Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • Maryo78

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Am facut comanda de suruburi si piulite GM astazi le-am primit, sunt bune acestea pentru masina mea opel astra h 2005 z14xep ?
Skip ads

  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
La Agila nu avem decât piulițe! Pe catalizator sunt montate prezoane infiletate. Probabil ca si tu sa poți monta piulitele pe vechile prezoane. Cat au costat?
  • Maryo78

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Piulitã 20 Ron bucata, iar prezonul 10 Ron bucata, Deci nu sunt bune prezoanele astea ? Cel de la magazinul de piese auto sa luat dupã VIN-ul masinii si a spus cã astea îmi trebuiesc,desi si eu i-am spus cã îmi trebuie prezon prin înfiletare...?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Maryo78, sunt bune. S-au saturat si ei de plangeri, rezultatul pe Astra H Z12XEP-Z14XEP au pus alt catalizator si alte prezoane, chiar daca se rup le bati cu un dorn si ies. Sistemul asta nu este si pe Z10XEP, doar Z12/14XEP pe Agila, Astra, Corsa.
Skip ads

  • Maryo78

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Mulțumesc D-le Dan, ma-ti liniștit credeam cã am dat bani de pomanã pe șuruburi.
  • Denz

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Am dat bara fata jos ieri,fortat oarecum de senzorul de presiune ulei.Cu ocazia asta inspectez si evacuarea.Aveam oricum o banuiala,am o eroare barbara p0170 la care nu am am gasit rezolvare cu alt debitmetru.M-am uitat cu atentie dar nu vad pe unde sufla.De aruncat gaze arunca,dar nu mult,se simte la mana cand accelerez. Probabil ca pierderea e suficienta pentru a pacalii sonda lambda 1.Si pierderea de putere..Totodata se observa si pe scutul termic urme! Ma gandesc sa incerc schimbarea garniturii de evacuare.
Cum desfac piulitele? Am o mare frica de rupt la ele.
Am fost nevoit sa renunt la scutul termic o perioada.Se mai tinea doar intr-un surub si facea o galagie..Unul l-am rupt deja.Degripant am dat,dar pare fara efect in zona aia.






  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare , recent am schimbat garnitura de la capac culbutori , pentru ca suspectam pierderi , ceea ce sa si adeverit , acum as vrea sa dau jos baia de ulei si suportul filtru de ulei... dar am ajuns la galeria de evacuare , as vrea ceva sfaturi de la cei care au dat galeria jos , la ce sa ma astept , totodata as vrea sa rezolv si imbinarea dintre galerie si bucata de teava care duce la burduf , ma gandesc ca o sa-mi fie mai usor sa o aranjez data jos , deci ce sfaturi puteti sa-mi dati , ah , pe la imbinarile de la galerie am observat anumite supurari ca de ulei .. circula cumva si uleiul de motor pe acolo ? sau sunt doar gaze lichide , dupa ce pornesc motorul si incepe sa se arda acele scurgeri incepe sa iasa abur...fum , din zona din spatele galeriei , app garniturile de la suportul filtrului de ulei ce cod au ? cea pt galerie am gasito multumesc

  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@Dany3YLs:
Citește rubrica ,,Demontare evacuare din catalizator,,.Îl gãsești la pag.3 al secțiunii Opel Agila.
Skip ads

  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
am citit rubrica respectiva , merci , are doar 2 pagini , daca imi dai direct link catre pagina la cere te referi.... pe mine ma intereseaza sa demontez galeria de motor , sa desfac piulitelea alea , asta vreau sa stiu la ce sa ma astept

  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare , astazi mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de desfacut
am inceput cu bara , are cate 3 suruburi pe fiecare parte la contra aripi , si mai multe dopuri de plastic.
In partea stanga, am desfacut clansonul , masca de fier prinsa in 4 suruburi , la mijloc avem bara de sustinere si inzatoarea,
mai intai inchizatoarea are 4 suruburi , bara este prinsa sus cu 2 suruburi fata/spate si unul jos.
Tabla de aluminiu ce acopera galeria este prinsa in 3 suruburi cap torx de 8 (toate sau desfacut relativ usor ,
inainte am dat cu spray antiruguna cu silicon)
Ajungand la galerie mia fost un pic teama de piulite (piulitele sunt din alama/cupru , suruburile cu doua capete filetate sunt din fier)
, dar tot cu spray antirugina am dat inainte , am asteptat cca 10 minute.
cele de sus au mers cu cu cheia mare cu crichet , dar la cele de jos nu am avut suficient loc pt prelungitor fiind mai gros
si a trebuit sa folosesc cheia mai mica , si astea au opus oarecare rezistenta dar au cedat si sau desfacut usor in afara de
unu de sus din dreapta dinspre suportul filtrului care mia iesit cu totul , dar il rezolv eu , cred ca o sa-l pun la loc mai
intai cu doua piulite stranse una in alta si apoi sal infiletez in bloc.
O alta problema am avut ca nu am putut desface din flansa ce leaga galeria de bucata de teava si a trebuit sa rup definitiv
burduful asta fiind facut din doua burdufuri stil acordeon , in doua straturi , cel din interior l-am taiat cu o foarfeca
de tabla
facand mai intai o gaura cu o surubelnita si un ciocan , foarte dur materialul.
maine urmeaza sa desfac flansa , cu flexul si imaginatia care o so mai am Smile va tin la curent
Daca poate sa-mi spuna cineva la cat se strang piulitele de la galerie si suruburile de la suportul filtrului la montare ar fi excelent
, maine urmeaza sa dau comanda de garnituri si am sa postez si codurile , una singura nu am gasit , oringul de la flansa , codul pe care il am imi gaseste tot garnitura de metal
http://www.ecat24.com/opel/...1/1/195/683/6504/
http://www.ecat24.com/opel/...1/1/195/683/6505/

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Off, nu trebuia taiat acel burduf. Cel mai putin costisitor lucru, presupunea polizarea celor trei piulite
ce prinde teava cu racord elastic de catalizator (se foloseste un flex, iar pt. portiunile inaccesibile discului
flexului se foloseste o daltita.
Eu la demontare am "reusit" sa rup doua din cele trei prezoane (nu stiam faza cu flexul).

p.s habar nu aveam ca racordul elastic are pereti dubli.

Cuplul de strangere la piulitele galeriei de evacuare este de 20Nm, la fel pt. carcasa filtrului de ulei.
"18. Install exhaust manifold
Replace gasket
Replace nuts
Tighten nuts (20 Nm )- 2 passes"

"19. Attach oil filter housing
Replace gasket
Tighten screws 20 Nm"
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
nu am avut de ales , fiind in fata blocului , nu am avut de unde trage curent , nu ma cunosc cu vecini de la parter Smile , am sa cumpar alt burduf si ma duc sa-l sudez la cineva , iar la faza cu flexul am sa ma joc maine pe balcon , cred ca am sa pun suruburi normale dupa ce reusesc sa eliberez canalele de gauri , suruburile sunt cam scumpe si piulite speciale de aluminiu am gasit doar la set de 8...160 ron
Si toata treaba asta ca dupa schimbarea garnituri de la capacul de culbutori tot se prelingea ulei , am sa desfac si suportul filtrului

garnitura galerie evacuare
9225834 850672 -GASKET,EXHAUST MANIFOLD TO CYLINDER HEAD

garnitura flansa evacuare catalizator teava racord
55557507 5854988 GASKET,CATALYTIC CONVERTER TO EXHAUST PIPEZ12XEP[LB4]

oring flansa evacuare catalizator teava racord
9202367 854937 GASKET,CATALYTIC CONVERTER TO EXHAUST PIPE (NLS.- USE 55557507 58 54 988)

garnitura baie ulei
90529586 607749 -GASKET,CYLINDER HEAD COVER 1
24403772 607499 -GASKET,CYLINDER HEAD COVER

garnitura sorb baie de ulei
90190637 648406 -GASKET,SUCTION PIPE TO OIL PUMP

garnitura suport filtru ulei
90530264 650953 -GASKET,OIL FILTER HOUSING

oring suport filtru ulei
90352112 614830 -SEAL,RING,80 X 98 X 10,CRANKSHAFT REAR BEARING

Skip ads

  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare , am sa va scriu despre piulite , atat cele de la galerie cat si cele de la flansea catalizator sunt din fier suflate cu bronz (testate cu magnetul), cupru sau alama , culoarea este un auriu la origine , bolturile filetate la ambele capete sunt tot din fier dar fara sa fie suflate , am gasit la epiesa , piulite bosal , 10 bucati la set , 15 ron toate , in stanga sunt cele noi , la mijloc sunt cele de pe galerie si in dreapta ce a mai ramas din cele de pe flanse , care cred ca erau identice cu cele de pe galerie , nu recomand cele bosal sa fie folosite la galerie pentru ca nu veti avea loc sa bagati tubulara sa le strangeti , cel putin la cele de la galerie , cele de jos , abea intra tubulara de 10, sunt pt cheie de 13 , iar cele originale sunt pe 10 , fiecare au filet M8

asa arata la mine , ma gandesc sa caut si niste saibe de aluminiu sau bronz , care sa nu contina si fier , nu stiu unde am sa gasesc, cele bosal pe o latura au si niste tesituri care se pun in sus ca in poza , din ce mi-am dat seama se infileteaza mai greu decat cele de 8 normale , acele tesituri sunt ca un fel de autostrangere...

  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare , am sa continui aventura cu galeria-catalizator , asadar am demontat-o si am venit cu ea in casa pe balcon , tot gandindu-ma cum sa fac , analizand un pic situatia am obsevat ca doua din suruburi sunt bolturi cu filet dintr-o parte in alta , iar al treilea a fost schimbat , fiind un surub normal , pe acesta din urma am decis sa-l polizez cu flexul pe ambele parti , asta pentru ca era terminat pe partea cu filetul , iar piulita era practic topita de caldura si rugina , celelante doua fiind mai intregi , se vede faptul ca sunt dintr-un material ceva mai rezistent sau au fost schimbate nu de foarte mult timp , am reusit sa tai piulitele , sau ce ramasese din ele , cu o daltisoara de otel, apoi am rectificat filetul cu o filiera de 8, revenind la ultimul , cel polizat , am reusit cu bormasina si cu spirale noi , 3,5 , 5 , 6 apoi un 7 , sa dau gaura prin ce a ramas din surub in prealabil am punctat cu un dorn, cat am putut in centru , abea la sfarsit mi-am dat seama ca am gresit cu ceva , faptul ca , gaura sa cam dus intr-o parte , dupa ce am dat cu spiralul de 6 , as fi putut sa dau cu dalta dinspre laterale spre centru , restu ala de surub a cedat mult prea usor , fata de ce citisem prin postari , astfel am reusit sa stric intr-o parte filetul din flanse , abea la sfarsit mia venit idea Very Happy , ca as fi putul sa bag un surub cu doua capete filetate la fel ca celelante , dar deja stricasem filetul , partea de flansa cu catalizatorul are filet , iar cea dinspre racordul flexibil are gaura de 8 prin care trece surubul , piulitele fiind montate in partea de jos.
Am cumparat piulite bosal , am gasit la 15 ron (epiesa) , 10 bucati , piulitele de la galerie si de la flansea , sunt din fier , suflate cu cupru...
(am pus magnetul pe ele Smile ), cele bosal nu le recomand pentru galerie , deoarece sunt pt cheie/tubulara de 13 , fata de cele originale de 10 , la galerie nu este suficient spatiu pt piulitele jos de la galerie , pentru tubulara de 13


la cele bosal am observat ca au niste tesituri pe o latura , am presupus ca se pune in sus cu ea , si scopul este de autostrangere , merg ceva mai greu decat cele normale zincate
Ma tot gandesc sa caut si niste saibe , de cupru sau aluminiu... o fi bine , o fi rau , sa las doar piulitele , cand am desfacut flansea , am gasit mai multe straturi de garnituri , sa pun tot asa 2..3 , sau doar una ?

  • FlorentinPavel

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut.
La flansa catalizator cele 3 piulite sunt cam topite de caldura si rugina.
Cum demontez piulitele si prezoanele?
Polizez piulitele cu flexul si bat usor in prezoane?
Sau tai cu flexul piulitele dar cum mai scot prezoanele?
Cu burghiu stiu din experienta ce deviaza si ovalizeaza gaurile flansei.
O piulita e inaccesibila flexului, sa o pilesc?
Multumesc
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut Florentin , prima varianta ar fi ca piulitele , ce a mai ramas din ele , sa le polizezi usor pe o parte , apoi cu o dalta mica si un ciocan sa desprinzi ce mai ramane din ele , apoi cu o filiera sa refaci filetul , piulitele daca sunt chiar cele originale , sunt chiar alama masiva , ce am gasit eu de cumparat sunt , vrajeli , piulite de fier alamite , o alta varianta ar fi sa tai la fata flansei atat piulita cu tot capul de surub , si pe partea cealanta la fel , de asa natura ca flansa sa fie la fata pe ambele parti , apoi cu o surubelnita mai teapana dar ascutita , sau cu o dalta sa desprinzi cele doua flanse , apoi sa puntezi cu un puntator centru , si sa dai gauri prin bucatile de suruburi ramase , cu burghiu mic de 3-4 si maresti pana la 8 , 8 au diametru prezoanele originale , ori pui alte prezoane sau surub cu piulita , incearca mai intai prima varianta , sa dai cu dalta usor piulita ramasa , , taindo pe lungimea filetului , eu doua din surubui le-am lasat pe pozitie , reusid sa tai piulitele , al treilea prezon l-am taiat la fata si am facut cum am zis mai sus

  • FlorentinPavel

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sincer, m-am cam speriat si la un moment dat am decis sa cumpar o trusa foarte scumpa de nut splitters (dispozitive de spart piulite rotunjite).
Ulterior, panicat ca stric catalizatorul/flansa/prezoanele etc.,:am renuntat la idee si m-am dus la un atelier specializat.
Acolo mecanicul a zambit si a desfacut piulitele foarte simplu si rapid:
- a luat o tubulara cu dinti Yato mai mica pe care a presat-o fortat peste piulite cu o cheie franceza veche in forma de ciocan;
-a fixat clestii cheii franceze pe capul prezonului si pe tubulara, dupa care a strans cheia cu mana si la final cu o cheie de țevi, pana ce tubulara s-a împãnat bine pe piulita;
- a scos cheia franceza si a introdus in tubulara prelungitorul si T-ul pe care l-a prelungit la randul lui cu o teava (cheie de roti cu maner din teava);
- flansa fiind incinsa (motorul cald), piulitele s-au desfacut chiar foarte usor.
Filetele prezoanelor intacte, prezoanele au ramas acolo.
Tubulara folosita nu s-a deteriorat, piulitele fiind mai moi.
Am regretat ca am platit o suma considerabila (50 euro, inlocuire conducta cu racord flexibil) pt. o nimica toata, dar nestiinta si nepriceperea costa.
Bine ca am reparat masina.
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
nu e vorba de nepricepere , neaparat cat curajul de a face . ce aveai de pierdut daca tot a trebuit inlocuit , am facut o mare greseala ca am taiat racordul vechi , avea doua camasi , cea din exterior rupta , cand am facut lucrarea la mine , nu am realizat diferenta dintre racordul original si cel din plasa aftermarket , asta aftermarket , balangane uneori , pentru ca este mult mai flexibil si mai lung decat cel original , , asa ca uneori loveste in baia de ulei , 50 de euro nu e mult , pe mine ma costat vreo 40 ron racordul si 100 ron manopera sal sudeze
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR