- leonardo_if
- *
- 8 mesaje
- din 18 Aug 2016
- Insignia 2010 A20DTJ
- Bucuresti
leonardo_if
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2016
- Mesaj Privat
Buna ClubOpel!
Multumesc pentru ajutor. Acest forum a fost o sursa de documentare pentru achizitia si intretinerea masinii (nu singura sursa)
Am postat la acest subiect deoarece mi-am montat si eu led indicator pentru regenerare filtru de particule in martie 2016 (bineinteles cu instructiunile de pe forum). Merita! Intotdeauna stiu cand face regenerare si atunci merg un pic mai turat(pe la 2800-3000 ture). Nu am avut probleme. Regenerarea se face la 150 - 300 Km in Bucuresti, la 300-450 Km in extraurban. In concediu din acesata vara, in Turcia, am avut prima regenerare la 400 Km, apoi la 800Km si 890Km (autostrada).
Multumesc pentru ajutor. Acest forum a fost o sursa de documentare pentru achizitia si intretinerea masinii (nu singura sursa)
Am postat la acest subiect deoarece mi-am montat si eu led indicator pentru regenerare filtru de particule in martie 2016 (bineinteles cu instructiunile de pe forum). Merita! Intotdeauna stiu cand face regenerare si atunci merg un pic mai turat(pe la 2800-3000 ture). Nu am avut probleme. Regenerarea se face la 150 - 300 Km in Bucuresti, la 300-450 Km in extraurban. In concediu din acesata vara, in Turcia, am avut prima regenerare la 400 Km, apoi la 800Km si 890Km (autostrada).
- ciobysp
- **
- 219 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
sever iulian a scris:esapamentul e negru pe interior , daca bag degetul ma murdaresc.
langa mine la masina unui prieten(A4 diesel 177 cai cu vreo 80 mii km in bord mai mult) e curata, aproape zici ca poti sa bei apa de acolo.
langa mine la masina unui prieten(A4 diesel 177 cai cu vreo 80 mii km in bord mai mult) e curata, aproape zici ca poti sa bei apa de acolo.
Si la mine esapamentul e negru pe interior. Si nu am vazut sa scoata fum nici la regenerari....
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Marrios
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am o Insignia 1,6CDTI, 136 cp si am deja 3200km facuti cu ea. Pun doar motorina din aia aditivata de la Lukoil. E normal sa nu-mi fi cerut regenerare pana acum?
Pana acum am avut o Astra H din 2006 pe benzina asa ca nu prea sunt familiarizat cu motorina si problemele cu filtru de particule.
Multumesc
Am o Insignia 1,6CDTI, 136 cp si am deja 3200km facuti cu ea. Pun doar motorina din aia aditivata de la Lukoil. E normal sa nu-mi fi cerut regenerare pana acum?
Pana acum am avut o Astra H din 2006 pe benzina asa ca nu prea sunt familiarizat cu motorina si problemele cu filtru de particule.
Multumesc
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
flip
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2014
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
olirazvan
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema cu filtrul de particule si astazi am fost la o diagnoza si mi-au dat urmatorul cod:
P2435-CIRCUIT SENZOR DE PRESIUNE DIFERENTIALA A FILTRULUI DE PARTICULE
Apare de obicei cand opresc la semafor apoi ii taie din putere si nu mai are demaraj. Dupa ce se sterge eroarea masina merge normal cam vreo 3 saptamani si iar apare. Mentionez ca filtrul are o incarcare de 34 la suta
P2435-CIRCUIT SENZOR DE PRESIUNE DIFERENTIALA A FILTRULUI DE PARTICULE
Apare de obicei cand opresc la semafor apoi ii taie din putere si nu mai are demaraj. Dupa ce se sterge eroarea masina merge normal cam vreo 3 saptamani si iar apare. Mentionez ca filtrul are o incarcare de 34 la suta
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Cred ca eroarea e P2453, nu P2435.
Asta e o eroare permanenta care limiteaza performantele motorului (safe-mode) si trebuie ca senzorul DPF sa fie resetat/reinvatat cu un MDI.
Am avut si eu eroarea asta de vreo 2-3 ori, ultima oara acum vreo 20.000km, si de fiecare data s-a reinvatat senzorul.
Intre DPF si senzorul DPF (care e pe galeria de admisie) exista un furtun care poate fi obstructionat, indoit, gatuit...
Asta e o eroare permanenta care limiteaza performantele motorului (safe-mode) si trebuie ca senzorul DPF sa fie resetat/reinvatat cu un MDI.
Am avut si eu eroarea asta de vreo 2-3 ori, ultima oara acum vreo 20.000km, si de fiecare data s-a reinvatat senzorul.
Intre DPF si senzorul DPF (care e pe galeria de admisie) exista un furtun care poate fi obstructionat, indoit, gatuit...
olirazvan
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
- deleted-79478
- **
- 76 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79478
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- cristi69tm
- *
- 5 mesaje
- din 07 Jul 2016
- Insignia 2010
- Timis
cristi69tm
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
Salut! am mai postat acest mesaj si in alta sectiune a forumului...sper ca nu am incalcat vreo regula.
Am si eu o problema...''interesanta'' si nu stiu cum sa o rezolv. Acum 2 luni am decis sa fac un SW upgrade la o Insignia ( de la 130CP la 160CP). Am parcurs 3000 km ( 90 % in regim de autostrada) si m-am trezit deodata cu filtrul de particule infundat (94%) si cu o eroare la senzorul de presiune diferentiala (valori 0.8-1.0).
Am discutat cu cativa specialisti iar concluzia a fost ca cei care au modificat softul, au gresit. Totusi, masina a functionat 3000km fara probleme cu noul soft.
Intrebarea ar fi daca stie cineva cand se face regenerarea, la ce nivel (%) de incarcare a filtrului? E posibil sa nu fi facut nicio regenerare in cei 3000Km ?
Am si eu o problema...''interesanta'' si nu stiu cum sa o rezolv. Acum 2 luni am decis sa fac un SW upgrade la o Insignia ( de la 130CP la 160CP). Am parcurs 3000 km ( 90 % in regim de autostrada) si m-am trezit deodata cu filtrul de particule infundat (94%) si cu o eroare la senzorul de presiune diferentiala (valori 0.8-1.0).
Am discutat cu cativa specialisti iar concluzia a fost ca cei care au modificat softul, au gresit. Totusi, masina a functionat 3000km fara probleme cu noul soft.
Intrebarea ar fi daca stie cineva cand se face regenerarea, la ce nivel (%) de incarcare a filtrului? E posibil sa nu fi facut nicio regenerare in cei 3000Km ?
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cristi69tm
- *
- 5 mesaje
- din 07 Jul 2016
- Insignia 2010
- Timis
cristi69tm
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Cam greu de rezolvat atat timp cat nu ai versiunea de baza, ar trebui sa mergi la reprezentanta Opel si faci o rescriere a softului(versiunea initiala) pe baza seriei VIN a masinii.
Odata cu rescrierea softului se reinitializeaza si filtrul cu particule.
Altãdatã alege si tu o firmã romaneasca care te poate ajuta oricând.
Baftã in rezolvarea problemei.
Odata cu rescrierea softului se reinitializeaza si filtrul cu particule.
Altãdatã alege si tu o firmã romaneasca care te poate ajuta oricând.
Baftã in rezolvarea problemei.
- cristi69tm
- *
- 5 mesaje
- din 07 Jul 2016
- Insignia 2010
- Timis
cristi69tm
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
I-am ales pe astia pentru ca lucrez la Sofia si in TM ajung doar in weekend. Poate ar fi trebuit sa aleg sa vin la Bucuresti. As aduce-o la Sofia daca as fi sigur ca-i soft-ul de vina dar e mai complicat, nu mai pot merge cu masina 500km cu 80km/h si fara power.
Am si softul original al masinii dar nu am incredere, ca cei de la Opel din TM pot rezolva problema...e foarte "slab" service-ul.
Merci pentru raspuns, incerc sa gasesc o solutie....
Am si softul original al masinii dar nu am incredere, ca cei de la Opel din TM pot rezolva problema...e foarte "slab" service-ul.
Merci pentru raspuns, incerc sa gasesc o solutie....