- Robencando
- *
- 13 mesaje
- din 12 Jul 2013
- Insignia 2010 2.0 cdti ecofle
- Dambovita
Robencando
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Dambovita
- Masina: Insignia 2010 2.0 cdti ecofle
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2013
- Mesaj Privat
cezar13
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2015
- Mesaj Privat
DorinP
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2017
- Mesaj Privat
Salut!
Am intrat si eu in randul celor cu o insignia 2009 automata cu 152000 km 160cp, cu motorul gripat in urma presiunii de ulei (mesajul cu Oil Pressure Low si cu o usoara trancaiala a aparut cu 30 secunde inainte de a ceda).
La service m-au sfatuit sa cumpar unul SH, dar inca nu au desfacut motorul pentru o constatare cat ar costa reconditionarea (mi-au spus probabil 120 milioane pentru reparatie).
Intrebarea mea este daca ar putea costa asa mult repartia motorului? 120 milioane e cel mai rau caz? E posibil in urma constatarii sa fie mai putin? Sa il repar sau sa iau unul SH? Ceva sfaturi?
Multumesc.
Am intrat si eu in randul celor cu o insignia 2009 automata cu 152000 km 160cp, cu motorul gripat in urma presiunii de ulei (mesajul cu Oil Pressure Low si cu o usoara trancaiala a aparut cu 30 secunde inainte de a ceda).
La service m-au sfatuit sa cumpar unul SH, dar inca nu au desfacut motorul pentru o constatare cat ar costa reconditionarea (mi-au spus probabil 120 milioane pentru reparatie).
Intrebarea mea este daca ar putea costa asa mult repartia motorului? 120 milioane e cel mai rau caz? E posibil in urma constatarii sa fie mai putin? Sa il repar sau sa iau unul SH? Ceva sfaturi?
Multumesc.
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- ionut ciobanu
- ***
- 580 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Bacau
ionut ciobanu
- Mesaje scrise: 580
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salutare, și uite cã și eu am pãțit-o, mergând cu mașina am simțit în motor o ușoarã schimbare, bãtaie, repet fiind foarte ușoarã, dupã câțiva km am oprit pentru a lua ceva de la un magazin, iar la pornire mi-a dat ms cu Low pressure oil, evident am oprit motorul și am pus-o pe platforma, Insignia 2009 motor 2.0 CDTI 118 KW automatã, oringul lam schimbat exact acum 10000 de km când am luat mașina, acum are 203000,motorul nu e blocat dar parcã se simte o ușoarã bãtaie, sunt curios cât de afectat e, am sã vã țin la curent
- atlantistm
- **
- 75 mesaje
- din 25 Jan 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
atlantistm
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2009
- Mesaj Privat
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
Officer
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2016
- Mesaj Privat
Problema asta apare indiferent de nr de km? Eu am 46.000, masina e din 2010, am schimbat oringul anul trecut cand am cumparat-o. Cand vad atatea probleme la motoarele astea de 160 cp imi vine sa o vand. Si garnitura asta, si clapetele alea... probleme de proiectare grave la motorul asta. Chiar nu stiu ce sa fac, as vinde-o dar la anul asta nu cred ca iau mai mult de 10.000 e pe ea si mi se par putin bani pentru o masina ca noua si dotata cu toate cele (cutie automata, piele, trapa, navi, senzori de proximitate fata si spate, boxe infinity, faruri si stergatoare automate, etc).
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Officer a scris:Problema asta apare indiferent de nr de km? Eu am 46.000, masina e din 2010, am schimbat oringul anul trecut cand am cumparat-o. Cand vad atatea probleme la motoarele astea de 160 cp imi vine sa o vand. Si garnitura asta, si clapetele alea... probleme de proiectare grave la motorul asta. Chiar nu stiu ce sa fac, as vinde-o dar la anul asta nu cred ca iau mai mult de 10.000 e pe ea si mi se par putin bani pentru o masina ca noua si dotata cu toate cele (cutie automata, piele, trapa, navi, senzori de proximitate fata si spate, boxe infinity, faruri si stergatoare automate, etc).
Din pacate nu tine de vechimea masinii ci doar de conditiile de exploatare..., orice se spune in acest topic este legat strict de modul de functionare al motorului care din nefericire este suprasolicitat si nu poate functiona conform "proiectarii", acest fapt face ca in scurt timp sa apara probleme grave in sistemul de ungere, la care concureaza si calitatea uleiului comercializat de diversi producatori, cu totul diferit fata de cel din tarile vestice...
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 21 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat