Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Foarte urat din partea unui membru al comunitatii. Ar tb. suspendat permanent!

Poate in alte cazuri politia nu poate proba faptul ca vanzatorul a ascuns defectele pe cand aici este totusi un fel de marturisire a pacatelor:)
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Gabriel: ori ai supape îndoite/neetanse, ori ai garnitura arsã intre cilindri. Daca cilindru ala cu probleme e 3 sau 4, merg pe varianta 2.
Motorul asta are o hiba: daca te pui sa cauti pe net, o sa vezi foarte multe motoare cu probleme pe cilindrul 3. Nu inteleg de ce, dar se intampla.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Cred cã este cilindrul 2, a comandat piesele prin Polonia și Cehia, așa a zis. A vorbit cu cineva și a spus sã schimbe numai cu piese originale Opel, atfel se stricã din nou. Sper sã fie numai unul, sã nu fie și cel cu bujia ruptã, cã am pus-o! De abia aștept sã treacã sãptãmâna asta.
Știu cã nu am noroc în viațã, dar odatã poate am și eu!
Vã țin la curent cu reparația.
Numai bine.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Stii ce piese a comandat?
Skip ads

  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Nu știu. Cum am mai spus, am încredere în acest om. A spus cã schimbã tot pistonul cu tot ce înseamnã el. La sfârșit îmi pune piesele schimbate în portbagaj. Plus ulei, filtru, bujie, garnituri etc
Vã comunic la sfârșit totul.
Numai bine, vã doresc.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Nu am luat mașina, de la reparat, abia vineri 02.06.2017, primește piesele pentru motor. Dacã vã ajutã cu ceva, problema era la motor, 2 cilindri praf, motorinã în baia de ulei și restul. Eu aș dori sã nu elimin filtrul, sã vãd cum se comportã, DAR.......vã întreb.
În timpul ãsta, am citit acest subiect oriunde l-am gãsit, inclusiv aici, l-am citit de la pag.1 pânã la ultima.
Întrebarea mea este, dacã elimin filtrul de particule la mașina mea, motor A17DTR, euro 5, la ITP, ce noxe apar? De euro 5 sau euro 4?
Am citit cã la mașinile euro 4, dacã scoți filtrul, tot euro 4 rãmân, dar la mine?
Și mai am o întrebare pentru specialiști, care metodã este mai bunã, emulatorul sau eliminarea softului (nu mã refer la bani)?
Eu, sincer sã fiu aș opta pentru emulator, pentru simplul motiv cã, dacã se impune reintroducerea lui (numai în cazuri majore) am înțeles cã este mai ușor.
Vã rog, un simplu sfat conteazã?
Mulțumesc frumos.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Treci itp fara filtru.
Am mai spus: la ITP mãsoarã opacitatea gazelor. Filtrul face altceva.
Se poate reveni la filtru in ambele situatii.
Risc: daca înlocuiește filtrul cu o țeava, la verificare pe sub masina se vedeca nu ai filtrul si e treaba de nasoalã. Încã nu am auzit sa se faca, dar nu se stie.
Daca il tai deasupra si il golesti, nu descoperã nimeni ca e off. Dar nu mai poti reveni la varianta "cu filtru".
Sunt plusuri si minusuri.
Un lucru e clar: motorului ii este mai bine fara.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Da, am citit, toți care au fãcut pasul, sunt mulțumiți.
Aștept sã iau mașina, sã vãd cum funcționeazã și trecem la faza a doua (anulare DPF).
Mulțumesc pentru informație.
Skip ads

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ma asteptam sa nu fie dpf de vina...la atat de mult fum alb pe care il scotea. Bine ca ai depistat problema si ai rezolvat in sfarsit.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
SALUTARE!
Am luat mașina cu motorul reparat. Cost reparație 4300 lei, în care intrã bujii, ulei, filtre, etc...
A mai fost o micã problemã, dar s-a reparat. Nu avea putere și nu se tura decât pânã la aproximativ 2800-3000 max. A bibilit-o, cu aparatul (testãr), și acum funcționeazã.
Întrebare (am uitat sã-l întreb pe mecanic), motorul trebuie menajat 1000 km, sau pot sã merg normal cu el?
Și o întrebare pentru ”moroshanu” - cât costã intervenția (curãțarea filtrului de particule) și în ce zonã a Bucureștiului se face?
Mulțumesc pentru rãspuns.
Numai bine și drumuri bune, sã aveți.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Ideea e sa mergi normal, fara demaraje puternice si schimbat viteze la 4k de ture.
Eu zic sa lasi dpf-ul in pace momentan si incearca pe cat posibil sa mergi cat mai mult extraurban.
In felul acesta ajuti filtrul sa se curete si rodezi motorul mai bine.

Bafta
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Nici nu mã gândesc sã-l scot, voiam doar sã-l spãl odatã. Vãd cã ”moroshanu” are o soluție fainã (așa spune). Mã intereseazã pentru viitor.
Am înțeles cu demarajul, iar la drum lung sã nu depãșesc 3500 de ture. Zic bine?
Sunt fericit, pentru cã am luat mașina și pot merge cu ea.
Sper sã nu mã lase altceva.
Mulțumesc.
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cat esti in rodaj incearca sa nu treci de 3k ture.
Ce este foarte important, atunci cand ECU da comanda pentru regenerare filtru incearca sa rulezi cu motorul constant in plaja de 2 - 2.5k de ture. Daca esti peste sau sub aceasta plaja dpf-ul isi va face mai greu regenerarea.
Iti relatez aceste lucruri din experienta personala.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Ok. Acum am înțeles.
Mulțumesc pentru sfaturi. Mai învãț.
Vã spun cum merge, dupã câteva zile.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pana la urma ce ai schimbat? Ai o lista de repere?
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Bine ca ai rezolvat.
Sa speram ca problemele au disparut, si te vei bucura de masina.
Asa cum zic si colegii, atentie de acum la regenerare.
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Sa ai numai drumuri bune fara evenimente. Iar factura, da-o vanzatorului, poate achita si el macar 50%
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
P1901 furtune crapate, fisurate la senzorul DPF.


Ultima modificare facuta de GabiBU la Mie 07 Jun, 2017 10:25 pm
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Nu am o listã a pieselor schimbate, pentru cã nu am cerut. Stiu doar cã, acest mecanic este un super om. Este tipul de om care nu te lasã sã pleci de la el cu ceva bãnuieli de pãcãlealã.
Dupã cum am spus, am încredere, dar, ce am înteles: [i]2 cilindri, supape, segmenti, cuzineti, verificare pe banc injectoare, chiuloasa rectificatã, verificare toti parametri masinii cu tester si individual adicã luat la mânã si curãtat, schimbat ulei, filtru, bujii, verificat EGR, turbina (aici mi-a spus cã ori a fost reparatã ori schimbatã, pentru cã era cea mai nouã piesã pe masinã), si ce este mai important, este cã pot sã apelez la orice orã la el.[/i]
Nu știu dacã am scris corect piesele schimbate sau la ce s-a umblat, dar cam în mare aste e. Am sã-l întreb sãptãmâna viitoare ce și cum.
Vanzãtorului, o singurã rugãminte i-am adresat-o, sã mã anunte când înmatriculeazã masina care i-am dat-o, pentru cã, voiam sã pãstrez numerele de înmatriculare, dar nici pânã azi nu am primit nici-o veste. Asta înseamnã cã este un mãgar!
Mã bucur cã mașina merge, poate joia viitoare (15.06.2017), vin și eu la Sala Polivalentã la întâlnire. La ora 20 plec la concert la Arenele Romane, poate vin mai devreme.
Pe la ce orã vã întâlniți?
Sunt fericit acum.
Numai bine.
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
TBolocan a scris:Salut. Sunt posesorul unui Opel Zafira B din 2006 cu motor 1,9 CDTI, 120CP. De aprox. 3 luni i-mi apar, periodic, urmatoarele erori. La una din ele am inteles ca ar fi vorba de un modul amplasat in spatele volanului (sper sa nu gresesc), iar la cealalta eroare se pare ca e filtrul de particule. Un sfat, daca se poate, va rog. Multumesc anticipat


Salutare, pentru TBolocan eroarea P1901 vine de cele mai multe ori de la furtunasele care intra in senzorul DPF. Senzorul este pe carcasa filtrului de motorina, din el iasa doua furtune care coboara in jos si merg in ceva tevi metalice pana la filtrul de particule. Trebuie cautat atent, eu am avut aceasta eroare si cauza a fost unul din furtunase(era copt). Am pus in locul lui o bucata de furtun FESTO de fi 10 din cate imi amintesc(am vorbit la Promotor si furtunul original cica era undeva la 150 ron). Am acest furtun de 2 ani si inca este elastic (nu este copt). Inca odata,trebuie cautat atent, mers pe traseu, miscat de furtun(la imbinarea cu senzorul si cu tevile metalice. 
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR