- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
Fericirea a durat pânã azi (10.06.2017), deoarece dupã 180 km. efectuați, s-a produs regenerarea. Foarte mult fum și dupã aproape 20 minute gata. Am crezut cã este normal dar, dupã 3 km, iar regenerare și iar mult fum, și dupã aproximativ 5 km, iar regenerare......
De 5 ori regenerare într-o zi?
Am crezut cã scap cu motorul fãcut dar, cred cã nu mai am nici o soluție.
Cam cât credeți cã mã costã, operația de scoatere, a filtrului?
Mulțumesc anticipat
De 5 ori regenerare într-o zi?
Am crezut cã scap cu motorul fãcut dar, cred cã nu mai am nici o soluție.
Cam cât credeți cã mã costã, operația de scoatere, a filtrului?
Mulțumesc anticipat
- 40nik
- **
- 127 mesaje
- din 10 Aug 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Bacau
40nik
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,239 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,239
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
Gata, am rezolvat problema - ”Operația pe cord deschis”- eliminarea filtrului.
Problema era filtrul de particule - era schimbat, dar problema mare era cã nu era bun, era ceva improvizat (vorbele specialistului). Era spart și plin de funingine, la diagnozã arãta 104% înfundat, dupã ce a încercat sã intre în regenerare de 5 ori ( cu o zi înainte). Cu cât mergeam mai mult, cu atât bãga motorina mai mult și de acolo fumul.
L-am întrebat, de ce totuși am reușit sã ajung cu ea din Brașov în București, fãrã sã pãțesc așa ceva, și mi-a explicat cã, dupã ce se reseteazã la zero, prin calculator, acesta dupã o perioadã aratã cã filtrul este înfundat și pornește regenerarea. Acum îmi dau seama cã așa am pãțit eu. Dupã ce am ajuns în București, a doua zi a scos fum. Am mers la mecanic, o regenerare forțatã, am mers în jur de 200 km și din nou a scos fum. Am reparat motorul, dupã 180 km, același fum.
Poate așa a pãțit și vânzãtorul și așa a stricat motorul.
Gata, sunt pregãtit sã mã bucur de mașinã.
Mulțumesc tuturor membrilor acestui forum.
Numai bine.
Problema era filtrul de particule - era schimbat, dar problema mare era cã nu era bun, era ceva improvizat (vorbele specialistului). Era spart și plin de funingine, la diagnozã arãta 104% înfundat, dupã ce a încercat sã intre în regenerare de 5 ori ( cu o zi înainte). Cu cât mergeam mai mult, cu atât bãga motorina mai mult și de acolo fumul.
L-am întrebat, de ce totuși am reușit sã ajung cu ea din Brașov în București, fãrã sã pãțesc așa ceva, și mi-a explicat cã, dupã ce se reseteazã la zero, prin calculator, acesta dupã o perioadã aratã cã filtrul este înfundat și pornește regenerarea. Acum îmi dau seama cã așa am pãțit eu. Dupã ce am ajuns în București, a doua zi a scos fum. Am mers la mecanic, o regenerare forțatã, am mers în jur de 200 km și din nou a scos fum. Am reparat motorul, dupã 180 km, același fum.
Poate așa a pãțit și vânzãtorul și așa a stricat motorul.
Gata, sunt pregãtit sã mã bucur de mașinã.
Mulțumesc tuturor membrilor acestui forum.
Numai bine.
- nickm
- **
- 382 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Zafira 2008 A17DTR
- Arges
nickm
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
@Gabriel04, am urmarit problemele tale de pe toate topic-urile pe care ai scris, cu sufletul la gura din cauza ca si eu am acelasi tip de motor pe Zafira mea si doream sa aflu cat este de bun sau rau acest tip de motor si la ce pot sa ma astept pe viitor. Ma bucur nespus ca ai reusit sa rezolvi problemele si sa ai insfarsit masina mult visata, dar rugamintea mea este sa ne tii la curent cu comportamentul acesteaia fara filtru de particule, adica sa ne spui cum stai cu consumul, cu fumul si toate celelalte avantaje si dezavantaje, deoarece si eu sunt pe cale sa-l anulez, dar deocamdata nu stiu daca este bine sau rau. Cu cat aflam mai multe impresii sincere, cu atat stim daca sa-l anulam sau nu.
Iti multumesc si iti doresc cat mai multi kilometrii fara probleme cu noua ta "jucarie".
Iti multumesc si iti doresc cat mai multi kilometrii fara probleme cu noua ta "jucarie".
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
Sincer sã fiu, am mers foarte puțin în București, dupã ”operație”. Consoarta, este cam speriatã acum, dupã o zi de mers cu ea, adicã, de consum. Sã merg câteva zile și vãd ce și cum, deocamdatã, bãnuiesc cã sare în jur de 10-11 litri/100 km. Pentru mine este foarte mult, gândiți-vã cã am avut un Renault Symbol, 1.5, iarna, dacã ajungea la 7, vara cu AC climã (nonstop), ajungeam la 4 litri/100km. în afarã.
Dar, am vrut mașinã de familie!
Vã țin la curent cu mersul mașinii.
Acum îmi bate ceva pe dreapta, dar la ce am pãțit, nu mai conteazã.
Nu știu ce motorinã sã-i bag acum, dupã scoaterea filtrului, de obicei alimentam de la MOL, normalã, o fi bine?
Sã auzim de bine.
Dar, am vrut mașinã de familie!
Vã țin la curent cu mersul mașinii.
Acum îmi bate ceva pe dreapta, dar la ce am pãțit, nu mai conteazã.
Nu știu ce motorinã sã-i bag acum, dupã scoaterea filtrului, de obicei alimentam de la MOL, normalã, o fi bine?
Sã auzim de bine.
- nickm
- **
- 382 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Zafira 2008 A17DTR
- Arges
nickm
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Eu din 2015 de cand am luat Zafira, folosesc numai motorina din aia mai ieftina de la Rompetrol. Am bagat de cateva ori de la Petrom si nu mi-a plcut nici zgomotul produs de motor si nici cum tragea masina. Am bagat si de la Mol de doua sau de trei ori si nu am vazut nici-o diferenta in cum mergea motorul, doar ca a crescut binisor consumul.
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
CCypy
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2017
- Mesaj Privat
De ce se arde senzorul de presiune filtru de particule?! Am schimbat filtrul, conductele care pleaca din senzor...conteaza cumva diametrul conductelor?! Am pus furtune, are ceva?! Nu intra in regenerare desi am verificat tot...am schimbat senzorul de doua ori, imi da pe tester tot senzor presiune filtru de particule...nu mai stiu ce sa-i fac!
CCypy
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2017
- Mesaj Privat
LuvRaluK
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
As avea si eu doua intrebari in legatura cu regenerarea filtrului de particule la masinuta mea (un Opel Astra H break din 2009, cod motor Z17DTJ, rulaj aproximativ 220 mii km). Din cate am urmarit regenerarea se porneste cam o data la 200-300 km (fac zilnic vreo 15km prin oras, si cam de doua ori pe saptamana drum de 75 km in afara orasului).
1) E normal sa se porneasca regenerarea la intervalul mentionat? Nu am nici un fel de erori in bord, nici la citirea cu "testul cu pedale".
2) Ar fi o idee buna sa folosesc Aditiv Diesel "DPF-Protector" Liqui Moly, 250 ml? daca da, cam cat de des (rezervorul meu e de 52 litri)?
LE: mi-a mai venit o intrebare in minte ... folosesc motorina Rompetrol Efix 51, e buna sau ar trebui alta varianta?
As avea si eu doua intrebari in legatura cu regenerarea filtrului de particule la masinuta mea (un Opel Astra H break din 2009, cod motor Z17DTJ, rulaj aproximativ 220 mii km). Din cate am urmarit regenerarea se porneste cam o data la 200-300 km (fac zilnic vreo 15km prin oras, si cam de doua ori pe saptamana drum de 75 km in afara orasului).
1) E normal sa se porneasca regenerarea la intervalul mentionat? Nu am nici un fel de erori in bord, nici la citirea cu "testul cu pedale".
2) Ar fi o idee buna sa folosesc Aditiv Diesel "DPF-Protector" Liqui Moly, 250 ml? daca da, cam cat de des (rezervorul meu e de 52 litri)?
LE: mi-a mai venit o intrebare in minte ... folosesc motorina Rompetrol Efix 51, e buna sau ar trebui alta varianta?
- gra
- **
- 203 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
da, si la mine media este de 200 km intre regenerari mers doar in oras...in afara ajunge si la 650 km, dar se intampla rar sa fac 2-3 drumuri legate in afara. Consumul este de aprox 10l/100km, in oras. Am folosit si eu aditivi pentru dpf, dar nu se intampla nimic, adica daca e 200 sau 220 nu mai conteaza...
Singura solutie dpf off, si ma gandesc si eu sa fac asta la 170000km...si dpf-ul asta are durata de viatza si e gata.
Singura problema sa gasesc pe cineva care face un dpf off corect la Denso, aici e problema, sunt multe solutii de compromis care ascund problemele cu regenerarea nu elimina definitiv aceasta "functie"
Folosesc doar motorina petrom normala si parca din iarna asta motorul a devenit mai zgomotos, cred ca am si un injector cu probleme, deci mai mult fum in dpf...lucrurile se leaga dupa 150000 de km.
Singura solutie dpf off, si ma gandesc si eu sa fac asta la 170000km...si dpf-ul asta are durata de viatza si e gata.
Singura problema sa gasesc pe cineva care face un dpf off corect la Denso, aici e problema, sunt multe solutii de compromis care ascund problemele cu regenerarea nu elimina definitiv aceasta "functie"
Folosesc doar motorina petrom normala si parca din iarna asta motorul a devenit mai zgomotos, cred ca am si un injector cu probleme, deci mai mult fum in dpf...lucrurile se leaga dupa 150000 de km.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 203 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Daca masina merge si in exterior (macar saptamanal), da, se poate, dar cum multe masini merg cu lunile doar in oras, dpf-ul e praf si la 100000 km...Nu ai cum sa faci regenerarile asa cum vrea masina, pur si simplu incepe regenerarea exact cand trebuie sa opresti. Am patit asta in jumate din cazurile de regenerare...Noroc ca am indicator conceput de mine acum 3 ani si stiu ca a inceput regenerarea, la fel si sotia care merge mai mult cu masina....
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
TheCid
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2012 A17DTR/DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Am aflat si eu ca am filtrul de particule infundat de tot. Tipul la care am dus masina in service, a trimis filtrul la curatat la o firma in Bucuresti (nu a vrut sa zica care) si respectivii spun ca nu poate fi curatat. Au propus sa mai incerce o data si alta solutie propusa de ei e sa sudeze o sita (ei zic ca e un filtru, dar ma indoiesc ca e aceeai chestie).
Istoria ar fi cam asa: lunea trecuta, masina a inceput sa faca oscilatii mari in mers, mers sacadat si martorul masina cu cheita se aprindea cand ma apropiam cu turatiile de 2000. am mers aproximativ 15-20 de minute si apoi a iinceput sa mearga ok.
seara cand am facut a 2-a tura, (un drum de 3-4 km) cand am ajuns acasa, turatia era aproape de 1000 rpm (nu mi-am dat seama ca, cred ca isi face generare).
marti la al doilea drum de 2km s-a oprit in mers si abia am reusit sa o scot de pe drum pe roti....dupa mai multe incercari nereusite de pornire, am reusit sa ajung la un service cu ea, (facea un zgomot destul de mare - cred ca de la furtunul car etocmai a cedat)..La service, tipul la care am dus-o, mi-a zis ca e furtunul cu senzor de la dpf (de presiune) si a zis ca incearca sa vada ce se poate face.
Dupa mai multe incercari nereusite de regenerare, mi-a zis ca trebuie sa il trimita la curatat ca nu are ce sa ii faca, dar cei de la firma respectiva au zis c anu se poate!
Intrebarea mea e: ar fi o idee sa pun un filtru de particule, nu numaidecat original..? daca da, cam la ce pret ar fi?
Dupa ce pun filtrul si furtunul, o sa merg sa investighez la un service sa vedem daca mai sunt si alte cauze din care s-a umplut filtrul..
Multumesc de raspunsuri
Am aflat si eu ca am filtrul de particule infundat de tot. Tipul la care am dus masina in service, a trimis filtrul la curatat la o firma in Bucuresti (nu a vrut sa zica care) si respectivii spun ca nu poate fi curatat. Au propus sa mai incerce o data si alta solutie propusa de ei e sa sudeze o sita (ei zic ca e un filtru, dar ma indoiesc ca e aceeai chestie).
Istoria ar fi cam asa: lunea trecuta, masina a inceput sa faca oscilatii mari in mers, mers sacadat si martorul masina cu cheita se aprindea cand ma apropiam cu turatiile de 2000. am mers aproximativ 15-20 de minute si apoi a iinceput sa mearga ok.
seara cand am facut a 2-a tura, (un drum de 3-4 km) cand am ajuns acasa, turatia era aproape de 1000 rpm (nu mi-am dat seama ca, cred ca isi face generare).
marti la al doilea drum de 2km s-a oprit in mers si abia am reusit sa o scot de pe drum pe roti....dupa mai multe incercari nereusite de pornire, am reusit sa ajung la un service cu ea, (facea un zgomot destul de mare - cred ca de la furtunul car etocmai a cedat)..La service, tipul la care am dus-o, mi-a zis ca e furtunul cu senzor de la dpf (de presiune) si a zis ca incearca sa vada ce se poate face.
Dupa mai multe incercari nereusite de regenerare, mi-a zis ca trebuie sa il trimita la curatat ca nu are ce sa ii faca, dar cei de la firma respectiva au zis c anu se poate!
Intrebarea mea e: ar fi o idee sa pun un filtru de particule, nu numaidecat original..? daca da, cam la ce pret ar fi?
Dupa ce pun filtrul si furtunul, o sa merg sa investighez la un service sa vedem daca mai sunt si alte cauze din care s-a umplut filtrul..
Multumesc de raspunsuri
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
TheCid
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2012 A17DTR/DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
TheCid
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2012 A17DTR/DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat