Exact așa se întâmpla.
lukline
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Calarasi
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2017
- Mesaj Privat
lukline
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Calarasi
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2017
- Mesaj Privat
- petrusha26
- **
- 50 mesaje
- din 29 Apr 2017
- Astra 2000 Y20DTH
- Moldova
petrusha26
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Moldova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2017
- Mesaj Privat
fantoma
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2017
- Mesaj Privat
salut am un opel zafira 2,0 dti si am demontat calculatorul de pe pompa fara sa dau jos pompa ,totusi la demontare mia cazut o piesa dreptunghiulara cu un cilindru lunguiet si rotund si nu stiu daca este doar un unu sau doua piese la fel care sa vina una in dreapta si una in stangasi nu stiu ce sa fac
fantoma
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2017
- Mesaj Privat
salut am un opel zafira 2,0 dti si am demontat calculatorul de pe pompa fara sa dau jos pompa ,totusi la demontare mia cazut o piesa dreptunghiulara cu un cilindru lunguiet si rotund si nu stiu daca este doar un unu sau doua piese la fel care sa vina una in dreapta si una in stangasi nu stiu ce sa fac
lukline
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Calarasi
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2017
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
lukline
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Calarasi
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2017
- Mesaj Privat
- teoboss
- **
- 193 mesaje
- din 29 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- teoboss
- **
- 193 mesaje
- din 29 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2011
- Mesaj Privat
- teoboss
- **
- 193 mesaje
- din 29 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
NIulian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salut baieti Am un Nisan Navara 2,5 are pompa de injectie ca la opel cu tranzistori mos fet cand dau la automat ami baga foarte putina presiune pe conducte cand o pornesc la sprei dar nu merge numai cat tin spreiul pe galerie merge si da putina presiune cu conductele desfacute ce ma sfatuiti ie dusa ielectronica din pompa Va multumesc mult
NIulian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2017
- Mesaj Privat
lukline
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Calarasi
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2017
- Mesaj Privat
- virlanutaviorel
- *
- 33 mesaje
- din 23 Nov 2009
- Zafira 2002 Y20DTH
- Gorj
virlanutaviorel
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2009
- Mesaj Privat
Am și eu o problemã cu Zafira mea din 2002, motor Y20dth care nu mi-a fãcut probleme de motor de când am cumpãrat-o din 2009 și anume faptul cã pornește foarte bine când motorul este rece, trage bine dar dupã ce se încãlzește motorul nu mai pornește câteva ore pânã se rãcește și când opresc motorul se aude un vuiet descendent parca aterizeazã un avion, am schimbat și senzorul de turație arbore cotit, dar defectul persistã semn cã senzorul Bosch pe care l-am dat jos funcționeazã perfect, uneori rãcesc motorul forțat cu furtunul de apã din curte ca sã pornesc mai repede pentru a parcurge câțiva km pânã acasã, dar mi s-a întâmplat sã mi se opreascã motorul din mers în mijlocul traficului, o posturã ingratã pe care nu o doresc nimãnui ! Am pus mașina pe tester astãzi, mâine trebuie sã mã duc la al 2-lea control, cicã am prea multe erori și este bine sã fac testul și mâine sã vadã ce alte erori mai detecteazã. Astãzi mi-au ieșit urmãtoarele erori : P0500- senzor vitezã, semnal neplauzibil , P1125 -Reglare presiune de supraalimentare, abatere de la val. de reglare precisã , P0400 -Reglare gaze de eșapament, abatere de la val. de reglare precisã , P1651 -Bus de date serial CAN, Întrerupere și ultima eroare și cred cea mai gravã P1630 - Supapã magneticã cantitate, înlocuire pompã de injecție ! Cine a mai avut de-a face cu astfel de erori și defecte pe motorul Y20dth, vã rog sã-mi spuneți la ce sã m-aștept și care ar fi defectul acestui motor.
PS. La al 2-lea control astãzi dupã ștergerea erorilor a rãmas doar una : P1630 - Înlocuire pompã de injecție, deci dupã cum am citit pe câteva pagini pe acest topic ar fi problemã electronicã la acel senzor de rotație ! Aș putea sã demontez doar partea electronicã a pompei sau trebuie demontatã toatã pompa ? Un telefon de la vreun meseriaș mai ieftin care poate sã-mi repare partea electronicã a pompei. Mulțumesc
PS. La al 2-lea control astãzi dupã ștergerea erorilor a rãmas doar una : P1630 - Înlocuire pompã de injecție, deci dupã cum am citit pe câteva pagini pe acest topic ar fi problemã electronicã la acel senzor de rotație ! Aș putea sã demontez doar partea electronicã a pompei sau trebuie demontatã toatã pompa ? Un telefon de la vreun meseriaș mai ieftin care poate sã-mi repare partea electronicã a pompei. Mulțumesc
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- virlanutaviorel
- *
- 33 mesaje
- din 23 Nov 2009
- Zafira 2002 Y20DTH
- Gorj
virlanutaviorel
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2009
- Mesaj Privat
Da cel mai aproape am gãsit pe unul la 40 Km distanțã la Drobeta Turnu Severin, dar îmi cere 150€ + 50€ demontare/montare pompã sau computer ceea ce mi se pare extrem de mult pentru o mașinã care nu valoreazã mai mult de 1000€ la vânzare SH ! Am gãsit un atelier în zonã care are computere defecte de pe același tip de pompã de injecție montatã pe Zafira cu motor Y20DTH și omul mi-a spus cã are un meseriaș la București care reparã computere de pompã cu 200 lei ramburs, ceea ce mi se pare un preț corect !
- virlanutaviorel
- *
- 33 mesaje
- din 23 Nov 2009
- Zafira 2002 Y20DTH
- Gorj
virlanutaviorel
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Gorj
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2009
- Mesaj Privat
Am o dilemã, unde este scris codul și seria pompei de injecție VP44 pentru cã cineva din zona mea are douã pompe de injecție identice având computerele defecte și mi-a spus cã dacã seria coincide, adicã ultimile numere atunci pot repara unul din computerele defecte pânã-l voi da jos pe al meu de pe Zafira. Am desfãcut toate șuruburile care țin computerul, greu de tot pentru cã vreo 3 din ele sub galeria de admisie le-am desfãcut cu dalta și ciocanul, altfel aveam acces doar dacã demontam galeria de admisie, am fost curios sã vãd cât este de greu de demontat computerul pompei, dar nu am scos senzorul de turație și nici nu am tãiat cablurile de la supape ! Am montat înapoi computerul de pe pompã cu șuruburile bune care mi-au rãmas, mai puțin cele 3 la care le-am distrus capul torx și cu chiu cu vai am pornit din nou mașina pânã s-a amorsat pompa, dar nu mai trage deloc deabia am ajuns acasã, sã fie oare din cauzã cã nu am completat toate șuruburile și prinde aer fals ? Mâine sau poimâine voi demonta și galeria de admisie, cu ocazia asta o voi curãța perfect și voi avea acces sã demontez computerul din nou, sã tai cablurile, sã desfac și cele douã șuruburi care țin mufa de la senzorul de turație și sã vãd care-i defectul, dacã este tranzistorul mosfet ars îl voi schimba cu atenție, eventual adaptez unul mai bun cu capsulã TO220 pe un radiator .