enigmapsi
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am deschis un nou topic, deoarece am vazut ca nici unul despre problemele easytronic/tiptronic nu abordeaza aceasta defectiune.
Pe scurt:
Masina: Opel Corsa C, feb. 2001, Easytronic
Motor: Z12XE, 75CP, 177.000 Km
Defectiune: Pe ecranul din bord care arata vitezele, apare litera F intermitent, motorul nu porneste.
In detaliu:
Mergand cu masina personala, pur si simplu in drum, nu mai voia sa accelereze. Am oprit motorul sa vad care e treaba, si n-a mai vrut sa porneasca, deoarece avea Fault pe ecranul easytronic-ului. Am impins-o cam 1 m, mi s-a parut ast foarte usor, am presupus c-a iesit din viteza. Dupa aia a pornit de la prima incercare.
Am mai mers vreo 20 de metri, dupa care am oprit-o, pt. ca am ajuns la destinatie. Dau sa o pornesc (dupa vreo juma' de ora), motorul porneste fara probleme, dau in marsarier, dupa care schimb pe automat. Masina n-a mai facut nici o miscare. S-a auzit motorul ca incearca sa traga, dar ca nu poate, si se simtea ambreiajul cupland si decupland. Am oprit-o din nou, si asta a fost ultima oprire, pt. ca motorul n-a mai pornit de atunci deloc (cam cu 2 saptamani in urma)
Daca ii dadeam pe "Manual", imi arata viteza I pentru o secunda, dupa care imi arata a 4-a. Toate astea intermitent (afisajul clipeste). De asemenea, daca dadeam pe N (neutru) imi arata N, insa intermitent, ceea ce inseamna ca viteza de pe afisaj nu este sincronizata cu viteza in cutie. Am desfacut capota si capacelul deblocatorului manual pentru ambreiaj, si acolo se vedeau motorasele incercand sa schimbe viteza, numai ca nu reuseau nici cum (se rotea un ax, se auzeau zgomote, etc).
Toate bune si frumoase (pa naiba). Acum sa va spun de ce vorbesc la timpul trecut.
Cum sa dai bani la Ecomax Cluj si sa nu primesti nimic in schimb
Imediat am dus masina la Ecomax (reprezentanta Opel), zicandu-le ca a ramas blocata intr-a patra. I-au facut imediat test, si mi-au spus ca a ramas blocata intr-a patra. Deci o gramada de informatie mi-au dat, nu tu coduri de eroare, nu nimic. Pentru aceasta informatie, pe care le-o dadusem si eu cum am ajuns, am platit 120 de RON, ca doar au testat-o.
M-au programat pentru a doua zi. A doua zi, am fost de vreo trei ori p-acolo si mi-au tot spus ca urmeaza sa o puna pe stand, ca una ca alta. Dupa TREI zile, masina mea a fost miscata din loc. Inca nu era pe stand (am dus-o luni). Dupa PATRU zile, masinutza era in curtea service-ului (eu sincer nu cred c-a fost mutata niciodata pe stand).
Raspunsul ECOMAX: nu stim ce are, am incercat s-o reprogramam, poate e dus ambreiajul, trebuie desfacuta dar asta implica niste costuri, bla bla. Costuri de minim 5 milioane, da' sa imi planfic 10. Deci 500-1000 de RON numai ca sa vada ce are, mai in detaliu, asa. Iar daca e dus computerul easytronic-ului, ma costa 59 de milioane plus manopera inca vreo 10 (ei il iau original, calibrat, direct de la Opel).
Post ECOMAX
La Ecomax mi-au spus ca au scos masina din viteza. Eu, dupa o zi, plec s-o tractez. Ghiciti ceva? Era tot intr-a patra, cu ambreiajul cuplat. Deci, iok scoasa, de aia nu cred c-au pus-o pe stand. Plus ca imi lipsea si un capacel de la deblocarea manuala a ambreiajului. Faza este ca de cand am scos-o de la ei, nu se mai aude nici un zgomot cand incerc sa schimb vitezele, totul e tacere sub capota.
-----------------------------------------------
Daca exista persoane care au avut aceeasi problema, va rog sa imi spuneti cum ati rezolvat-o. Masina am cumparat-o acum trei luni, de la un leasing, dar cu banii jos si n-am schimbat nimic gen ulei de cutie sau disc de ambreiaj. Chiar n-am cum da atatia bani pe un computer din asta, iar reparatori de tiptronicuri nu sunt in Cluj, numai prin alte judete si e clar ca n-o sa tractez masina pana p-acolo.
Si inca ceva...n-am apucat sa trec pe la Proton Auto...stie cineva daca repara si asa ceva (dopar sunt service Bosch!) si daca trag totul de pe om chiar daca nu-i dau nimic?
Va multumesc.
Pe scurt:
Masina: Opel Corsa C, feb. 2001, Easytronic
Motor: Z12XE, 75CP, 177.000 Km
Defectiune: Pe ecranul din bord care arata vitezele, apare litera F intermitent, motorul nu porneste.
In detaliu:
Mergand cu masina personala, pur si simplu in drum, nu mai voia sa accelereze. Am oprit motorul sa vad care e treaba, si n-a mai vrut sa porneasca, deoarece avea Fault pe ecranul easytronic-ului. Am impins-o cam 1 m, mi s-a parut ast foarte usor, am presupus c-a iesit din viteza. Dupa aia a pornit de la prima incercare.
Am mai mers vreo 20 de metri, dupa care am oprit-o, pt. ca am ajuns la destinatie. Dau sa o pornesc (dupa vreo juma' de ora), motorul porneste fara probleme, dau in marsarier, dupa care schimb pe automat. Masina n-a mai facut nici o miscare. S-a auzit motorul ca incearca sa traga, dar ca nu poate, si se simtea ambreiajul cupland si decupland. Am oprit-o din nou, si asta a fost ultima oprire, pt. ca motorul n-a mai pornit de atunci deloc (cam cu 2 saptamani in urma)
Daca ii dadeam pe "Manual", imi arata viteza I pentru o secunda, dupa care imi arata a 4-a. Toate astea intermitent (afisajul clipeste). De asemenea, daca dadeam pe N (neutru) imi arata N, insa intermitent, ceea ce inseamna ca viteza de pe afisaj nu este sincronizata cu viteza in cutie. Am desfacut capota si capacelul deblocatorului manual pentru ambreiaj, si acolo se vedeau motorasele incercand sa schimbe viteza, numai ca nu reuseau nici cum (se rotea un ax, se auzeau zgomote, etc).
Toate bune si frumoase (pa naiba). Acum sa va spun de ce vorbesc la timpul trecut.
Cum sa dai bani la Ecomax Cluj si sa nu primesti nimic in schimb
Imediat am dus masina la Ecomax (reprezentanta Opel), zicandu-le ca a ramas blocata intr-a patra. I-au facut imediat test, si mi-au spus ca a ramas blocata intr-a patra. Deci o gramada de informatie mi-au dat, nu tu coduri de eroare, nu nimic. Pentru aceasta informatie, pe care le-o dadusem si eu cum am ajuns, am platit 120 de RON, ca doar au testat-o.
M-au programat pentru a doua zi. A doua zi, am fost de vreo trei ori p-acolo si mi-au tot spus ca urmeaza sa o puna pe stand, ca una ca alta. Dupa TREI zile, masina mea a fost miscata din loc. Inca nu era pe stand (am dus-o luni). Dupa PATRU zile, masinutza era in curtea service-ului (eu sincer nu cred c-a fost mutata niciodata pe stand).
Raspunsul ECOMAX: nu stim ce are, am incercat s-o reprogramam, poate e dus ambreiajul, trebuie desfacuta dar asta implica niste costuri, bla bla. Costuri de minim 5 milioane, da' sa imi planfic 10. Deci 500-1000 de RON numai ca sa vada ce are, mai in detaliu, asa. Iar daca e dus computerul easytronic-ului, ma costa 59 de milioane plus manopera inca vreo 10 (ei il iau original, calibrat, direct de la Opel).
Post ECOMAX
La Ecomax mi-au spus ca au scos masina din viteza. Eu, dupa o zi, plec s-o tractez. Ghiciti ceva? Era tot intr-a patra, cu ambreiajul cuplat. Deci, iok scoasa, de aia nu cred c-au pus-o pe stand. Plus ca imi lipsea si un capacel de la deblocarea manuala a ambreiajului. Faza este ca de cand am scos-o de la ei, nu se mai aude nici un zgomot cand incerc sa schimb vitezele, totul e tacere sub capota.
-----------------------------------------------
Daca exista persoane care au avut aceeasi problema, va rog sa imi spuneti cum ati rezolvat-o. Masina am cumparat-o acum trei luni, de la un leasing, dar cu banii jos si n-am schimbat nimic gen ulei de cutie sau disc de ambreiaj. Chiar n-am cum da atatia bani pe un computer din asta, iar reparatori de tiptronicuri nu sunt in Cluj, numai prin alte judete si e clar ca n-o sa tractez masina pana p-acolo.
Si inca ceva...n-am apucat sa trec pe la Proton Auto...stie cineva daca repara si asa ceva (dopar sunt service Bosch!) si daca trag totul de pe om chiar daca nu-i dau nimic?
Va multumesc.
Phantasy- Mesaje scrise: 73
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
enigmapsi
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Phantasy a scris:ulei in cutie ai?
ai verificat?
ai verificat?
Uleiul de la cutie este ldar nu stiu la ce nivel si cat este de uzat...acolo pe chestia aia din plastic sunt doua linii, iar uleiul este cu ceva sub a doua linie. Treaba este ca nivelul se masoara cu motorul cald, parc-asa stiu, asa ca nu stiu daca este la nivelul corect sau nu.
enigmapsi
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am scos si bateria, vreo doua ore, s-au resetat toate, insa F tot apare, din prima, pe afisaj. De asemena, nu se aude nici un fel de zgomot specific incercarii de schimbare a vitezei (cum se intampla cand am dus-o la reprezentanta). M-am gandit ca poate au scos ei vre-un cablu, asa ca sa ma duc tot la ei, sa n-am incotro. Mai ales ca mi-au repetat de mai multe ori ca "oricum, numai la ei se poate repara chestia asta".
Sunt asa de dezamagit de toata situatia cum n-am crezut ca voi fi vreodata de o masina... am luat Opel cu credit exact pentru ca stiam ca e usor de intretinut, insa la trei luni sa dau 70 de milioane pentru ceva care poate nici nu-i defect...
In mod normal n-ar fi trebuit sa-mi spuna de ce natura e defectul pe baza codurilor de oroare?
Sunt asa de dezamagit de toata situatia cum n-am crezut ca voi fi vreodata de o masina... am luat Opel cu credit exact pentru ca stiam ca e usor de intretinut, insa la trei luni sa dau 70 de milioane pentru ceva care poate nici nu-i defect...
In mod normal n-ar fi trebuit sa-mi spuna de ce natura e defectul pe baza codurilor de oroare?
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Cristian_Seven
- **
- 76 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Astra 2010
- Bucuresti
Cristian_Seven
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
enigmapsi
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
No, acuma chiar c-am imbulinat-o. Am dus-o inapoi la Opel, sa se spele cu ea pa cap.
Deviz:
1. Unitate de comanda (MTA) easytronic: 5262 RON
2. Placa presiune: 670 RON
3. Disc ambreiaj: 650 RON
4. Rulment de presiune: 1090 RON
5. Ulei de cutie: 50 RON
TOTAL: peste 7700 RON
Intreb acolo, de unde stiu ei ca e defect computerul (MTA)? Raspuns: nu stim sigur, pana acuma am mai avut masini venite cu probleme la tiptronic si toate au avut problema asta.
Mai intreb: ce cod de eroare a avut? Raspuns: nu mai stim.
Spuneti voi ce ar trebui sa fac. Preturile sunt enorme pentru mine. Cred ca o sa organizez o busire si o recuperare din asigurari, altfel nu vad nici o solutie.
Stiti pe cineva care ar putea repara tiptronic-uri? Pe langa Cluj? Va multumesc.
P.S. Chestia cu frana e testata, am patit-o de vreo luna, cand am avut ambele becuri arse pe spate si mi le-am schimbat. Insa atunci pornea motorul (la a treia-a patra cheie).
Deviz:
1. Unitate de comanda (MTA) easytronic: 5262 RON
2. Placa presiune: 670 RON
3. Disc ambreiaj: 650 RON
4. Rulment de presiune: 1090 RON
5. Ulei de cutie: 50 RON
TOTAL: peste 7700 RON
Intreb acolo, de unde stiu ei ca e defect computerul (MTA)? Raspuns: nu stim sigur, pana acuma am mai avut masini venite cu probleme la tiptronic si toate au avut problema asta.
Mai intreb: ce cod de eroare a avut? Raspuns: nu mai stim.
Spuneti voi ce ar trebui sa fac. Preturile sunt enorme pentru mine. Cred ca o sa organizez o busire si o recuperare din asigurari, altfel nu vad nici o solutie.
Stiti pe cineva care ar putea repara tiptronic-uri? Pe langa Cluj? Va multumesc.
P.S. Chestia cu frana e testata, am patit-o de vreo luna, cand am avut ambele becuri arse pe spate si mi le-am schimbat. Insa atunci pornea motorul (la a treia-a patra cheie).
- jE
- *******
- 8,452 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,452
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
enigmapsi
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,452 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,452
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
calllin
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- zafira1617
- *
- 10 mesaje
- din 02 Dec 2007
- Zafira 2002
- Cluj
zafira1617
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2007
- Mesaj Privat
- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
zafira1617 a scris:discutii cutii deviteza
cred ca ai gresit locatia.
din pacate asta nu este un chat si nu sunt tot timpul persoane active zi/noapte ca sa raspunda la intrebari.
eu am un Easytronic pe o Corsuta si sunt multumit de acest tip de cutie. Evident sper sa nu ajung pe mana reprezentantelor care nu au know-how pentru acest tip de cutie. Probabil sunt persoane care stiu sa lucreze cu ele.
este o cutie manuala dar actionata electric/electronic de niste motorase comandate de un calculator pe baza unor informatii primite de la senzori.
am vazut ca sunt unele persoane care au probleme acestei cutii dar nu ma pot pronunta contra.
- florin88849
- *
- 22 mesaje
- din 05 Mar 2008
- Corsa 2002
- Teleorman
florin88849
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Teleorman
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2008
- Mesaj Privat
salut !mi-am luat o corsa din 2002 ,1.2 ,16 v,75cp, cu cutie easytronic si as vrea sa schimb consumabilele la cutie.problema e daca acest tip de cutie are filtru?cineva mi-a spus ca n-are filtru,si ca e ca o cutie normala actionata de niste motorase electrice.intreb ce tip de ulei intra in cutie si ce cantitate?
- air_catalin
- **
- 121 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Astra 2000 1,7DTL
- Prahova
air_catalin
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
e pe departe asemanatoare cu o cutie normala
are filtru, doar ca filtrele sunt de 2 feluri : 1 consumabil si al doilea ca niste lamele de metal,
ideea e ca inafara de asta va trebui sa-i schimbi si uleiul mult mai des; din cate stiu la 60k km cand fol ulei sintetic si la vreo 30k cand fol ulei semisintetic. Ai f. mare grije cu intretinerea acestei cuti de viteze ca poti avea probleme f. mari daca nu o intreti corespunzator si din cate stiu nu sunt f. multe service uri care se baga sa repare o astfel de cutine si cei care repara cer cam de la 2000E in sun
are filtru, doar ca filtrele sunt de 2 feluri : 1 consumabil si al doilea ca niste lamele de metal,
ideea e ca inafara de asta va trebui sa-i schimbi si uleiul mult mai des; din cate stiu la 60k km cand fol ulei sintetic si la vreo 30k cand fol ulei semisintetic. Ai f. mare grije cu intretinerea acestei cuti de viteze ca poti avea probleme f. mari daca nu o intreti corespunzator si din cate stiu nu sunt f. multe service uri care se baga sa repare o astfel de cutine si cei care repara cer cam de la 2000E in sun
- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
air_catalin a scris:e pe departe asemanatoare cu o cutie normala
are filtru, doar ca filtrele sunt de 2 feluri : 1 consumabil si al doilea ca niste lamele de metal,
ideea e ca inafara de asta va trebui sa-i schimbi si uleiul mult mai des; din cate stiu la 60k km cand fol ulei sintetic si la vreo 30k cand fol ulei semisintetic. Ai f. mare grije cu intretinerea acestei cuti de viteze ca poti avea probleme f. mari daca nu o intreti corespunzator si din cate stiu nu sunt f. multe service uri care se baga sa repare o astfel de cutine si cei care repara cer cam de la 2000E in sun
are filtru, doar ca filtrele sunt de 2 feluri : 1 consumabil si al doilea ca niste lamele de metal,
ideea e ca inafara de asta va trebui sa-i schimbi si uleiul mult mai des; din cate stiu la 60k km cand fol ulei sintetic si la vreo 30k cand fol ulei semisintetic. Ai f. mare grije cu intretinerea acestei cuti de viteze ca poti avea probleme f. mari daca nu o intreti corespunzator si din cate stiu nu sunt f. multe service uri care se baga sa repare o astfel de cutine si cei care repara cer cam de la 2000E in sun
La cutia F13 sunt prezente filterele astea?
pentru ca Easytronicul este un F13 modificat cu niste motorase de selectare treapta viteze...
@florin88849
1. consumabile -Ulei (vezi ca este un post despre schimbatul uleiului si sunt date si coduri opel) de preferat original GM
2. garnitura capac inferior (poate nu ai nevoie de ea, dar nu se stie) - ai grija cum strangi suruburile, la aceasta cutie nu ai buson de golire.
off topic: am vazut ca sunt cateva topicuri legate de acest tip de cutie. eu propun unirea lor si rezolvarea misterului acestei cutii
- florin88849
- *
- 22 mesaje
- din 05 Mar 2008
- Corsa 2002
- Teleorman
florin88849
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Teleorman
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2008
- Mesaj Privat
salutare !am o intrbare:la cutia easy tronic exista un borcanas (ca la frina dar mult mai mic) ,care, am banuit eu ca e lichidul de la ambreiaj. problema e ca vreau sa-i schimb acest lichid si as vrea sa stiu exact ce fel de lichid este(de frina cumva?),ce cod are acest lichid ?,ce cantitate intra?,modalitatea de schimb .mentionez ca masina mi-am luat-o de curind si i-am schimbat toate consumabilele ,mai putin acest lichid de la ambreiaj(sper sa nu gresesc sa nu fie altceva).masina e corsa 1.2 ,2002,easytronic. astept lamuriri.multumesc anticipat!
- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
florin88849 a scris:salutare !am o intrbare:la cutia easy tronic exista un borcanas (ca la frina dar mult mai mic) ,care, am banuit eu ca e lichidul de la ambreiaj. problema e ca vreau sa-i schimb acest lichid si as vrea sa stiu exact ce fel de lichid este(de frina cumva?),ce cod are acest lichid ?,ce cantitate intra?,modalitatea de schimb .mentionez ca masina mi-am luat-o de curind si i-am schimbat toate consumabilele ,mai putin acest lichid de la ambreiaj(sper sa nu gresesc sa nu fie altceva).masina e corsa 1.2 ,2002,easytronic. astept lamuriri.multumesc anticipat!
lichid de frana DOT4.
nu cred ca poti sa-l schimbi tu. incearca la un service.
iaca ce zice la carte:
Hydraulic Clutch, Bleed
The hydraulic clutch is now only bleed from below, i.e. from the bleeder valve for the fluid reservoir.
This takes place with a brake bleeder in conjunction with two additional hose connections. These hose
connections are available under the number MKM–6174.
yukon
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salutare la toti,
Acum o saptamana am cumparat un Opel Corsa C Sport 1.2 benzina din 2002. Masina arata excelent, a fost adusa din Germania are 110.000 Km, este neagra, Easytronic, Climatronic, Navi, etc. A fost luata spre a fi condusa de o fata incepatoare, si pentru oras.
Am verificat-o la Bosch Car service inainte de a o cumpara, si nu s-a descoperit nici o eroare.
Toate bune si frumoase pana cand intr-o zi, cand mergeam pe automat, dintr-o data nu am mai avut acceleratie - a iesit singura din viteza (ca si cum ar fi scoasa pe N, desi era pe automat - masina nu se mai accelera - ca si cum ar fi sarit singura din viteza) si s-a oprit violent. Asa cum s-ar opri daca ai merge cu o manuala intr-a 4-a cu 5 km/h.
M-am speriat ca putem fi lovit din spate de alta masina, care nu se astepta sa se opreasca masina brusc. Am repornit motorul si a mers. Pe bord a aparut indicatorul de defectiune "masina cu cheia".
Dar dupa cateva porniri si opriri a disparut indicatorul de eroare din bord. Mentionez ca am mers tot timpul pe 'A' automat si nu manual.
Ieri fenomenul s-a repetat. Tot inainte de o intersectie aglomerata masina s-a manifiestat la fel. Dintr-o data nu am avut acceleratie.. nu mergeam tare cam 20 Km/h, si masina s-a oprit brusc in mijlocul intersectiei. Pe bord s-a aprins indicatorul masina cu cheia si in loc de 'A' a aparut 'F'. Nu am mai reusit sa o pornesc vreo 10 minute! si a trebuit sa o imping pe marginea drumului
Apoi am mers direct la Bosch Car Service si am pus-o din nou pe tester. Acum mi-a iesit eroare la cutia Easytronic Ciudat.
Codul erorilor este:
1. P1700 Sistem comanda transmisie (cutie de viteze). Dereglare / defectiune in functionare.
2. P0560 Alimentare tensiune sistem. Dereglare / defect in functiune (System Voltage Malfunction)
3. P1728 Defect eroare necunoscuta. Transmission Slip Error / clutch actuator problem
4. P1729 Defect eroare necunoscuta. 4x4 Low switch error
Ce este in engleza, este informatia gasita pe Internet despre codul erorii.
Rog pe cine ma poate ajuta si stie care ar putea fi problema, sau rezolvarea sa posteze.
Multumesc.
Acum o saptamana am cumparat un Opel Corsa C Sport 1.2 benzina din 2002. Masina arata excelent, a fost adusa din Germania are 110.000 Km, este neagra, Easytronic, Climatronic, Navi, etc. A fost luata spre a fi condusa de o fata incepatoare, si pentru oras.
Am verificat-o la Bosch Car service inainte de a o cumpara, si nu s-a descoperit nici o eroare.
Toate bune si frumoase pana cand intr-o zi, cand mergeam pe automat, dintr-o data nu am mai avut acceleratie - a iesit singura din viteza (ca si cum ar fi scoasa pe N, desi era pe automat - masina nu se mai accelera - ca si cum ar fi sarit singura din viteza) si s-a oprit violent. Asa cum s-ar opri daca ai merge cu o manuala intr-a 4-a cu 5 km/h.
M-am speriat ca putem fi lovit din spate de alta masina, care nu se astepta sa se opreasca masina brusc. Am repornit motorul si a mers. Pe bord a aparut indicatorul de defectiune "masina cu cheia".
Dar dupa cateva porniri si opriri a disparut indicatorul de eroare din bord. Mentionez ca am mers tot timpul pe 'A' automat si nu manual.
Ieri fenomenul s-a repetat. Tot inainte de o intersectie aglomerata masina s-a manifiestat la fel. Dintr-o data nu am avut acceleratie.. nu mergeam tare cam 20 Km/h, si masina s-a oprit brusc in mijlocul intersectiei. Pe bord s-a aprins indicatorul masina cu cheia si in loc de 'A' a aparut 'F'. Nu am mai reusit sa o pornesc vreo 10 minute! si a trebuit sa o imping pe marginea drumului
Apoi am mers direct la Bosch Car Service si am pus-o din nou pe tester. Acum mi-a iesit eroare la cutia Easytronic Ciudat.
Codul erorilor este:
1. P1700 Sistem comanda transmisie (cutie de viteze). Dereglare / defectiune in functionare.
2. P0560 Alimentare tensiune sistem. Dereglare / defect in functiune (System Voltage Malfunction)
3. P1728 Defect eroare necunoscuta. Transmission Slip Error / clutch actuator problem
4. P1729 Defect eroare necunoscuta. 4x4 Low switch error
Ce este in engleza, este informatia gasita pe Internet despre codul erorii.
Rog pe cine ma poate ajuta si stie care ar putea fi problema, sau rezolvarea sa posteze.
Multumesc.
kopetdag
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 1.2 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat