Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
si eu aveam avertizari sa verific nivelul, cu antigelul la semn, am schimbat acum radiatorul ( pierdea lichid putin cand era cald) si nu am mai vazut avertizarea, ciudat.
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
La mine problema a fost urmãtoarea: am avut o fisurã abia perceptibila in vasul de expansiune fapt care determina evaporarea unei pãrți din lichidul de rãcire. Am observat asta când am urmãrit cu atenție vasul. Acum este totul ok. Am schimbat vasul.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sunt curios cum o fi "fisura abia perceptibila",cu antigelul la 90 gradeC si cu tendinta de a se realiza presiunea in vasul de expansiune...,nu mai vorbesc de aburul scapat prin fisura...!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca antigelul nu este mentinut la 1,4 bar fierbe, creste presiuenea si da afara pe unde poate.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cu faptul ca lipsa presiunii,poate crea conditii de fierbere a lichidului de racire la prag de temperatura mai redus,sunt deacord,dar...,nu vad cum se poate sa creasca presiunea cu fisura pe bazin si in ultima instanta,daca prin absurd ar creste presiunea peste 1,4 bari,cred ca ar inceta fierberea...,e o chestie de fizica termica...!
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Fisura abia perceptiba a fost greu observabila, datorita faptului ca s-a generat ca sa spun asa exact pe nervura de ramforsare a vasului - vorbesc de extremitatea sa superioara. Am decis sa analizez atent si indeaproape vasul dupa ce pe marginea s-a acolo unde se imbina jumatatea superoiara cu jumatatea inferioara pe toata circumferinta sa, am observat un fir de umezeala rosiatic....acesta a fost semnul care m-a pus pe ganduri si mi-a aratat ca pierd lichid pe undeva.....restul a fost doar o chestiune de rabdare si observatie
  • JCosmin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Salut , baga o lița în mufa și nu o sa iti mai aparã niciodatã. Eu asa am facut
  • romeo dragan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2018

  • Mesaj Privat
LDivora a scris:Plutitorul de la senzorul vasului de expansiune, posibil blocat in pozitia jos (sub minim).

Si daca e asa se mai poate face ceva? Am aceeasi problema !
Multumesc
Skip ads

  • HBotezatu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Astazi am fost eu cu aceeasi problema in ceea ce priveste "coolant level". Ventilatorul are 2 viteze. In urma unei testari, s-a constatat ca ventilatorul nu porneste la viteza intai pentru a raci din timp lichidul de racire. Are o rezistenta arsa pentru treapta intai de viteza. Din aceasta cauza, presiunea in instalatia de racire creste, tidicand astfel nivelul antigelului in vasul de expasiune, astfel incat senzorul da un mesaj de verificare a nivelului antigelului.
Se schimba ventilatorul si problema se rezolva! 👍👍👍👍
  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
”Se schimba ventilatorul si problema se rezolva!”
Asta este pãrerea sau întâmplarea ta. La mine funcționeazã toate treptele de turație ale ventilatorului și totuși eroarea persistã.

P.S. Rezistențele pentru treptele de vitezã se pot înlocui, nu trebuie schimbat elecvtroventilatorul cu totul.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cele 2 componente functioneaza independent una de cealalta,avand functii diferite.Senzorul are functie de avertizare,ventilatorul are functie de ventilare-racire.Dealtfel sunt masini care nu au in dotare senzor de nivel lichid racire.Erorile pe senzor pot fi: scurt la plus,scurt la minus sau fir de semnal intrerupt...
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salutari,
a inceput sa imi scada foarte incet lichidul de racire, dar am lasat asa ca sa vad daca imi apare in bord mesajul (era cu vreo 1.5 cm sub marcaj).. Ei bine dupa 2-3 luni inca tot nu imi aparea asa ca am fortat un pic lucrurile, mai exact am scos un pic de antigel din vas. Neavand siringa, am folosit un furtun. Am si luat o gura de antigel (nu recomand, ca nu mi-a cazut bine, va zic sincer).
Am scos antigel pana aproape de fundul vasului, dar tot nu apare mesajul. De la plutitor blocat nu poate fi problema deoarece am scos mufa si tot nu a aparut eroarea. Nestiind cand apare mesajul, cand fac punte, sau cand nu fac, am pus o penseta subtire pe pinii mufei si a facut o mica scanteie. (posibil sa fi atins borna bateriei cu partea din spate a pensetei, nu stiu), ideea e ca sunt 100 % convins ca din BC e activat, deoarece de curand am scimbat BID-ul cu un GID si am activat tot ce era de activat. Senzor am, pentru ca odata mi-a aparut mesajul cand aveam BID-ul.
Cam ce ar trebui sa verific? Daca mesajul cu Washer level imi apare, inseamna ca si acesta ar trebui sa fie activ, nu?
Skip ads

  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ești fericit, la mine e vasul "plin" și tot îmi apare coolant level pe MID.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Aia poate fi de la plutitor, bagi la ultrasunete si se curata, sau cu otet cum spuneau colegii pe aici.
  • catavencuadelin

  • Mesaje scrise: 443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cum se poate curãța cu ultrasunete?
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Eu la servici am aparat in care se scufunda obiectele ce trebuie curatate (are o baie in care se pune apa distilata) si prin nu stiu ce tehnologie se curata in profunzime. Colegi mei din service curata acceptoare de bancnote cu acest aparat. Ei mi-au sugerat solutia asta, inainte sa verific mufa. Eu degeaba curat vasul daca nu de acolo e problema. Oricum ma gandesc ca nu ar strica sa curat vasul preventiv.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Nu are nimeni nici o idee?
Am masurat firul ce duce la senzor si am 7.14 V
Op-com-ul zice doar LOW
Asta sa fie problema?
GID-ul nu cred sa nu recunoasca informatia pentru ca toate celalalte mesaje apar.
  • Madalin Prak

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Am avut o problema asemanatoare la un astra h , si am schimbat termostatul de la apa , era dus , si de atunci nu imi mai apare .
  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat acu’ ceva timp senzorul, intrucat era spart. Degeaba, tot eroare. Apoi cu ocazia schimbului de antigel, am scos vasul cu totul si l-am curatat. Daca o sa faceti operatiunea asta, o sa vedeti ca aveti acces la plutitor pe gaura de jos a vasului. In cazul meu, plutitorul era blocat. L-am actionat cu o surubelnita prin miscari sus-jos si de atunci nu am mai avut mesajul.
  • andreiursan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salutare. Vo rog sa ma ajutati sa rezolv urmatoarea problema. Acum ceva timp am fost la cineva care mi-a facut update cu TECH2 la CID si acum am versiunea 23.09.2004/0//GD59-/00050. De curand s-a fisurat o conducta pe circuitul lichidului de racire, vasul de expansiune s-a golit dar nu mi-a aparut mesaj pe display. Am verificat senzorul si plutitorul de la vas, sunt ok, la mufa la care se conecteaza senzorul am 7V cand pun contactul pe pozitia accesorii. Cod index este 002, ver. 02. Detin interfata opcom . Multumesc anticipat !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR