2000-2500 de euro. Deci as fi riscat sa-ti dau 3800 pe ea. In conditiile in care ai spus 4100, iar apoi ca 4000 e ultimul pret ce mai puteam negocia? Cred ca ti-as fi dat 4000, dar in momentul imediat urmator, dupa ce am vorbit la telefon, am sunat pe cineva de la fosta Gesara cu care mai vorbisem si care stia bine masina. Stii ce mi-a zis? Sa stau linistit ca nu face obiectul. Am mai intrebat si pe altii care stiau masina (te-ai laudat ca masina era cunoscuta si chiar mi-a prins bine). Apropo, masina ai avut-o cumva data (vanduta, schimbata...?) o perioada de timp si ai luat-o inapoi? (Prietenii-vecinii stiu de ce!!BERGANBIER) Deci, ca sa nu o mai lungesc, chiar ma prinsese flama cu calibra si as fi luat-o chiar si asa. Si totusi, de ce ai fost nevoit sa schimbi bara fata, radiator, parbriz... A? A fost ... un pic lovita? Exact cum ti-am spus ultima data: multa bafta!!! Chiar eram interesat si 3800 E nu era deloc o pomana. A se consulta mobile.de. Nu va mai dura prea mult, iar ceea ce spuneam la o postare anterioara se va adeveri, adica masinile sub 1999-2000 le vei cumpara cu preturi intre 2000-2500 euro. Salut si sa auzim de bine.
- GODLESS
- **
- 282 mesaje
- din 29 Apr 2007
- Calibra 1993 C20LET
GODLESS
- Mesaje scrise: 282
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2007
- Mesaj Privat
- KON_TAKT 16 V
- *
- 9 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Calibra 1993 ?
KON_TAKT 16 V
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Calibra 1993 ?
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nu-i vorba de o polemica, ci de modul de abordare a unui subiect cat se poate de normal (vanzarea - cumpararea unei masini). vreau sa-i arat prietenului nostru mic 99 cam ce poti lua din germania, iar pretul din start il poti scade cu 500-600 de euro, restul depinde de cei care cumpara (vand), cat de buni negociatori sunt. Preturile de care vorbeam la postarea anterioara se refera in primul rand la masinile cu motoare mari, peste 2000 cmc.
http://www.mobile.de/SID847BHJrIzsF6nwX-AQ53Pw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1194155321A2Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B41B20B50%81d-t-vCaMiMkPRQuRDSeUnVb_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1100A6E19000H30000000BGND1998CPKWA0HinPublicA2A0A0A0D1995A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sprache=2&sr_qual=GN&top=49&id=11111111269676640&
Si asta e doar un exemplu. Restul: a se consulta mobile.de, sau alte site-uri de profil.
Ceea ce n-am inteles eu la mic 99, tonul. Parca ar fi cerut 10000 de euro, iar eu am indraznit, sa-i ofer ... 3800, la o prima discutie la tel. Ca sa iei o astfel de masina, cred ca, daca nu pui in balanta si pasiunea, n-ai facut nimic, iar eu tocmai de asta as fi luat-o. Peste 2-3 ani, daca as fi vrut sa o vand, nu stiu cui as m-ai fi dat-o sau cu ce pret?
Noroc!
http://www.mobile.de/SID847BHJrIzsF6nwX-AQ53Pw-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1194155321A2Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B41B20B50%81d-t-vCaMiMkPRQuRDSeUnVb_X_Y_x_yrdsO~BSRA6D1100A6E19000H30000000BGND1998CPKWA0HinPublicA2A0A0A0D1995A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sprache=2&sr_qual=GN&top=49&id=11111111269676640&
Si asta e doar un exemplu. Restul: a se consulta mobile.de, sau alte site-uri de profil.
Ceea ce n-am inteles eu la mic 99, tonul. Parca ar fi cerut 10000 de euro, iar eu am indraznit, sa-i ofer ... 3800, la o prima discutie la tel. Ca sa iei o astfel de masina, cred ca, daca nu pui in balanta si pasiunea, n-ai facut nimic, iar eu tocmai de asta as fi luat-o. Peste 2-3 ani, daca as fi vrut sa o vand, nu stiu cui as m-ai fi dat-o sau cu ce pret?
Noroc!
99MIC
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Calibra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salutari din nou!
Nu e o polemica...e doar o discutie. Masina e deja vinduta la ora asta, asa ca sincer..dicutam - discutzii.
Ma deranjeaza nitzel ca pui la indoiala cele spuse de mine, desi am fost sincer si ti-am spus si punctele bune si cele rele ale masinii. Cu tot respectul, eu cred ca sursele tale sint pline de imaginatie.
Masina mea a fost vinduta o perioada?!? Dragul meu..masina asta nu a condus-o nimeni in afara de mine in 6 ani! Deja schimbul/vinzarea e prea mult. Masina avea locul ei de parcare, o puteai vedea zilnic, in acelasi loc de 6 ani..din simplul motiv ca am avut grija sa instalez un echipament de supraveghere video pe intreaga zona. Cit despre vinzare, cartea de identitate spune clar citi proprietari au fost.
Ca sa lamurim celelalte suspiciuni ale tale, ti-am spus ca iti pot arata facturile + devizele+constatarile originale de la reprezentanta Opel Gesara Bacau pe toata perioada asta cu data exacta/costul la fiecare interventie. Nu "m-am laudat ca masina e cunoscuta"...am zis ca facind serviceul acolo, masina era bine stiuta.... Radiatorul pierdea antigel, asa ca l-am schimbat anul acesta...tu schimbi radiator numai cind o lovesti? parbrizul avea o fisura de la o piatra si a fost normal sa-l schimb anul trecut in septembrie...bara fata am schimbat-o cind am revopsit-o total pt ca am gasit una excelenta, ca noua la un pretz super. Cu siguranta ai sa contesti si actele oficiale de la reprezentanta...asa ca recunosc, ai dreptate, masina a fost praf-lovita-rasturnata-dauna totala....si eu am mers cu ea fara parbriz, bara fata, radiator...si incet-incet, conform facturilor,..intr-un an am pus bara fatza, in altul parbrizul, si in altul radiatorul....Dar intre timp am circulat asa..fara radiator, fara parbriz..sau asa spun amenzile de radar si ITP-ul.
vopsita nu stiu unde, cu ulei de la mama ei, fara airbag, fara AC functionabil, cu directia dusa... HONDA Bacau e unul din cele mai cunoscute serviceuri auto din Bacau, airbag nu a avut-nu puteam sa-i pun eu, AC-ul ti-am spus ca nu are freon si trebuie reincarcat, iar directia dusa e mult zis...eu ti-am spus sincer caseta de directie..care nu curge, nu troncane, singura problema..nu mai e atit de ferma cum o stiam eu. Directia e super, are tot schimbat la zi, bucse, capete de bara, cap planetara, amortizoare, nu bate nimic..nu auzi un sunet nici pe cele mai chinuite drumuri si sta in curbe perfect.
In final iti urez mult succes sa iti gasesti calibra mult visata..ieftina si buna....Eu unul am trecut testul tau...
PS: daca tu iti imaginezi ca la o masina in Germania, ai sa obtii din start reducere de 500 euro, eu zic ca e cazul sa iti schimbi sursele de informatii si sfatuitorii.
Nu e o polemica...e doar o discutie. Masina e deja vinduta la ora asta, asa ca sincer..dicutam - discutzii.
Ma deranjeaza nitzel ca pui la indoiala cele spuse de mine, desi am fost sincer si ti-am spus si punctele bune si cele rele ale masinii. Cu tot respectul, eu cred ca sursele tale sint pline de imaginatie.
Masina mea a fost vinduta o perioada?!? Dragul meu..masina asta nu a condus-o nimeni in afara de mine in 6 ani! Deja schimbul/vinzarea e prea mult. Masina avea locul ei de parcare, o puteai vedea zilnic, in acelasi loc de 6 ani..din simplul motiv ca am avut grija sa instalez un echipament de supraveghere video pe intreaga zona. Cit despre vinzare, cartea de identitate spune clar citi proprietari au fost.
Ca sa lamurim celelalte suspiciuni ale tale, ti-am spus ca iti pot arata facturile + devizele+constatarile originale de la reprezentanta Opel Gesara Bacau pe toata perioada asta cu data exacta/costul la fiecare interventie. Nu "m-am laudat ca masina e cunoscuta"...am zis ca facind serviceul acolo, masina era bine stiuta.... Radiatorul pierdea antigel, asa ca l-am schimbat anul acesta...tu schimbi radiator numai cind o lovesti? parbrizul avea o fisura de la o piatra si a fost normal sa-l schimb anul trecut in septembrie...bara fata am schimbat-o cind am revopsit-o total pt ca am gasit una excelenta, ca noua la un pretz super. Cu siguranta ai sa contesti si actele oficiale de la reprezentanta...asa ca recunosc, ai dreptate, masina a fost praf-lovita-rasturnata-dauna totala....si eu am mers cu ea fara parbriz, bara fata, radiator...si incet-incet, conform facturilor,..intr-un an am pus bara fatza, in altul parbrizul, si in altul radiatorul....Dar intre timp am circulat asa..fara radiator, fara parbriz..sau asa spun amenzile de radar si ITP-ul.
vopsita nu stiu unde, cu ulei de la mama ei, fara airbag, fara AC functionabil, cu directia dusa... HONDA Bacau e unul din cele mai cunoscute serviceuri auto din Bacau, airbag nu a avut-nu puteam sa-i pun eu, AC-ul ti-am spus ca nu are freon si trebuie reincarcat, iar directia dusa e mult zis...eu ti-am spus sincer caseta de directie..care nu curge, nu troncane, singura problema..nu mai e atit de ferma cum o stiam eu. Directia e super, are tot schimbat la zi, bucse, capete de bara, cap planetara, amortizoare, nu bate nimic..nu auzi un sunet nici pe cele mai chinuite drumuri si sta in curbe perfect.
In final iti urez mult succes sa iti gasesti calibra mult visata..ieftina si buna....Eu unul am trecut testul tau...
PS: daca tu iti imaginezi ca la o masina in Germania, ai sa obtii din start reducere de 500 euro, eu zic ca e cazul sa iti schimbi sursele de informatii si sfatuitorii.
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
KON_TAKT 16 V a scris:Sper ca dupa 1 ian 2008 sa-mi aduc una superbeton cu 1500-2000 de euro, cel mult, '96-'97, din Germania. .
nu gasesti sub 3000 de euro last edition, deschide ochii mai bine. nu inteleg de ce trebuie exagerat atat de mult.
si dincolo, ca si aici, sunt o gramada de gunoaie de calibra. uitati-va bine si veti vedea ca o calibra cu verificare tehnica valabila si in stare buna nu o luati pe nimic.
oricum, tare calibra aia daca avea si sistem video de supraveghere in parcare.