Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • deleted-107795

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Buna dimineata stimabililor,

As vrea sa imi cumpar un model mai nou de Opel fiind multumit de acest brand insa as dori sa incerc un diesel si nu stiu care este mai fiabil.

Ii rog pe cunoscatori sa imi faca cateva recomandari.

Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca mai este pe undeva acest topic, eu insa nu am gasit si de aceea am creat unul.


Skip ads

  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Daca iti trebuie J, parca A-17-DTR-ul este, din cate stiu ultima generatie de motor care s-a pus pe H s-a trecut si la J. Personal am astra H din 2013, acum sunt la al doilea (in primul a intrat un Q7) primul a fost Z-17-DTH nu am avut probleme cu el (un an cat l-am avut) acum am A-17-DTR (motorul care ti-l recomand daca e cum stiu eu si pe J) si nu are nici o problema, in afara de nimicuri chiar nu am avut nimic cu masinuta asta de vreo 3 ani de cand o am, doar consumabile, bujii arse (consumabile si astea), EGR infundat, o chichita electrica, si o nimica cu o usa. Cu motorul, turbina sau pompa de injectie nimic,... regulatorul de pe pompa s-ar putea sa se duca, oscileaza f usor la relantiv de aprox 35k km de cand am luat-o, mi s-a recomandat de mai multi mecanici sa nu il schimb decat cand daca pica ca cica s-ar putea sa tina mult si bine. Consum 8,4% cu 75-80 % din acei km facuti in oras (Cluj) in ultimii 12000 km. deci poti sa pui un 10% in oras f aglomerat, doar ca eu o calc nu o las, schimb doar la 3000+ (din a 2 a 3-a in sus) si in afara de obicei nu ma dau de pe banda 2 doar pt avioane (ca BMW-urile nu mai stau dupa mine, nu ca nu pot doar ca poate sunt mai normali) deci si in afara eu consum mult. Din ce stiu un A-17-DTR break (greu deci) ca al meu consuma in oras undeva la 8,5-9,5% cu un sofer "batran".
  • deleted-107795

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru indrumare Smile
Din lista atasata de mine, care versiune de 1.7CDTI, 110CP sau 130CP ?

Multumesc inca odata, Smile
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ia-ti de 130 de cai putere, se simte diferenta eu am avut de 110 Cp prima si al doilea are 125 si se simte, Consumul e fix pix in +
Skip ads

  • deleted-107795

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Nu e o problema consumul Smile ideea e daca e mai fiabil sau nu. Nu am mai avut diesel si nu ma prea pricep.
Din ce am gasit (vezi mai jos) pare ca ar duce mai mult cel de 110CP pentru: reduction of friction of the moving parts in order to optimize the thermal efficiency.

Tu ce crezi?

Z17DTR and A17DTR
These are more powerful variants (but not the most powerful) of the Circle L engines. They also meet the Euro 4 standard, but feature a slightly lower compression ratio of 18.2: 1. As in all Euro 4 engine an exhaust gas recirculation system is present. The maximum power reaches 125 hp at 4000 rpm, with a peak torque of 280 Nm between 2000 and 2700 rpm.
This engine was fitted in:
• Opel Astra GTC 1.7 CDTI 16V 125hp (2007- 11 ).
The abbreviation A17DTR identifies the Euro 5 variant, which has otherwise identical features and is fitted in:
• Opel Astra J 1.7 CDTI 125hp (2010-11).

A17DTS
In 2010 the engine A17DTR was developed into the A17DTS: here the engine power has been increased to 130 hp at 4000 rpm, while the maximum torque is increased to 300 Nm between 2000 and 2500 rpm. This variant has been fitted in:
• Opel Astra J 1.7 CDTI 130cv (2011-14);

A17DTC and A17DTE
This is the second diesel engine in the Opel engine range to be included in the EcoFlex range (the first was a 1.3 Multijet engine from Fiat). Introduced in 2008, is based on the Z17DTJ engine developed simultaneously, and is characterized by a reduction of friction of the moving parts in order to optimize the thermal efficiency and meet the stricter Euro 5 standard. Performance is identical to the Z17DTJ. It is fitted in:
• Opel Astra J 1.7 CDTI 16v 110HP (2010-14).
  • adrian00

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa iei Sports Tourer/HatchBack noua, varianta J nu se mai fabrica, trebuie sa treci la K, care are alte motorizari.
Astra J se mai fabrica doar Sedan sau GTC.
  • deleted-107795

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Ok, atunci SH hatchback ar fi ok, un diesel de 1.7-130hp as putea gasi?
Sau ar fi mai ok sa caut benzina ? fac cam 15 000 km pe an.
Multumesc frumos
  • adrian00

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2016 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Eu consider ca ar fi mai avantajos pentru tine un motor pe benzina.
Eu spre exemplu am cumparat anul trecut, in Octombrie, masina din semnatura (J Sedan 1,4 turbo). Avand doar 5k km nu pot sa-ti spun nimic despre fiabilitate, las colegii mai experimentati sa-si spuna parerea.

Sunt doua motorizari pe benzina cu sau fara turbo. (1,4 si 1,6)
Vezi sunt mai multe topicuri despre fiabilitate, consum, etc.
Skip ads

  • deleted-107795

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc Adrian,

am vazut ca sunt 1.4 -140cp, 1.6 - 180cp si 1.6 -200cp, insa sh nu am gasit decat 1.4 -140.

o sa caut sa vad in alte topicuri motoarele astea pe benzina.

Multumesc
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Masina e foarte grea.
Depinde cat circuli si pe unde.
Daca mergi prin oras, nu ai nevoie de f multa putere. Dar afara, la depasiri se simte.
Eu am mers pe A20DTH de 165cp.
Merge bine, dar mi se pare cam la limita ( adica ar mai merge nici cp/nm Smile )
Am luat-o SH din Germania acum aprox 1 an, la 25.000km si deja am cu ea 55.000km. 3 revizii, inca nicio pb.
  • deleted-107795

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2016

  • Mesaj Privat
buna dimineata,

eu merg la serviciu zilnic si pe autostrada - Arad Nadlac.

nu merg cine stie. fac cam 15000km /an

mersi de info Smile
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
atunci ramai la o benzinara.
14T sau 16T. vezi ce gasesti in bugetul tau, si eventual cu dotarile pe care le preferi
recomand scaunele sport AGR si farurile adaptive AFL.
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ma intreb daca motorizarea 1,6CDTI care dezvolta 136 cai putere, euro 6, ofera suficienti cai putere, inclusiv la versiunea Sports Tourer pentru o tinuta dinamica decenta.Aceasta motorizare, prezenta pe Astra K este prevazuta cu o cutie noua de viteze.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ar fi interesanta opinia unui utilizator al motorizarii 1,6CDTI 136 cai putere.
  • Davos

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2014 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut, eu merg cu un 1,6 CDTI 81 kw/110 CP euro 6, ce echipeaza masina mea (Meriva B). La o greutate de 1500 kg isi face pe deplin treaba cu cei 300Nm cuplu. Circulat in Bucuresti la ore de varf, consumul nu sare de 7,5(fara start/stop activat).Inainte am condus un VW cu 1,9 TDI si ii este net superior din toate punctele de vedere, mai ales zgomotul.
Cred ca cel de 136 CP este arhisuficient avand 320 Nm cuplu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR