opchorsepower- Suspendat
- 2 mesaje
- din 21 Mai 2017
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opchorsepower- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2017
- Mesaj Privat
Problema griparii motoarelor diesel de insignia nu are nici o legatura cu O-ringul despre care se vorbeste pe aici.
Va spun si de ce:
Acest oring de la acest furnizor a fost pus pe multe modele opel si modele ale altor marci de masini si nu au fost probleme.
Nici o alta marca de masini nu recomanda schimbarea oringului respectiv.i
Sunt multi care au schimbat o-ringul si au avut probleme cu griparea motorului.
Problema vine din blocul motor cand a fost fabricat
Va spun si de ce:
Acest oring de la acest furnizor a fost pus pe multe modele opel si modele ale altor marci de masini si nu au fost probleme.
Nici o alta marca de masini nu recomanda schimbarea oringului respectiv.i
Sunt multi care au schimbat o-ringul si au avut probleme cu griparea motorului.
Problema vine din blocul motor cand a fost fabricat
- deleted-102061
- *
- 43 mesaje
- din 25 Mai 2015
deleted-102061
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2015
- Mesaj Privat
mvden70
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2017
- Mesaj Privat
canguru a scris:
Mesaj de presiune scazuta la ulei ai avut?
mvden70 a scris:Bunã ziua tuturor,
Legat de aceasta problema a griparii motoarelor diesel cu cod A20DT.va pot informa pe baza informatiilor primite de la diferite reprezentante vauxhall din Manchester si Liverpool ca blocul motor vine cu defecte din turnare.Practic diametrul gaurii din dreptul pistonului 1 este mai mare cu câtiva microni fata de ultima ceea ce face ca vibrochenul în timp sa înceapã se vibreze ducând la încãlecarea cuzinetilor de palier...se va constata o diferentã de culoare a blocului motor respectiv albãstruie sa neagra în partea din fata cea mai afectata...pompa de ulei este construita sa tina o vesnicie pt ca principiul de functionare este incredibil de simplu cu o eficienta maxima si nu este (cel putin în cazul meu) problema acestui motor.....Veti constata uzura inegala a palierul din fata(distributie) în spate .
Problema apare DUPÃ 150.000 de km motiv pt care asa multi detinãtori se confrunta cu aceasta situatie
Solutie....
Refacere palier la cota de reparatie
Eu am trimis blocul motor în România si am platit 3200 de lei cu garantie 1 an ....in Anglia mi-au cerut 1500 de lire fãrã garantie.
În acest moment motorul functioneazã fãrã probleme si folosesc masinã zilnic
Sper ca va vor fi folositoare informatiile aceste.....va voi rãspunde la orice I trebare legat de subiect cu sinceritate bazat pe experienta proprie
Legat de aceasta problema a griparii motoarelor diesel cu cod A20DT.va pot informa pe baza informatiilor primite de la diferite reprezentante vauxhall din Manchester si Liverpool ca blocul motor vine cu defecte din turnare.Practic diametrul gaurii din dreptul pistonului 1 este mai mare cu câtiva microni fata de ultima ceea ce face ca vibrochenul în timp sa înceapã se vibreze ducând la încãlecarea cuzinetilor de palier...se va constata o diferentã de culoare a blocului motor respectiv albãstruie sa neagra în partea din fata cea mai afectata...pompa de ulei este construita sa tina o vesnicie pt ca principiul de functionare este incredibil de simplu cu o eficienta maxima si nu este (cel putin în cazul meu) problema acestui motor.....Veti constata uzura inegala a palierul din fata(distributie) în spate .
Problema apare DUPÃ 150.000 de km motiv pt care asa multi detinãtori se confrunta cu aceasta situatie
Solutie....
Refacere palier la cota de reparatie
Eu am trimis blocul motor în România si am platit 3200 de lei cu garantie 1 an ....in Anglia mi-au cerut 1500 de lire fãrã garantie.
În acest moment motorul functioneazã fãrã probleme si folosesc masinã zilnic
Sper ca va vor fi folositoare informatiile aceste.....va voi rãspunde la orice I trebare legat de subiect cu sinceritate bazat pe experienta proprie
Mesaj de presiune scazuta la ulei ai avut?
Niciodata......pur și simplu a cedat deodatã fãrã nici un avertisment
opchorsepower- Suspendat
- 2 mesaje
- din 21 Mai 2017
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opchorsepower- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2017
- Mesaj Privat
mvden70
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2017
- Mesaj Privat
silviuslw
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2008 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2016
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eu de cand am schimbat oringul nu am mai avut mesajul cu presiune la ulei si motorul merge bine si este exploatat la turatii si viteze excesive. Eu turez masina si merg sportiv cu ea si am aproape 100 de mii de km de cand am schimbat acest oring care era intarit si avea cateva ciupituri. Si ca sa stiti , astfel de oring foloseste si peugeotul la motarele diesel si ei schimbau la reprezentanta frecvent acest semering.
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
mvden70 a scris:
Niciodata......pur și simplu a cedat deodatã fãrã nici un avertisment
canguru a scris:
Mesaj de presiune scazuta la ulei ai avut?
mvden70 a scris:Bunã ziua tuturor,
Legat de aceasta problema a griparii motoarelor diesel cu cod A20DT.va pot informa pe baza informatiilor primite de la diferite reprezentante vauxhall din Manchester si Liverpool ca blocul motor vine cu defecte din turnare.Practic diametrul gaurii din dreptul pistonului 1 este mai mare cu câtiva microni fata de ultima ceea ce face ca vibrochenul în timp sa înceapã se vibreze ducând la încãlecarea cuzinetilor de palier...se va constata o diferentã de culoare a blocului motor respectiv albãstruie sa neagra în partea din fata cea mai afectata...pompa de ulei este construita sa tina o vesnicie pt ca principiul de functionare este incredibil de simplu cu o eficienta maxima si nu este (cel putin în cazul meu) problema acestui motor.....Veti constata uzura inegala a palierul din fata(distributie) în spate .
Problema apare DUPÃ 150.000 de km motiv pt care asa multi detinãtori se confrunta cu aceasta situatie
Solutie....
Refacere palier la cota de reparatie
Eu am trimis blocul motor în România si am platit 3200 de lei cu garantie 1 an ....in Anglia mi-au cerut 1500 de lire fãrã garantie.
În acest moment motorul functioneazã fãrã probleme si folosesc masinã zilnic
Sper ca va vor fi folositoare informatiile aceste.....va voi rãspunde la orice I trebare legat de subiect cu sinceritate bazat pe experienta proprie
Legat de aceasta problema a griparii motoarelor diesel cu cod A20DT.va pot informa pe baza informatiilor primite de la diferite reprezentante vauxhall din Manchester si Liverpool ca blocul motor vine cu defecte din turnare.Practic diametrul gaurii din dreptul pistonului 1 este mai mare cu câtiva microni fata de ultima ceea ce face ca vibrochenul în timp sa înceapã se vibreze ducând la încãlecarea cuzinetilor de palier...se va constata o diferentã de culoare a blocului motor respectiv albãstruie sa neagra în partea din fata cea mai afectata...pompa de ulei este construita sa tina o vesnicie pt ca principiul de functionare este incredibil de simplu cu o eficienta maxima si nu este (cel putin în cazul meu) problema acestui motor.....Veti constata uzura inegala a palierul din fata(distributie) în spate .
Problema apare DUPÃ 150.000 de km motiv pt care asa multi detinãtori se confrunta cu aceasta situatie
Solutie....
Refacere palier la cota de reparatie
Eu am trimis blocul motor în România si am platit 3200 de lei cu garantie 1 an ....in Anglia mi-au cerut 1500 de lire fãrã garantie.
În acest moment motorul functioneazã fãrã probleme si folosesc masinã zilnic
Sper ca va vor fi folositoare informatiile aceste.....va voi rãspunde la orice I trebare legat de subiect cu sinceritate bazat pe experienta proprie
Mesaj de presiune scazuta la ulei ai avut?
Niciodata......pur și simplu a cedat deodatã fãrã nici un avertisment
Deci problema depistata la tine si griparea motorului nu a fost cauzata de lipsa de presiune pe cand la majoritatea colegilor care au patit necazul mesajul a fost prezent.
Dpmdv varianta cu intarirea oringului sta in picioare.
@colegii mai noi, cititi va rog topicul in totalitate si va lamuriti
silviuslw
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2008 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2016
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,542 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,542
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- cobrapit07
- *
- 10 mesaje
- din 16 Aug 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
cobrapit07
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2013
- Mesaj Privat
Motoarele 2009, 2010 pe langa oring mai au o problema: galeria de admisie. Daca se desprind clapetele de la galerie ajung in turbina si o distrug in prima faza (fluieratul e un semn) dupa care ajung si prin motor si il distrug si pe el. Cei care au avut probleme cu turbina ar trebui sa verifice si clapetele de la galeria de admisie daca sunt la locul lor..altfel pot avea surprize neplacute dupa un nr de km..
Primul semn ca au ajuns resturi de clapete in motor este zgomotul crescut al motorului.
Daca ati citi atent forumul ati vedea ca astea sunt problemele din cauza carora "e plina Romania de Insignia cu motoare stricate". Problemele apar dupa 150000 si cum majoritatea masinilor luate de afara au peste 150000 e clar de ce e plina. Un service bun v-ar confirma si v-ar sfatui sa schimbati oring+galeria cu un model mai nou fara problema clapetelor.
Primul semn ca au ajuns resturi de clapete in motor este zgomotul crescut al motorului.
Daca ati citi atent forumul ati vedea ca astea sunt problemele din cauza carora "e plina Romania de Insignia cu motoare stricate". Problemele apar dupa 150000 si cum majoritatea masinilor luate de afara au peste 150000 e clar de ce e plina. Un service bun v-ar confirma si v-ar sfatui sa schimbati oring+galeria cu un model mai nou fara problema clapetelor.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
""Eu am schimbat motorul, a picat din senin , fara martori aprinsi , fara nici un semn.""
eu din cate am vazut aici majoritatea NU au avut nici un mesaj , a aparut low press doar in ultima faza cand era stricat motorul. nu am citit nimic de Oring pe forumurile externe unde se afla marea majoritate a celor 950.000 de insignia vandute(in RO poate-s vreo 5-10 mii).
eu is unul din cei care au Oringul original pe masina(2010, 123 mii km) pana acum fara probleme
eu din cate am vazut aici majoritatea NU au avut nici un mesaj , a aparut low press doar in ultima faza cand era stricat motorul. nu am citit nimic de Oring pe forumurile externe unde se afla marea majoritate a celor 950.000 de insignia vandute(in RO poate-s vreo 5-10 mii).
eu is unul din cei care au Oringul original pe masina(2010, 123 mii km) pana acum fara probleme
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
David_Andrei, asta vroiam sa-i spun colegului, ca pentru membrii forumului aveau ceva discounturi. Acum nu mai stiu. Eu din 2015 nu am mai fost pe la ei ca sunt din Bacau si nu bat drumul pana la ei. In aacea perioada am fost des in Bucuresti si am facut programare la ei si au fost ok.
De pe la sfarsitul lui 2009 au fost montate galerii cu clapete imbunatatite. Cineva a postat de pe la ce cod de motor. Eu am galerie cu clapeti imbunatatiti si nu am probleme la cei aproximativ 300 de mii de km. Problema este ca reprezentanta Opel tace malc si nu recomanda schimbarea acestui semering la o perioada de timp, cum faceau cel putin cei de la peugeot Bacau. Ei recomandau schimbarea acestui semering si aveau pe stoc in reprezentanta stiind ca pot aparea probleme. Cand a inceput sa apara la mine mesajul cu presiunea acum 2 ani jumate un prieten bun ce era mecanic la peugeot mi-a spus ca nu pompa este problema ci acest semering pe care ei il schimba frecvent la ale lor; eu spunandu-i ca e pompa de ulei cu problene la Insignia. Intradevar acest tip de pompa cu oring este folosit de opel si la modelele anterioare, dar trebuie sa luam in seama ca multe nu aveau filtru de particole sau era pozitionat in alt loc cu era la Astra H de 1.9. Eu am avut Astra h 1.9 cdti de 120 c.p dar nu avea filtru de particole si nu au fost astfel de probleme. La insignia cred ca e pozitionat prea aproape de zona pompei si cand isi face regenerare temperaturile la care se ridica afecteaza in timp scurt 4-5 ani acest oring si il intaresc.
Ultima modificare facuta de ionut ciobanu la Lun 22 Mai, 2017 8:55 am
De pe la sfarsitul lui 2009 au fost montate galerii cu clapete imbunatatite. Cineva a postat de pe la ce cod de motor. Eu am galerie cu clapeti imbunatatiti si nu am probleme la cei aproximativ 300 de mii de km. Problema este ca reprezentanta Opel tace malc si nu recomanda schimbarea acestui semering la o perioada de timp, cum faceau cel putin cei de la peugeot Bacau. Ei recomandau schimbarea acestui semering si aveau pe stoc in reprezentanta stiind ca pot aparea probleme. Cand a inceput sa apara la mine mesajul cu presiunea acum 2 ani jumate un prieten bun ce era mecanic la peugeot mi-a spus ca nu pompa este problema ci acest semering pe care ei il schimba frecvent la ale lor; eu spunandu-i ca e pompa de ulei cu problene la Insignia. Intradevar acest tip de pompa cu oring este folosit de opel si la modelele anterioare, dar trebuie sa luam in seama ca multe nu aveau filtru de particole sau era pozitionat in alt loc cu era la Astra H de 1.9. Eu am avut Astra h 1.9 cdti de 120 c.p dar nu avea filtru de particole si nu au fost astfel de probleme. La insignia cred ca e pozitionat prea aproape de zona pompei si cand isi face regenerare temperaturile la care se ridica afecteaza in timp scurt 4-5 ani acest oring si il intaresc.
Ultima modificare facuta de ionut ciobanu la Lun 22 Mai, 2017 8:55 am
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- cobrapit07
- *
- 10 mesaje
- din 16 Aug 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
cobrapit07
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2013
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat