Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Se cumpara un voltmetru cu ecran lcd se gasesc diverse forme si culori eu am als unu de tip "montare pe panou" 15 lei pe okazii. Se scoate cutia aia de depozitare si se taie o gaura in spatele ei de dimensiunile carcasei voltmetrului cu un cuter, se ajunsteaza cu o pila sa intre fix, se leaga firele de la voltmetru pe firele de plus pe contact de la casetofon, firul negru si firul rosu sau cine vrea sa il puna pe plus permanent e la alegerea lui pt ca nu consuma mult adica consumul este infim. Se monteaza totul la loc. Rezultatul in poze.
Pe display avea un gemulet translucid care se vedea muult mai ok prin el, eu am uitat sa il montez.
Urmeaza in partea cealalta termomentru pentru interior de acelasi tip ca voltmetru.


Skip ads

  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Buna treaba,dar e vizibil acolo in "fundul" cutiei de depozitare daca pui ceva in cutie,gen telefon,portofel?
Cred ca ar fi mers jos sub scrumiera,pe acel plastic unde ar veni butoanele de incalzire in scaune,asta daca nu ai butoanele.
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Era o idee buna la care nu m-am gandit sincer... cred ca arata mai cool acolo... acum asta e. Oricum eu am vopsita toata consola pana la frana de mana si nu prea ma indur sa o tai...

Si mai este ceva, bucata aia de plastic este putin rotunjita sa zic asa iar carcasa aia este perfect plata si ar rezulta un mic luft intre display si bucata de plastic oricum putin sesizabil dar existent totusi.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ai putea sa pui in partea cealalta un indicator presiune ulei. Poate ar fi mai indicat, macar stii daca ai ungere buna la relanti/in ture.
Skip ads

  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e chiar asa necesar, daca nu ai ungere suficienta se aprinde becul in bord simplu.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cam prea simplu, ca sa fie chiar asa.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Bolidul a scris:Nu cred ca e chiar asa necesar, daca nu ai ungere suficienta se aprinde becul in bord simplu.


Si pentru baterie exista un bec in bord, plus ca nu voltajul este important ci amperajul.
Felicitari oricum pentru tutorial!
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@dorin-b .Eu cred ca tensiunea de incarcare este importanta, amperajul fiind diferenta de potential.
@Bolidul felicitari pt tutorial.
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Exact asta am urmarit si eu sa stiu permanent tensiunea de incarcare adica cand motorul este pornit, plus de asta la o padure la un picnic obijnuiesc sa las muzica ceva mai tare si tin la incarcat laptop eventual telefon si o lada frigorifica si mereu dadeam cate o cheie in decursul zilei respective ca sa nu raman pe acolo. De aceea am procedat la varianta asta: cand scade tensiunea grav afiseata pe voltmetru am dat cheie, simplu.... prea putin ma intereseaza pe mine amperajul care il ia masina la pornire and shit sau ce presiune are uleiul cand sta la relantiu.... serios ?! si daca e presiunea mai mica decat normal ce sa fac sa o tin turata ?!

Sunt electrician de meserie si stiu cu ce se mananca curentul electric dar pe mine ma interesa strict problema de mai sus. Fiecare e liber sa isi puna cate aparate de masura vrea el l bord, eu il astept pe ala care si-o pune turometru pentru motorasul de la stergatoare Very Happy
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca presiunea de ulei e mai mica decat cea normala ai 2 optiuni :
- depistezi cauza si o remediezi
- sau, o vinzi (in cunostiinta de cauza) Smile

E bun si voltmetrul din bord, daca ai zis ca mergi la picnic si mai descarci bacteria...

De obicei, aceia care si-au pus ceasuri aditionale in bord nu s-au oprit numai la unul. Eu am unul de turbo boost si ma gandesc pe viitor sa-mi mai pun unul de presiune ulei. Pana la urma, fiecare stie cat va mai tine masina in posesie, eu unul nu o mai vand... asa ca un ceas de presiune ulei pentru mine cred ca se merita ca investitie.
  • maryan08

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut, se poate adapta ideea pentru a conecta un termometru care sa arate temperatura lichidului de racire cand acesta este sub 70 de grade?
  • peski

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
O alta pozitionare, daca ajuta pe cineva ideea

Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR