Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Din nu stiu exact ce cauze am inceput sa pierd ulei (poate din cauza uleiului Fuchs titan 5w40)pe la garnitura de la baia de ulei.

Adi B scria
garnitura, nu a mai pus, nu aveau si am gasit ceva, dar era la vreo 1.450mil plus ca nu-o aveau pe stoc, ... , au pus un tub de silicon. Dar e ok, nu curge nimic, "e lacrima" cum a zis cel de la service.


1.E recomandat folosirea siliconului in loc de garnitura?
2.Daca da, ce silicon?
3.Ce se intimpla daca macelarii (mecanici priceputi) pun silicon si la stringere surplusul ajunge in baie-Poate infunda ceva?
4.Mai are cineva vreo experienta cu folosirea siliconului?
5. La capacul da la tacheti se poate folosi?
6.credeti ca sunt uleiuri care "maninca" garniturile? Very Happy
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
1 foloseste aceeasi solutie tehnologica ca si cea originala
2 special de etensare
3 nu
4 da
5 da
6 nu... sau alea nu merita sa fie numite asa... Wink
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
1 foloseste aceeasi solutie tehnologica ca si cea originala
2 special de etensare

1. adica?!
2.Stii cod nume culoare etc?
merci ptr raspunsuri.Sunt F scurte Laughing
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
chiar se recomanda folosirea siliconului mai ales ca garniturile din comert sunt de tot kk...ul.
eu unul am folosit si il recomand pe cel rosu care miroase tare a otet. rezista la temperaturi destul de ridicate si izoleaza bine.
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
go a scris:
1 foloseste aceeasi solutie tehnologica ca si cea originala
2 special de etensare

1. adica?!
2.Stii cod nume culoare etc?
merci ptr raspunsuri.Sunt F scurte Laughing

*
Scuze, dar:
1 sunt la job
2 nu avem acces la aceleasi magazine de piese auto... Twisted Evil
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu este recomandata folosirea siliconului ca susbstitut al garniturii!
Eventual ajuti etansarea cu siliconul, ceea ce inseamna ca inainte sa o montezi imprastii pe garnitura o pelicula cat se poate de fina de silicon. Recomand ca inainte de montarea garniturii suprafetele care vin in contact cu garnitura sa fie foarte bine curatate si degresate (cu alcool sau benzina).
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu am spus ca substitut. am spus peste pentru ca garniturile din comert sunt de kk (credeam ca se subantelege ca trebuie si garnitura )
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu sunt de parere ca daca cei din fabrica ai gandit ca este suficienta o garnitura pt. etanseitate, asa trebuie facut si in cazul unei reparatii.
Asta daca vrei sa faci o reparatie fara inprovizatii.
Skip ads

  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
am spus peste pentru ca garniturile din comert sunt de kk

ce garnituri(producatori) sunt si ieftini si buni?
Adi b zicea
am gasit ceva, dar era la vreo 1.450mil

Mi se pare cam mult
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In cazul asta trebuie sacrificat un dosar cu cartonul de buna calitate Laughing
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
sorin 666 eu vorbeam serios.ca nu avem acces la aceleasi magazine ,intrebarea era mai mult ptr RO
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
go a scris:sorin 666 eu vorbeam serios.ca nu avem acces la aceleasi magazine ,intrebarea era mai mult ptr RO


serios se poate si cu carton. am mai vazut
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@go din experienta iti spun nu exista ieftin si bun cand vine vorba de masini. Garnituri sunt Ajusa-spaniole si germane (imi scapa numele acum) ca pret de doua ori mai scumpe sunt cele germane. Eu am folosit Ajusa pentru ca nu mi-am permis sa-mi cumpar originale sunt multumit pana acum, ce-i drept am decat 5k de cand am, facut motorul.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
arthurro a scris:
go a scris:sorin 666 eu vorbeam serios.ca nu avem acces la aceleasi magazine ,intrebarea era mai mult ptr RO


serios se poate si cu carton. am mai vazut

*
Eu nu numai ca am vazut, dar am si pus de nenumarate ori... Twisted Evil
Serios, de ce sa fim snobi, cate odata solutia este cat se poate de simpla, daca e buna SI economica, cine se va supara Wink
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
go a scris:Din nu stiu exact ce cauze am inceput sa pierd ulei (poate din cauza uleiului Fuchs titan 5w40)pe la garnitura de la baia de ulei.
...credeti ca sunt uleiuri care "maninca" garniturile? Very Happy

Exact! E un fenomen care apare la motoarele cu garniturile "imbatranite" la care s-au folosit in trecut doar uleiuri minerale. In aceasta situatie uleiul semi-sintetic sau sintetic e "otrava" pentru garnituri (chiar si pentru cele Opel originale!) si din pacate de aici nu face exceptie nici garnitura de chiulasa. Crying or Very sad

Evident e importanta si calitatea garniturii insa nu trebuie pierdut din vedere faptul ca si in fabrica se folosesc diversi etansezanti care nu sunt intotdeauna siliconi. La nevoie pot reveni cu niste coduri...

Garnituri bune sunt produse de Victor Reinz , Goetze si Elring. Wink
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am gasit victor reinz 220.k-de baie:71kptr capac tacheti.
Senator sa stii ca atunci cind am adus masina din germania am gasit o eticheta cu ulei mineral 10W40.Eu am folosit numai sintetice 5w40( 35000Km). Confused
Voi pune un aditiv ptr spalare(vreau sa schimb producatorul 5W40de la Fuchs la Castrol )schimb garniturile (aici nu mi-e clar daca sa folosesc si silicon la garnituri sau nu) si uleiul
Credeti ca este cea mai buna solutie? Question Question Shocked Shocked
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pune garniturile fara silicon Nu strangi f. tare. mergi un pik si vezi cum se comporta. poate ai noroc, ia forma capacului si nu mai trebuie sa pui silicon. Dupa 3-4 zile mai strangi un pik.

PS. am mai vazut destepti care atunci cand vad ca nu prea se potriveste garnitura pun vaselina sa o tina pe pozitie pana pun capacul. Nu fi ca ei, nu pune asa ceva
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Exista o ordine de stringere la suruburi?(in diagonale)
Nu mi-ar fi trecut prin cap sa pun vaselina Laughing
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu neaparat dar e bine sa strangi in aceeasi ordine cum se strange chiulasa. E mai sanatos

Mai exact:
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare , am Agila 1.0 , vreau sa dau baia de ulei jos , am inteles ca trebuie desfacuta si galeria , problema este ca nu stiu de unde sa incep , din postari am inteles ca se desfac greu suruburile , sugesti ?
Cat se strang cu cheia dinamometrica ?
-suruburile de la baia de ulei
-piulitele de la galerie
-alte piulite
urmeaza sa achizitionez o cheie cuplu 2,8 - 21,4Kgf (28 - 210Nm)

am schimbat garnitura de la capac , imi pierdea foarte mult ulei , intre timp am spalat portiunea aia de motor... o alta problema este ca burduful ce leaga galeria de teava de esapament este rupt la jumate si pare sa fie sudat , ce pot sa fac in privinta lui ? , multumesc anticipat

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR