Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Seikox

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Simptome: Bunã ziua, am un Opel Asta G 1.7 cdti motor z17dtl, din 2004. Masina am cumparat-o la mana a doua în 2009. Îmi scoate fum negru fie când accelerez pe loc sau în turatii în sarcina. Masina asa am cumparat-o cu problema asta. Motorul trage bine, dar consumul este mai ridicat ca scoate acest fum negru adicã motorina nearsa. Îmi doresc sa pot rezolva aceasta problema, sa mã ajute cineva care a mai avut problema asta sa umblu exact unde trebuie nu sa demontez totul. Egr si clapeta de acceleratie au fost curãtate. Mentionez faptul ca nu merg cu ea subturata si nu are calamina pe tevile de esapament. Nu stiu ce are, motorul toarce frumos. Va multumesc anticipat pentru ajutorul vostru...!

Cod(uri) eroare: nu are erori sau becuri aprinse în bord
----
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z17DTL
Skip ads

  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Verifica injectoarele.
  • Seikox

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Voi încerca asta. Mi-a recomandat cineva o soluție puternica de curãțare pentru injectoare, dar nu de pus în rezervor ci sa desfac turul sa adaptez un filtru de combustibil și sa tragã din acel recipient cu soluție și dacã injectoarele se curata de impuritãți le retine acel filtru. Este un tratament Bun? Sau mai bine încerc pe tester valorile injectoarelor? Mulțumesc mult pentru rãspuns!
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Mai bine te duci si le verifici, nu vreau sa bat campii dar la injectia common rail e cam nasol cu curatare e posibil sa le faci mai mul rãu decat bine.
Skip ads

  • Seikox

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Am înțeles, atunci nu voi risca cu acea curãțare, voi face o verificare. O seara frumoasa!
  • Dule

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salut. Ai reusit sa faci ceva cu fumul? Si eu detin un Astra G 1.7 cdti din 2004 si la fel scoate fum destul de multisor in sarcina si pe loc. Multumesc.
  • Seikox

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Salut! Uite nu am avut timp pana acum dar voi merge sa fac un test la un service cu tur retur la fiecare injector sa vãd dacã este vreunul care nu lucreazã ok. Am înțeles cã mai poate fi și de la turbina dar vom vedea. Voi scrie aici dupã ce voi afla ceva.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Fumul de motorina nearsa, este negru, daca iti pierde pe la lagarul turbinei este usor albastrui si vezi ca e periculos, desfa intercoolerul si vezi daca ai ulei in el.
Skip ads

  • Seikox

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Îți mulțumesc pentru idee, mã deranjeazã ca am stat cu ea atâta timp și consumul este mãrit, îi afuma pe cei din spate, vãd fumul valuri mari în oglinda. Sper sa o rezolv cat de curând fãrã costuri prea mari. Sa îmi spui tu ce are a ta, dacã o rezolvi înaintea mea. 😊
  • koko69

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca esti sigur ca nu ai alte probleme pe acolo adica : clapetele din galerie blocate ,vreun furtun de vacuum fisurat atunci fa-i test pe retur la injectoare.
Motorul asta Z17DTL are dupa mine o singura mare problema si anume injectoarele.
Eu zic sa le dai jos si te duci cu ele la test ,sigur trebuie calibrate .
IN intercooler o sa gasesti sigur ulei ,nu cred ca gasesti decat masina noua fara ulei acolo .
Ai grija la ce service te duci
Bafta
  • Seikox

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos pentru sfaturi și pentru implicare koko69. Tu te pricepi sa verifici sau repari, lucrezi la un service Bun? Lasã.mi un contact ....
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Dule a scris:Salut. Ai reusit sa faci ceva cu fumul? Si eu detin un Astra G 1.7 cdti din 2004 si la fel scoate fum destul de multisor in sarcina si pe loc. Multumesc.

Curata admisia si fumul va disparea daca motorul e in stare buna.
Skip ads

  • Seikox

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Mulțumesc frumos! 😊
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si verifica sa nu ai fisuri in furtunul de cauciuc de la iesirea din intercooler spre teava dinspre admisie. E in partea dreapta, cum privesti motorul cand deschizi capota.
  • Seikox

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Da o sa verific și ãsta, mai.mai.am uitat eu pe acolo dar o sa mã mai uit cu atenție mai mare. Mulțumesc frumos!
  • mariusbirlic

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2013

  • Mesaj Privat
detin un opel astra g 1.7 cdti. aveam fum cand acceleram sau in sarcina se auzea un zgomot,
solutia am mers la service schimbat filtre aer motorina. verificat injectoare
rectificat injectoare 250/buc cu recomandarea de a nu mai baga motorina de la Lukoil. total plata in jur de 1400 lei
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Astea cu motorina sunt povesti in primul rand conteazã sa fie motorina curata, eu am luat toate statiile la rand si o perioada am pus de la lukoil si n-am avut nici o problema. Acum pun de la rompetrol dar doar din comoditate statia aflându-se in drumul meu spre casa.
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu hmalex87, în plus recomand filtre de combustibil numai Bosch și Purflux și bineânțeles mers sportiv câteodatã. La pornire ai probleme?
  • DBogdan69

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 BD11
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2018

  • Mesaj Privat
koko69 a scris:Daca esti sigur ca nu ai alte probleme pe acolo adica : clapetele din galerie blocate ,vreun furtun de vacuum fisurat atunci fa-i test pe retur la injectoare.
Motorul asta Z17DTL are dupa mine o singura mare problema si anume injectoarele.
Eu zic sa le dai jos si te duci cu ele la test ,sigur trebuie calibrate .
IN intercooler o sa gasesti sigur ulei ,nu cred ca gasesti decat masina noua fara ulei acolo .
Ai grija la ce service te duci
Bafta

problema asta cu fumul o am si eu , dar am observat ca tubulatura anterioara debitmetrului este fisurata..am facut eu ceva cat sa acopar "crapatura" si am testat "improvizatia" (am astupat un capat si am suflat cu putere la celalalt) si nu se simtea sa scapa pe undeva aer ...dupa ce l-am montat pe masina , problema cu fumul nu s-a rezolvat Sad(
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am avut-o si eu imediat dupa ce am adus masina din DE si i-am facut remap. Am curatat admisia si EGR, fumul s-a mai redus, dar nu suficient. Intre timp am schimbat un injector (cumparat de pe eBay UK, ca pe la noi cei ce vand injectoare inca cer 300lei pe ele) insa tot nu s-a rezolvat. L-am schimbat ca-mi tzacanea injectorul nr.1... insa fumul a ramas. Acum am trimis 2buc injectoare la Endor pentru reconditionare, le-am auzit eu cu surubelnitza la ureche sa sunetul din cilindru avea o tonalitate notabil mai joasa, si imi curgeau putin. Pret 150lei/buc schimbat saiba de retur, curatare si calibrare. Nu am apucat sa le verific, ca nu am inchis motorul inca. Daca fumul dispare si-mi dispare si zgomotul motor ce-l aveam la cald de cand am luat masina (o gramada de persoane se plang de el inclusiv pe YouTube) o sa va scriu aici. In plus fata de voi... eu am un ,,X,, galben desenat la vedere pe debitmetru, probabil a decis Peter sau Hans ca-i partial defect atunci cand l-au probat ultima oara in DE, in ultima instanta o sa-l schimb (de proba) ca sa verific daca fumul dispare cu el inlocuit temporar. Cineva ,,avizat,, aici pe forum care se ocupa la Bucuresti de tuning la motoarele astea zicea ca ,,debitmetrul moare greu la Z17DTL si ca nu prea a vazut debitmetre defecte la motorul asta,, insa prefer deocamdata sa nu exclud nimic. Chiar si cei avizati au ocazia sa vorbeasca prostii si nu-i contrazice nimeni. Singura certitudine a mea cu acest motor e ca ceea ce a construit ISUZU la el e ,,înca beton,, (tot ceea ce tine de blocul motor, baia si pompa de ulei cu sorbul si supapele ei de regulare), chiulasa însa... care e o inginerie 100% Opel... e slaba d.p.d.v al fiabilitatii pe termen lung (dupa 200.000km apare inevitabil un joc in ghidurile de la supape, caci supapele lucreaza la unghi si apar uzuri multiple pe tija supapei, joc care se mareste proportional cu numarul de km parcursi si evident proportional cu intervalul de schimb si uleiul folosit) totusi injectoarele sunt din punctul meu de vedere absolut OK! (BOSCH) doar ca nu le place motorina noastra de RO ,,care nu le unge suficient,, si trebuie reconditionate la un moment dat (nu costa o avere, oricum) sau daca preferati ca mine... le puteti prelungi viata cu ulei 2T semisintetic in amestec cu motorina (1:300).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR