Barbarul
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2016
- Mesaj Privat
ctrnovice
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2016
- Mesaj Privat
rozorea
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Haldex-ul, cand iti da service rear axle, este in mod safe, pentru ca pompa sesizeaza o diferenta de vascozitate. Practic, se corodeaza garnitura si se amesteca uleiurile. Atat. Deci 2 uleiuri/lichid de transmisie (cum ii zice), un kit de reparatie cu garnituri si manopera... in nici un caz nu se schimba haldex-ul! Exista si "norocosi" la care pica pompa, dar sunt putini.
- clau70
- *****
- 3,328 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=D1K4VWC3VnY
LSerban
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2017
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
misu86
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
Daca nu am postat unde trebuie, imi cer scuze. Nu am multe cunostinte despre masini, doar informatiile care le gasesc pe internet.
Sunt interesat sa cumpar un Insignia 2.0 CDTI (170 cai) 4x4 din 2015-2017 (modelul facelift). Am citit pe internet ca sistemul 4x4 (Haldex) ar avea probleme. Din ce am citit aici, se corodeaza garnitura si se amesteca uleiurile. Am auzit de cazuri in care a trebuit sa se schimbe sistem ( si nu e chiar ieftin, undeva la 4-5000 euro). Trebuie schimbat sistemul la prima eroare sau doar pompa respectiva sau garniturile respective?
Daca are cineva mai multe informatii sau stie unde sa gasesc despre acest subiect.
Ar putea colegii care au acest sistem pe Insignia sa-mi spuna ce problema au avut pana acum?
Care este parerea voastra, se merita achizitionarea unui asemenea model?
Orice alte sfaturi care le voi primi in legatura cu aceasta versiune de Insignia vor fi apreciate.
Va multumesc,
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
Defectiunea a fost gestionata prost de dealeri, schimband tot ansamblul. Prin 2001-2012, parca, a fost emis un buletin de catre GM in care se recomanda reparatia si nu inlocuirea diferentialului, motiv pentru care au scos si un kit de reparatie, care rezolva problema imediat.
misu86
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
Am citit apropae toate topic-urile in legatura cu acest sistem. Stiti cumva unde as mai putea mai multe detalii despre acest subiect?
Multumesc.
- teodorageorgescu
- *
- 5 mesaje
- din 05 Oct 2018
- Insignia 2009
- Dambovita
teodorageorgescu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2018
- Mesaj Privat
Unde as putea sa fac o constatare si reparatie la haldex stie cineva?
Cred ca problema este cea cu garnitura deoarece cand bag siguranta 33 inapoi si este foarte frig afara, pana se incalzeste diferentialul sau ma rog.. haldexul masina nu bate ( nu merge ca si cum as da in gropi) si dupa ce se incalzeste ,trosneste si trage cu suturi. Ma poate ajuta cineva cu o adresa, numar de tel ceva? Pe Bucuresti ar fi perfect
Erorile din bord service rear axel, service all wheel drive, apar doar daca SCOT siguranta.
Daca siguranta e la loc si merg cu ea nu da eroare dar merge nasol.
tomy69
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2015
- Mesaj Privat
eu am facut operatiunea la reprezentanta din BV, stiu ca lucreaza mai scump si nu-s convins ca merita banii, dar cum sunt relativ putine opeluri 4x4 la noi, eu nu am gasit pe cineva sa se priceapa. Piesele le-am gasit doar pe original, nu stiu daca se fabrica pe aftermarket acel kit de reparatii.
SToma
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2017
- Mesaj Privat
Mi-au aparut si mie 2 erori specificate si de colegii mai sus respectiv Service Rear Axel si Service All Wheel Drive. @tomy69 care a fost rezolvarea concreta ? Ai cumparat acel kit de reparatii pe original si atat ? Ce contine acel kit ? Ai schimbat si uleiurile (am inteles ca ar fi 2 diferite) ? La pompa de ulei ai umblat/schimbat ceva ?
Ms anticipat pt raspuns !
tomy69
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2015
- Mesaj Privat
cum ziceam, eu am dus-o la reprezentanta, si pe langa kitul de reparatii(pe original, bineinteles =/ ) au schimbat si uleiurile, si au mai gasit 2 conducte corodate...
Piesele toate comandate din Germania sau Ungaria nu mai tin minte, oricum 7 zile pe drum + reparatia in sine, deci am stat o vreme fara masina.
Kitul cu ulei si manopera m-a dus undeva la 2500-3000 RON, nu mai stiu exact pentru ca am platit mai mult cu tot cu conductele vietii =/
De pompa de ulei nu au pomenit nimic, presupun ca nu era pomenit in ghidul de reparatie de la GM.
mariusz12
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
mariusz12
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
Referitor la cutia automata, din ce stiu se recomanda o reimprospatare/ schimb la 30k km. Eu personal la 60k km am facut 2 succesive (cate 3 litri pe rand) si intentionez de acum sa fac la 30k.
- Sandulescu Ghita
- *
- 6 mesaje
- din 28 Jan 2020
- Insignia 2012
- Timis
Sandulescu Ghita
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2020
- Mesaj Privat
Detin si eu o insignia 4×4 din 2012 .
Am descoperit ca in momentul în care acelerez putin mai tare se simte în spatele masini ca si cum as trece peste denivelari iar cand fac viraje mai stranse parca rupe asfaltul..
Mia si aparut în bord îmaginea

Am fost la reprezentanta opel din Timisoara si miau spus ca trebuie scgimbat grupul de pe spate !
Si ca toata treaba ar costa 23000 lei !
Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi ?
mariusz12
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
- Sandulescu Ghita
- *
- 6 mesaje
- din 28 Jan 2020
- Insignia 2012
- Timis
Sandulescu Ghita
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2020
- Mesaj Privat