- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 381 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:David_Andrei, asta vroiam sa-i spun colegului, ca pentru membrii forumului aveau ceva discounturi. Acum nu mai stiu. Eu din 2015 nu am mai fost pe la ei ca sunt din Bacau si nu bat drumul pana la ei. In aacea perioada am fost des in Bucuresti si am facut programare la ei si au fost ok.
De pe la sfarsitul lui 2009 au fost montate galerii cu clapete imbunatatite. Cineva a postat de pe la ce cod de motor. Eu am galerie cu clapeti imbunatatiti si nu am probleme la cei aproximativ 300 de mii de km. Problema este ca reprezentanta Opel tace malc si nu recomanda schimbarea acestui semering la o perioada de timp, cum faceau cel putin cei de la peugeot Bacau. Ei recomandau schimbarea acestui semering si aveau pe stoc in reprezentanta stiind ca pot aparea probleme. Cand a inceput sa apara la mine mesajul cu presiunea acum 2 ani jumate un prieten bun ce era mecanic la peugeot mi-a spus ca nu pompa este problema ci acest semering pe care ei il schimba frecvent la ale lor; eu spunandu-i ca e pompa de ulei cu problene la Insignia. Intradevar acest tip de pompa cu oring este folosit de opel si la modelele anterioare, dar trebuie sa luam in seama ca multe nu aveau filtru de particole sau era pozitionat in alt loc cu era la Astra H de 1.9. Eu am avut Astra h 1.9 cdti de 120 c.p dar nu avea filtru de particole si nu au fost astfel de probleme. La insignia cred ca e pozitionat prea aproape de zona pompei si cand isi face regenerare temperaturile la care se ridica afecteaza in timp scurt 4-5 ani acest oring si il intaresc.
De pe la sfarsitul lui 2009 au fost montate galerii cu clapete imbunatatite. Cineva a postat de pe la ce cod de motor. Eu am galerie cu clapeti imbunatatiti si nu am probleme la cei aproximativ 300 de mii de km. Problema este ca reprezentanta Opel tace malc si nu recomanda schimbarea acestui semering la o perioada de timp, cum faceau cel putin cei de la peugeot Bacau. Ei recomandau schimbarea acestui semering si aveau pe stoc in reprezentanta stiind ca pot aparea probleme. Cand a inceput sa apara la mine mesajul cu presiunea acum 2 ani jumate un prieten bun ce era mecanic la peugeot mi-a spus ca nu pompa este problema ci acest semering pe care ei il schimba frecvent la ale lor; eu spunandu-i ca e pompa de ulei cu problene la Insignia. Intradevar acest tip de pompa cu oring este folosit de opel si la modelele anterioare, dar trebuie sa luam in seama ca multe nu aveau filtru de particole sau era pozitionat in alt loc cu era la Astra H de 1.9. Eu am avut Astra h 1.9 cdti de 120 c.p dar nu avea filtru de particole si nu au fost astfel de probleme. La insignia cred ca e pozitionat prea aproape de zona pompei si cand isi face regenerare temperaturile la care se ridica afecteaza in timp scurt 4-5 ani acest oring si il intaresc.
Fiind fost posesor de astra h 1.9 cdti, 120 Cp-8 valve, da, confirm ca filtrul de particule era pozitionat dupa motor, mai exact sub pedalier. Curios ca nu ai avut filtru de particule la a ta, nu am mai auzit,
- livcro
- ******
- 4,549 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,549
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
MariusMMD
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. La sfatul mecanicului la care am vrut sã schimb doar buclucașul o-ring, am facut o modoficare la pompa de ulei eliminând practic o-ringul, care are o inchidere pe planeitate, cu o bucșã metalicã ( vezi foto) care asigurã o inchidere" mamã-tatã" prin montarea bãii de ulei ( prin strângera bãii de ulei se asigura si presarea pe o-ring). Tot în foto se poate observa cã materialul din care e confecționatã conducta sorbului pompei de ulei diferã de cel al pompei ( are un coeficient de dilatare mai mare) și la diferite temperaturi - , + reacționeazã diferit fațã de corpul pompei unde e montat o-rigul.
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- RaduRek
- **
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
NChivu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2017
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nu toti au avut probleme. Si eu sunt multumit de ea, dar pot aparea unele probleme mai mari sau mai mici si fiecare impartaseste experienta sa si incercam sa prevenim ca sa nu avem neplaceri mari. Eu acum de exemplu sunt iar cu ea iesit din tara si am mers 1500 de km fara probleme si am fost relaxat la drum.
- deleted-102061
- *
- 43 mesaje
- din 25 Mai 2015
deleted-102061
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2015
- Mesaj Privat
alfred70
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-102061
- *
- 43 mesaje
- din 25 Mai 2015
deleted-102061
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2015
- Mesaj Privat
Da, s-a rezolvat pe garantie! Din cate stiu si sper sa nu gresesc doar cei de Gagu fac ambielari iar serviceurile doar trimit motoarele la ei, prin urmare nu serviceurile sunt de ferit ci operatia in sine ... totusi consider ca ar trebui sa fi informat in prealabil de riscurile la care te expui!
P.S 3 mecanici mi-au spus ca ambielarea nu este o lucrare de durata, nu i-am crezut pana nu am "auzit"
Ultima modificare facuta de deleted-102061 la Lun 26 Jun, 2017 9:10 pm, modificat de 5 ori in total
P.S 3 mecanici mi-au spus ca ambielarea nu este o lucrare de durata, nu i-am crezut pana nu am "auzit"
Ultima modificare facuta de deleted-102061 la Lun 26 Jun, 2017 9:10 pm, modificat de 5 ori in total
alfred70
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2015
- Mesaj Privat
- Cosmin_001
- *
- 23 mesaje
- din 08 Aug 2015
- Insignia 2010
- Iasi
Cosmin_001
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Cosmin_001
- *
- 23 mesaje
- din 08 Aug 2015
- Insignia 2010
- Iasi
Cosmin_001
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Cosmin_001
- *
- 23 mesaje
- din 08 Aug 2015
- Insignia 2010
- Iasi
Cosmin_001
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat
CDI a scris:Eu am scos-o din service Vinerea trecuta dupa ce am schimbat oringul si sambata am facut cu ea un drum de TM-Buzias apoi Duminica la intors aveam vreo 70 km/h si dintr o data s-a auzit asa un sunet metalic (ca si cum arunci o trusa de scule pe jos si se lovesc una de alta ---nu stiu cum sa explic) din zona motorului...am pierdut puterea in aceleratie si cand incercam sa accelerez ii dadea in nas...am oprit/pornit motoru iar si puterea a revenit dar acel sunet s-a transformat asa ca o bataie acum si se aude de la 2300 ture in sus ...cu cat e mai turata cu atat zgomotu e mai puternic. Se aude ca o elice ce are o paleta rupta sau ceva de genu...
Aveti idee ce ar putea fi ? Sa fi gresit astia ceva cand mi-au pus oringul ? I-am sunat luni si ei imi fac programare dupa 2 saptamani...
De asemenea mi-au zis ca trebuie sa schimb electromotorul ca e cam dus si bateria ca e slaba (m-a lasat de 2 ori cum nu am pornit o aprinzandu-se martorul de la ulei). Electromotorul il schimb dar bateria cand o masor are 12V in loc de 12.5 V cum se recomanda. Voi ce spuneti ?
Aveti idee ce ar putea fi ? Sa fi gresit astia ceva cand mi-au pus oringul ? I-am sunat luni si ei imi fac programare dupa 2 saptamani...
De asemenea mi-au zis ca trebuie sa schimb electromotorul ca e cam dus si bateria ca e slaba (m-a lasat de 2 ori cum nu am pornit o aprinzandu-se martorul de la ulei). Electromotorul il schimb dar bateria cand o masor are 12V in loc de 12.5 V cum se recomanda. Voi ce spuneti ?
Ti a cazut motorul acel sunet vine de la vibrochen se invart cuzinetii pe palier ti a cazut si pompa de ulei vechea problema la insignia
- Cosmin_001
- *
- 23 mesaje
- din 08 Aug 2015
- Insignia 2010
- Iasi
Cosmin_001
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat
160decai a scris:salutare baieti...vreau sa va intreb pe toti care ati ajuns la rectificat motoru si vibrochenu la insignia...a tinut operatia?/ merge bine masina dupa rectificare? cei care au rectificat de mai mult timp a tinut pana in ziua de azi?
Am peste 10 mii de km si deocamdata nu are nici o problema chiar merge mai bine toata joaca cu rectificarea a costat 120.000 lei cu schimburi ulei montatat tot
- deleted-102061
- *
- 43 mesaje
- din 25 Mai 2015
deleted-102061
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2015
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Cosmin_001 a scris:
Am peste 10 mii de km si deocamdata nu are nici o problema chiar merge mai bine toata joaca cu rectificarea a costat 120.000 lei cu schimburi ulei montatat tot
160decai a scris:salutare baieti...vreau sa va intreb pe toti care ati ajuns la rectificat motoru si vibrochenu la insignia...a tinut operatia?/ merge bine masina dupa rectificare? cei care au rectificat de mai mult timp a tinut pana in ziua de azi?
Am peste 10 mii de km si deocamdata nu are nici o problema chiar merge mai bine toata joaca cu rectificarea a costat 120.000 lei cu schimburi ulei montatat tot
Poate 12.000 lei